abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:18:50 #251
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70398040
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:05 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Ziet er goed uit.

In mijn spel, nu bij 2010/2011 is Veloso voor 30 miljoen naar Manchester City gegaan.
Hij gaat bij mij niet weg hoor
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:24:26 #252
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_70398214
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:18 schreef donroyco het volgende:

[..]

Bij mij voor 33M naar Liverpool... en ik zit maar te kijken met mijn Koen Garritsen en Dennis Rou op het middenveld Ik heb wel Bouchiba aangetrokken nu, die presteert best goed als AML... krijg ineens bijzonder veel voorzetten
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_70398501
quote:

[..]

Ik heb ooit n game met AC Milan gehad waarin ik een smal 4-2-1-2-1 speelde, met 2 def mids: Federico Fazio en Miguel Veloso

Daar kwam echt -niks- langs
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:42:30 #254
185115 Juk
Misschien
pi_70398841
Ondertussen zijn we weer een seizoen verder met Bristol City.

Mijn eerste seizoen in de Premier League was tot de laatste dag spannend. Van de nummer 18 tot de nummer 13 was het verschil maar een paar puntjes. Gelukkig ben ik net aan de goede kant van de lijn geëindigd.

In het nieuwe jaar stond er 32 miljoen op de bankrekening. Als je dan bedenkt dat nog geen 2 jaar geleden de club zover in het rood stond dat ze bijna punten gingen aftrekken is dat gedeelte erg goed gegaan. Ik mocht 30 miljoen uitgeven en dat heb ik dan ook maar gedaan. Uiteraard zijn het allemaal regens dus ik zal geen namen noemen maar het zijn 6 basis spelers. Eén ervan kwam van het net gedegradeerde Watford die zo'n beetje hun hele selectie te koop hadden staan. Met een waarde van 7 miljoen is hem voor 9 ton kunnen halen natuurlijk een must. Dat hij nu basisspeler is had ik ook niet verwacht.

Ik had anderhalf seizoen geleden een 17 jarige centrale verdediger gekocht die er veelbelovend uitzag. Door wat schorsingen en blessures kon hij best wat minuten pakken en sinds vorig seizoen is hij basisspeler. Net 19 geworden en ik moet elke week 10 aanbiedingen afwijzen, ook al liepen ze op richting de 15 miljoen + 20% van de volgende verkoop. Ondanks de interesse begon hij niet te zeuren en ik besloot dat de belonen met een mooi nieuw contract van 4 jaar (eigenlijk beloon ik mezelf maar hij was over the moon :p).

Na dus een vruchtvolle transferperiode kon het seizoen beginnen. Ik had als doelstelling om niet te degraderen. Misschien wat laf omdat ik eigenlijk in mijn achterhoofd al had besloten om voor een midtable position te gaan, maar het verschil qua financiën was te klein. Op deze manier zouden mijn spelers en bestuur nog blijer worden van elke overwinning.
Tot mijn grote verbazing win ik alleen wel heel veel. Zelfs van de grote 4 snoep ik puntjes weg, en niet zelden zijn dat er zelfs 3.
Zo vind ik mezelf na 20 wedstrijden terug op plek 4. Geen idee waarom maar alle delen van mijn tactiek lopen ineens als een zonnetje.
The only thing I fear is my MoM
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:49:14 #255
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70399069
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ik heb ooit n game met AC Milan gehad waarin ik een smal 4-2-1-2-1 speelde, met 2 def mids: Federico Fazio en Miguel Veloso

Daar kwam echt -niks- langs
Fazio had ik ook op de korrel, maar wilde niet komen..

Leuk verhaal, Juk!
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:11:50 #256
185115 Juk
Misschien
pi_70399921
En nu zijn we 1 FA cup wedstrijd verder (0-4 overwinning op een CCL 1 club) en is de transfermarkt weer open. Het eerste wat er gebeurd is dat iedereen weer aan de deur komt kloppen voor mijn verdediger, alleen nu begint hij wel te morren.

Maar hij kan de tyfus genieten, moet je maar geen nieuw contract tekenen. Voorlopig zit hij nog minimaal een jaar hier om Europees voetbal te halen.
pi_70400020
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef donroyco het volgende:

[..]

Fazio had ik ook op de korrel, maar wilde niet komen..

