Misschien een leuke franse club als Bordeaux, Marseille of Lyon.. Zit super veel talent, vooral bij Bordeauxquote:Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iemand nog een leuke Europese (sub)topper waarmee ik easy in de game kom?
Oeh, Fiorentinaquote:
Inderdaad, thanks!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zitten genoeg kwaliteitsspelers om een goed begin te hebben
Ik ga zo ook maar weer eens verder met AGOVV (quote:
Atletico Madrid. Het enige dat je daar hoeft te kopen is Gijs Luirink.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iemand nog een leuke Europese (sub)topper waarmee ik easy in de game kom?
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Atletico Madrid. Het enige dat je daar hoeft te kopen is Gijs Luirink.
Iemand die dat weet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef Radegast het volgende:
Even een vraagje over fm2008, waar moeten buitenlandse spelers aan voldoen om een work permit te krijgen in de competitie van Zuid-Afrika?
Moeilijk bij de club te houden alleen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zitten genoeg kwaliteitsspelers om een goed begin te hebben
Wel waar inderdaad. Heeft Mutu ook zo'n immense drang om te vertrekken?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moeilijk bij de club te houden alleen.
Al kan je je ook leuk versterken met al die miljoenen voor Montolivo, Vargas, Kuzmanovic en Gamberini.
Tot nu toe nog niet.. Ik ga alleen die Deense enclave (Jørgensen, Krøldrup) verkopen.. Net als Pasqual en ander minder spul. Luirink komt mijn kant opquote:Op zondag 21 juni 2009 16:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel waar inderdaad. Heeft Mutu ook zo'n immense drang om te vertrekken?
Linkerkant is erg sterk met Vargas en Jovetic, rechterkant heeft wel vervanging nodig.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet.. Ik ga alleen die Deense enclave (Jørgensen, Krøldrup) verkopen.. Net als Pasqual en ander minder spul. Luirink komt mijn kant op
Klopt, alleen Santana kan daar potten breken. Jefferson vind ik ook slecht, ik zoek nog een echte goedkope afmakende spits!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Linkerkant is erg sterk met Vargas en Jovetic, rechterkant heeft wel vervanging nodig.
Hmm, lastig verhaal dus.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Genoeg aantal interlands en/of een grote reputatie.
IK ook, alleen dan via Steam.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Via het CD-Rommetje naar die kut installatie en klaar was kees. Ik heb hem wel legaal.
Je hebt toch Gilardino die dat wel aardig kan?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klopt, alleen Santana kan daar potten breken. Jefferson vind ik ook slecht, ik zoek nog een echte goedkope afmakende spits!
Ja, maar ik speel 4-2-2-2quote:Op zondag 21 juni 2009 16:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je hebt toch Gilardino die dat wel aardig kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |