Wat een elftalquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:19 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Ik sta er zeer rooskleurig voor financieel. Mijn transferbudget is op, maar dat is opgemaakt aan jeugdspelers tussen de 15 & 17. (zo'n 22 miljoen aan 15 spelers /Duurste 7.5 miljoen (17jarige rechtsback) en de goedkoopste 110K). Mijn balans is echter nog steeds 71 miljoen en ik maak 1 miljoen winst per maand, zonder winstpremies.
Mijn selectie voor komend seizoen, in mijn vaste taktiek:
[ afbeelding ]
Todorov heeft mij 17.5 miljoen gekost. Dat jij hem gratis hebt scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:52 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat een elftal![]()
.
Todorov kwam dit seizoen transfervrij, maar met alle nieuwe aankopen zit ik aan de max qua transferbudget (0,00) en lonen...
Amrabat heeft een transfer gevraagd, heb het maar ingewilligd. Is nu zo'n 4,6 miljoen waard. Voor 10 miljoen mag hij weg (heeft nog wel een basisplaats).
[ afbeelding ]
En de veldkwaliteit is van dramatisch naar perfect.
Ik begrijp wel dat hij niet zo opvalt. Maar de spelers die telkens onder hem eindigen in het topscorersklassement zijn vaak wel prijziger. In ieder geval zo duur dat ik ze niet kan betalen. Op het moment dat York een grote club is, is Huub al geen goede spits meer trouwensquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:35 schreef Winski05 het volgende:
Potentieel, bekendheid, de grootte van de club...allemaal zaken die meespelen in de marktwaarde van een speler. Hubert Dijk kan nog zoveel scoren, maar in een lage divisie valt dat amper op.
Mijn held bij Figline is al sinds de start van mijn carriere Mascio. Nu ik in de Serie A speel is hij inmiddels 6.5 miljoen euro waard, maar nog geen twee jaar geleden was 'ie amper 200k waard. Terwijl hij wordt gezien als de nieuwe Andrea Pirlo, veel doelpunten maakt, assists geeft en in de belangstelling van topclubs staat...
Nu Figline inmiddels steeds meer uitgroeit tot een grote club, stijgt automatisch ook de waarde van Mascio.
Wil je eens een screenshot van Huub-Huub maken? Wil wel eens weten of 'ie bij jou beter is dan bij mij, want hij stelt in mijn game echt zeer weinig voor. En hij heeft een carriere....om van te huilen, werkelijk. Is nu alweer aan zijn 5e seizoen bij Harkemase Boys bezig...
lol, 3 wedstrijden spelen en dan voor zo'n bedrag verkocht worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:27 schreef J.Herrer het volgende:
Ronaldo duurste speler ter wereld? Nu niet meer![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mike Duffy
Hampton & Richmond is other rival bij AFC Wimbledon, de rivaliteit tussen AFC Wimbledon en MK dons is natuurlijk ook te ergquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb AFC Wimbledon als fierce rivals bij Hampton & Richmond
3 wedstrijdenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:30 schreef Juk het volgende:
[..]
lol, 3 wedstrijden spelen en dan voor zo'n bedrag verkocht worden.
Je kan ze ook voor een hogere prijs aanbieden. Zag er afgelopen transferperiode 1 voorbij komen met een waarde van 8 miljoen, en hij werd aangeboden voor 17 miljoen. Hij werd vervolgens ook voor die 17 miljoen verkocht.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:10 schreef BertMaalderink het volgende:
Gaat de waarde van een speler nou omlaag als je hem aanbiedt aan clubs? Ik wil cashen op een paar van mijn toppers, maar er komt nooit iemand langs
Dat kan ik toch niet zien. In die screenshot zie ik alleen dat hij 3 wedstrijden heeft gespeeld in 2011-2012.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
3 wedstrijden
Hij heeft iets van 7 of 8 seizoenen bij Chelsea gespeeld
Je weet dat je dat kunt uitschakelen bij Team Settings he? Dan gebeurt dat niet meer automatischquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:23 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Let er wel op dat je speler dan automatisch op Not needed worden gezet en ook automatisch op de transferlijst.
Nu is Saivet echt een heldquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:02 schreef John_Gotti het volgende:
Dit is vragen om een Transfer:
[ afbeelding ]
AJAX GEEN GROTE CLUB VINDEN![]()
Maarja, logisch aangezien deze geinteresseerd zijn:
[ afbeelding ]
Echter zo'n speler laat je toch niet zomaar gaan
Ja klopt, zei het misschien onduidelijk. Ik doelde op het feit dat het standaard op automatisch staat en je er dus op moet letten indien je dat niet hebt uitgezet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:21 schreef SimK het volgende:
[..]
Je weet dat je dat kunt uitschakelen bij Team Settings he? Dan gebeurt dat niet meer automatisch![]()
Ach, er is geen club die Ajax evenaart in mijn FM game. Best realistisch he, want ook in het echt is er maar club die boven alles en iedereen in Nederland uitsteekt en dat is natuurlijk Ajaxquote:
Koop een Pogrebenyak/type afmakerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:53 schreef poiuytr het volgende:
Ik heb Aguero een tijdje geleden overgekocht van Atletico maar in de de 25 wedstrijden die hij gespeeld heeft heeft ie er nog maar 5 a 6 ingelegd dit is toch niet normaal voor een spits van het kaliber als hem...
Is het trouwens wel verstandig om Aguero en Torres naast elkaar te laten spelen, kan ik niet beter een sterke spits kopen en die naast Torres zetten??
Prudnikov of Vaughan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:53 schreef poiuytr het volgende:
Ik heb Aguero een tijdje geleden overgekocht van Atletico maar in de de 25 wedstrijden die hij gespeeld heeft heeft ie er nog maar 5 a 6 ingelegd dit is toch niet normaal voor een spits van het kaliber als hem...
Is het trouwens wel verstandig om Aguero en Torres naast elkaar te laten spelen, kan ik niet beter een sterke spits kopen en die naast Torres zetten??
Als je die kan halen zou ik voor Bale gaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
joe mattock goed ?
Of kan ik beter een andere linksback halen zoals Gareth Bale ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |