Veloso is een held.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:23 schreef donroyco het volgende:
De selectie voor het komende seizoen voor Fiorentina is rond! Kuzmanovic, Felipe Melo en Vuoso zijn de deur gewezen.. Daarvoor in de plaats een aantal (toekomstige) sterren kunnen halen dan wel behouden
Selectie Fiorentina seizoen 2009-2010
[ afbeelding ]
* Vagas = Vargas natuurlijk
» daar waar nodig is zal er vanuit de jeugd worden aangevuld
Goede selectie, een topper is Spé met Saivet. Hem, ondanks dat iedereen er aan gaat trekken, altijd proberen te behouden. Wellicht eerst nu nog 1 jaar verhuren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:23 schreef donroyco het volgende:
De selectie voor het komende seizoen voor Fiorentina is rond! Kuzmanovic, Felipe Melo en Vuoso zijn de deur gewezen.. Daarvoor in de plaats een aantal (toekomstige) sterren kunnen halen dan wel behouden
[ afbeelding ]
Herkenbaar. Denk dat je je tactiek dan iets moet aanpassen, speel je verdedigend of juist aanvallend?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:19 schreef J.Herrer het volgende:
Ik snap niet waarom het zo kut gaat met m'n Heerenveen
Vorig seizoen werd ik nog kampioen met vrijwel dezelfde selectie, ik heb alleen Elyounoussi verkocht omdat zijn stats niet zo bijzonder waren en qua spel voegde hij ook niet zoveel toe. Bovendien had ik o.a. Wijnaldum als vervanger gehaald
Ipv dat het normaal gesproken beter zou moeten gaan, gaat het juist elke wedstrijd slechter
Met moeite 1-1 uit bij Den Bosch (nummer laatste) en zojuist thuis 1-3 verloren van ADO.. schandaligIk sta nu slechts 7e en het gat met de nummer 1 is nu al iets van 12 punten
Mijn verdediging staat nu veel beter inderdaadquote:
Saivet heeft nu al toffe acties, dolt de tegenstandersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:35 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Goede selectie, een topper is Spé met Saivet. Hem, ondanks dat iedereen er aan gaat trekken, altijd proberen te behouden. Wellicht eerst nu nog 1 jaar verhuren.
Doe je dingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:31 schreef Scorpie het volgende:
De OP mag ook wel eens geupdate worden, patch 3 is ook al uit!
Ik speel redelijk aanvallend, teaminstructies staat op aanvallend en individueel staan ook alle middenvelders behalve de vmc en ook de backs aanvallend ingesteldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Denk dat je je tactiek dan iets moet aanpassen, speel je verdedigend of juist aanvallend?
Dan lekker laten spelen. Bij mij moest hij wel worden verhuurd. Ik heb hem gelijk het eerste seizoen gekocht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Saivet heeft nu al toffe acties, dolt de tegenstanders
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:23 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat bij mij niet weg hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:05 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
In mijn spel, nu bij 2010/2011 is Veloso voor 30 miljoen naar Manchester City gegaan.
Bij mij voor 33M naar Liverpool... en ik zit maar te kijken met mijn Koen Garritsen en Dennis Rou op het middenveldquote:
Ik heb ooit n game met AC Milan gehad waarin ik een smal 4-2-1-2-1 speelde, met 2 def mids: Federico Fazio en Miguel Velosoquote:
Fazio had ik ook op de korrel, maar wilde niet komen..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb ooit n game met AC Milan gehad waarin ik een smal 4-2-1-2-1 speelde, met 2 def mids: Federico Fazio en Miguel Veloso
Daar kwam echt -niks- langs
Ach, Veloso is goed genoeg...die kan ook nog opbouwen...Fazio kan alleen afbrekenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fazio had ik ook op de korrel, maar wilde niet komen..
Leuk verhaal, Juk!
Zolang het alleen maar de tegenstander betreftquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:14 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ach, Veloso is goed genoeg...die kan ook nog opbouwen...Fazio kan alleen afbreken
Ik bedoelde dus dat jij met je 18 miljoen vergeleken met het bod van Man City een goede deal hebt gedaanquote:
zie, het ligt aan de club, loopt bij mij ook niet echt lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:44 schreef pekel het volgende:
Emmen was drama, ben maar gestopt.. Even weer wat inkomen.
Leuk, die kleine clubs, ik heb toffe games gehad met Alcorcón (Spanje) en Castelnuovo (Italië). Beetje transfervrij spelers bij topclubs weghalen als ze niet goed genoeg zijn om doorbreken en ze bij jou helemaal laten opbloeien op hun 22e, langzaam alles professionaliseren en je opwerken, promoveren...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:33 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben een avontuurtje begonnen met Atletico Clube de Portugaluit de Tweede Divisie D
Vanwege die geweldige naam en ze hebben ook wel leuke tenues![]()
Alleen blijft het geld een probleem...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Leuk, die kleine clubs, ik heb toffe games gehad met Alcorcón (Spanje) en Castelnuovo (Italië). Beetje transfervrij spelers bij topclubs weghalen als ze niet goed genoeg zijn om doorbreken en ze bij jou helemaal laten opbloeien op hun 22e, langzaam alles professionaliseren en je opwerken, promoveren...
Je kunt alleen maar rondkomen door winst te maken op je spelers te maken, en je kunt dus alleen maar groeien door daar nog meer winst op te maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen blijft het geld een probleem...
Ik had een spits van 17 gratis binnengehaald. 2 scouts en mijn assistent vertelden me dat het een leading star in de Premier League kon worden.quote:
FM 2007 in de budgetbak bij FRS is misschien nog net mogelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:16 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb wel een heel mooi budget moet ik zeggen
[ afbeelding ]
Wie zal ik eens halen? Ronaldo? Kaka? Misschien wel allebei
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=19635quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef Scorpie het volgende:
Het gaat bij mij echt kut, iemand nog een goeie tactiek voor Heerenveen in het begin van de game?
Lekker uitgebreid ook. Wat gaat kut? Maak je geen goals? Krijg je teveel tegen? Hebben je spelers besloten dat ze liever gezellig met oma gaan kienen ipv voetballen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef Scorpie het volgende:
Het gaat bij mij echt kut, iemand nog een goeie tactiek voor Heerenveen in het begin van de game?
Ja dat klopt. Een andere positie kost die 10% en een special ook nog eens 10%. Dan houd je dus ook maar of 80% of 90% over voor de normale training.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:41 schreef heiden6 het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, als ik een speler train voor een andere positie, dan staat er dat dit 10% van de current wordload bedraagt. Betekent dit dat er minder intensief op andere dingen getraind wordt, en dus de ontwikkeling van een speler kan vertragen?
Ik train namelijk al mijn spelers continu om naar andere plekken, dus op een gegeven moment kunnen al mijn linksbuitens ook (als dat nodig is) ingezet worden op rechts, en andersom. Zelfde geldt voro de backs. DC's train ik afhankelijk van de stats standaard om naar DL, DR of DM; DM's train ik om naar DC, DR, DL, etc. en mijn spitsen wil ik ook op de AMC-postie kwijt kunnen in en noodgeval.
Dit maakt het makkelijk om te wisselen, te schuiven in het elftal en soms blijkt een centrale verdediger als back bijna net zo goed uit de voeten te kunnen als op zijn oorspronkelijke plek.![]()
Maar het is dus niet de bedoeling dat dit ervoor zorgt dat hun stats minder snel groeien.Weet iemand of dit zo is?
Kort samengevat bestaat een training uit 100% en als je een speler om schoolt naar een andere positie gaat er 10% van zijn training af.. Waar ik me in deze FM ook weer zeer aan erger is dat de spelers niet gauw hun nieuwe positie onder de knie krijgen, ben nu al meer dan 1,5 jaar aan het trainen met sommige spelers.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:47 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Een andere positie kost die 10% en een special ook nog eens 10%. Dan houd je dus ook maar of 80% of 90% over voor de normale training.
Ook is het handiger om te zorgen dat je een brede selectie hebt zodat je geen heel elftal hoeft om te gooien in het geval van een blessure. Als je dan 7 wissels hebt, kun je iedere positie wel dekken met hooguit 1 omzetting in een elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |