Op de transferlijst zetten (wel instellen dat je 'm wil verhuren ipv verkopen) en/of aanbieden bij andere clubs (zelfde scherm als transferlijst, dus ook instellen dat je 'm wilt verhuren). Andere optie is naar je sattelietclub sturen, als je die niet hebt kan je die aanvragen bij 'bestuurskamer'.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef MasterBR het volgende:
misschien ff een domme vraag maar ik heb net buonanotte gekocht en wil hem graag aan een andere club verhuren zodat die extra veel ervaring op kan doen bij een andere club. hoe moet ik dat doen:P
Als je ook veel prijzen hebt gepakt kan ik me voorstellen dat het vervelend wordt. Probeer wereldwijde scouting knowledge te krijgen of probeer je thuisland hoger in de coëfficiëntenlijsten te krijgen zodat er meer ploegen in Europa kunnen spelen en het niveau van je competitie stijgt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef easyphp het volgende:
Begin FM een beetje saai te vinden na het maanden gespeeld te hebben. Iemand tips om het leuk te houden/maken?
Nou Victor mocht helaas niet komen van de FA, zijn werkvergunning werd niet goedgekeurd. En ik raakte mijn reservespits ook kwijt omdat het bestuur vond dat het bod te goed was om te weigeren. Mijn spits is geblesseerd dus nu staat er een 17 jarige Hongaar in de spits die ik eigenlijk voor de toekomst had gehaald en wou laten beginnen in de reserves.quote:
bij spelercommunicatiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:54 schreef boku het volgende:
[..]
Oh ja ik weet dat het al een paar keer is gevraagd; maar hoe stel je ook alweer in dat een jeugdspeler opleiding krijgt/meeloopt van een oudere speler?
Hangt ook van de naam af. Als je een grote Aziaat intrekt, volgens mij wel. Dus als je een of andere Aziaat ergens goedkoop oppikt dan werkt het niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:49 schreef ganzenherder het volgende:
Als ik nu een Jap/Chinees/Koreaan aantrek he. Gaat de merchandising dan echt significant omhoog of valt dat mee?
En die zijn moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hangt ook van de naam af. Als je een grote Aziaat intrekt, volgens mij wel. Dus als je een of andere Aziaat ergens goedkoop oppikt dan werkt het niet.
Had ik ook. Heb het uiteindelijk maar opgegeven om te proberen t op te lossen, en ben met maar 1 spits gaan spelenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:06 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb nu wat seizoenen een netwerkspel met een vriend. Hij is Arsenal, ik Chelsea.
Eerste jaar kampioen geworden en de beker gepakt. Toen had hij de Uefa cup.
Tweede jaar ging dramatisch, werd ik vijfde, hij tweede maar hij won wel de CL.
Nu ben ik dus uit op revenche.
Alleen mijn spitsen scoren voor geen meter. Ik heb heel veel kansen, ben altijd beter, maar ze leggen ze er gewoon niet in. Vaak scoren middenvelders over het gehele seizoen bijna nog meer. Ik heb geen idee waar het aan ligt. Ik speel 4-1-2-1-2
Dus een heel andere taktiek? Vier verdedigers, twee verdedigende middenvelder, een gewone en twee aanvallende middenvelders en een spits?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:02 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Had ik ook. Heb het uiteindelijk maar opgegeven om te proberen t op te lossen, en ben met maar 1 spits gaan spelen(4-2-1-2-1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |