abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70143521
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:45 schreef Wopper1 het volgende:
Inmiddels zit ik nu in maart 2013, en het bestuur is nog steeds niet overgenomen. Dit zal toch geen bug zijn he?

Echt al vanaf juli 2012 tm maart 2013 speel ik op een slecht veld, en heb ik geen speler kunnen kopen.
Whaha
Hoelang duurt zo'n overname normaal in de game dan 3 maanden?

Ik ga maar eens wat anders doen nu, vandaag al meer dan 5 uur zitten FMen..
pi_70143940
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:04 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Whaha
Hoelang duurt zo'n overname normaal in de game dan 3 maanden?

Ik ga maar eens wat anders doen nu, vandaag al meer dan 5 uur zitten FMen..
LOL, driekwart jaar moeten wachten maar dan heb je ook wat!

pi_70144949
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

LOL, driekwart jaar moeten wachten maar dan heb je ook wat!

Hahaha sorry, maar dat is echt balen! Ach ja.. je hebt ondertussen wel wat geld opgebouwd denk ik?
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:53:57 #254
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_70145223
jeuhh afc wimbledon gaat championship in in het seizoen 2013/2014
als iemand screen ergens van wil hoor ik het wel
pi_70145335
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:44 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hahaha sorry, maar dat is echt balen! Ach ja.. je hebt ondertussen wel wat geld opgebouwd denk ik?
Valt mee. Afgelopen seizoen speelde PSV alleen maar UEFA Cup, nu wel CL en poulefase doorgekomen (inmiddels uitgeschakeld door Man UTD). Levert toch wel wat extra knaken op.

De uitbreidingen van het stadion hakten er qua financiën aardig in. En maak nu per maand zo'n 1 miljoen verlies . Saldo is 25 miljoen, transfergeld 42 miljoen.

Moet wel zeggen dat de selectie aardig in balans is. Zoek alleen nog een diepe spits (een sterke SC) en een centrale verdediger (als stand-in voor Mortensen). Maza mag vertrekken (is inmiddels 31).
pi_70145584

Vorig jaar gepromoveerd en nu in de race om het kampioenschap. Mooi team

Volgend seizoen komt Sibon transfervrij Kan een mooi cultduo worden met Hubert Dijk, als hij fit blijft.
pi_70146991
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:57 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Valt mee. Afgelopen seizoen speelde PSV alleen maar UEFA Cup, nu wel CL en poulefase doorgekomen (inmiddels uitgeschakeld door Man UTD). Levert toch wel wat extra knaken op.

De uitbreidingen van het stadion hakten er qua financiën aardig in. En maak nu per maand zo'n 1 miljoen verlies . Saldo is 25 miljoen, transfergeld 42 miljoen.

Moet wel zeggen dat de selectie aardig in balans is. Zoek alleen nog een diepe spits (een sterke SC) en een centrale verdediger (als stand-in voor Mortensen). Maza mag vertrekken (is inmiddels 31).
Rafael Toloi misschien een optie (als stand-in voor Mortensen)

Sterke Spits
Adaílton
Walter
Todorov
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:55:36 #258
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_70147551
jeuhh kampioen in L1 nu eens gaan shoppen om mee te kunnen doen in Championship
pi_70150245
2012/2013 Was een rampseizoen . Eerst dat gezeik al met het bestuur, toen Pogrebnyak verkocht met als stand-in van Wolfswinkel die 5 dagen erna een been breekt... Als 2e geëindigd in de competitie, met 3 punten achter Ajax (die hebben echt een meesterlijk team met bijv. een Busquets, Payet, Obasi, Carioca en David Luiz).

2013/2014 Gaat het roer helemaal om...

Diego Souza (AMC), toppertje.
Eivelto, rechtervleugelverdediger (talent).. Komt als stand-in voor Reznik.
Felipe DM. Isaksson zal transfervrij vertrekken. Braziliaanse topkeeper.
Keirrison, Zal plek nemen naast Lewandowski. Ik verwacht minimaal samen zo'n 50 doelpunten.
Rafhael VC, Spijkerharde verdediger die de plek linkscentraal overneemt van de matige Nestor.

Doelstellingen: Kampioen, KNVB Beker, Kwartfinale Champions League.

Vamos!
pi_70150740
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:58 schreef Wopper1 het volgende:
2012/2013 Was een rampseizoen . Eerst dat gezeik al met het bestuur, toen Pogrebnyak verkocht met als stand-in van Wolfswinkel die 5 dagen erna een been breekt... Als 2e geëindigd in de competitie, met 3 punten achter Ajax (die hebben echt een meesterlijk team met bijv. een Busquets, Payet, Obasi, Carioca en David Luiz).

2013/2014 Gaat het roer helemaal om...

[ afbeelding ]

Diego Souza (AMC), toppertje.
Eivelto, rechtervleugelverdediger (talent).. Komt als stand-in voor Reznik.
Felipe DM. Isaksson zal transfervrij vertrekken. Braziliaanse topkeeper.
Keirrison, Zal plek nemen naast Lewandowski. Ik verwacht minimaal samen zo'n 50 doelpunten.
Rafhael VC, Spijkerharde verdediger die de plek linkscentraal overneemt van de matige Nestor.

Doelstellingen: Kampioen, KNVB Beker, Kwartfinale Champions League.

Vamos!
Diego Souza is inderdaad geweldig. Ik heb hem laten leren om vaak killer balls/steekballen te laten proberen, en toen hij dat kon ging hij alleen maar beter spelen.
pi_70150865
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef John_Gotti het volgende:

[..]

