Misschien een leuke franse club als Bordeaux, Marseille of Lyon.. Zit super veel talent, vooral bij Bordeauxquote:Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iemand nog een leuke Europese (sub)topper waarmee ik easy in de game kom?
Oeh, Fiorentinaquote:
Inderdaad, thanks!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zitten genoeg kwaliteitsspelers om een goed begin te hebben
Ik ga zo ook maar weer eens verder met AGOVV (quote:
Atletico Madrid. Het enige dat je daar hoeft te kopen is Gijs Luirink.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iemand nog een leuke Europese (sub)topper waarmee ik easy in de game kom?
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Atletico Madrid. Het enige dat je daar hoeft te kopen is Gijs Luirink.
Iemand die dat weet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef Radegast het volgende:
Even een vraagje over fm2008, waar moeten buitenlandse spelers aan voldoen om een work permit te krijgen in de competitie van Zuid-Afrika?
Moeilijk bij de club te houden alleen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zitten genoeg kwaliteitsspelers om een goed begin te hebben
Wel waar inderdaad. Heeft Mutu ook zo'n immense drang om te vertrekken?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moeilijk bij de club te houden alleen.
Al kan je je ook leuk versterken met al die miljoenen voor Montolivo, Vargas, Kuzmanovic en Gamberini.
Tot nu toe nog niet.. Ik ga alleen die Deense enclave (Jørgensen, Krøldrup) verkopen.. Net als Pasqual en ander minder spul. Luirink komt mijn kant opquote:Op zondag 21 juni 2009 16:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel waar inderdaad. Heeft Mutu ook zo'n immense drang om te vertrekken?
Linkerkant is erg sterk met Vargas en Jovetic, rechterkant heeft wel vervanging nodig.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet.. Ik ga alleen die Deense enclave (Jørgensen, Krøldrup) verkopen.. Net als Pasqual en ander minder spul. Luirink komt mijn kant op
Klopt, alleen Santana kan daar potten breken. Jefferson vind ik ook slecht, ik zoek nog een echte goedkope afmakende spits!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Linkerkant is erg sterk met Vargas en Jovetic, rechterkant heeft wel vervanging nodig.
Hmm, lastig verhaal dus.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Genoeg aantal interlands en/of een grote reputatie.
IK ook, alleen dan via Steam.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Via het CD-Rommetje naar die kut installatie en klaar was kees. Ik heb hem wel legaal.
Je hebt toch Gilardino die dat wel aardig kan?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klopt, alleen Santana kan daar potten breken. Jefferson vind ik ook slecht, ik zoek nog een echte goedkope afmakende spits!
Ja, maar ik speel 4-2-2-2quote:Op zondag 21 juni 2009 16:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je hebt toch Gilardino die dat wel aardig kan?
Mutu en Gilardino? Of heb je Mutu achter de spitsen?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, maar ik speel 4-2-2-2Dus met twee spitsen en twee vleugelspelers en ik wil een backupspits, want die gehuurde van Benezolli heb ik eruit gebonjourd.
Luirink ®, nu voor slechts 2,6 miljoen euro!
Zaccardo? Of is die duurder?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:29 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een solide rechterverdediger voor hoogstend 4 miljoen?
Ik heb Mutu en Gilardino in de spits staan.. Maar wil nog een betrouwbare spits erachter (als backup). Bonnazzolli is te oud en schopt geen deuk in een pakje boter, dat moet juist welquote:Op zondag 21 juni 2009 16:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mutu en Gilardino? Of heb je Mutu achter de spitsen?
Bonnazzolli zou trouwens nog wel handig geweest kunnen zijn denk ik.
Ik weet niet hoeveel geld je hebt maar misschien is Rolando Bianchi een optie.
Over de verdediging hoef je je in elk geval geen zorgen meer te maken.
Verkopen en Rossi halen.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:40 schreef donroyco het volgende:
Bonna heb ik al de deur gewezen
Liverpool zat aan Mutu te trekken, en nu ook al Bayern..
Foti jaquote:
Leuk, ik speel ook met Fiorentina. Ik heb als vleugelback Belletti gehaald. Samen met Vargas en Dainelli mijn beste spelersquote:
Ik zal zo eens een update (aan het eind van de transferperiode) posten!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:45 schreef SimK het volgende:
[..]
Leuk, ik speel ook met Fiorentina. Ik heb als vleugelback Belletti gehaald. Samen met Vargas en Dainelli mijn beste spelers
Ben benieuwd. Denk dat ik morgen ook met Fiorentina ga beginnen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zal zo eens een update (aan het eind van de transferperiode) posten!
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Denk dat ik morgen ook met Fiorentina ga beginnen.
Port morgen mijn selectie per 1 september 2008 ook wel even.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik werd gek van het Deense geløl, dus Krøldrup en Jørgensen gingen van de hand. De rest vond ik te slecht voor mijn eerste elftal. Mutu heb ik vrij eenvoudig kunnen behouden. Voor Kuzmanovic had alleen Internazionale interesse, een aantal boden afgeslagen, toen ging Kuz zeuren en heb ik alsnog een bod van 8,5 miljoen geaccepteerd (lekker cashen!), over 2 jaar krijg ik daar nog eens 16,25 miljoen bij. Als je Luirink ® niet hebt, ben je nergens! Dat merkte ik ook tijdens de voorbereiding, solide verdediger die weet wat ie doet. Om (linker)defensieve problemen op te vangen heb ik Vermaelen aangetrokken, een koopje voor 5,5 miljoen euro (Arsenal moest er nu immers 12 miljoen voor neerleggen). Vuoso is een echte afmaker, gezien zijn stats en geschiedenis, kijken wat hij kan doen als invaller. Pejcinovic kon ik goed gebruiken op de rechterkant, een allround verdediger die ik tegenkwam in het -23 team van Servië, waar ook Kuzmanovic speelt. De transferperiode was bijna afgelopen toen Santana geblesseerd raakte, raakte ik aardig in paniek. Appelvlaai hapte te laat toe en dus genoodzaakt om een beetje met geld te smijten voor Quagliarella, die gretig toehapte en goede stats heeft.
De selectie voor het komende seizoen [2008-2009]
[ afbeelding ]
Opmerkingen, screentjes?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Port morgen mijn selectie per 1 september 2008 ook wel even.
Welke Skin speel je Pire? heb je misschien de download link nog van deze skin..quote:Op zondag 21 juni 2009 21:28 schreef PirE het volgende:
Charlie Sheringham is nu officieel een held![]()
, diep in de verlenging gewoon even de winnende binnentikken in de uefa cup finale
![]()
[ afbeelding ]
En het is niet de eerste keer dat hij me red, 2 seizoenen geleden in de play-offs voor promotie naar de Premier League was ook al zo lekker op schot.
[ afbeelding ]
(1e leg won ik met 2-1 met 1 goal van Sheringham)
en op Wembley ging hij gewoon door.
[ afbeelding ]
Het is zeker geen geweldige voetballer, maar dat me geen hol uit, deze jongen krijgt gewoon een nieuw contract tot hij met pensioen gaat
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb laatst 2-0 gewonnen door alleen Luirink op te stellen.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:25 schreef BruggiKeane het volgende:
Is die Luirink nu echt zo goed?![]()
Oja, winnen in blessuretijd is zooooooo lekker. Zeker als je dat van Chelsea doet
Echelon, versie's voor FM2008 en 2009 kan je downloaden op fmglivequote:Op zondag 21 juni 2009 22:32 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Welke Skin speel je Pire? heb je misschien de download link nog van deze skin..
Speel nu nog met die skin van FM2008 omdat ik deze overzichtelijk vind, maar in FM08 had ik ook altijd skin dat als stats van een bepaalde spelers hoger dan 15 zijn dit rood werd aangeduid zodat je makkelijk kon zien waar een speler goed in was.. Nu moet je eerst 20x over je scherm kijken..
Mag ik u dankenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Echelon, versie's voor FM2008 en 2009 kan je downloaden op fmglive
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb laatst 2-0 gewonnen door alleen Luirink op te stellen.
Heb 'm nu gedownload maar hij is wel heel erg donkerblauw bij mij, kan haast geen tekst lezen.. Op jou screen's zijn de achtergronden gewoon lichtblauw..quote:Op zondag 21 juni 2009 22:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Echelon, versie's voor FM2008 en 2009 kan je downloaden op fmglive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |