abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70132053
Volgens mij komt het niet vaak voor dat ze dan daadwerkelijk een nieuwe manager aanstellen, althans als ik dat hier wel eens lees.

Zelf nog nooit gehad
U MAD?
pi_70133650
Dit is zo onrealistisch.
Ik heb in de zomer van 2011 een centrale verdediger (een talent van toen 21, en linksbenig wat ik graag wilde) gekocht voor 8 miljoen.
Nu, 1 jaar later, in de zomer van 2012 krijg ik een bod van 8 miljoen (gespreid over 24 maanden) plus 30% profit of next sale. En wat schets mjn verbazing, het bod wordt door mijn Chairman geaccepteerd omdat het te goed was om af te slaan
Ik had op dat moment een balance van 80 miljoen en nog 20 miljoen transferbudget, het is dus niet nodig omdat ik er financieel slecht voor sta
Het ergste eraan is dat ik net daarvoor mijn andere reserve centrale verdediger al had verkocht, omdat ik er anders 5 zou hebben. Nu heb ik er slecht 3 en kan ik weer opzoek.

Eigen zou je ook in die situatie een ultimatum moeten kunnen stellen. Iets van: Bestuur, als jullie hem toch verkopen vertrek ik!

Hebben jullie ook wel is van dat soort absurde acties meegemaakt?
pi_70133939
Heeft iemand misschien een site waar ik logo's van shirts kan downloaden kijk nu tegen die saaie logo's elke keer aan..
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:48:42 #229
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70134547
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef poiuytr het volgende:
Heeft iemand misschien een site waar ik logo's van shirts kan downloaden kijk nu tegen die saaie logo's elke keer aan..
Hier alle logo's
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:49:57 #230
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70134597
Denk dat ik Scunthorpe in de ijskast ga zetten.. Even eerst er weer inkomen met een grote club
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_70134825
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef donroyco het volgende:

[..]

Hier alle logo's
Is er geen pack met alleen de beetje bekendere clubs hoef niet voor 1,5 GB logo's te hebben.. Sorry dat ik zo bestel...

Edit: Heb zelf al wat gevonden, maar iig bedankt voor je hulp
pi_70136194
Had vandaag dat een speler enkel naar een andere club wilde als ik hem toch nog 7K per maand gaf, nog nooit zoiets gehad
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70136301
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef denthemen het volgende:
Had vandaag dat een speler enkel naar een andere club wilde als ik hem toch nog 7K per maand gaf, nog nooit zoiets gehad
Dat heb ik ook weleens gehad. Kan me nog wel herinneren bij Feyenoord met Danny Buijs dacht ik. Die wil dan alleen weg wanneer je zijn 2-jarig contract bijv. nog blijft doorbetalen voor 30% ofzo.
Wat een geldwolf .

@ Boswachter.. Hier bij PSV komt er ook een nieuw bestuur (inmiddels half januari, heb nog geen speler kunnen vastleggen ).
Volgens de geruchten komt Huub Stevens mee als nieuwe manager van PSV .
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:28:29 #234
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70136401
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Is er geen pack met alleen de beetje bekendere clubs hoef niet voor 1,5 GB logo's te hebben.. Sorry dat ik zo bestel...

Edit: Heb zelf al wat gevonden, maar iig bedankt voor je hulp
Zie anders de OP voor sites
pi_70136667
Wat een verslavend spel is het toch ook niet normaal meer, tijd vliegt echt voorbij..

Tot nu toe draait alles lekker behalve op een puntje niet en dat is Spelerscommunicatie... In FM08 kon je vaak wel aanvoelen wanneer je iemand er voor langs moest geven in de media of moest prijzen. Maar met FM09 is dit voor mij heel moeilijk in te schatten..
Heb nu al paar keer iemand geprezen omdat hij goed speelt maar dan krijg je een reactie terug dat ik me wel ambitieuzer mag opstellen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:58:40 #236
168255 J.Herrer
pi_70137625
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:28 schreef John_Gotti het volgende:
Dit is zo onrealistisch.
Ik heb in de zomer van 2011 een centrale verdediger (een talent van toen 21, en linksbenig wat ik graag wilde) gekocht voor 8 miljoen.
Nu, 1 jaar later, in de zomer van 2012 krijg ik een bod van 8 miljoen (gespreid over 24 maanden) plus 30% profit of next sale. En wat schets mjn verbazing, het bod wordt door mijn Chairman geaccepteerd omdat het te goed was om af te slaan
Ik had op dat moment een balance van 80 miljoen en nog 20 miljoen transferbudget, het is dus niet nodig omdat ik er financieel slecht voor sta
Het ergste eraan is dat ik net daarvoor mijn andere reserve centrale verdediger al had verkocht, omdat ik er anders 5 zou hebben. Nu heb ik er slecht 3 en kan ik weer opzoek.

Eigen zou je ook in die situatie een ultimatum moeten kunnen stellen. Iets van: Bestuur, als jullie hem toch verkopen vertrek ik!

Hebben jullie ook wel is van dat soort absurde acties meegemaakt?
Dat heb ik vaak gehad in het verleden, maar om dat te voorkomen moet je gewoon een vaste prijs op een speler zetten (meestal haken clubs bij de 30 miljoen al af) en alles daar beneden wordt automatisch afgewezen.. mochten ze 30 miljoen neerleggen is het cashen en een nieuw talentje opleiden
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_70137903
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Dat heb ik vaak gehad in het verleden, maar om dat te voorkomen moet je gewoon een vaste prijs op een speler zetten (meestal haken clubs bij de 30 miljoen al af) en alles daar beneden wordt automatisch afgewezen.. mochten ze 30 miljoen neerleggen is het cashen en een nieuw talentje opleiden
Ik heb bij de meeste spelers ook wel een prijs ingesteld staan, bij hem ook alleen niet. Dat is meestal genoeg om te zorgen dat er geen lagere biedingen komen. Vergeet je het één keer, naait je bestuur je direct.
Ik zet echter nooit Reject All Offers of Reject All Lower Offers aan, omdat je spelers in een druk transfer winodw dan boos kunnen worden. Ik onderhandel die deal wel dood, of krijg een absurd bedrag.
pi_70138182
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij komt het niet vaak voor dat ze dan daadwerkelijk een nieuwe manager aanstellen, althans als ik dat hier wel eens lees.

Zelf nog nooit gehad
Ik mocht inderdaad aanblijven
En direct is ook maar even het budget met 6 miljoen omhoog geschroefd en worden de trainings- en jeugdfaciliteiten geupgrade. Kijk, da's het betere werk

Sta ondertussen overigens op een 13e plaats, na evenzoveel wedstrijden. Gaat dus heel aardig, zolang ik maar boven de degradatiestreep blijf vind ik alles prima
pi_70138215
Ben ook maar weer eens begonnen, net aan seizoen 2013/2014 begonnen met Feyenoord.

Ik heb gekozen voor een geheel nieuwe aanpak. Ik heb ongeveer 18 echte topspelers die normaal gesproken de selectie zijn. Aangezien mijn tweede elftal vol zit met talenten en maar niet goed willen ontwikkelen, heb ik 6 toptalenten naar het eerste team gehaald, maar blijven wel spelen bij het tweede.
Champions League wedstrijden speel ik met mijn beste team
Bekerwedstrijden speel ik met minstens 6 talenten
Competitiewedstrijden met minstens 2 talenten en tegen de ploegen 13 t/m 18 speel ik met minstens 4 talenten.

Ik hoop dat dit een beetje gaat aanslaan, want het schiet anders niet op met de ontwikkeling
Hoe doen jullie dit eigenlijk? Want verhuren heeft bij mij niet vaak effect, omdat alleen maar clubjes als Telstar ze willen hebben.
pi_70138944
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:14 schreef Jorwol het volgende:
Ben ook maar weer eens begonnen, net aan seizoen 2013/2014 begonnen met Feyenoord.

Ik heb gekozen voor een geheel nieuwe aanpak. Ik heb ongeveer 18 echte topspelers die normaal gesproken de selectie zijn. Aangezien mijn tweede elftal vol zit met talenten en maar niet goed willen ontwikkelen, heb ik 6 toptalenten naar het eerste team gehaald, maar blijven wel spelen bij het tweede.
Champions League wedstrijden speel ik met mijn beste team
Bekerwedstrijden speel ik met minstens 6 talenten
Competitiewedstrijden met minstens 2 talenten en tegen de ploegen 13 t/m 18 speel ik met minstens 4 talenten.

Ik hoop dat dit een beetje gaat aanslaan, want het schiet anders niet op met de ontwikkeling
Hoe doen jullie dit eigenlijk? Want verhuren heeft bij mij niet vaak effect, omdat alleen maar clubjes als Telstar ze willen hebben.
Heb je een goed trainingsschema? Dat is het halve werk. Daarnaast inderdaad speeltijd geven (als wissel meenemen en bij een goede stand inbrengen bv), en voor meer speeltijd toch verhuren. Bij komen de talenten er zo wel.
pi_70139099
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:36 schreef John_Gotti het volgende:

[..]