Diego Souza is inderdaad geweldig. Ik heb hem laten leren om vaak killer balls/steekballen te laten proberen, en toen hij dat kon ging hij alleen maar beter spelen.
Thanks voor de tip. Jongen is inmiddels 27, maar ik hoop met hem vooral nu zo'n 2 a 3 jaar grote successen te halen.

pi_70151144
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:14 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Thanks voor de tip. Jongen is inmiddels 27, maar ik hoop met hem vooral nu zo'n 2 a 3 jaar grote successen te halen.

[ afbeelding ]
Ik heb hem pas 1 jaar, en zit nu ook in 2012 (hij is bij ook 27).
Het eerste seizoen (2011-2012) heb ik hem samen met Tarta aangetrokken om uit te vechten wie de beste is. Hij begon goed, kreeg een blessure en Tarta deed het vervolgens beter.
Nadat hij zijn "move" had geleerd heeft hij het nog een paar erg goed gedaan, en dit seizoen (2012-2013) doet hij het sinds de voorbereiding al uitstekend. Hij scoort en geeft assists.

Keirrison heb ik trouwens ook gehad, maar dit is afgelopen winter vertrokken. Hij deed het goed, maar werd al na 1 seizoen lastig en wilde naar een grotere club. Zijn zorgde voor een stijging van de squad harmony.
pi_70151158
Cool die foto's... Welke heb je en in welke map moet je die installeren???

Kan gewoon met skin cache refreshen in bestaande game uploaden toch?

Overigens zelf al 3 dagen niet gespeeld. Beetje FM moe. Dit weekend weer
U MAD?
pi_70151236
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Cool die foto's... Welke heb je en in welke map moet je die installeren???

Kan gewoon met skin cache refreshen in bestaande game uploaden toch?

Overigens zelf al 3 dagen niet gespeeld. Beetje FM moe. Dit weekend weer
Printscreen, en open 'm in paint .
pi_70151442
uh ja.. Welke pack is dat?
U MAD?
pi_70151958
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
Dat wil ik ook wel weten.
pi_70152355
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik speel FM in een venster. Dat zal het wel zijn dan .

Btw, Daar gaan we weer ...

pi_70152721
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:57 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Ik speel FM in een venster. Dat zal het wel zijn dan .

Btw, Daar gaan we weer ...

[ afbeelding ]
Ik speel het ook in een venster, maar die foto's zitten niet standaard in FM. Die je heb of uit een pack, of wellicht direct meegeinstalleerd (maar dan uit een iets minder legale FM )
pi_70152811
Godver, sinds ik hier heb geroepen dat ik meedeed om het kampioenschap heb ik amper nog wat gewonnen Echt niets lukt, tot het irritante aan toe. Ik moet m'n best gaan doen om de play-offs niet mis te lopen nu.

Overigens zou dat m'n doelstelling al ruimschoots overtreffen, maar nu is het toch wel zonde
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:22:09 #270
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_70152939
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:53 schreef knijn1985 het volgende:
jeuhh afc wimbledon gaat championship in in het seizoen 2013/2014
als iemand screen ergens van wil hoor ik het wel
Ik heb AFC Wimbledon als fierce rivals bij Hampton & Richmond
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_70153161
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:14 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoeveel heb jij eigenlijk voor hem moeten betalen, waarschijnlijk namelijk een stuk minder als dat ik heb gedaan.
pi_70153518
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:34 schreef John_Gotti het volgende:

[..]

Hoeveel heb jij eigenlijk voor hem moeten betalen, waarschijnlijk namelijk een stuk minder als dat ik heb gedaan.
15 Miljoen euro.

Ben nu wel volledig door mijn geld heen, en kan geen fatsoenlijk contract meer afsluiten .
Kapitaal staat op het veld .

Felipe; Reznik, Mortensen, Rafhael, Insua; Amrabat, Claudemir, Souza, Sulejmani; Keirrison, Lewandowski.
pi_70153616
Ik stond met York tijdens de laatste speeldag virtueel 3e (dus promotie in de Coca Cola 2), schiet m;n directe concurrent in de laatste vijf minuten de gelijkmaker binnen

Nu mag ik het proberen in de play-offs.
pi_70153830
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:55 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

15 Miljoen euro.

Ben nu wel volledig door mijn geld heen, en kan geen fatsoenlijk contract meer afsluiten .
Kapitaal staat op het veld .

Felipe; Reznik, Mortensen, Rafhael, Insua; Amrabat, Claudemir, Souza, Sulejmani; Keirrison, Lewandowski.
Ik sta er zeer rooskleurig voor financieel. Mijn transferbudget is op, maar dat is opgemaakt aan jeugdspelers tussen de 15 & 17. (zo'n 22 miljoen aan 15 spelers /Duurste 7.5 miljoen (17jarige rechtsback) en de goedkoopste 110K). Mijn balans is echter nog steeds 71 miljoen en ik maak 1 miljoen winst per maand, zonder winstpremies.
Mijn selectie voor komend seizoen, in mijn vaste taktiek:
pi_70154153
Toch gepromoveerd via de play-offs

In de halve finale verloor ik met 2-0 door twee penalties. In de return veegde ik ze met 3-0 van de mat. Finale werd simpel gewonnen met 4-2

Ben benieuwd of 3 keer achter elkaar promoveren er ook in zit

En de Huub Huub Barbatruuk (Hubert Dijk) heeft weer een league-record vermorzeld. Net als vorig jaar meer dan 30 doelpunten en 15 assists

[ Bericht 15% gewijzigd door BertMaalderink op 19-06-2009 01:49:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')