Ik speel eigenlijk zelden 442, tenzij ik zo'n goed team heb dat tactiek niet zo zwaar doorweegt. Ik weet niet wat het is, maar ik krijg zo'n formatie zelden goed aan het werk, ik heb altijd het gevoel dat mijn centrale as helemaal open ligt en de tegenstander er zo doorheen kan lopen. Zelfs vroeger (bij de CM versies) had ik bijna altijd een driehoek op het middenveld, hetzij met de punt vooruit (zoals nu) of achteruit. Werkt steevast het beste bij mij dus ik houd me er ook aan..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:19 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Ik probeer zeer aanvallend 4-4-2 te spelen. 2 spitsen, 2 aanvallende halfs die redelijk wat vrijheid hebben en de combinaties moeten aangaan. 1 CM (ingevuld door een AMC), met de instelling van een AMC die daardoor regelmatig in de 16 komt. 1CM (ingevuld door een DMC), met de instellingen van een DMC die afbreekt en af en toe tot de 16 komt voor een afstandschot.
2 backs, ingesteld als wing backs die veel moeten opkomen en tot de achterlijn moeten gaan (daarom cross from deep)
2 centrale verdediger die altijd achterin blijven, behalve bij corners of vrije trappen. Dan blijven de backs achter.
Werkt tot nu toe redelijk goed, zeker de combinaties aan de zijkanten met de backs die er goed over heen gaan. Alleen is het nog even knutselen qua mentaliteit van de backs en DMC, zodat bij een counter de ruimte achter de backs niet direct benut word de de centrale verdedigers uit positie moeten komen om daar druk op een vrije vleugelspeler te zetten.
Ik speel eigenlijk al sinds cm01/02 altijd 4-4-2 met een ruit. Soms met een DMC en MC, soms MC en AMC en soms DMC en AMC. Het ligt er net aan hoe moeilijk de club het heeft in de competitie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk zelden 442, tenzij ik zo'n goed team heb dat tactiek niet zo zwaar doorweegt. Ik weet niet wat het is, maar ik krijg zo'n formatie zelden goed aan het werk, ik heb altijd het gevoel dat mijn centrale as helemaal open ligt en de tegenstander er zo doorheen kan lopen. Zelfs vroeger (bij de CM versies) had ik bijna altijd een driehoek op het middenveld, hetzij met de punt vooruit (zoals nu) of achteruit. Werkt steevast het beste bij mij dus ik houd me er ook aan..
quote:
Je wedstrijden zijn in ieder geval niet saai :pquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:15 schreef MMUFC het volgende:
Ben in de zelfde game begonnen met Real Madrid. Had een 2-3-5 tactiek gevonden.. En vroeg me af of hij nu echt werkt.
Mijn opvallendste resultaten:
3-3 tegen Barca na bij rust met 3-0 voor te staan.
Een serie van 4 duels: 4-2(Atletico), 4-3(Arsenal), 5-1(Athletic) en 4-2(Arsenal)
5-3 in halve finale CL tegen Barca.
Dan nog heb ik spelers die bijna 50 zijn en nog steeds zeggen dat ze willen concentreren op het spelen, belachelijk!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:50 schreef BruggiKeane het volgende:
Misschien bij spelerscommunicatie een opmerking maken dat ze een goede trainer later kunnen worden?
Hoe kan je een jonge speler uit Australië binnenhalen als zijnde een Engelse club?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik speel met Leeds 4-2-3-1 systeem met opkomende backs, middenvelders, 2 buitenspeler, een aanvallende middenvelder en een spits.
Dit is mijn talentje:
[ afbeelding ]
Gratis opgehaald uit Australie
Moet alleen fysiek nog sterker worden. (heb hem nu in een appart speciaal fysiek trainingsschema)
Hij had nog een jeugdcontract, had hem toevallig zelf gespot.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:34 schreef BigKahuna het volgende:
Hoe kan je een jonge speler uit Australië binnenhalen als zijnde een Engelse club?
Player interaction -> Linked players.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:22 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe kan ik instellen dat een speler mentor wordt van een jonge speler?
Is mijn 1e seizoen, maar had toch gehoopt dat het wat beter zou gaan..quote:Op zondag 7 juni 2009 01:48 schreef BruggiKeane het volgende:
Ach is toch geen gekke prestatie. Is je 1e seizoen PL toch?
\ach we moeten nog een tijd met deze hequote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die al benieuwd is naar FM010![]()
begin eens met RC Lensquote:Op maandag 8 juni 2009 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft er iemand nog een leuke uitdaging voor mij. Duitse of Franse competitie, team met veel talent ofzo.
Ik ook!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die al benieuwd is naar FM010![]()
Ja, en dan tot november wachten op de patch die de grootste bugs fixedquote:
Mandekking voor de 2 VC's en de backs, en de rest op zonedekking. Als ik met 2 VM's speel dan zet ik er een wat verdedigender en op mandekking.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:36 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Spelen jullie met mandekking of zonedekking?
Ik speel met Feyenoord met zonedekking, en ik krijg redelijk veel tegengoals door tegenstanders die gewoon tussen mijn 2 C V's doorlopen en alleen voor de keeper komen.
Ik ga nu mandekking spelen, en kijken of het verbetert.
Overigens kan dit ook door de closing down komen, of door de afstand tussen de verdediging en h et middenveld, gewoon even mee kloten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:36 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Spelen jullie met mandekking of zonedekking?
Ik speel met Feyenoord met zonedekking, en ik krijg redelijk veel tegengoals door tegenstanders die gewoon tussen mijn 2 C V's doorlopen en alleen voor de keeper komen.
Ik ga nu mandekking spelen, en kijken of het verbetert.
Daarom koop ik de game idd pas in November. Voorkomt een hoop ergernis.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, en dan tot november wachten op de patch die de grootste bugs fixed. Niks ten nadele van het spel hoor, maar echt elke versie heeft een mega-bug die een careergame kan verpesten.
Maar dat het je verdedigers zijn wil nog niet zeggen dat ze uitmunten in mandekkingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mandekking voor de 2 VC's en de backs, en de rest op zonedekking. Als ik met 2 VM's speel dan zet ik er een wat verdedigender en op mandekking.
Vroeger had ik ook altijd een ruit op het middenveld, of punt. In FM '09 wegen mijn inziens de individuele instellingen echter net iets zwaarder, al kan dat ook aan mij liggen (maar zo lijkt het)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk zelden 442, tenzij ik zo'n goed team heb dat tactiek niet zo zwaar doorweegt. Ik weet niet wat het is, maar ik krijg zo'n formatie zelden goed aan het werk, ik heb altijd het gevoel dat mijn centrale as helemaal open ligt en de tegenstander er zo doorheen kan lopen. Zelfs vroeger (bij de CM versies) had ik bijna altijd een driehoek op het middenveld, hetzij met de punt vooruit (zoals nu) of achteruit. Werkt steevast het beste bij mij dus ik houd me er ook aan..
Waarom ben je gestopt? Omdat het niet liep?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef MMUFC het volgende:
In mijn game met San Marino ben ik gestopt bij San Marino en zit ik nu bij FC United of Manchester, in hun 1e seizoen in het semi profvoetbal.
Ik kreeg op den duur een nieuwsbericht dat de club weinig veranderd was qua nieuwe spelers.. dit terwijl ik geen spelers aan het begin had en nu 20
Er wordt verwacht dat ik middenmoot moet kunnen halen, maar sta momenteel in de degradatiezone.. Heb 1 overwinning(dan ook meteen met 5-0 tegen Hednesford), 2 gelijk en 5 nederlagen.
Heb de 1e ronde Conference League Cup overleefd mede dankzij een vroege rode kaart bij de tegenstander(13e minuut). Won uiteindelijk met geluk met 0-1 omdat Cambridge C. in de slotfase een penalty ruim naast schoot.
Zometeen 2e voorronde FA Cup, ben beniuewd!
Omdat het niet liep ja.. en zag niet echt perspectief dat het komend jaar beter zou gaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt? Omdat het niet liep?
Succes met je nieuwe club. Leuk dat je met FC United of Manchester speelt. Heb d'r eens wat dingen over gelezen, leuk initiatief van de Man Utd fans. Zijn die direct al speelbaar, of zijn ze vanuit een non-league gepromoveerd naar de Conference in jouw game?
Ik kijk in principe vrijwel alleen naar d everdedigende kwaliteiten bij mijn verdedigers. Iets anders hoeven ze ook niet echt te doen, gewoon niemand erlangs laten, de bal afpakken en afgeven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar dat het je verdedigers zijn wil nog niet zeggen dat ze uitmunten in mandekking![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |