abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 04:28:33 #276
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70155005
Heeft er iemand tips (of een of andere kamikaze-tactiek) voor een strategie in de slotfase (laatste 15 min)?... als ik all out of attack ga en aansluitende instellingen neerzet, creëer ik geen fuck. In tegenstelling tot de tegenstander als zij even aanzetten overigens.
pi_70157676
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 01:19 schreef John_Gotti het volgende:

[..]

Ik sta er zeer rooskleurig voor financieel. Mijn transferbudget is op, maar dat is opgemaakt aan jeugdspelers tussen de 15 & 17. (zo'n 22 miljoen aan 15 spelers /Duurste 7.5 miljoen (17jarige rechtsback) en de goedkoopste 110K). Mijn balans is echter nog steeds 71 miljoen en ik maak 1 miljoen winst per maand, zonder winstpremies.
Mijn selectie voor komend seizoen, in mijn vaste taktiek:
[ afbeelding ]
Wat een elftal .

Todorov kwam dit seizoen transfervrij, maar met alle nieuwe aankopen zit ik aan de max qua transferbudget (0,00) en lonen...
Amrabat heeft een transfer gevraagd, heb het maar ingewilligd. Is nu zo'n 4,6 miljoen waard. Voor 10 miljoen mag hij weg (heeft nog wel een basisplaats).

En de veldkwaliteit is van dramatisch naar perfect .

[ Bericht 8% gewijzigd door Wopper1 op 19-06-2009 10:15:27 ]
pi_70157900
Waar baseert FM eigenlijk die transferwaarde op? Alle topscorers in de Coca Cola League 2 waren minstens 100k waard volgens het spel, maar mijn held Hubert Dijk staat na twee keer nummer één topscorer te zijn, twee keer te promoveren en een contract dat nog vier jaar loopt, op 35k.

Niet dat ik er straks ook 35k voor vraag, maar ik vroeg het me gewoon af
pi_70160572
Potentieel, bekendheid, de grootte van de club...allemaal zaken die meespelen in de marktwaarde van een speler. Hubert Dijk kan nog zoveel scoren, maar in een lage divisie valt dat amper op.

Mijn held bij Figline is al sinds de start van mijn carriere Mascio. Nu ik in de Serie A speel is hij inmiddels 6.5 miljoen euro waard, maar nog geen twee jaar geleden was 'ie amper 200k waard. Terwijl hij wordt gezien als de nieuwe Andrea Pirlo, veel doelpunten maakt, assists geeft en in de belangstelling van topclubs staat...
Nu Figline inmiddels steeds meer uitgroeit tot een grote club, stijgt automatisch ook de waarde van Mascio.

Wil je eens een screenshot van Huub-Huub maken? Wil wel eens weten of 'ie bij jou beter is dan bij mij, want hij stelt in mijn game echt zeer weinig voor. En hij heeft een carriere....om van te huilen, werkelijk. Is nu alweer aan zijn 5e seizoen bij Harkemase Boys bezig...
pi_70161378
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:52 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Wat een elftal .

Todorov kwam dit seizoen transfervrij, maar met alle nieuwe aankopen zit ik aan de max qua transferbudget (0,00) en lonen...
Amrabat heeft een transfer gevraagd, heb het maar ingewilligd. Is nu zo'n 4,6 miljoen waard. Voor 10 miljoen mag hij weg (heeft nog wel een basisplaats).

[ afbeelding ]

En de veldkwaliteit is van dramatisch naar perfect .
Todorov heeft mij 17.5 miljoen gekost. Dat jij hem gratis hebt scheelt een hoop.
Bekijk ook Zaguri eens, dat is een Israeliër met potentie. Ik weet alleen niet of het een regen is, omdat ik FM nu (voor de verandering) niet aan heb staan.
pi_70161557
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:35 schreef Winski05 het volgende:
Potentieel, bekendheid, de grootte van de club...allemaal zaken die meespelen in de marktwaarde van een speler. Hubert Dijk kan nog zoveel scoren, maar in een lage divisie valt dat amper op.

Mijn held bij Figline is al sinds de start van mijn carriere Mascio. Nu ik in de Serie A speel is hij inmiddels 6.5 miljoen euro waard, maar nog geen twee jaar geleden was 'ie amper 200k waard. Terwijl hij wordt gezien als de nieuwe Andrea Pirlo, veel doelpunten maakt, assists geeft en in de belangstelling van topclubs staat...
Nu Figline inmiddels steeds meer uitgroeit tot een grote club, stijgt automatisch ook de waarde van Mascio.

Wil je eens een screenshot van Huub-Huub maken? Wil wel eens weten of 'ie bij jou beter is dan bij mij, want hij stelt in mijn game echt zeer weinig voor. En hij heeft een carriere....om van te huilen, werkelijk. Is nu alweer aan zijn 5e seizoen bij Harkemase Boys bezig...
Ik begrijp wel dat hij niet zo opvalt. Maar de spelers die telkens onder hem eindigen in het topscorersklassement zijn vaak wel prijziger. In ieder geval zo duur dat ik ze niet kan betalen. Op het moment dat York een grote club is, is Huub al geen goede spits meer trouwens

Dit zijn de stats van Huub:

Dit is z'n carriere (heeft helaas wel een lange dip gehad einde dit seizoen):

Dit is mijn geliefde keeper, echte aanrader!

En dit is mijn favoriete centrale verdediger/defensieve middenvelder

vrijdag 19 juni 2009 @ 13:27:14 #282
168255 J.Herrer
pi_70164253
Ronaldo duurste speler ter wereld? Nu niet meer

Mike Duffy
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:30:26 #283
185115 Juk
Misschien
pi_70164358
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:27 schreef J.Herrer het volgende:
Ronaldo duurste speler ter wereld? Nu niet meer

[ afbeelding ]

Mike Duffy
lol, 3 wedstrijden spelen en dan voor zo'n bedrag verkocht worden.
The only thing I fear is my MoM
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:32:40 #284
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_70164436
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:22 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik heb AFC Wimbledon als fierce rivals bij Hampton & Richmond
Hampton & Richmond is other rival bij AFC Wimbledon, de rivaliteit tussen AFC Wimbledon en MK dons is natuurlijk ook te erg
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:35:08 #285
168255 J.Herrer
pi_70164536
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:30 schreef Juk het volgende:

[..]

lol, 3 wedstrijden spelen en dan voor zo'n bedrag verkocht worden.
3 wedstrijden
Hij heeft iets van 7 of 8 seizoenen bij Chelsea gespeeld
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_70165623
Dit is vragen om een Transfer:

AJAX GEEN GROTE CLUB VINDEN
Maarja, logisch aangezien deze geinteresseerd zijn:

Echter zo'n speler laat je toch niet zomaar gaan
pi_70165877
Gaat de waarde van een speler nou omlaag als je hem aanbiedt aan clubs? Ik wil cashen op een paar van mijn toppers, maar er komt nooit iemand langs
pi_70166369
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:10 schreef BertMaalderink het volgende:
Gaat de waarde van een speler nou omlaag als je hem aanbiedt aan clubs? Ik wil cashen op een paar van mijn toppers, maar er komt nooit iemand langs
Je kan ze ook voor een hogere prijs aanbieden. Zag er afgelopen transferperiode 1 voorbij komen met een waarde van 8 miljoen, en hij werd aangeboden voor 17 miljoen. Hij werd vervolgens ook voor die 17 miljoen verkocht.

Let er wel op dat je speler dan automatisch op Not needed worden gezet en ook automatisch op de transferlijst. Na dat je ze heb aangeboden zou je dan ook direct even de speler op de normale status moeten zetten (en mogelijk ook van de transferlijst afhalen).
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:15:11 #289
185115 Juk
Misschien
pi_70170087
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:35 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

3 wedstrijden
Hij heeft iets van 7 of 8 seizoenen bij Chelsea gespeeld
Dat kan ik toch niet zien. In die screenshot zie ik alleen dat hij 3 wedstrijden heeft gespeeld in 2011-2012.

Overigens kan je uitzetten dat je spelers op not needed worden gezet als je ze aanbied. Ik dacht bij team options.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:21:37 #290
62489 SimK
Thonbroeder
pi_70170279
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:23 schreef John_Gotti het volgende:

[..]

Let er wel op dat je speler dan automatisch op Not needed worden gezet en ook automatisch op de transferlijst.
Je weet dat je dat kunt uitschakelen bij Team Settings he? Dan gebeurt dat niet meer automatisch

Ben zelf met een game bezig met Fiorentina. Na een aantal maanden in het eerste seizoen gaat het niet onaardig, maar ik hoop nog wel wat te stijgen:

Europees gaat het beter. Ik ben in de CL poulefase door na 5 wedstrijden

Selectie is redelijk op peil, heb alleen Belletti erbij gehaald. Heb voorin nogal eens wat blessures, waardoor de verwachte goals van vooral Gillardino uitblijven. Maar omdat ik er, zoals het hoort in Italië, een goeie dosis catenaccio tegenaan gooi, volstaat een 0-1 of 1-2 overwinning vaak wel

vrijdag 19 juni 2009 @ 16:23:49 #291
177885 JoaC
Het is patat
pi_70170356
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:02 schreef John_Gotti het volgende:
Dit is vragen om een Transfer:
[ afbeelding ]

AJAX GEEN GROTE CLUB VINDEN
Maarja, logisch aangezien deze geinteresseerd zijn:
[ afbeelding ]

Echter zo'n speler laat je toch niet zomaar gaan
Nu is Saivet echt een held
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:46:40 #292
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_70172935
-edit-.

[ Bericht 37% gewijzigd door MisterJ.Lo op 19-06-2009 19:12:54 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_70173008
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:21 schreef SimK het volgende:

[..]

Je weet dat je dat kunt uitschakelen bij Team Settings he? Dan gebeurt dat niet meer automatisch
Ja klopt, zei het misschien onduidelijk. Ik doelde op het feit dat het standaard op automatisch staat en je er dus op moet letten indien je dat niet hebt uitgezet.
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:23 schreef JoaC het volgende:

[..]

Nu is Saivet echt een held
Ach, er is geen club die Ajax evenaart in mijn FM game. Best realistisch he, want ook in het echt is er maar club die boven alles en iedereen in Nederland uitsteekt en dat is natuurlijk Ajax
pi_70173124
Ik heb Aguero een tijdje geleden overgekocht van Atletico maar in de de 25 wedstrijden die hij gespeeld heeft heeft ie er nog maar 5 a 6 ingelegd dit is toch niet normaal voor een spits van het kaliber als hem...
Is het trouwens wel verstandig om Aguero en Torres naast elkaar te laten spelen, kan ik niet beter een sterke spits kopen en die naast Torres zetten??
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:06:39 #295
177885 JoaC
Het is patat
pi_70175257
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:53 schreef poiuytr het volgende:
Ik heb Aguero een tijdje geleden overgekocht van Atletico maar in de de 25 wedstrijden die hij gespeeld heeft heeft ie er nog maar 5 a 6 ingelegd dit is toch niet normaal voor een spits van het kaliber als hem...
Is het trouwens wel verstandig om Aguero en Torres naast elkaar te laten spelen, kan ik niet beter een sterke spits kopen en die naast Torres zetten??
Koop een Pogrebenyak/type afmaker
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_70176800
Wie weet er nog goede talenten die aardig groot kunnen worden voor in mijn jeugd bij Liverpool?
Op dit moment is het namelijk een groot drama in mijn jeugd team, geen een echt goed talent dat in mijn ogen ver kan doorbreken...

Trouwens hoe zit dat precies als een speler bij jou is opgeleid? Als je je spelers moet inschrijven voor de CL moet je namelijk altijd 4 of 8 spelers hebben die door jou club zijn opgeleid en 4 of 8 spelers die in jou land zijn opgeleid.. Als ik nou bijvoorbeeld een talent uit Frankrijk haal en deze bij mijn jeugd in zet voor 2 jaar en daarna nog 3 jaar voor me speel heb ik hem dan ook opgeleid??
pi_70179324
Zojuist weer een injectie gekregen van 23 miljoen euro . Capel komt voor 11 miljoen over van Sevilla (stond daar op de transferlijst).
Sulejmani is niet slecht, maar kan het topniveau niet aan. En mijn back-up voor de AML is Manco, maar ik weet niet wat ik met 'm aan moet. Hij is van nature een spits, maar scoorde in de spitspositie niet echt goed, laat 'm nu AML trainen en is nog wel jong.

Reputatie na de overname is ook verhoogd van nationaal naar continentaal. Jeugd en trainingscomplex zijn hypermodern en uitstekend, en er is plaats voor 28 trainers .

Oja, AC Milan heeft interesse in Diego Souza... Gekocht voor 15 miljoen, vraagprijs gaat zo rond de 45 miljoen liggen. Ik ga het proberen iig. Voor minder dan 40 gaat hij sowieso niet weg .

Spelen er vast op in... Voor 6,75 miljoen (transferlijst)

quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:53 schreef poiuytr het volgende:
Prudnikov of Vaughan?

Diego Capel, seizoen 2013/2014

[ Bericht 16% gewijzigd door Wopper1 op 19-06-2009 22:16:09 ]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:24:26 #298
185115 Juk
Misschien
pi_70181651
Ik was zoals tijdje terug gemeld naar Bristol City verhuist vanaf Charleroi.

Daar kwam ik aan in een financiële puinhoop. Ik heb gedwongen mijn 2 beste spitsen moeten laten gaan + nog een berg spelers. Van ongeveer 60 naar 31 selectiespelers gegaan. Beetje weinig, vooral als je bedenkt dat maar 14 spelers het niveau van de Championship aan konden.
Door mijn strakke regie qua financiën en transfers (van de 29 gedwongen vertrekken leverde sommige nog een leuk centje op) kwam ik langzaam uit het rood. Gelukkig vond mijn bestuur dat ook fantastisch en vertrouwde ze me genoeg om 3 miljoen te investeren. Ik in de wolken met dat geld, mag ik het niet uitgeven. Maar gelukkig was de balans weer positief.

Ondanks de dus zeer smalle selectie kon ik aan de eisen van het bestuur voldoen, namelijk een midtable position. Met de 16de plek was dat gehaald. In verdere competities kon ik niet stunten.

In het nieuwe seizoen dacht ik, door de relatief goede financiële positie, wel wat aankopen te kunnen doen. Helaas kreeg ik daar maar 110k voor dus ging ik weer voor midtable position... Die 110k is nauurlijk niet genoeg om een mooie speler te halen. Er hadden wel een aantal gratis spelers getekend (standaard op 1 januari opzoek naar aflopende contracten) en sommige waren goed genoeg voor de basis. Vooral mijn 2 buitenspelers waren aan vervanging toe wilde ik hogerop komen. Het passeren van een mannetje lukte ze best met hoge Pace/Acceleration/Dribbling/Technique stats. Helaas konden ze voor geen meter crossen of passen en bleef het dus vaak bij dat passeren.

Om toch nog geld te genereren verkocht ik dus een aantal basisspelers. Sowieso waren mijn keeper en centrale middenvelder in trek. Beide konden de aantrekkingskracht van de grote clubs moeilijk weerstaan en dus vertrokken ze op zeer jonge leeftijd al op weg naar grote avonturen. Naast hun gingen mijn beide wingers ook de deur uit. Al met al leverde dat me zo'n 7 miljoen op. Enorm veel geld als je jarenlang in het rood stond en maandelijks verlies draait. Niet verwonderlijk dus dat ik maar 3 miljoen mocht investeren.

Voor verschillende posities zocht ik naar een aanwinst, maar helaas wilden niet veel spelers naar Bristol. Twee spelers kozen zelfs voor een andere club vanwege het kunnen verhuizen naar een "urban area".
Uiteindelijk heb ik maar 1 speler aangetrokken. De belangrijkste positie om te verbeteren was die van mijn 2de spits. Ik speelde tot dit moment met 2 targetmen uit pure armoede, er was niks beters. Mijn nieuwe spits is dus snel en behendig.

Wonder boven wonder werkt mijn spitsencombinatie vloeiend. Hoewel ik zonder targetman speel weten mijn spelers de spits met targetmenstats goed te bereiken. Vervolgens kopt hij door en kan mijn andere spits gaan rennen. Dit werkt zoals gezegd super. Enige minpuntje is dat spits nummer 2 het prefereert om hard te schieten op doel. Helaas is dat in de praktijk meer over het doel dan erop. En het afleren wil hij ook niet, de eigenwijze snotaap.

Al met al loopt het dus lekker, alleen de selectie is nog steeds niet breed genoeg en dat is te merken. Na 10 wedstrijden stond ik (geheel onverwacht) eerste, maar na 20 wedstrijden moest ik vechten om de 2de plek. Ondertussen zijn we 38 wedstrijden onderweg en mag ik geen fouten meer maken want dan mis ik de playoffs. Alsnog een hele mooie prestatie natuurlijk, maar als je er dan bijna 40 speelrondes aan hebt kunnen ruiken, wil je het halen ook.
pi_70184400
joe mattock goed ?
Of kan ik beter een andere linksback halen zoals Gareth Bale ?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:00:20 #300
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_70186280
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
joe mattock goed ?
Of kan ik beter een andere linksback halen zoals Gareth Bale ?
Als je die kan halen zou ik voor Bale gaan.

Met Leeds na 15 wedstrijden onderaan in me 1e PL jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')