Leuk verhaal, Juk!
Ach, Veloso is goed genoeg...die kan ook nog opbouwen...Fazio kan alleen afbreken
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:27:22 #258
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70400401
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:14 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ach, Veloso is goed genoeg...die kan ook nog opbouwen...Fazio kan alleen afbreken
Zolang het alleen maar de tegenstander betreft
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:43:42 #259
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_70400849
quote:

Ik bedoelde dus dat jij met je 18 miljoen vergeleken met het bod van Man City een goede deal hebt gedaan

Juk, je spel verloopt een beetje hetzelfde als mij.
pi_70400864
Emmen was drama, ben maar gestopt.. Even weer wat inkomen.
Hoi.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:18:53 #261
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_70401859
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:44 schreef pekel het volgende:
Emmen was drama, ben maar gestopt.. Even weer wat inkomen.
zie, het ligt aan de club, loopt bij mij ook niet echt lekker
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:33:07 #262
168255 J.Herrer
pi_70402241
Ik ben een avontuurtje begonnen met Atletico Clube de Portugal uit de Tweede Divisie D
Vanwege die geweldige naam en ze hebben ook wel leuke tenues
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_70404795
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:33 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben een avontuurtje begonnen met Atletico Clube de Portugal uit de Tweede Divisie D
Vanwege die geweldige naam en ze hebben ook wel leuke tenues
Leuk, die kleine clubs, ik heb toffe games gehad met Alcorcón (Spanje) en Castelnuovo (Italië). Beetje transfervrij spelers bij topclubs weghalen als ze niet goed genoeg zijn om doorbreken en ze bij jou helemaal laten opbloeien op hun 22e, langzaam alles professionaliseren en je opwerken, promoveren...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 26 juni 2009 @ 19:20:45 #264
239294 PierreTT
pi_70404946
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Leuk, die kleine clubs, ik heb toffe games gehad met Alcorcón (Spanje) en Castelnuovo (Italië). Beetje transfervrij spelers bij topclubs weghalen als ze niet goed genoeg zijn om doorbreken en ze bij jou helemaal laten opbloeien op hun 22e, langzaam alles professionaliseren en je opwerken, promoveren...
Alleen blijft het geld een probleem...
pi_70415513
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:20 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Alleen blijft het geld een probleem...
Je kunt alleen maar rondkomen door winst te maken op je spelers te maken, en je kunt dus alleen maar groeien door daar nog meer winst op te maken.

Ik speel voordat het seizoen begint, als het afloopt en soms in de winterstop kleine toernooitjes met 3 Europese (sub)topclubs, die geef ik dan bijvoorbeeld alledrie in totaal 325k, terwijl het toernooi 450 op zou leveren.

Heb het idee dat dat nog meer is omdat de wedstrijden dan vaak spontaan op TV uitgezonden worden. Verder als je een speler hebt die niet wilt verlengen/te oud aan het worden is, in december overal aan gaan bieden voor hij transfervrij ergens kan tekenen, zodat je er nog iets voor krijgt.

Creatief doen dus, maar dat vind ik juist leuk bij een spelletje.

Ik speel nog steeds met Dordrecht, na mijn eerste promotie heb ik een rampseizoen gedraaid en was ik direct weer gedegradeerd (pas na 29 wedstrijden ofzo voor het eerst een keer gewonnen). Daarna op het nippertje kampioen geworden en nu met een prima selectie weer begonnen aan het nieuwe seizoen in de eredivisie. De status van de club is behoorlijk verbeterd, ik kan fatsoenlijke salarissen betalen en heb al wat aanstormende talentjes klaar staan om verkopen op te vangen. Iedereen lijkt happy en mijn tactiek pakt prima uit. Aangezien de media prediction 14e is en het tot nu toe prima gaat (sta 14e ) verwacht ik wel op het hoogste niveau te blijven, en dan kan ik echt gaan bouwen aan mijn club.

Nog steeds haal ik vooral transfervrije spelers, heb een paar pareltjes uit de Serie B en de Liga Adelante weggeplukt, en wat talentjes uit Turkije en Scandinavië gehaald die aan het rijpen zijn. Ook andere leuke spelers gehaald zoals Jeremain Lens, Eljero Elia en Stef Nijland.

Sterspeler in het afgelopen jaar en topscorer van de Juplier League was Ricky van Wolfswinkel, die zijn contract bij Vitesse niet verlengde en twee dagen zonder club zat. Toen wilde hij wel voor een betrekkelijk groot salaris bij mij tekenen ondanks de degradatie, waar ik zeker geen spijt van heb gehad.

Erg jammer trouwens als ik een talentje van 19 haal en hem aanbied voor verhuur, dat ik de reactie krijg dat niemand geïnteresseerd is omdat de speler niet weg wil terwijl hij net bij de club is. De speler zelf is wel gewoon happy en wil graag ervaring opdoen op huurbasis, maar ik kan hem dus pas actief aanbieden na een half jaar ofzo.

Had onlangs weer een fiacso waarbij ik een vermogen uitgaf aan een volgens al mijn scouts zeer talentvolle keeper (3x kan veel beter worden dan huidige doelman, wat de zwakke schakel van de ploeg was. Ik had hem in een paar dagen tijd meermaals gescout, een recordbedrag betaald voor zijn komst, een hoog salaris geregeld en zodra hij bij de selectie zat was iedereen van mening dat hij slechts net zo goed kon worden als mijn huidige faalkeeper. Dat vind ik dus naaierij, je kunt namelijk wel zelf de stats bekijken maar voor de potentie van een speler moet je het toch van de scouts hebben, en ik laat hem niet voor niets door verschillende mensen bekijken.

Kon de speler dus na het een jaartje aangekeken te hebben (je weet maar nooit) transfervrij weer wegsturen terwijl hij meer had gekost dan al mijn andere spelers bij elkaar.

Maar ja, zo zit het mee, zo zit het tegen, dat is de lol van het spel en die onvoorspelbaarheid is in feite natuurlijk gewoon een stuk realisme.

[ Bericht 3% gewijzigd door heiden6 op 27-06-2009 01:29:34 ]
  zaterdag 27 juni 2009 @ 01:28:48 #266
239294 PierreTT
pi_70415624
@ heiden6: Heel veel bekende problemen/voorvallen Dat van dat toernooitje heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, dat ga ik ook eens proberen, nog nooit gedaan eigenlijk
Gaat nu wel goed met AGOVV, ik heb Rodney Sneijder weten te lenen en dit geeft samen met Bouchiba wel een sterk middenveld moet ik zeggen. Sta nu op de helft van de competitie vijfde, dus iedereen is blij
  zaterdag 27 juni 2009 @ 02:43:57 #267
185115 Juk
Misschien
pi_70416730
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Verhaal van falende keeper
Ik had een spits van 17 gratis binnengehaald. 2 scouts en mijn assistent vertelden me dat het een leading star in de Premier League kon worden.
Breekt hij na een maand zijn been, 8 maanden eruit. Nu is het een decent player geworden waar ik dus niet mee vooruit kan.

Het heeft me wel geen centen gekost, maar kut is het wel.
pi_70420846
Over keepers, wat een heldje heb ik hier:

mn scout: "reckons that Noriega has the potential to far exceed Sergio Asenjo's current level of ability"
pi_70421633
30 (van de de 30) wedstrijden gewonnen in de competitie. Nog 4 te gaan en dan hopen met alleen overwinningen het seizoen af te sluiten.

Krijg je in wedstrijd 31 Twente uit, en die gasten dachten daar kennelijk anders over. Een terleurstellende 1-1 en dat nog met enig geluk ook,terwijl ik ze thuis met 4-1 had opgerold.
Ach, zij hebben rust en ik speel nog CL. Nu maar richten op ongeslagen het seizoen beeindigen.

Nu 1 wedstrijd later Twente uit voor de 1/2 finale van de beker

[ Bericht 12% gewijzigd door John_Gotti op 27-06-2009 13:22:32 ]
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:16:44 #270
168255 J.Herrer
pi_70421634
Ik heb wel een heel mooi budget moet ik zeggen

Wie zal ik eens halen? Ronaldo? Kaka? Misschien wel allebei
  zaterdag 27 juni 2009 @ 15:10:16 #271
62489 SimK
Thonbroeder
pi_70424608
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:16 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb wel een heel mooi budget moet ik zeggen

[ afbeelding ]

Wie zal ik eens halen? Ronaldo? Kaka? Misschien wel allebei
FM 2007 in de budgetbak bij FRS is misschien nog net mogelijk
pi_70424839
Het gaat bij mij echt kut, iemand nog een goeie tactiek voor Heerenveen in het begin van de game?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 15:51:44 #273
168255 J.Herrer
pi_70425738
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef Scorpie het volgende:
Het gaat bij mij echt kut, iemand nog een goeie tactiek voor Heerenveen in het begin van de game?
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=19635

Met deze tactiek werd ik kampioen met H'veen
pi_70425749
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef Scorpie het volgende:
Lekker uitgebreid ook. Wat gaat kut? Maak je geen goals? Krijg je teveel tegen? Hebben je spelers besloten dat ze liever gezellig met oma gaan kienen ipv voetballen?
pi_70427000
Wat ik me trouwens afvroeg, als ik een speler train voor een andere positie, dan staat er dat dit 10% van de current wordload bedraagt. Betekent dit dat er minder intensief op andere dingen getraind wordt, en dus de ontwikkeling van een speler kan vertragen?

Ik train namelijk al mijn spelers continu om naar andere plekken, dus op een gegeven moment kunnen al mijn linksbuitens ook (als dat nodig is) ingezet worden op rechts, en andersom. Zelfde geldt voro de backs. DC's train ik afhankelijk van de stats standaard om naar DL, DR of DM; DM's train ik om naar DC, DR, DL, etc. en mijn spitsen wil ik ook op de AMC-postie kwijt kunnen in en noodgeval.

Dit maakt het makkelijk om te wisselen, te schuiven in het elftal en soms blijkt een centrale verdediger als back bijna net zo goed uit de voeten te kunnen als op zijn oorspronkelijke plek.

Maar het is dus niet de bedoeling dat dit ervoor zorgt dat hun stats minder snel groeien. Weet iemand of dit zo is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')