Heb je een goed trainingsschema? Dat is het halve werk. Daarnaast inderdaad speeltijd geven (als wissel meenemen en bij een goede stand inbrengen bv), en voor meer speeltijd toch verhuren. Bij komen de talenten er zo wel.
Ik gebruik trainingsschema's die ik van managers united heb, ben te lui om ze zelf te maken, maar nu ik er zo naar kijk... ze worden amper beter! Alleen bij m'n reservekeep groene pijltjes, bij de rest alleen streepjes en bij geblesseerde keiharde rode pijlen.. Is dat bij jou beter?
pi_70139277
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:41 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik gebruik trainingsschema's die ik van managers united heb, ben te lui om ze zelf te maken, maar nu ik er zo naar kijk... ze worden amper beter! Alleen bij m'n reservekeep groene pijltjes, bij de rest alleen streepjes en bij geblesseerde keiharde rode pijlen.. Is dat bij jou beter?
Ja die van mijn is compleet geheel geel & groen. Kijk maar eens naar die van mij:
http://rapidshare.com/fil(...)_Training_2.tsh.html

Let wel, het is een vrij zwaar trainingsschema. Ik krijg er echter weinig tot geen blessures door.
pi_70139389
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:47 schreef John_Gotti het volgende:

[..]

Ja die van mijn is compleet geheel geel & groen. Kijk maar eens naar die van mij:
http://rapidshare.com/fil(...)_Training_2.tsh.html

Let wel, het is een vrij zwaar trainingsschema. Ik krijg er echter weinig tot geen blessures door.
Okee, gaan we dat eens proberen! Zware trainingsschema's maakt me niet uit, m'n selectie is breed genoeg Thanks!
BTW, hoe doe je dat met jeugdtraining? Aangezien er geen jeugdschema's bij zitten? Ben beetje veeleisend, sorry hoor
pi_70139471
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:41 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Als ik nu zo bij die van mij kijk heb ik alleen maar gele en oranje streepjes, bij geen elke training groene streepjes...
Heb zelf ook training van een forum gedownload Tug's training maar heb nog niet echt het gevoel dat het daar beter van wordt..

Wingers zijn toch vleugelspelers zoals een robben?
pi_70139715
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:54 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Als ik nu zo bij die van mij kijk heb ik alleen maar gele en oranje streepjes, bij geen elke training groene streepjes...
Heb zelf ook training van een forum gedownload Tug's training maar heb nog niet echt het gevoel dat het daar beter van wordt..

Tug gebruikte ik eerst ook en die werkte dus voor geen meter. Robben is inderdaad een Winger. Wingbacks zijn Linksback/Rechtsback
pi_70140198
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:51 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Okee, gaan we dat eens proberen! Zware trainingsschema's maakt me niet uit, m'n selectie is breed genoeg Thanks!
BTW, hoe doe je dat met jeugdtraining? Aangezien er geen jeugdschema's bij zitten? Ben beetje veeleisend, sorry hoor
Jeugdschema. Dat is een Tug die ik enigzins heb veranderd, maar waar ik nog niet klaar mee ben.

http://rapidshare.com/fil(...)g_2__youth_.tsh.html

Al mijn backs moeten als wingback (kunnen) spelen, dus vandaar die naam in de normale en jeugd training.
pi_70140443
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:54 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Probeer die van dan maar eens. Zeker succes voor je senioren elftal. Zorg dat je natuurlijk wel goede trainers hebt (ik heb 5 & 6 sterren).

Ik zet linker/rechter middenvelders, en linker/rechter aanvallende middenvelders op Wingers.
Ik zet Backs en Wingbacks op Wingbacks.
En centrale middenvelders fungeren of als aanvallende of als verdedigende middenvelder (in mijn visie) en daarom heb ik geen aparte (wat neutralere) training voor een puur centrale middenvelder.
pi_70140919
Bij mij worden ze super goed bij de tugs training.
Hier en daar een kleine aanpassing dan wel
pi_70141744
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:28 schreef John_Gotti het volgende:

[..]

Probeer die van dan maar eens. Zeker succes voor je senioren elftal. Zorg dat je natuurlijk wel goede trainers hebt (ik heb 5 & 6 sterren).

Ik zet linker/rechter middenvelders, en linker/rechter aanvallende middenvelders op Wingers.
Ik zet Backs en Wingbacks op Wingbacks.
En centrale middenvelders fungeren of als aanvallende of als verdedigende middenvelder (in mijn visie) en daarom heb ik geen aparte (wat neutralere) training voor een puur centrale middenvelder.
Ik ben nu over gestapt van die Tug training naar die Ultimate training kijken of ik verschil merk over een weken..
Alle aanvallende middenvelders heb ik onder Winger gezet om ik niet met een aanvallende middenvelder (centraal) echt speel..
Heel af en toe doe ik een arrow met Gerrard vanaf middenveld naar de AMC..
pi_70142934
Inmiddels zit ik nu in maart 2013, en het bestuur is nog steeds niet overgenomen. Dit zal toch geen bug zijn he?

Echt al vanaf juli 2012 tm maart 2013 speel ik op een slecht veld, en heb ik geen speler kunnen kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')