Haal gewoon een jeugdspeler voor heel erg weinig en laat hem 5 jaar spelen, wie weet helpt het. Je komt er toch niet achter.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:09 schreef Wopper1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is wijsheid? Een middelmatige Japanner aantrekken om zo nog meer via merchandising etc.. binnen te halen? Of helpt dat niet...
Iemand?quote:Heeft er iemand tips (of een of andere kamikaze-tactiek) voor een strategie in de slotfase (laatste 15 min)?... als ik all out of attack ga en aansluitende instellingen neerzet, creëer ik geen fuck. In tegenstelling tot de tegenstander als zij even aanzetten overigens.
Ik schuif gewoon mijn spelers hier en daar een stapje naar voren, de backs, de buitenspelers etc. en ik wissel eventueel zodat ik sowieso 3 spitsen voorin heb staan. Verder all out attack, meer closing down, geen tijdrekken en de defensie verder laten doorschuiven. Dat gaat meestal wel okee, je loopt utieraard extra risico op tegendoelpunten.quote:
Ik ben het regelmatig met je eens, maar Sulejmani niet goed genoeg voor de topquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:10 schreef Wopper1 het volgende:
Zojuist weer een injectie gekregen van 23 miljoen euro. Capel komt voor 11 miljoen over van Sevilla (stond daar op de transferlijst).
Sulejmani is niet slecht, maar kan het topniveau niet aan. En mijn back-up voor de AML is Manco, maar ik weet niet wat ik met 'm aan moet. Hij is van nature een spits, maar scoorde in de spitspositie niet echt goed, laat 'm nu AML trainen en is nog wel jong.
Reputatie na de overname is ook verhoogd van nationaal naar continentaal. Jeugd en trainingscomplex zijn hypermodern en uitstekend, en er is plaats voor 28 trainers.
Oja, AC Milan heeft interesse in Diego Souza... Gekocht voor 15 miljoen, vraagprijs gaat zo rond de 45 miljoen liggen. Ik ga het proberen iig. Voor minder dan 40 gaat hij sowieso niet weg.
Spelen er vast op in... Voor 6,75 miljoen (transferlijst)
[ afbeelding ]
[..]
Prudnikov of Vaughan?
Diego Capel, seizoen 2013/2014
[ afbeelding ]
Ja, ik denk dat hij te lang op de bank heeft gezeten in deze game. Hij speelde bij Ajax amper in de jaren voor ik hem kon halen. De stats zijn ook beduidend minder,quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:36 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Ik ben het regelmatig met je eens, maar Sulejmani niet goed genoeg voor de top![]()
Ik kan hem amper behouden. (en nog doen kan ik met geen screenshot zijn belang voor mijn Ajax benadrukken. Hier een poging:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook best een lekker europees begin
[ afbeelding ]
Kan iemand mij dit misschien duidelijk uitleggen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef poiuytr het volgende:
Trouwens hoe zit dat precies als een speler bij jou is opgeleid? Als je je spelers moet inschrijven voor de CL moet je namelijk altijd 4 of 8 spelers hebben die door jou club zijn opgeleid en 4 of 8 spelers die in jou land zijn opgeleid.. Als ik nou bijvoorbeeld een talent uit Frankrijk haal en deze bij mijn jeugd in zet voor 2 jaar en daarna nog 3 jaar voor me speel heb ik hem dan ook opgeleid??
Volgens mij is het dan wel een jeugdspeler die bij je 8 wordt opgeteld, maar niet bij je 4 zelf opgeleide spelers.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Kan iemand mij dit misschien duidelijk uitleggen?
Bij zo'n club valt ook altijd weinig eer te behalen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:52 schreef Joesse het volgende:
Emmen is een rotclub zonder geld en met zeurende spelers![]()
Klopt ja.. ik kijk het nog even aan maar ik had achteraf beter een club met iets meer mogelijkheden kunnen kiezen om er weer in te komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:08 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Bij zo'n club valt ook altijd weinig eer te behalen.
matige tvp
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:45 schreef -Willempie- het volgende:
Nu heeft mijn Oost-Europa scout deze held gevonden, hij was transfervrij en dus meteen contract aangeboden.
[ afbeelding ]
Nu moet ik hem eerst uitlenen aan mijn satellietclub, heeft geen werkvergunning. Maar als hij een bepaald aantal interlands speelt in een jaar krijgt hij die toch ook? 80% ofzo van alle interlands?
Zo aan je resultaten te zien heb je Gijs Luirink gekocht?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist het eerste seizoen met Real Madrid afgesloten:
* Winnaar SuperCup
* Winnaar Spaanse beker
* Winnaar Primera Division
* Winnaar Champions League
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het enige wat ik nog kan bereiken is de Europese SuperCup en die baggerbeker tussen CL-winnaars over heel de wereld.
Nu zit ik al met (luxe) motivatieproblemen......
Via het CD-Rommetje naar die kut installatie en klaar was kees. Ik heb hem wel legaal.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:37 schreef o.us het volgende:
Wedden dat haast niemand hier deze game op een eerlijke manier naar zijn computer wist te brengen?
Samequote:Op zondag 21 juni 2009 09:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Via het CD-Rommetje naar die kut installatie en klaar was kees. Ik heb hem wel legaal.
Ik al sinds begin CM legaal. Haal sowieso goeie gamesquote:Op zondag 21 juni 2009 02:37 schreef o.us het volgende:
Wedden dat haast niemand hier deze game op een eerlijke manier naar zijn computer wist te brengen?
goed bezig PiRequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef PirE het volgende:
Vorig seizoen op de laatste dag ontsnapt aan degradatie en halverwege het nieuwe seizoen heb ik bijna evenveel punten gehaald als vorig jaar in 38 wedstrijden![]()
.
[ afbeelding ]
En dat terwijl ik maar 5 spelers heb gehaald. Bonnet en Goossens voor links op het middenveld, Wallace is een linksback en Fleck speelt centraal op het middenveld.
[ afbeelding ]
Voor Spence heb ik wel iets teveel betaald, maar ik wilde hem gewoon hebben omdat ik geen goede linksbenige centrale verdediger had en Spence was de enige goede engelse centrale verdediger die wilde komen (hij heeft H&R en mij als favoured club en personnel omdat hij in L2 een jaar op huurbasis voor H&R heeft gespeeld)
[ afbeelding ]
Programma voor de komende maand, leuk 3x Chelsea en tussenin even tegen Arsenal en Liverpool (met die kutkatwijker die de vorige keer in de 90e minuut de 3-2 binnenschoot). Ik speel trouwens europees omdat ik de FA Cup gewonnen heb.
[ afbeelding ]
doei.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:57 schreef ikkeedrerefer het volgende:
leuk online gratis spelletje, typ
http://ikkeedrerefer.mybrute.com
en probeer me te verslaan
Ik zou toch nog even doorgaan...ik stond met AGOVV na een tijdje ook 19e, bleef alles maar verliezen. Probeer wat te schuiven met de opstellingen/tactieken, bij mij hielp dat heel erg veelquote:Op zondag 21 juni 2009 13:10 schreef Joesse het volgende:
Noob-vraagje he, ik zit dus bij FC Emmen en ik zit over m'n salaris-budget. Ik raak mn spelers aan de straatstenen niet kwijt (nou ja, vd Kruis heeft al met 2 clubs gesproken maar die denkt dat ie Ronaldo is ofzo dus die kom er niet uit) dus die salarissen gaan ook niet omlaag. Daarnaast loopt het niet echt lekker, we verliezen meer dan dat we winnen (dat zal ongetwijfeld aan mij liggen), dus ik acht de kans groot dat ik over een poos ontslagen zal worden. Hoe groot is dan de kans dat ik nog ergens aan de bak kom? Of kan ik dan beter maar een nieuw spel beginnen?
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:12 schreef BigKahuna het volgende:
Vroeger vond ik het leven niet leuk. Ik had weinig vrienden, kreeg geen aandacht van meisjes en had dan ook erg weinig zelfvertrouwen. Maar toen wees een vriend mij op Gijs Luirink®. Sinds ik Gijs Luirink® heb, lacht het geluk me toe! Ik verdien veel geld met werk dat ik leuk vind, word op elk feestje uitgenodigd en ik heb sinds kort zelfs een vriendin! Ik zal nooit vergeten waar ik dit allemaal aan te danken heb. Gijs Luirink® heeft mijn leven zó veel beter gemaakt en ik zal Gijs Luirink® hiervoor altijd dankbaar zijn.
Wat voor tactiek speel je dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:10 schreef Joesse het volgende:
Noob-vraagje he, ik zit dus bij FC Emmen en ik zit over m'n salaris-budget. Ik raak mn spelers aan de straatstenen niet kwijt (nou ja, vd Kruis heeft al met 2 clubs gesproken maar die denkt dat ie Ronaldo is ofzo dus die kom er niet uit) dus die salarissen gaan ook niet omlaag. Daarnaast loopt het niet echt lekker, we verliezen meer dan dat we winnen (dat zal ongetwijfeld aan mij liggen), dus ik acht de kans groot dat ik over een poos ontslagen zal worden. Hoe groot is dan de kans dat ik nog ergens aan de bak kom? Of kan ik dan beter maar een nieuw spel beginnen?
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:12 schreef BigKahuna het volgende:
Vroeger vond ik het leven niet leuk. Ik had weinig vrienden, kreeg geen aandacht van meisjes en had dan ook erg weinig zelfvertrouwen. Maar toen wees een vriend mij op Gijs Luirink®. Sinds ik Gijs Luirink® heb, lacht het geluk me toe! Ik verdien veel geld met werk dat ik leuk vind, word op elk feestje uitgenodigd en ik heb sinds kort zelfs een vriendin! Ik zal nooit vergeten waar ik dit allemaal aan te danken heb. Gijs Luirink® heeft mijn leven zó veel beter gemaakt en ik zal Gijs Luirink® hiervoor altijd dankbaar zijn.
Valencia?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iemand nog een leuke Europese (sub)topper waarmee ik easy in de game kom?
Hmm... wel een bovengemiddeld elftal zo te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |