Haal gewoon een jeugdspeler voor heel erg weinig en laat hem 5 jaar spelen, wie weet helpt het. Je komt er toch niet achter.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:09 schreef Wopper1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is wijsheid? Een middelmatige Japanner aantrekken om zo nog meer via merchandising etc.. binnen te halen? Of helpt dat niet...
Iemand?quote:Heeft er iemand tips (of een of andere kamikaze-tactiek) voor een strategie in de slotfase (laatste 15 min)?... als ik all out of attack ga en aansluitende instellingen neerzet, creëer ik geen fuck. In tegenstelling tot de tegenstander als zij even aanzetten overigens.
Ik schuif gewoon mijn spelers hier en daar een stapje naar voren, de backs, de buitenspelers etc. en ik wissel eventueel zodat ik sowieso 3 spitsen voorin heb staan. Verder all out attack, meer closing down, geen tijdrekken en de defensie verder laten doorschuiven. Dat gaat meestal wel okee, je loopt utieraard extra risico op tegendoelpunten.quote:
Ik ben het regelmatig met je eens, maar Sulejmani niet goed genoeg voor de topquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:10 schreef Wopper1 het volgende:
Zojuist weer een injectie gekregen van 23 miljoen euro. Capel komt voor 11 miljoen over van Sevilla (stond daar op de transferlijst).
Sulejmani is niet slecht, maar kan het topniveau niet aan. En mijn back-up voor de AML is Manco, maar ik weet niet wat ik met 'm aan moet. Hij is van nature een spits, maar scoorde in de spitspositie niet echt goed, laat 'm nu AML trainen en is nog wel jong.
Reputatie na de overname is ook verhoogd van nationaal naar continentaal. Jeugd en trainingscomplex zijn hypermodern en uitstekend, en er is plaats voor 28 trainers.
Oja, AC Milan heeft interesse in Diego Souza... Gekocht voor 15 miljoen, vraagprijs gaat zo rond de 45 miljoen liggen. Ik ga het proberen iig. Voor minder dan 40 gaat hij sowieso niet weg.
Spelen er vast op in... Voor 6,75 miljoen (transferlijst)
[ afbeelding ]
[..]
Prudnikov of Vaughan?
Diego Capel, seizoen 2013/2014
[ afbeelding ]
Ja, ik denk dat hij te lang op de bank heeft gezeten in deze game. Hij speelde bij Ajax amper in de jaren voor ik hem kon halen. De stats zijn ook beduidend minder,quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:36 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Ik ben het regelmatig met je eens, maar Sulejmani niet goed genoeg voor de top![]()
Ik kan hem amper behouden. (en nog doen kan ik met geen screenshot zijn belang voor mijn Ajax benadrukken. Hier een poging:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook best een lekker europees begin
[ afbeelding ]
Kan iemand mij dit misschien duidelijk uitleggen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef poiuytr het volgende:
Trouwens hoe zit dat precies als een speler bij jou is opgeleid? Als je je spelers moet inschrijven voor de CL moet je namelijk altijd 4 of 8 spelers hebben die door jou club zijn opgeleid en 4 of 8 spelers die in jou land zijn opgeleid.. Als ik nou bijvoorbeeld een talent uit Frankrijk haal en deze bij mijn jeugd in zet voor 2 jaar en daarna nog 3 jaar voor me speel heb ik hem dan ook opgeleid??
Volgens mij is het dan wel een jeugdspeler die bij je 8 wordt opgeteld, maar niet bij je 4 zelf opgeleide spelers.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Kan iemand mij dit misschien duidelijk uitleggen?
Bij zo'n club valt ook altijd weinig eer te behalen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:52 schreef Joesse het volgende:
Emmen is een rotclub zonder geld en met zeurende spelers![]()
Klopt ja.. ik kijk het nog even aan maar ik had achteraf beter een club met iets meer mogelijkheden kunnen kiezen om er weer in te komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:08 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Bij zo'n club valt ook altijd weinig eer te behalen.
matige tvp
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:45 schreef -Willempie- het volgende:
Nu heeft mijn Oost-Europa scout deze held gevonden, hij was transfervrij en dus meteen contract aangeboden.
[ afbeelding ]
Nu moet ik hem eerst uitlenen aan mijn satellietclub, heeft geen werkvergunning. Maar als hij een bepaald aantal interlands speelt in een jaar krijgt hij die toch ook? 80% ofzo van alle interlands?
Zo aan je resultaten te zien heb je Gijs Luirink gekocht?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist het eerste seizoen met Real Madrid afgesloten:
* Winnaar SuperCup
* Winnaar Spaanse beker
* Winnaar Primera Division
* Winnaar Champions League
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het enige wat ik nog kan bereiken is de Europese SuperCup en die baggerbeker tussen CL-winnaars over heel de wereld.
Nu zit ik al met (luxe) motivatieproblemen......
Via het CD-Rommetje naar die kut installatie en klaar was kees. Ik heb hem wel legaal.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:37 schreef o.us het volgende:
Wedden dat haast niemand hier deze game op een eerlijke manier naar zijn computer wist te brengen?
Samequote:Op zondag 21 juni 2009 09:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Via het CD-Rommetje naar die kut installatie en klaar was kees. Ik heb hem wel legaal.
Ik al sinds begin CM legaal. Haal sowieso goeie gamesquote:Op zondag 21 juni 2009 02:37 schreef o.us het volgende:
Wedden dat haast niemand hier deze game op een eerlijke manier naar zijn computer wist te brengen?
goed bezig PiRequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef PirE het volgende:
Vorig seizoen op de laatste dag ontsnapt aan degradatie en halverwege het nieuwe seizoen heb ik bijna evenveel punten gehaald als vorig jaar in 38 wedstrijden![]()
.
[ afbeelding ]
En dat terwijl ik maar 5 spelers heb gehaald. Bonnet en Goossens voor links op het middenveld, Wallace is een linksback en Fleck speelt centraal op het middenveld.
[ afbeelding ]
Voor Spence heb ik wel iets teveel betaald, maar ik wilde hem gewoon hebben omdat ik geen goede linksbenige centrale verdediger had en Spence was de enige goede engelse centrale verdediger die wilde komen (hij heeft H&R en mij als favoured club en personnel omdat hij in L2 een jaar op huurbasis voor H&R heeft gespeeld)
[ afbeelding ]
Programma voor de komende maand, leuk 3x Chelsea en tussenin even tegen Arsenal en Liverpool (met die kutkatwijker die de vorige keer in de 90e minuut de 3-2 binnenschoot). Ik speel trouwens europees omdat ik de FA Cup gewonnen heb.
[ afbeelding ]
doei.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:57 schreef ikkeedrerefer het volgende:
leuk online gratis spelletje, typ
http://ikkeedrerefer.mybrute.com
en probeer me te verslaan
Ik zou toch nog even doorgaan...ik stond met AGOVV na een tijdje ook 19e, bleef alles maar verliezen. Probeer wat te schuiven met de opstellingen/tactieken, bij mij hielp dat heel erg veelquote:Op zondag 21 juni 2009 13:10 schreef Joesse het volgende:
Noob-vraagje he, ik zit dus bij FC Emmen en ik zit over m'n salaris-budget. Ik raak mn spelers aan de straatstenen niet kwijt (nou ja, vd Kruis heeft al met 2 clubs gesproken maar die denkt dat ie Ronaldo is ofzo dus die kom er niet uit) dus die salarissen gaan ook niet omlaag. Daarnaast loopt het niet echt lekker, we verliezen meer dan dat we winnen (dat zal ongetwijfeld aan mij liggen), dus ik acht de kans groot dat ik over een poos ontslagen zal worden. Hoe groot is dan de kans dat ik nog ergens aan de bak kom? Of kan ik dan beter maar een nieuw spel beginnen?
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:12 schreef BigKahuna het volgende:
Vroeger vond ik het leven niet leuk. Ik had weinig vrienden, kreeg geen aandacht van meisjes en had dan ook erg weinig zelfvertrouwen. Maar toen wees een vriend mij op Gijs Luirink®. Sinds ik Gijs Luirink® heb, lacht het geluk me toe! Ik verdien veel geld met werk dat ik leuk vind, word op elk feestje uitgenodigd en ik heb sinds kort zelfs een vriendin! Ik zal nooit vergeten waar ik dit allemaal aan te danken heb. Gijs Luirink® heeft mijn leven zó veel beter gemaakt en ik zal Gijs Luirink® hiervoor altijd dankbaar zijn.
Wat voor tactiek speel je dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:10 schreef Joesse het volgende:
Noob-vraagje he, ik zit dus bij FC Emmen en ik zit over m'n salaris-budget. Ik raak mn spelers aan de straatstenen niet kwijt (nou ja, vd Kruis heeft al met 2 clubs gesproken maar die denkt dat ie Ronaldo is ofzo dus die kom er niet uit) dus die salarissen gaan ook niet omlaag. Daarnaast loopt het niet echt lekker, we verliezen meer dan dat we winnen (dat zal ongetwijfeld aan mij liggen), dus ik acht de kans groot dat ik over een poos ontslagen zal worden. Hoe groot is dan de kans dat ik nog ergens aan de bak kom? Of kan ik dan beter maar een nieuw spel beginnen?
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:12 schreef BigKahuna het volgende:
Vroeger vond ik het leven niet leuk. Ik had weinig vrienden, kreeg geen aandacht van meisjes en had dan ook erg weinig zelfvertrouwen. Maar toen wees een vriend mij op Gijs Luirink®. Sinds ik Gijs Luirink® heb, lacht het geluk me toe! Ik verdien veel geld met werk dat ik leuk vind, word op elk feestje uitgenodigd en ik heb sinds kort zelfs een vriendin! Ik zal nooit vergeten waar ik dit allemaal aan te danken heb. Gijs Luirink® heeft mijn leven zó veel beter gemaakt en ik zal Gijs Luirink® hiervoor altijd dankbaar zijn.
Valencia?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iemand nog een leuke Europese (sub)topper waarmee ik easy in de game kom?
Hmm... wel een bovengemiddeld elftal zo te zienquote:
Misschien een leuke franse club als Bordeaux, Marseille of Lyon.. Zit super veel talent, vooral bij Bordeauxquote:Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oeh, Fiorentinaquote:
Inderdaad, thanks!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zitten genoeg kwaliteitsspelers om een goed begin te hebben
Ik ga zo ook maar weer eens verder met AGOVV (quote:
Atletico Madrid. Het enige dat je daar hoeft te kopen is Gijs Luirink.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Atletico Madrid. Het enige dat je daar hoeft te kopen is Gijs Luirink.
Iemand die dat weet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef Radegast het volgende:
Even een vraagje over fm2008, waar moeten buitenlandse spelers aan voldoen om een work permit te krijgen in de competitie van Zuid-Afrika?
Moeilijk bij de club te houden alleen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zitten genoeg kwaliteitsspelers om een goed begin te hebben
Wel waar inderdaad. Heeft Mutu ook zo'n immense drang om te vertrekken?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moeilijk bij de club te houden alleen.
Al kan je je ook leuk versterken met al die miljoenen voor Montolivo, Vargas, Kuzmanovic en Gamberini.
Tot nu toe nog niet.. Ik ga alleen die Deense enclave (Jørgensen, Krøldrup) verkopen.. Net als Pasqual en ander minder spul. Luirink komt mijn kant opquote:Op zondag 21 juni 2009 16:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel waar inderdaad. Heeft Mutu ook zo'n immense drang om te vertrekken?
Linkerkant is erg sterk met Vargas en Jovetic, rechterkant heeft wel vervanging nodig.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet.. Ik ga alleen die Deense enclave (Jørgensen, Krøldrup) verkopen.. Net als Pasqual en ander minder spul. Luirink komt mijn kant op
Klopt, alleen Santana kan daar potten breken. Jefferson vind ik ook slecht, ik zoek nog een echte goedkope afmakende spits!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Linkerkant is erg sterk met Vargas en Jovetic, rechterkant heeft wel vervanging nodig.
Hmm, lastig verhaal dus.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Genoeg aantal interlands en/of een grote reputatie.
IK ook, alleen dan via Steam.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Via het CD-Rommetje naar die kut installatie en klaar was kees. Ik heb hem wel legaal.
Je hebt toch Gilardino die dat wel aardig kan?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klopt, alleen Santana kan daar potten breken. Jefferson vind ik ook slecht, ik zoek nog een echte goedkope afmakende spits!
Ja, maar ik speel 4-2-2-2quote:Op zondag 21 juni 2009 16:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je hebt toch Gilardino die dat wel aardig kan?
Mutu en Gilardino? Of heb je Mutu achter de spitsen?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, maar ik speel 4-2-2-2Dus met twee spitsen en twee vleugelspelers en ik wil een backupspits, want die gehuurde van Benezolli heb ik eruit gebonjourd.
Luirink ®, nu voor slechts 2,6 miljoen euro!
Zaccardo? Of is die duurder?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:29 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een solide rechterverdediger voor hoogstend 4 miljoen?
Ik heb Mutu en Gilardino in de spits staan.. Maar wil nog een betrouwbare spits erachter (als backup). Bonnazzolli is te oud en schopt geen deuk in een pakje boter, dat moet juist welquote:Op zondag 21 juni 2009 16:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mutu en Gilardino? Of heb je Mutu achter de spitsen?
Bonnazzolli zou trouwens nog wel handig geweest kunnen zijn denk ik.
Ik weet niet hoeveel geld je hebt maar misschien is Rolando Bianchi een optie.
Over de verdediging hoef je je in elk geval geen zorgen meer te maken.
Verkopen en Rossi halen.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:40 schreef donroyco het volgende:
Bonna heb ik al de deur gewezen
Liverpool zat aan Mutu te trekken, en nu ook al Bayern..
Foti jaquote:
Leuk, ik speel ook met Fiorentina. Ik heb als vleugelback Belletti gehaald. Samen met Vargas en Dainelli mijn beste spelersquote:
Ik zal zo eens een update (aan het eind van de transferperiode) posten!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef SimK het volgende:
[..]
Leuk, ik speel ook met Fiorentina. Ik heb als vleugelback Belletti gehaald. Samen met Vargas en Dainelli mijn beste spelers
Ben benieuwd. Denk dat ik morgen ook met Fiorentina ga beginnen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zal zo eens een update (aan het eind van de transferperiode) posten!
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Denk dat ik morgen ook met Fiorentina ga beginnen.
Port morgen mijn selectie per 1 september 2008 ook wel even.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik werd gek van het Deense geløl, dus Krøldrup en Jørgensen gingen van de hand. De rest vond ik te slecht voor mijn eerste elftal. Mutu heb ik vrij eenvoudig kunnen behouden. Voor Kuzmanovic had alleen Internazionale interesse, een aantal boden afgeslagen, toen ging Kuz zeuren en heb ik alsnog een bod van 8,5 miljoen geaccepteerd (lekker cashen!), over 2 jaar krijg ik daar nog eens 16,25 miljoen bij. Als je Luirink ® niet hebt, ben je nergens! Dat merkte ik ook tijdens de voorbereiding, solide verdediger die weet wat ie doet. Om (linker)defensieve problemen op te vangen heb ik Vermaelen aangetrokken, een koopje voor 5,5 miljoen euro (Arsenal moest er nu immers 12 miljoen voor neerleggen). Vuoso is een echte afmaker, gezien zijn stats en geschiedenis, kijken wat hij kan doen als invaller. Pejcinovic kon ik goed gebruiken op de rechterkant, een allround verdediger die ik tegenkwam in het -23 team van Servië, waar ook Kuzmanovic speelt. De transferperiode was bijna afgelopen toen Santana geblesseerd raakte, raakte ik aardig in paniek. Appelvlaai hapte te laat toe en dus genoodzaakt om een beetje met geld te smijten voor Quagliarella, die gretig toehapte en goede stats heeft.
De selectie voor het komende seizoen [2008-2009]
[ afbeelding ]
Opmerkingen, screentjes?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Port morgen mijn selectie per 1 september 2008 ook wel even.
Welke Skin speel je Pire? heb je misschien de download link nog van deze skin..quote:Op zondag 21 juni 2009 21:28 schreef PirE het volgende:
Charlie Sheringham is nu officieel een held![]()
, diep in de verlenging gewoon even de winnende binnentikken in de uefa cup finale
![]()
[ afbeelding ]
En het is niet de eerste keer dat hij me red, 2 seizoenen geleden in de play-offs voor promotie naar de Premier League was ook al zo lekker op schot.
[ afbeelding ]
(1e leg won ik met 2-1 met 1 goal van Sheringham)
en op Wembley ging hij gewoon door.
[ afbeelding ]
Het is zeker geen geweldige voetballer, maar dat me geen hol uit, deze jongen krijgt gewoon een nieuw contract tot hij met pensioen gaat
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb laatst 2-0 gewonnen door alleen Luirink op te stellen.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:25 schreef BruggiKeane het volgende:
Is die Luirink nu echt zo goed?![]()
Oja, winnen in blessuretijd is zooooooo lekker. Zeker als je dat van Chelsea doet
Echelon, versie's voor FM2008 en 2009 kan je downloaden op fmglivequote:Op zondag 21 juni 2009 22:32 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Welke Skin speel je Pire? heb je misschien de download link nog van deze skin..
Speel nu nog met die skin van FM2008 omdat ik deze overzichtelijk vind, maar in FM08 had ik ook altijd skin dat als stats van een bepaalde spelers hoger dan 15 zijn dit rood werd aangeduid zodat je makkelijk kon zien waar een speler goed in was.. Nu moet je eerst 20x over je scherm kijken..
Mag ik u dankenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Echelon, versie's voor FM2008 en 2009 kan je downloaden op fmglive
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb laatst 2-0 gewonnen door alleen Luirink op te stellen.
Heb 'm nu gedownload maar hij is wel heel erg donkerblauw bij mij, kan haast geen tekst lezen.. Op jou screen's zijn de achtergronden gewoon lichtblauw..quote:Op zondag 21 juni 2009 22:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Echelon, versie's voor FM2008 en 2009 kan je downloaden op fmglive
Achtergrondplaatje kan je volgens mij gewoon veranderen als die te donker is, teksten ook (is allemaal xml)quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb 'm nu gedownload maar hij is wel heel erg donkerblauw bij mij, kan haast geen tekst lezen.. Op jou screen's zijn de achtergronden gewoon lichtblauw..
Edit: Heb nu al wat ik wil die 2e standaard skin FM2009 ingesteld en nu worden de stats die hoger zijn dat 15 wel rood, maar bedankt voor je moeite iig.
Wat je zou kunnen doen is tussendoor ergens een friendly regelen met Liverpool tegen een heel laag elftal (Elinkwijk, AFC etc..).quote:Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef poiuytr het volgende:
Dit is toch niet normaal voor een speler als Aguero al aantal dingen uitgeprobeerd maar die man gaat het net maar niet vinden wordt er echt zat van..
[ afbeelding ]
Heb je al een favo actie geprobeerd?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef poiuytr het volgende:
Dit is toch niet normaal voor een speler als Aguero al aantal dingen uitgeprobeerd maar die man gaat het net maar niet vinden wordt er echt zat van..
[ afbeelding ]
Ga naar Mijn Documenten/SI/skins/echelon/graphics/backgrounds en veranderen de naam van diegene die je wilt in default.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb 'm nu gedownload maar hij is wel heel erg donkerblauw bij mij, kan haast geen tekst lezen.. Op jou screen's zijn de achtergronden gewoon lichtblauw..
Edit: Heb nu al wat ik wil die 2e standaard skin FM2009 ingesteld en nu worden de stats die hoger zijn dat 15 wel rood, maar bedankt voor je moeite iig.
Hoe bedoel je dat precies favo actie?? Heb veel andere FM's en CM's gespeeld maar ben met deze nog aardig nieuw..quote:Op maandag 22 juni 2009 00:38 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Heb je al een favo actie geprobeerd?
Heb nu ook een paar spelers laten trainen op een onderdeel, en heb het idee dat het net wat vlotter gaat nu.
Ga naar Aguero toe. --->> spelercommunicatie. En daar kan je aan Aguero vragen om de bal tegen het net te knallen en dergelijke. Dan traint hij daarop 3 maanden ongeveer op, en vaak zijn spelers dan wat beter in dat onderdeel geworden. Is het proberen waardquote:Op maandag 22 juni 2009 00:48 schreef poiuytr het volgende:
Hoe bedoel je dat precies favo actie?? Heb veel andere FM's en CM's gespeeld maar ben met deze nog aardig nieuw..
Ok bedankt voor de tip een paar dingen reageerde die niet op, toen maar door gezet met nog een paar dingen..quote:Op maandag 22 juni 2009 01:03 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ga naar Aguero toe. --->> spelercommunicatie. En daar kan je aan Aguero vragen om de bal tegen het net te knallen en dergelijke. Dan traint hij daarop 3 maanden ongeveer op, en vaak zijn spelers dan wat beter in dat onderdeel geworden. Is het proberen waard
Huren van de grote jongens wordt dat.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef poiuytr het volgende:
Nu 2e game begonnen met Heracles, wil proberen om in het 2e seizoen mee boven in te draaien
Weet iemand nog aardige talentjes voor Heracles?? ik heb namelijk maar een transferbudget van 160k niks dus..
Mijn transfers:quote:Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Port morgen mijn selectie per 1 september 2008 ook wel even.
Ik heb ook de CL bereikt, alleen dan ten koste van Sparta Praag, thuis verloren met 2-0, uit goedgemaakt met 5-0.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mijn transfers:
[ afbeelding ]
Mijn selectie + opstelling:
[ afbeelding ]
Groepsfase CL ten koste van Galatasaray bereikt en eerste competitiewedstrijd gewonnen.
Een goed begin is het halve werk.
Leuke graadmeter voor de rest van je seizoenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb ook de CL bereikt, alleen dan ten koste van Sparta Praag, thuis verloren met 2-0, uit goedgemaakt met 5-0.
Nu in de Poule Des Doods, met Real Madrid, Werder Bremen en Olympique Marseille
Ik speel met Liverpool, had niet verwacht dat ik zo dichtbij de titel kon komen eerste seizoen.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:11 schreef donroyco het volgende:
Misschien is het handig om erbij te zetten welk team je bent
Ik draai nu bovenin mee met Fiorentina, in de CL 1 gewonnen, 2 gelijk en 1 verloren..
Met The Reds moet je toch wel kampioen kunnen worden in je eerste seizoen, je hebt een vrij compleet elftalquote:Op maandag 22 juni 2009 13:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik speel met Liverpool, had niet verwacht dat ik zo dichtbij de titel kon komen eerste seizoen.
Daar heb je gelijk in vooral middenveld zit lekker in elkaarquote:Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Met The Reds moet je toch wel kampioen kunnen worden in je eerste seizoen, je hebt een vrij compleet elftal
Een maand verder ben ik koploper in de Serie A na vier overwinningen en een gelijkspel. In de CL wil het nog niet helemaal: thuis tegen Arsenal en bij FC Basel speelde ik gelijk. Heb overigens wel veel last van blessures!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb ook de CL bereikt, alleen dan ten koste van Sparta Praag, thuis verloren met 2-0, uit goedgemaakt met 5-0.
Nu in de Poule Des Doods, met Real Madrid, Werder Bremen en Olympique Marseille
Ik ben nu eind november (Fiorentina) en draai nog steeds bovenin mee (4e), in de Poule Des Doods sta ik tweede, moet nog tegen koploper Real en laatste Werder..quote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een maand verder ben ik koploper in de Serie A na vier overwinningen en een gelijkspel. In de CL wil het nog niet helemaal: thuis tegen Arsenal en bij FC Basel speelde ik gelijk. Heb overigens wel veel last van blessures!
Luciano Narsingh van Heerenveen. Als AMR (kan ook op MR spelen, mits aanvallend ingesteld) kun je veel plezier van hem hebben. Hij vecht bij mij (Ajax) met Suarez & Elia. Vorig jaar 7 of 8 wedstrijden (Suarez was in vorm) en ook 7 of 8 assists. Tevens een 7.70 als gemiddelde. Hij koste mij slechts 90K.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef poiuytr het volgende:
Nu 2e game begonnen met Heracles, wil proberen om in het 2e seizoen mee boven in te draaien
Weet iemand nog aardige talentjes voor Heracles?? ik heb namelijk maar een transferbudget van 160k niks dus..
Had hier alleen op begin na de vriendschappelijke wedstrijden last van, dat ik heel moeizaam won en een paar wedstrijden verloor.. Middenin seizoen kreeg ik ook een dip met Liverpool toen verloor ik Wigan en Aston Villa uit.. Maar nu ben ik al 17 wedstrijden ongeslagen in de PL, alleen 1e ronde CL verlorenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:05 schreef Tim_G het volgende:
Tis echt om gek van te worden. Speel je erg aanvallend, krijg je kans na kans maar scoor je niet. Is de tip: Speel wat minder aanvallend, creeër je totaal geen kansen meer.
Ben voor de 85e keer opnieuw begonnen met Ajax, wat toch het spelersmateriaal heeft om kampioen te worden. Hou het in het begin simpel en hou gewoon de standaard opstelling aan die Ajax op dat moment heeft. Zeg maar de MvB variant. Voorbereiding gaat altijd fantastisch en daarna is er gewoon geen peil meer op te trekken. AC Milan wordt aan de kant gezet waarna je net zo makkelijk verliest van Volendam. Lijkt wel of het ook niet uitmaakt wat je doet. Merk ook dat meerdere mensen dit probleem hebben.
Zijn er ook mensen die een seizoen lang goed presteren? Vraag me af of dit nog wel mogelijk is
Haha prachtigquote:Op maandag 22 juni 2009 16:14 schreef -Willempie- het volgende:
Ben nu manager van Carlisle, met Jesus look-a-like David Prutton in de selectie.Ik word altijd zo vrolijk als ik die foto zie.
Reflexen en balbehandeling lijkt mij.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:11 schreef Juk het volgende:
Welke stats zijn belangrijk voor een keeper zodat hij goed is in afstandschoten tegenhouden?
is toch realistisch met de werkelijkheidquote:Op maandag 22 juni 2009 15:05 schreef Tim_G het volgende:Ben voor de 85e keer opnieuw begonnen met Ajax, wat toch het spelersmateriaal heeft om kampioen te worden. Hou het in het begin simpel en hou gewoon de standaard opstelling aan die Ajax op dat moment heeft. Zeg maar de MvB variant. Voorbereiding gaat altijd fantastisch en daarna is er gewoon geen peil meer op te trekken. AC Milan wordt aan de kant gezet waarna je net zo makkelijk verliest van Volendam. Lijkt wel of het ook niet uitmaakt wat je doet. Merk ook dat meerdere mensen dit probleem hebben.
quote:
Inderdaad, die kop had ie vorig jaar alquote:
Ik ben ook Carlisle, net begonnen aan mijn vijfde seizoen (derde seizoen in Championship). Ik heb de beste jeugdopleiding van de competitie, wat erop neerkomt dat iedereen dus constant mijn talentjes weg aan het plukken is. Ik hou ze liever vast tot ~1 jaar voor het einde van hun contract, maar mijn bestuur grijpt eigenlijk altijd in als er weer een miljoenenbod komt. Bijvoorbeeld in het begin van dit seizoen. Qua geld zat alles goed, selectie prima in orde, ruim een miljoen aan transferbudget nog in kas, 20k onder max wekelijkse loonkosten. Komt QPR op de laatste dag van de transferperiode opeens met een paniekbod van 3 miljoen op mijn (19 jarige) linksback. Mijn bestuur vond het bod te goedquote:Op maandag 22 juni 2009 16:14 schreef -Willempie- het volgende:
Ben nu manager van Carlisle, met Jesus look-a-like David Prutton in de selectie.Ik word altijd zo vrolijk als ik die foto zie.
Dat, en jumping, dacht ik ook inderdaad. Maar mijn keeper van vorig seizoen kon er al niks van en mijn nieuwe kan het ook niet. Zelfs schoten die niet te hard zijn en recht door het midden komen gaan dwars door hem heen lijkt het wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:41 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Reflexen en balbehandeling lijkt mij.
Lekker hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 19:34 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik ben inmiddels klaar met mijn 1e PL seizoen. En verassend geeindigt op een 12e plekMet de winterstop nog degradatiekandidaat nummer 1 ging het op een gegeven moment lopen als een tierelier. Een beetje vergelijkbaar met NEC in het seizoen 07/08 zeg maar
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geslaagd 1e PL seizoen dus.
Positie?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik had helaas weinig budget dus weinig kunnen doen. Ben nu net klaar, dus even kijken mijn budget nu gaat worden. Heb Moussa Dembele transfervrij kunnen halen voor als back up. Hij is nu 23 en niet echt veel beter geworden. Verder nog een regen talentje kunnen strikken ook voor de toekomst.
Dit is mijn held, transfervrij overgenomen. 20 jaar pas, en wordt nog veel beter.
Talent van het jaar geworden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AMC idd. Is bij heel veel doelpunten betrokkenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:13 schreef donroyco het volgende:
Positie?Want als spits legt ie er weinig in
(schat een AMC of MC)
Is Jukka Lehtovaara niks?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Jiveje het volgende:
Weet iemand een leuk reservekeepertje die ik naar Everton kan halen voor de toekomst?
Zapata misschienquote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Jiveje het volgende:
Weet iemand een leuk reservekeepertje die ik naar Everton kan halen voor de toekomst?
Wees blij, ik doe het met AGOVV nog steeds met 80kquote:Op maandag 22 juni 2009 20:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is Jukka Lehtovaara niks?
Ik kreeg een verhoging van mijn transferbudget bij Fiorentina met maar liefst 750K tot 1,2 miljoen euro
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wees blij, ik doe het met AGOVV nog steeds met 80k
heel degelijk 4-4-2, soms met een ruit maar meestal gewoon zo:quote:
Ik denk dat het aan je tactiek ligt dat je keer op keer verliest, je speel in totaal met 8 zeer aanvallend ingestelde spelers die bij balzit naar voren gaan. Zo gauw de tegenstander de bal heeft is het maar een bal over de MC's die met een arrow naar AMC staan en ze hebben een zee van ruimte om te bedenken wat ze gaan doen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:05 schreef Joesse het volgende:
[..]
heel degelijk 4-4-2, soms met een ruit maar meestal gewoon zo:
[ afbeelding ]
(Valgaeren staat normaal wel in de basis, is ook aanvoerder, maar die komt net terug van een blessure).
Ik wil het liefst aanvallend voetbal te spelen maar dit team domineert bijna geen een wedstrijd. Ik zou nog eens een keer countervoetbal kunnen gaan proberen. We staan op het moment 16e, maar we zitten nog redelijk aan het begin van de competitie dus ik ga sowieso nog door.
Deze spelers zijn er bij gekomen en weggegaan:
[ afbeelding ]
Koopmans is een degelijke doelman en nog jong. Hij is beter dan de reservekeeper die we al in huis hadden. Eerste doelman Villadsen is er vandoor gegaan, wel mooi wat geld voor gevangen. De andere aankopen moeten zich nog bewijzen, die zijn er op het laatste moment bij gekomen en waren nog niet wedstrijdfit.
Ik denk toch dat die tactiek wat je liet zien met een screen je niet goed afgaat, je hebt teveel aanvallende mensen opgesteld.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:54 schreef Joesse het volgende:
Je hebt idd een punt. Ik heb net wel met 4-1 van Fortuna gewonnenFriis maakte een mooie hattrick. Fortuna overheerste op een gegeven moment toch, en toen ben ik wat verdedigender gaan spelen en op de counter. Toen ging het beter en scoorden we nog een 4e keer. Ik ga dat nu maar vanaf het begin uitproberen.
Ik al 2 keer ... Zelfs 1 waarin we boven de 32 kwamen. Toevallig waren het ook mijn eerste 2 penaltyseries in de nieuwe FM dus ik dacht dat het een bug was. Gelukkig is het daarna niet meer voorgekomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:50 schreef poiuytr het volgende:
Iemand ooit meer strafschoppen dan 14 genomen?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daar was ik ook mee begonnen. 1e seizoen meteen kampioen (hoewel geluk op de laatste speeldag) en nu na promotie 4e, vlak voor het einde Hoop transfervrije Nederlanders gehaald, waaronder Ramon Luijtenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:44 schreef mistermysterion het volgende:
Ik ben druk aan het spelen met Vauxhall, in the conference leguae north..
Ik wordt daar altijd gezien als de gedoodverfde degradatiekandidaat,
1e seizoen 8e
2e seizoen 19e
3e seizoen 3e (seizoen is halverwege)
Wil graag eens play-offs spelen en promoveren.
duizenden of miljoenen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:35 schreef BruggiKeane het volgende:
Kutzooi. Delph ben ik kwijtgeraakt aan Chelsea. Bestuur liet hem gaan voor 20K omdat het een te mooi bod was om te weigeren terwijl die een clausule had van 37,5K![]()
Wil ik Nigel de Jong van Chelsea overnemen, vragen ze er 46K voorSpeelt in het 2e.
Nu maar op zoek naar een vervanger
Je weet dat je gewoon bondscoach kunt zijn naast je clubteam hequote:Op woensdag 24 juni 2009 08:23 schreef Wopper1 het volgende:
Inmiddels weer halverwege het seizoen met PSV.
19 Wedstrijden gespeeld, 16-2-1. Kampioenschap zit er aan te komen. KNVB Beker gaat goed, alleen de CL moet dit jaar maar eens lukken.
Inmiddels in de 2e ronde, en geloot tegen Chelsea. Ik laat mijn basiself straks 1 duel niet spelen om volledig uitgerust aan de wedstrijd ''van het jaar'' te beginnen.
Heb mijzelf als doel gesteld om dit jaar om minimaal de kwartfinale te halen.
Dit elftal is nu 1,5 jaar bij elkaar, en is voor de Nederlandse competitie gewoon te sterk. Vooral verdedigend met Rafhael (kon voor 15 miljoen al naar Real Madrid) en Insua staat het als een huis.
Mocht het niet lukken dan speel ik het seizoen uit, en neem dan met de titel en knvb beker (hopelijk) afscheid en zal dan proberen om bondscoach te worden van een mooi land.
Ja, ik twijfel daarom nog. Misschien dat ik dan stop bij PSV om bij Feyenoord of AZ aan de slag te gaan. Op een gegeven moment is het ook klaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Je weet dat je gewoon bondscoach kunt zijn naast je clubteam he![]()
Als je alleen bondscoach bent zit je vooral naar een verwerken scherm te kijken totdat je 2 interlandjes er om de 3 maanden aankomen
1 2 3 4 | -Santon-Dainelli--Gamberini-Pasqual- -Srna--Kuzmanovic-Fernandez--Vargas- ---------Paloschi-Rossi------------- |
Hij en die andere spits (Keirrison) zijn veel te goed voor PSV. Lewandowski zal zeer waarschijnlijk vertrekken. Jongen heeft geen motivatie meer ondanks een weeksalaris van ¤79.000,-quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:08 schreef PierreTT het volgende:
Die Lewandowski maakt wel mooi de hattrick
Ziet er goed uit! Vandaag maar verder met mijn Fiorentinaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
Door blessureleed en ontevreden spelers (die ik niet wilde verkopen) een dramatisch eerste seizoen bij Fiorentina achter de rug. In de Serie A eindigde ik als negende en ik werd in de eerste knock out-ronde van de UEFA Cup uitgeschakeld. Desondanks is mijn contract verlengd en kijk ik vol goede moed uit naar komend jaar.
Verwacht dat ik Riccardo Montolivo en Adrian Mutu verkoop. Heb voor beiden al een vervanger aangetrokken: Matías Fernández en Giuseppe Rossi van Villarreal, dat overigens de CL-finale verloor van Werder Bremen. Verder heb ik op papier een prima selectie, dat zeker ook nog heel veel toekomst heeft:
[ code verwijderd ]
Denk dat ik van het geld voor Montolivo en Mutu een linksback ga aanschaffen en een centrale verdediger.
In de db kijken welk nummer je team krijgt, daar een xml bijschrijven met invoeging van je logoquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:45 schreef Spougle het volgende:
Weet iemand hoe je een eigen gemaakt logo in het spel krijgt? Zodat mijn zelf gemaakte team dat logo krijgt?
Je moet ook niet klagen over dat het saai is omdat je alles wint, als je spelers als Lewandowski en Keirrison hebt gehaald.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:17 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hij en die andere spits (Keirrison) zijn veel te goed voor PSV. Lewandowski zal zeer waarschijnlijk vertrekken. Jongen heeft geen motivatie meer ondanks een weeksalaris van ¤79.000,-.
Heb een ''talent/regen'' Nick Haak uit de eigen jeugdopleiding AML/S en Jan Mulder AC al in huis, evenals Iglesias (jonge Spaanse spits, 2 seizoenen geleden transfervrij overgenomen van Real Madrid).
Die zit al dicht tegen PSV 1 aan.
[ afbeelding ]
Miljoenen idd.quote:
Ontevreden spelers kan je snel tevreden maken (als je die mogelijkheid hebt) door te zeggen dat je voor de prijzen wilt meespleen. Vaak zeggen ze dan iets van je hebt gelijk en ik ga er weer voor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
Door blessureleed en ontevreden spelers (die ik niet wilde verkopen) een dramatisch eerste seizoen bij Fiorentina achter de rug. In de Serie A eindigde ik als negende en ik werd in de eerste knock out-ronde van de UEFA Cup uitgeschakeld. Desondanks is mijn contract verlengd en kijk ik vol goede moed uit naar komend jaar.
De lijstjes waar jij het over hebt worden veel gebruikt, en word ook vaak om gevraagd, door beginnende FM'ers. De mensen ervaren FM'ers kunnen die lijstjes opdreunen (sommige letterlijk in hun slaapquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:54 schreef Juk het volgende:
[..]
Je moet ook niet klagen over dat het saai is omdat je alles wint, als je spelers als Lewandowski en Keirrison hebt gehaald.
Ik ga er dan even vanuit dat je ze van een lijstje hebt gehaald en niet zelf gescout, want dat toeval zou wel heel groot zijn
Waar kan ik dat zeggen dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:27 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ontevreden spelers kan je snel tevreden maken (als je die mogelijkheid hebt) door te zeggen dat je voor de prijzen wilt meespleen. Vaak zeggen ze dan iets van je hebt gelijk en ik ga er weer voor.
Het kutte van die lijstjes is dat je eigenlijk elke keer hetzelfde trucje uithaalt maar telkens met een andere club.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
De lijstjes waar jij het over hebt worden veel gebruikt, en word ook vaak om gevraagd, door beginnende FM'ers. De mensen ervaren FM'ers kunnen die lijstjes opdreunen (sommige letterlijk in hun slaap).
Als ik bv Marquinhos kan halen zal ik hem halen zonder hem opnieuw te scouten. Aangezien BertMaalderink ook geen beginner meer is, weet hij ook wel wie hij kan/moet halen om een ploeg te verbeteren.
De lijstjes gebruiken om aan je spelers te komen, dat is pas zonde van de FM ervaring. Aangezien jij daar op hint verdenk ik jouw er eerder van ze te gebruiken.
Daarom moet je ook je eigen spelers scouten, iedere keer zijn er wel weer andere te vinden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Het kutte van die lijstjes is dat je eigenlijk elke keer hetzelfde trucje uithaalt maar telkens met een andere club.
Dit dus.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Het kutte van die lijstjes is dat je eigenlijk elke keer hetzelfde trucje uithaalt maar telkens met een andere club.
Ik ga ook richting die plek met nog 5 wedstrijden te gaan in het eerste seizoen Fiorentinaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
Verwacht dat ik Riccardo Montolivo en Adrian Mutu verkoop. Heb voor beiden al een vervanger aangetrokken: Matías Fernández en Giuseppe Rossi van Villarreal, dat overigens de CL-finale verloor van Werder Bremen. Verder heb ik op papier een prima selectie, dat zeker ook nog heel veel toekomst heeft:
[ code verwijderd ]
Denk dat ik van het geld voor Montolivo en Mutu een linksback ga aanschaffen en een centrale verdediger.
Maar ik vind het spel niet saai nu, alleen verwacht ik wel wat in de CL.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef Juk het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik zoek nooit lijstjes op en zal ook nooit de namen die ik hier zie slagen automatisch kopen elke keer als ik een ander spel opstart. Nou werkt dat voor mij toch al niet zo goed omdat ik vaak hele lange spellen speel en op ten duur alleen maar regens heb.
Maar als ik op spelers zoek en er toevallig zo een tegenkom ga ik hem natuurlijk niet negeren, maar blindelings gelijk namen als Keirrison en Marquinos intypen om te kijken of je ze kan halen lijkt mij niet veel aan. Zoals Pire al zegt speel je dan na 5 seizoenen bij elke club met dezelfde spelers.
Als je dat zelf wel graag doet prima, iedereen haalt zijn plezier immers ergens anders uit in FM, maar kom dan niet verhalen vertellen over dat de uitdaging weg is want dat wist je zelf ook toen je die aankopen deed.
Overigens nam ik aan dat het over de Lewandowski gaat die bij Lech Poznan vandaan komt en niet over een andere @ BertMaalderink
In mijn vorige FM-game ging hij naar Ajax, maar dit is wel heel raar.quote:
Ah, Robert Lewandowskiquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef Juk het volgende:
Overigens nam ik aan dat het over de Lewandowski gaat die bij Lech Poznan vandaan komt en niet over een andere @ BertMaalderink
Wil je Sakho alleen op de VL hebben of ook als een wing back gebruiken? Als alleen linkerverdediger kan hij even goed als de voeten als centraal (moet je hem wel trainen daarop), als je een speler nodig hebt op de wing back kun je beter voor Bale kiezen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou ik voor mijn linksback positie Bale voor 22 miljoen halen of Sakho voor 16 ?
Sakho is van origine wel een centrale verdediger.
Zuur is dat jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:07 schreef BruggiKeane het volgende:
En een dag voor aanvang van competitie gebeurd dit![]()
[ afbeelding ]
Krijg ik ook nog meteen een vraag tijdens de persconferentie wat ik van die Yvonne Todd vind![]()
Heb maar ingevuld dat we een goede verstandshouding hebben, maar had het liefst ingevuld dat het een dikke hoer is![]()
Jawel, nog wel 2 weekjes te gaan nog. Maar ik heb nog een beetje hoop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:12 schreef poiuytr het volgende:
Zuur is dat ja
Vervanger zoeken voor dat geld kan nu niet meer?
12 uurquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef Teezie het volgende:
Wie heeft er zin in paar seizoenen online via Hamachi? Liefst minstens 12 uur per dag beschikbaar.
Let me know !!! (ik ben al psv)
Je hebt 3x een kwartiertje pauze (en dan moet je voorraad eten naar je pc meebrengen en GAMENE!!!!!!EIZNZEIDREI RAFEL OP EEN DRIEWIELER)quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:15 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Jawel, nog wel 2 weekjes te gaan nog. Maar ik heb nog een beetje hoop.
Die Wheeler heeft godverdomme een minimaal clausule van 250.000 miljoen euro
[..]
12 uurDat is van s`morgens 10 uur tot 22:00 uur. Heb je geen eens tijd om te lunchen en te dineren
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Teezie het volgende:
Je hebt 3x een kwartiertje pauze (en dan moet je voorraad eten naar je pc meebrengen en GAMENE!!!!!!EIZNZEIDREI RAFEL OP EEN DRIEWIELER)
HI-LA-RISCHquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:30 schreef poiuytr het volgende:
1e seizoen met Liverpool zit er inmiddels op..
Hele seizoen 2e gestaan achter Arsenal, 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen moest ik uit tegen Arsenal en speelde gelijk wedstrijden daarna heb ik alles gewonnen en Arsenal had een keer gelijk gespeeld waardoor ik uiteindelijk met de titel er vandoor ging
League Cup in de kwartfinale eruit gegooid door Chelsea in een wedstrijd waar we 10x beter waren maarjah als je ze zelf niet scoort doen hun het wel.
Fa Cup wel weten te winnen ten koste van: Stoke, Newcastle, Man Utd, Man City, Chelsea en Middlesbrough.
In de Cl ging alles minder goed, de poule makkelijk doorgekomen maar in de 1e ronde uitgeschakeld door Juventus door een domme fout van mezelf.
Stonden al 3-1 voor thuis tot hun rood kregen en ik met 3 verdedigers gingen spelen om zo lekker aanvallend voetbal te gaan spelen om ze compleet te vernederen maar ging met 3-2 het veld af.
Uit verloor ik met 3-1, in een wedstrijd waarin we wederom de betere waren.
Al met al super tevreden over het eerste seizoen, volgend jaar hoop ik verder dan de eerste rond te komen in de CL.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:09 schreef John_Gotti het volgende:
Wat is het laagste cijfer wat jullie een speler eens hebben zien halen.
Ik had het nog nooit onder de 3 gezien, zie ik net dat een speler van een tegenstander van mij 2de een 1.7 heeft gehaald.
Het helpt wel als je een Japanner aantrekt die ook een bekende speler is bij je satellietclubquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:09 schreef Wopper1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is wijsheid? Een middelmatige Japanner aantrekken om zo nog meer via merchandising etc.. binnen te halen? Of helpt dat niet...
5 euro per weekquote:Op maandag 22 juni 2009 17:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[ afbeelding ]
Had Paint iets te groot gezet.
Thanksquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Het helpt wel als je een Japanner aantrekt die ook een bekende speler is bij je satellietclub
Ik kocht dit seizoen een Japanner die uit de jeugd van mijn Japanse satellietclub kwam en toen kreeg ik een bericht dat ik een meesterzet had gedaan omdat de merchandising in Japan flink zou stijgen![]()
Die speler heeft ook wel een aardige reputatie (continentaal) dus ik weet alleen niet of dat ook lukt met een middelmatige speler
Dat snap ik dan nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:08 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Game begonnen met Atletico Madrid.
Doelstelling: Het team zo Spaans mogelijk krijgen.
1e seizoen heb ik de kwartfinales van de CL gehaald, onderuit gegaan tegen Man Utd. 4e in de league geworden en de beker gewonnen. Aguero weten te behouden, Forlan aan stadsrivaal Real Madrid verkocht (Waren mn fans blij mee), maar Huntelaar gekocht van diezelfde stadsrivaal (Waren mn fans blij mee
)
Ziet er tof uit, goede selectie. Waarom Suárez opgepikt vanuit je grootste rivaal?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:59 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Thanks.
Heb nu een samenwerkingsverband met Iwata en FC Dallas. Zal eens kijken of er een talentvolle Amerikaan of Japanner te vinden is (iig continentaal).
KNVB Beker halve finale verloren van Ajax, halve finale exit CL versus Arsenal, wel kampioen geworden.
Inmiddels een heel grote schoonmaak gehouden, en wat talenten kunnen strikken.
Deze mannen moeten het gaan doen in 2015/2016...
[ afbeelding ]
Transfers
[ afbeelding ]
Simpel: er was voor dat geld op dat punt geen betere spaanse spits te koop. Ik moet wel nog aan de resultaten denken hequote:
Maar je koopt Huntelaar? Heb die Spaanse roots waar we niks van af weten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:57 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Simpel: Alleen maar Spaanse spelers kopen. Ik vind t wel wat hebben om bij AC Milan zoveel mogelijk Italianen te hebben, bij Liverpool zoveel mogelijk Britten, en nu bij Atletico dan zoveel mogelijk Spanjolen
Ik had dr overheen gelezen, net mn eigen post geeditquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar je koopt Huntelaar? Heb die Spaanse roots waar we niks van af weten?
1 of 2 sterke centrale verdedigers. Ze hebben niet het beste gemiddelde (onder de 7 is geen goed seizoen vind ik) en 38 tegendoelpunten is ook best veel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:25 schreef donroyco het volgende:
Nog comments op Fiorentina?
Ben nu bezig met nieuwe aankopen, zal jullie op de hoogte houden
Goed idee! En ik zoek nog een betrouwbare spits, gewoon een afmaker en doelpuntenmachine (budget is 15-20 miljoen euroquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:32 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
1 of 2 sterke centrale verdedigers. Ze hebben niet het beste gemiddelde (onder de 7 is geen goed seizoen vind ik) en 38 tegendoelpunten is ook best veel.
Sakho misschien
Marquinhosquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goed idee! En ik zoek nog een betrouwbare spits, gewoon een afmaker en doelpuntenmachine (budget is 15-20 miljoen euro)
Als je nog goede tactieken hebt voor Jupilerleague-clubs dan hoor ik het graagquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:47 schreef pekel het volgende:
Straks voor het eerst sinds een dikke 7 maand weer eens beginnen. Starten met FC Emmen, en dan maar zien hoe ver ik kom.
Alle updates heb ik zojuist geinstalleerd. Ben benieuwd of het spel aardig stabiel is zo.
Zal eens goed gaan puzzelen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je nog goede tactieken hebt voor Jupilerleague-clubs dan hoor ik het graag
AGOVV gaat het weer niet redden dit seizoenquote:
Ligt ook aan je computertje natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:47 schreef pekel het volgende:
Straks voor het eerst sinds een dikke 7 maand weer eens beginnen. Starten met FC Emmen, en dan maar zien hoe ver ik kom.
Alle updates heb ik zojuist geinstalleerd. Ben benieuwd of het spel aardig stabiel is zo.
Dat is wel jammer vind ik. Als je een loonbudget hebt van 300K bijvoorbeeld, en je blijft daar netjes onder dan heb je 9 van de 10 keer gewoon dus wel maandelijks verlies.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
AGOVV gaat het weer niet redden dit seizoenNog 5 wedstrijden te gaan en ik sta 10e. Financieel ook klote, maar dat is normaal bij deze clubs
Zelfs al is je wagebudget prima, dan krijgen ze nog te weinig geld binnen, omdat er te weinig mensen in het stadion passen
Klopt. Ik heb een loonbudget van 35k, en zat daar prima onder met 32k. Lijden ze evengoed elke maand 90k verliesquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:49 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer vind ik. Als je een loonbudget hebt van 300K bijvoorbeeld, en je blijft daar netjes onder dan heb je 9 van de 10 keer gewoon dus wel maandelijks verlies.
Waarom heb je dan eigenlijk nog een loonbudget denk ik dan...
Zoals je in het voorbeeld hierboven ziet, als je dat loonbudget zo laag zou maken dat je geen verlies draait moet je -60k per week hebben. En dat kan dus niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:49 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer vind ik. Als je een loonbudget hebt van 300K bijvoorbeeld, en je blijft daar netjes onder dan heb je 9 van de 10 keer gewoon dus wel maandelijks verlies.
Waarom heb je dan eigenlijk nog een loonbudget denk ik dan...
Dat is een goede vraagquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Scorpie het volgende:
Jaaaaaaa, ik ben weer begonnen! Half jaar stof gehapt en nu weer het cdtje opgezet! Gelijk ff een vraag; bij wedstrijden kom ik standaard in de TV-view modus. Dat wil ik niet, hij moet gewoon naar het overview scherm gaan. Waar stel ik dat in?
Linksonder, show highlights in classic mode?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Scorpie het volgende:
Jaaaaaaa, ik ben weer begonnen! Half jaar stof gehapt en nu weer het cdtje opgezet! Gelijk ff een vraag; bij wedstrijden kom ik standaard in de TV-view modus. Dat wil ik niet, hij moet gewoon naar het overview scherm gaan. Waar stel ik dat in?
En je spel is zeker niet legaal?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef PierreTT het volgende:
Een van mijn youngsters is een geest
[ afbeelding ]
Hier ook laptopje, maar gaat prima.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:46 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ligt ook aan je computertje natuurlijk.
Ik speel FM op mijn bijna 1 jarig laptopje, gaat niet heel snel maar ik kan goed voorruit.
Kijk of je Stanley Aborah kan halen...die kreeg ik voor 12kquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef pekel het volgende:
[..]
Hier ook laptopje, maar gaat prima..
Ben dus al begonnen, onderbroken door voetbal en nu het overlijden van MJ.
Gaat beneden verwachting met Emmen. Speel vrij verdedigend, alleen de 2 centrale middenvelders zijn niet bepaald top. Transferperiode is al verstreken, dus maar even afwachten. Mocht iemand tips hebben voor goedkope, sterke middenvelders: graag..
Een "top"aankoop gedaan: Tjeerd Korf. Gratis in ruil met Jannes Wolters. Misschien een mindere deal, maar had hem nodig.
Ging na drie dagen volgens mij al ergens naar toe. Zal zo eens kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijk of je Stanley Aborah kan halen...die kreeg ik voor 12k
Hij presteert bij mij bij AGOVV best goed, hij is wel attacking, maar hij heeft voor de Juplier League best goede statsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Ging na drie dagen volgens mij al ergens naar toe. Zal zo eens kijken.
Veloso is een held.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:23 schreef donroyco het volgende:
De selectie voor het komende seizoen voor Fiorentina is rond! Kuzmanovic, Felipe Melo en Vuoso zijn de deur gewezen.. Daarvoor in de plaats een aantal (toekomstige) sterren kunnen halen dan wel behouden
Selectie Fiorentina seizoen 2009-2010
[ afbeelding ]
* Vagas = Vargas natuurlijk
» daar waar nodig is zal er vanuit de jeugd worden aangevuld
Goede selectie, een topper is Spé met Saivet. Hem, ondanks dat iedereen er aan gaat trekken, altijd proberen te behouden. Wellicht eerst nu nog 1 jaar verhuren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:23 schreef donroyco het volgende:
De selectie voor het komende seizoen voor Fiorentina is rond! Kuzmanovic, Felipe Melo en Vuoso zijn de deur gewezen.. Daarvoor in de plaats een aantal (toekomstige) sterren kunnen halen dan wel behouden
[ afbeelding ]
Herkenbaar. Denk dat je je tactiek dan iets moet aanpassen, speel je verdedigend of juist aanvallend?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:19 schreef J.Herrer het volgende:
Ik snap niet waarom het zo kut gaat met m'n Heerenveen
Vorig seizoen werd ik nog kampioen met vrijwel dezelfde selectie, ik heb alleen Elyounoussi verkocht omdat zijn stats niet zo bijzonder waren en qua spel voegde hij ook niet zoveel toe. Bovendien had ik o.a. Wijnaldum als vervanger gehaald
Ipv dat het normaal gesproken beter zou moeten gaan, gaat het juist elke wedstrijd slechter
Met moeite 1-1 uit bij Den Bosch (nummer laatste) en zojuist thuis 1-3 verloren van ADO.. schandaligIk sta nu slechts 7e en het gat met de nummer 1 is nu al iets van 12 punten
Mijn verdediging staat nu veel beter inderdaadquote:
Saivet heeft nu al toffe acties, dolt de tegenstandersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:35 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Goede selectie, een topper is Spé met Saivet. Hem, ondanks dat iedereen er aan gaat trekken, altijd proberen te behouden. Wellicht eerst nu nog 1 jaar verhuren.
Doe je dingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:31 schreef Scorpie het volgende:
De OP mag ook wel eens geupdate worden, patch 3 is ook al uit!
Ik speel redelijk aanvallend, teaminstructies staat op aanvallend en individueel staan ook alle middenvelders behalve de vmc en ook de backs aanvallend ingesteldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Denk dat je je tactiek dan iets moet aanpassen, speel je verdedigend of juist aanvallend?
Dan lekker laten spelen. Bij mij moest hij wel worden verhuurd. Ik heb hem gelijk het eerste seizoen gekocht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Saivet heeft nu al toffe acties, dolt de tegenstanders
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:23 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat bij mij niet weg hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:05 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
In mijn spel, nu bij 2010/2011 is Veloso voor 30 miljoen naar Manchester City gegaan.
Bij mij voor 33M naar Liverpool... en ik zit maar te kijken met mijn Koen Garritsen en Dennis Rou op het middenveldquote:
Ik heb ooit n game met AC Milan gehad waarin ik een smal 4-2-1-2-1 speelde, met 2 def mids: Federico Fazio en Miguel Velosoquote:
Fazio had ik ook op de korrel, maar wilde niet komen..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb ooit n game met AC Milan gehad waarin ik een smal 4-2-1-2-1 speelde, met 2 def mids: Federico Fazio en Miguel Veloso
Daar kwam echt -niks- langs
Ach, Veloso is goed genoeg...die kan ook nog opbouwen...Fazio kan alleen afbrekenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fazio had ik ook op de korrel, maar wilde niet komen..
Leuk verhaal, Juk!
Zolang het alleen maar de tegenstander betreftquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:14 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ach, Veloso is goed genoeg...die kan ook nog opbouwen...Fazio kan alleen afbreken
Ik bedoelde dus dat jij met je 18 miljoen vergeleken met het bod van Man City een goede deal hebt gedaanquote:
zie, het ligt aan de club, loopt bij mij ook niet echt lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:44 schreef pekel het volgende:
Emmen was drama, ben maar gestopt.. Even weer wat inkomen.
Leuk, die kleine clubs, ik heb toffe games gehad met Alcorcón (Spanje) en Castelnuovo (Italië). Beetje transfervrij spelers bij topclubs weghalen als ze niet goed genoeg zijn om doorbreken en ze bij jou helemaal laten opbloeien op hun 22e, langzaam alles professionaliseren en je opwerken, promoveren...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:33 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben een avontuurtje begonnen met Atletico Clube de Portugaluit de Tweede Divisie D
Vanwege die geweldige naam en ze hebben ook wel leuke tenues![]()
Alleen blijft het geld een probleem...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Leuk, die kleine clubs, ik heb toffe games gehad met Alcorcón (Spanje) en Castelnuovo (Italië). Beetje transfervrij spelers bij topclubs weghalen als ze niet goed genoeg zijn om doorbreken en ze bij jou helemaal laten opbloeien op hun 22e, langzaam alles professionaliseren en je opwerken, promoveren...
Je kunt alleen maar rondkomen door winst te maken op je spelers te maken, en je kunt dus alleen maar groeien door daar nog meer winst op te maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen blijft het geld een probleem...
Ik had een spits van 17 gratis binnengehaald. 2 scouts en mijn assistent vertelden me dat het een leading star in de Premier League kon worden.quote:
FM 2007 in de budgetbak bij FRS is misschien nog net mogelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:16 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb wel een heel mooi budget moet ik zeggen
[ afbeelding ]
Wie zal ik eens halen? Ronaldo? Kaka? Misschien wel allebei
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=19635quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef Scorpie het volgende:
Het gaat bij mij echt kut, iemand nog een goeie tactiek voor Heerenveen in het begin van de game?
Lekker uitgebreid ook. Wat gaat kut? Maak je geen goals? Krijg je teveel tegen? Hebben je spelers besloten dat ze liever gezellig met oma gaan kienen ipv voetballen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef Scorpie het volgende:
Het gaat bij mij echt kut, iemand nog een goeie tactiek voor Heerenveen in het begin van de game?
Ja dat klopt. Een andere positie kost die 10% en een special ook nog eens 10%. Dan houd je dus ook maar of 80% of 90% over voor de normale training.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:41 schreef heiden6 het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, als ik een speler train voor een andere positie, dan staat er dat dit 10% van de current wordload bedraagt. Betekent dit dat er minder intensief op andere dingen getraind wordt, en dus de ontwikkeling van een speler kan vertragen?
Ik train namelijk al mijn spelers continu om naar andere plekken, dus op een gegeven moment kunnen al mijn linksbuitens ook (als dat nodig is) ingezet worden op rechts, en andersom. Zelfde geldt voro de backs. DC's train ik afhankelijk van de stats standaard om naar DL, DR of DM; DM's train ik om naar DC, DR, DL, etc. en mijn spitsen wil ik ook op de AMC-postie kwijt kunnen in en noodgeval.
Dit maakt het makkelijk om te wisselen, te schuiven in het elftal en soms blijkt een centrale verdediger als back bijna net zo goed uit de voeten te kunnen als op zijn oorspronkelijke plek.![]()
Maar het is dus niet de bedoeling dat dit ervoor zorgt dat hun stats minder snel groeien.Weet iemand of dit zo is?
Kort samengevat bestaat een training uit 100% en als je een speler om schoolt naar een andere positie gaat er 10% van zijn training af.. Waar ik me in deze FM ook weer zeer aan erger is dat de spelers niet gauw hun nieuwe positie onder de knie krijgen, ben nu al meer dan 1,5 jaar aan het trainen met sommige spelers.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:47 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Een andere positie kost die 10% en een special ook nog eens 10%. Dan houd je dus ook maar of 80% of 90% over voor de normale training.
Ook is het handiger om te zorgen dat je een brede selectie hebt zodat je geen heel elftal hoeft om te gooien in het geval van een blessure. Als je dan 7 wissels hebt, kun je iedere positie wel dekken met hooguit 1 omzetting in een elftal.
Jup, komen natuurlijk ook elk jaar 1000 regens bij enzoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:46 schreef poiuytr het volgende:
Merkten jullie ook een verschil dat als je 1e seizoen er bijvoorbeeld op hebt zitten, dat het 2e seizoen veel trager gaat qua spel.. Mijn laptop heeft het moeilijker om het spel te trekken
Klopt. Maar het leren van een nieuwe positie verschilt per speler en hangt van verborgen waarden af.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:46 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Kort samengevat bestaat een training uit 100% en als je een speler om schoolt naar een andere positie gaat er 10% van zijn training af.. Waar ik me in deze FM ook weer zeer aan erger is dat de spelers niet gauw hun nieuwe positie onder de knie krijgen, ben nu al meer dan 1,5 jaar aan het trainen met sommige spelers.
Zet ze ook altijd op hun nieuwe positie neer...
Geen last van, misschien volgende keer een kleinere database gebruiken.quote:Merkten jullie ook een verschil dat als je 1e seizoen er bijvoorbeeld op hebt zitten, dat het 2e seizoen veel trager gaat qua spel.. Mijn laptop heeft het moeilijker om het spel te trekken
Heb ook maar 3 competities geselecteerd, we zullen wel zien..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jup, komen natuurlijk ook elk jaar 1000 regens bij enzo
Daarom selecteer ik altijd maximaal 3 competities, anders trekt mijn pc dat niet meer als ik 10 seizoenen ofzo verder ben![]()
![]()
Dat denk ik ook dan, maar als het werkt werkt het.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb ook maar 3 competities geselecteerd, we zullen wel zien..
Binnenkort toch nieuwe laptop nodig
Ik dacht al Wijnaldum niet goed genoegquote:Op zondag 28 juni 2009 10:09 schreef Winski05 het volgende:
Mijn eerste seizoen in de Serie A met Figline gaat tot nu toe voorspoedig.
Na 28 wedstrijden sta ik op een zeer verdienstelijke 12e plaats. Maar gezegd moet worden dat de ploegen allemaal dicht op elkaar staan. Twee nederlagen en de stand ziet er echt heel anders uit.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
In de winterstop heb ik de nodige spelers verkocht. Supertalent Barbosa heeft de harmonie in de ploeg vanaf dag één dusdanig verziekt, dat ik genoodzaakt was om hem te verkopen. Jammer, want het talent druipt er van af, alleen met zijn houding keerde zowat de halve spelersgroep zich tegen hem.
Daarnaast heb ik verschillende spelers verkocht die bij mij niet aan de bak kwamen(Abenzoar, Puri, Palmiteri) of simpelweg niet goed genoeg waren(Pit, Mulder, Wijnaldum). Parma was overigens nogal koopziek door twee spelers van me te kopen, een First Option op een talent te nemen én een keeper voor volgend seizoen vast te leggen![]()
Daarnaast heb ik mijn elftal versterkt met vier spelers. Davide Marzola is een mega-talent op het middenveld, Siragusa een goede verdediger en Dainelli behoeft geen verdere uitleg. Topverdediger. Was ook nodig, want vooral verdedigend stond het allemaal maar matig.
Aankoop vier, Ryan Janssen, is een zeer groot 16-jarig talent, aanvaller.
Davide Marzola:
Mijn sterspelers zijn zonder enige twijfel Mascio en Jonas Rodriguez Ekani. Al heel vroeg in mijn game had ik Ekani gescout bij Pescara. Hij was spotgoedkoop, maar ik had helaas geen geld om hem aan te trekken. Voor amper 65k vertrok hij naar Brescia, maar ik ben hem blijven volgen. Toen ik de kans had om hem aan te trekken heb ik dat uiteraard gedaan, en dat is echt een gouden greep gebleken. Hij scoort vrijwel nooit, maar grossiert in assists. Echt een zeer belangrijke speler voor mijn huidige elftal.
En Mascio...tja, een 'neppe' speler, aangezien hij IRL niet bestaat, maar wát een held zeg. Kreeg een bod van 9 miljoen, maar hij wilde gewoon bij Figline blijven![]()
Mijn opstelling:
[ link | afbeelding ]
Voor komend seizoen heb ik alvast de volgende spelers weten vast te leggen:
Leuk man! Mooie spelers ookquote:
Focking niet normaal, geniale tactiek zeg. Ik win bijna alles, alleen tegen de echt grote clubs verlies ik (nipt)!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=19635
Met deze tactiek werd ik kampioen met H'veen
Je eigen taktiek maken is toch veel leuker, dat is de uitdaging. Ach ieder haalt zijn plezier weer op een andere manier uit FM.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Focking niet normaal, geniale tactiek zeg. Ik win bijna alles, alleen tegen de echt grote clubs verlies ik (nipt)!
Ja, maar na 2 dagen kutten met tactieken die niet werken is het een verademing om je ook op alle andere facetten te kunnen richten; training, scouting, financieen etc.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:31 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Je eigen taktiek maken is toch veel leuker, dat is de uitdaging. Ach ieder haalt zijn plezier weer op een andere manier uit FM.
Ik heb dat nu ook met 2 spelers, 1 ervan was zelfs player of the year van de supporters.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:45 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn architect op het middenveld.. wat een fucking held
Ik vind het echt prachtig dat zulke belabberde spelers toch belangrijk voor je kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |