Ligt ook aan je computertje natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:47 schreef pekel het volgende:
Straks voor het eerst sinds een dikke 7 maand weer eens beginnen. Starten met FC Emmen, en dan maar zien hoe ver ik kom.
Alle updates heb ik zojuist geinstalleerd. Ben benieuwd of het spel aardig stabiel is zo.
Dat is wel jammer vind ik. Als je een loonbudget hebt van 300K bijvoorbeeld, en je blijft daar netjes onder dan heb je 9 van de 10 keer gewoon dus wel maandelijks verlies.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
AGOVV gaat het weer niet redden dit seizoenNog 5 wedstrijden te gaan en ik sta 10e. Financieel ook klote, maar dat is normaal bij deze clubs
Zelfs al is je wagebudget prima, dan krijgen ze nog te weinig geld binnen, omdat er te weinig mensen in het stadion passen
Klopt. Ik heb een loonbudget van 35k, en zat daar prima onder met 32k. Lijden ze evengoed elke maand 90k verliesquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:49 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer vind ik. Als je een loonbudget hebt van 300K bijvoorbeeld, en je blijft daar netjes onder dan heb je 9 van de 10 keer gewoon dus wel maandelijks verlies.
Waarom heb je dan eigenlijk nog een loonbudget denk ik dan...
Zoals je in het voorbeeld hierboven ziet, als je dat loonbudget zo laag zou maken dat je geen verlies draait moet je -60k per week hebben. En dat kan dus niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:49 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer vind ik. Als je een loonbudget hebt van 300K bijvoorbeeld, en je blijft daar netjes onder dan heb je 9 van de 10 keer gewoon dus wel maandelijks verlies.
Waarom heb je dan eigenlijk nog een loonbudget denk ik dan...
Dat is een goede vraagquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Scorpie het volgende:
Jaaaaaaa, ik ben weer begonnen! Half jaar stof gehapt en nu weer het cdtje opgezet! Gelijk ff een vraag; bij wedstrijden kom ik standaard in de TV-view modus. Dat wil ik niet, hij moet gewoon naar het overview scherm gaan. Waar stel ik dat in?
Linksonder, show highlights in classic mode?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Scorpie het volgende:
Jaaaaaaa, ik ben weer begonnen! Half jaar stof gehapt en nu weer het cdtje opgezet! Gelijk ff een vraag; bij wedstrijden kom ik standaard in de TV-view modus. Dat wil ik niet, hij moet gewoon naar het overview scherm gaan. Waar stel ik dat in?
En je spel is zeker niet legaal?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef PierreTT het volgende:
Een van mijn youngsters is een geest
[ afbeelding ]
Hier ook laptopje, maar gaat prima.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:46 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ligt ook aan je computertje natuurlijk.
Ik speel FM op mijn bijna 1 jarig laptopje, gaat niet heel snel maar ik kan goed voorruit.
Kijk of je Stanley Aborah kan halen...die kreeg ik voor 12kquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef pekel het volgende:
[..]
Hier ook laptopje, maar gaat prima..
Ben dus al begonnen, onderbroken door voetbal en nu het overlijden van MJ.
Gaat beneden verwachting met Emmen. Speel vrij verdedigend, alleen de 2 centrale middenvelders zijn niet bepaald top. Transferperiode is al verstreken, dus maar even afwachten. Mocht iemand tips hebben voor goedkope, sterke middenvelders: graag..
Een "top"aankoop gedaan: Tjeerd Korf. Gratis in ruil met Jannes Wolters. Misschien een mindere deal, maar had hem nodig.
Ging na drie dagen volgens mij al ergens naar toe. Zal zo eens kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijk of je Stanley Aborah kan halen...die kreeg ik voor 12k
Hij presteert bij mij bij AGOVV best goed, hij is wel attacking, maar hij heeft voor de Juplier League best goede statsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Ging na drie dagen volgens mij al ergens naar toe. Zal zo eens kijken.
Veloso is een held.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:23 schreef donroyco het volgende:
De selectie voor het komende seizoen voor Fiorentina is rond! Kuzmanovic, Felipe Melo en Vuoso zijn de deur gewezen.. Daarvoor in de plaats een aantal (toekomstige) sterren kunnen halen dan wel behouden
Selectie Fiorentina seizoen 2009-2010
[ afbeelding ]
* Vagas = Vargas natuurlijk
» daar waar nodig is zal er vanuit de jeugd worden aangevuld
Goede selectie, een topper is Spé met Saivet. Hem, ondanks dat iedereen er aan gaat trekken, altijd proberen te behouden. Wellicht eerst nu nog 1 jaar verhuren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:23 schreef donroyco het volgende:
De selectie voor het komende seizoen voor Fiorentina is rond! Kuzmanovic, Felipe Melo en Vuoso zijn de deur gewezen.. Daarvoor in de plaats een aantal (toekomstige) sterren kunnen halen dan wel behouden
[ afbeelding ]
Herkenbaar. Denk dat je je tactiek dan iets moet aanpassen, speel je verdedigend of juist aanvallend?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:19 schreef J.Herrer het volgende:
Ik snap niet waarom het zo kut gaat met m'n Heerenveen
Vorig seizoen werd ik nog kampioen met vrijwel dezelfde selectie, ik heb alleen Elyounoussi verkocht omdat zijn stats niet zo bijzonder waren en qua spel voegde hij ook niet zoveel toe. Bovendien had ik o.a. Wijnaldum als vervanger gehaald
Ipv dat het normaal gesproken beter zou moeten gaan, gaat het juist elke wedstrijd slechter
Met moeite 1-1 uit bij Den Bosch (nummer laatste) en zojuist thuis 1-3 verloren van ADO.. schandaligIk sta nu slechts 7e en het gat met de nummer 1 is nu al iets van 12 punten
Mijn verdediging staat nu veel beter inderdaadquote:
Saivet heeft nu al toffe acties, dolt de tegenstandersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:35 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Goede selectie, een topper is Spé met Saivet. Hem, ondanks dat iedereen er aan gaat trekken, altijd proberen te behouden. Wellicht eerst nu nog 1 jaar verhuren.
Doe je dingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:31 schreef Scorpie het volgende:
De OP mag ook wel eens geupdate worden, patch 3 is ook al uit!
Ik speel redelijk aanvallend, teaminstructies staat op aanvallend en individueel staan ook alle middenvelders behalve de vmc en ook de backs aanvallend ingesteldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Denk dat je je tactiek dan iets moet aanpassen, speel je verdedigend of juist aanvallend?
Dan lekker laten spelen. Bij mij moest hij wel worden verhuurd. Ik heb hem gelijk het eerste seizoen gekocht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Saivet heeft nu al toffe acties, dolt de tegenstanders
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:23 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |