Ik speel eigenlijk zelden 442, tenzij ik zo'n goed team heb dat tactiek niet zo zwaar doorweegt. Ik weet niet wat het is, maar ik krijg zo'n formatie zelden goed aan het werk, ik heb altijd het gevoel dat mijn centrale as helemaal open ligt en de tegenstander er zo doorheen kan lopen. Zelfs vroeger (bij de CM versies) had ik bijna altijd een driehoek op het middenveld, hetzij met de punt vooruit (zoals nu) of achteruit. Werkt steevast het beste bij mij dus ik houd me er ook aan..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:19 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Ik probeer zeer aanvallend 4-4-2 te spelen. 2 spitsen, 2 aanvallende halfs die redelijk wat vrijheid hebben en de combinaties moeten aangaan. 1 CM (ingevuld door een AMC), met de instelling van een AMC die daardoor regelmatig in de 16 komt. 1CM (ingevuld door een DMC), met de instellingen van een DMC die afbreekt en af en toe tot de 16 komt voor een afstandschot.
2 backs, ingesteld als wing backs die veel moeten opkomen en tot de achterlijn moeten gaan (daarom cross from deep)
2 centrale verdediger die altijd achterin blijven, behalve bij corners of vrije trappen. Dan blijven de backs achter.
Werkt tot nu toe redelijk goed, zeker de combinaties aan de zijkanten met de backs die er goed over heen gaan. Alleen is het nog even knutselen qua mentaliteit van de backs en DMC, zodat bij een counter de ruimte achter de backs niet direct benut word de de centrale verdedigers uit positie moeten komen om daar druk op een vrije vleugelspeler te zetten.
Ik speel eigenlijk al sinds cm01/02 altijd 4-4-2 met een ruit. Soms met een DMC en MC, soms MC en AMC en soms DMC en AMC. Het ligt er net aan hoe moeilijk de club het heeft in de competitie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk zelden 442, tenzij ik zo'n goed team heb dat tactiek niet zo zwaar doorweegt. Ik weet niet wat het is, maar ik krijg zo'n formatie zelden goed aan het werk, ik heb altijd het gevoel dat mijn centrale as helemaal open ligt en de tegenstander er zo doorheen kan lopen. Zelfs vroeger (bij de CM versies) had ik bijna altijd een driehoek op het middenveld, hetzij met de punt vooruit (zoals nu) of achteruit. Werkt steevast het beste bij mij dus ik houd me er ook aan..
quote:
Je wedstrijden zijn in ieder geval niet saai :pquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:15 schreef MMUFC het volgende:
Ben in de zelfde game begonnen met Real Madrid. Had een 2-3-5 tactiek gevonden.. En vroeg me af of hij nu echt werkt.
Mijn opvallendste resultaten:
3-3 tegen Barca na bij rust met 3-0 voor te staan.
Een serie van 4 duels: 4-2(Atletico), 4-3(Arsenal), 5-1(Athletic) en 4-2(Arsenal)
5-3 in halve finale CL tegen Barca.
Dan nog heb ik spelers die bijna 50 zijn en nog steeds zeggen dat ze willen concentreren op het spelen, belachelijk!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:50 schreef BruggiKeane het volgende:
Misschien bij spelerscommunicatie een opmerking maken dat ze een goede trainer later kunnen worden?
Hoe kan je een jonge speler uit Australië binnenhalen als zijnde een Engelse club?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik speel met Leeds 4-2-3-1 systeem met opkomende backs, middenvelders, 2 buitenspeler, een aanvallende middenvelder en een spits.
Dit is mijn talentje:
[ afbeelding ]
Gratis opgehaald uit Australie
Moet alleen fysiek nog sterker worden. (heb hem nu in een appart speciaal fysiek trainingsschema)
Hij had nog een jeugdcontract, had hem toevallig zelf gespot.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:34 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe kan je een jonge speler uit Australië binnenhalen als zijnde een Engelse club?
Player interaction -> Linked players.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:22 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe kan ik instellen dat een speler mentor wordt van een jonge speler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |