abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70186374

Sports Interactive Games

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2009 is het spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM2009 patch 1

MAC: Intel Processor, OS X 10.5.5 , NVIDIA GeForce 7300 / ATI X1600 Radeon. 1GB RAM
Windows: OS Windows Vista / XP; Vista 2.0 GHz / XP 1.4 GHz; Vista 1 GB / XP 512 MB RAM; 2 GB vrije ruimte;
128 MB NVIDIA FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel 82915G/82910GL of hoger

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 26

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met [url=http://wiki.fok.nl/index.php/FM2009]deze openingspost
. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco (met dank aan sjimz)
pi_70186434

Wat is wijsheid? Een middelmatige Japanner aantrekken om zo nog meer via merchandising etc.. binnen te halen? Of helpt dat niet...
pi_70187085
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:09 schreef Wopper1 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is wijsheid? Een middelmatige Japanner aantrekken om zo nog meer via merchandising etc.. binnen te halen? Of helpt dat niet...
Haal gewoon een jeugdspeler voor heel erg weinig en laat hem 5 jaar spelen, wie weet helpt het. Je komt er toch niet achter.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:59:22 #4
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70187200
quote:
Heeft er iemand tips (of een of andere kamikaze-tactiek) voor een strategie in de slotfase (laatste 15 min)?... als ik all out of attack ga en aansluitende instellingen neerzet, creëer ik geen fuck. In tegenstelling tot de tegenstander als zij even aanzetten overigens.
Iemand?
pi_70187337
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Iemand?
Ik schuif gewoon mijn spelers hier en daar een stapje naar voren, de backs, de buitenspelers etc. en ik wissel eventueel zodat ik sowieso 3 spitsen voorin heb staan. Verder all out attack, meer closing down, geen tijdrekken en de defensie verder laten doorschuiven. Dat gaat meestal wel okee, je loopt utieraard extra risico op tegendoelpunten.
pi_70187793
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 21:10 schreef Wopper1 het volgende:
Zojuist weer een injectie gekregen van 23 miljoen euro . Capel komt voor 11 miljoen over van Sevilla (stond daar op de transferlijst).
Sulejmani is niet slecht, maar kan het topniveau niet aan. En mijn back-up voor de AML is Manco, maar ik weet niet wat ik met 'm aan moet. Hij is van nature een spits, maar scoorde in de spitspositie niet echt goed, laat 'm nu AML trainen en is nog wel jong.

Reputatie na de overname is ook verhoogd van nationaal naar continentaal. Jeugd en trainingscomplex zijn hypermodern en uitstekend, en er is plaats voor 28 trainers .

Oja, AC Milan heeft interesse in Diego Souza... Gekocht voor 15 miljoen, vraagprijs gaat zo rond de 45 miljoen liggen. Ik ga het proberen iig. Voor minder dan 40 gaat hij sowieso niet weg .

Spelen er vast op in... Voor 6,75 miljoen (transferlijst)

[ afbeelding ]
[..]

Prudnikov of Vaughan?

Diego Capel, seizoen 2013/2014

[ afbeelding ]
Ik ben het regelmatig met je eens, maar Sulejmani niet goed genoeg voor de top
Ik kan hem amper behouden. (en nog doen kan ik met geen screenshot zijn belang voor mijn Ajax benadrukken. Hier een poging:

Ook best een lekker europees begin

[ Bericht 12% gewijzigd door John_Gotti op 20-06-2009 03:47:28 ]
pi_70190178
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 03:36 schreef John_Gotti het volgende:

[..]

Ik ben het regelmatig met je eens, maar Sulejmani niet goed genoeg voor de top
Ik kan hem amper behouden. (en nog doen kan ik met geen screenshot zijn belang voor mijn Ajax benadrukken. Hier een poging:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ook best een lekker europees begin
[ afbeelding ]
Ja, ik denk dat hij te lang op de bank heeft gezeten in deze game. Hij speelde bij Ajax amper in de jaren voor ik hem kon halen. De stats zijn ook beduidend minder,

Zojuist ook weer een kapitaalinjectie van 19,25 miljoen van de voorzitter O'Hara .
pi_70190544
Daar zijn we weer

Met York ben ik twee keer achtereen gepromoveerd. Krijg na een paar wedstrijden in de CC1 het idee dat daar geen derde keer aan vast wordt geplakt Toch wel een hoger niveautje dan waar ik vandaan kwam. Kom voor het eerst ploegen tegen die me echt wegtikken. Maar m'n doelstelling is handhaving en dat moet lukken.

Ook nog niet verloren trouwens, maar drie keer gelijkspel
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:45:28 #9
185115 Juk
Misschien
pi_70193473
Ondertussen is in Bristol is de spanning terug.
Twee wedstrijden voor het einde sta ik plotseling 5 punten achter op de koploper. En dat terwijl ik echt geen lange zegereeks heb neergezet. Maar het zit allemaal heel dicht bij elkaar want zelf sta ik nog 5de dus een kampioenschap is een beetje moeilijk, maar een 2de plek geeft ook recht op directe promotie.
The only thing I fear is my MoM
pi_70193620
Ik vind de verschillen sowieso erg klein in de lagere Engelse leagues. De afgelopen seizoenen kon ik rond de laatste 5 wedstrijden zowel kampioen, als middenmoter worden. Met een enkele winst stond je opeens bovenaan, verloor je twee keer, stond je weer 7e.

In de eredivisie waren de bovenste plaatsen altijd ruim voor het einde verdeeld. Vaak met enorme straatlengtes.
pi_70193876
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef poiuytr het volgende:
Trouwens hoe zit dat precies als een speler bij jou is opgeleid? Als je je spelers moet inschrijven voor de CL moet je namelijk altijd 4 of 8 spelers hebben die door jou club zijn opgeleid en 4 of 8 spelers die in jou land zijn opgeleid.. Als ik nou bijvoorbeeld een talent uit Frankrijk haal en deze bij mijn jeugd in zet voor 2 jaar en daarna nog 3 jaar voor me speel heb ik hem dan ook opgeleid??
Kan iemand mij dit misschien duidelijk uitleggen?
pi_70193978
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 14:03 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Kan iemand mij dit misschien duidelijk uitleggen?
Volgens mij is het dan wel een jeugdspeler die bij je 8 wordt opgeteld, maar niet bij je 4 zelf opgeleide spelers.
Ik mis er zeker nu 2013 heel veel, heb 2 spelers zelf opgeleid en 7 jeugd geselecteerd maar dat compenseer je dan weer met de aanstelling van 22/25 spelers.
Zo kan je een soort sprokkelen.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 14:52:34 #13
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_70195151
Emmen is een rotclub zonder geld en met zeurende spelers
pi_70195562
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 14:52 schreef Joesse het volgende:
Emmen is een rotclub zonder geld en met zeurende spelers
Bij zo'n club valt ook altijd weinig eer te behalen.

matige tvp
It Never Hurts To Help!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 15:17:37 #15
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_70195840
Vorig seizoen op de laatste dag ontsnapt aan degradatie en halverwege het nieuwe seizoen heb ik bijna evenveel punten gehaald als vorig jaar in 38 wedstrijden .

En dat terwijl ik maar 5 spelers heb gehaald. Bonnet en Goossens voor links op het middenveld, Wallace is een linksback en Fleck speelt centraal op het middenveld.

Voor Spence heb ik wel iets teveel betaald, maar ik wilde hem gewoon hebben omdat ik geen goede linksbenige centrale verdediger had en Spence was de enige goede engelse centrale verdediger die wilde komen (hij heeft H&R en mij als favoured club en personnel omdat hij in L2 een jaar op huurbasis voor H&R heeft gespeeld)

Programma voor de komende maand, leuk 3x Chelsea en tussenin even tegen Arsenal en Liverpool (met die kutkatwijker die de vorige keer in de 90e minuut de 3-2 binnenschoot ). Ik speel trouwens europees omdat ik de FA Cup gewonnen heb.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 20 juni 2009 @ 15:19:14 #16
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_70195889
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 15:08 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Bij zo'n club valt ook altijd weinig eer te behalen.

matige tvp
Klopt ja.. ik kijk het nog even aan maar ik had achteraf beter een club met iets meer mogelijkheden kunnen kiezen om er weer in te komen.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:19:25 #17
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70197657
TVP
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_70198257
Nu heeft mijn Oost-Europa scout deze held gevonden, hij was transfervrij en dus meteen contract aangeboden.

Nu moet ik hem eerst uitlenen aan mijn satellietclub, heeft geen werkvergunning. Maar als hij een bepaald aantal interlands speelt in een jaar krijgt hij die toch ook? 80% ofzo van alle interlands?
It Never Hurts To Help!
pi_70198508
Game met Liverpool gaat me tot nu toe lekker af
Sta na 21 wedstrijden 7 punten achter op Arsenal en hun hebben een wedstrijd minder gespeeld, hoop nog mee te kunnen gaan doen voor het kampioenschap maar dan mag mijn team wel eens stoppen met van Wigan en Newcastle uit te verliezen..
In de CL aardig makkelijk door de poule gekomen, ben nu in de 1e ronde gekoppeld aan Juventus wat denk ik niet al te moeilijk word..

Wat vinden jullie van een bod van 9 miljoen op Kuyt verkopen of gewoon behouden? Weet iemand hier ook nog een goede VMC/ MC onder de 18 die aardig goed kan worden, heb namelijk in mijn jeugd niemand voor die positie..
pi_70198525
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 16:45 schreef -Willempie- het volgende:
Nu heeft mijn Oost-Europa scout deze held gevonden, hij was transfervrij en dus meteen contract aangeboden.

[ afbeelding ]

Nu moet ik hem eerst uitlenen aan mijn satellietclub, heeft geen werkvergunning. Maar als hij een bepaald aantal interlands speelt in een jaar krijgt hij die toch ook? 80% ofzo van alle interlands?

Ik ben nu ook druk aan het scouten in de Balkan, wat een helden kun je daar vinden zeg.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:30:46 #21
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_70199280
Met Leeds eindelijk van die laatste plek af, na 22 wedstrijden. Vertrouwen begint weer een beetje te komen. Moraal is weer goed in de groep
pi_70199379
TVP
U MAD?
pi_70199406
Even een vraagje over fm2008, waar moeten buitenlandse spelers aan voldoen om een work permit te krijgen in de competitie van Zuid-Afrika?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:54:18 #24
51286 w00h00
Digital man!
pi_70201413
TVP, zal v/d week weer ff updaten
pi_70201566
Ben ik net 1 wedstrijd bezzig in het 4de seizoen met leeds, wordt mijn sterspeler Robert Lewandowski een week voor de deadline aan Inter verkocht voor 30 miljoen. Opzich geen ramp, aangezien ik daarvaar een gelijkwaardige vervanger + talent kon halen en nog geld over hebben voor andere posities. Tenminste dat dacht ik, toen ie verkocht was had ik een transferbudget van ¤ 0
Terwijl ik eerst nog 5 miljoen had en geen spelers meer heb gekocht.

Nu heb ik dus helemaal geen goede spts alleen die Beckford, maar die komst zwaar tekort voor premier league en nog McFadden maar dan heb ik geen goede meer voor op links.
No bitch to me
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:31:45 #26
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_70202544
Balen. Beckford is een leuke reserve voor de PL maar meer ook niet. Hij heeft me wel in de PL gebracht overigens

Zitten wel van die rare bugjes in. Zo ook als een club een speler aan biedt voor een x bedrag. Je accepteert dat, je doet een bod. Vervolgens wordt jou bod geweigerd wegens intresse van andere clubs, maar die clubs bieden gewoon datzelfde bedrag en die worden wel geaccepteerd
pi_70202565
Zojuist het eerste seizoen met Real Madrid afgesloten:

* Winnaar SuperCup
* Winnaar Spaanse beker
* Winnaar Primera Division
* Winnaar Champions League

Het enige wat ik nog kan bereiken is de Europese SuperCup en die baggerbeker tussen CL-winnaars over heel de wereld.

Nu zit ik al met (luxe) motivatieproblemen......
U MAD?
pi_70203304
Ik ga ook weer eens beginnen....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:22:25 #29
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70204306
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist het eerste seizoen met Real Madrid afgesloten:

* Winnaar SuperCup
* Winnaar Spaanse beker
* Winnaar Primera Division
* Winnaar Champions League

Het enige wat ik nog kan bereiken is de Europese SuperCup en die baggerbeker tussen CL-winnaars over heel de wereld.

Nu zit ik al met (luxe) motivatieproblemen......
Zo aan je resultaten te zien heb je Gijs Luirink gekocht?
><(({°>
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:37:28 #30
185115 Juk
Misschien
pi_70204804
WOOHOO!!!

Helaas greep ik net naast het kampioenschap en de 2de plek maar in de playoffs heb ik een plekkie in de Premier League kunnen afdwingen.

In de eerste ronde stond Reading op het programma. Uit was het 1-0 en thuis werd het ook 1-0, dus verlengen. Daarin gebeurde er niks meer en dus werden er penalty's genomen. Gelukkig voor mij miste hun de gelijkmakende 5de beurt en mocht ik verder playoffen.
Tot mijn verbazing zag ik dat mijn fixtures maar 1 wedstrijd gaven tegen Fulham (ook een Championship ploeg) en dat deze als Playoff Final stond aangeduid. Ik had minstens een return verwacht en eigenlijk ook nog een PL tegenstander, maar schijnbaar werkt dat toch anders.

Na een spannende en open wedstrijd stond het in de 92ste minuut 2-2. Ik zat al te kijken naar de conditie van sommige spelers en begon over wissels na te denken toen mijn spits en topscoorder van de Championship 1 op 1 kwam met hun keeper. Gelukkig voor mij bleef deze ijzig koel en maakte zo een einde aan alle Fulham hoop, Bristol City promoveert naar de Premier League!!
The only thing I fear is my MoM
  zaterdag 20 juni 2009 @ 20:59:21 #31
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_70205516

Eindelijk eens groot gewonnen. Suárez had 5 goals en 1 assist! Goals vielen eigenlijk best snel achter elkaar!
  zondag 21 juni 2009 @ 02:29:12 #32
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70212529
Godgloeiende.

Er worden drie minuten blessuretijd bijgeteld terwijl Ruzomberok , ik dus, in de Slowaakse Superc leidt met 1-0. 92:45.. een voorzet van de tegenstander in het zesmetergebied van mijn keeper. NIEMAND in de buurt. Kopt/Slaat ie hem in eigen goal. Met 0 schoten op doel van hen wordt het dus toch 1-1. Bij de penaltyshootout word ik vernederd. 4-1. .
  zondag 21 juni 2009 @ 02:37:29 #33
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_70212644
Wedden dat haast niemand hier deze game op een eerlijke manier naar zijn computer wist te brengen?
Feyenoord Rotterdam
  zondag 21 juni 2009 @ 02:38:15 #34
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_70212659
Zuur ja, sommige blunders gaan nergens over. Een bal die je easy weg kan trappen verspelen

Bossie, waarom speel je dan bij Real Madrid? Dan weet je gewoon dat je alles makkelijk kan pakken.
Waarom je avontuur bij Rostock niet afgemaakt?
  zondag 21 juni 2009 @ 02:46:25 #35
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_70212798
tvp, ben bezig AGOVV van de grond te krijgen Eerste seizoen al 6e geworden
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 21 juni 2009 @ 09:24:43 #36
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_70214326
quote:
Op zondag 21 juni 2009 02:37 schreef o.us het volgende:
Wedden dat haast niemand hier deze game op een eerlijke manier naar zijn computer wist te brengen?
Via het CD-Rommetje naar die kut installatie en klaar was kees. Ik heb hem wel legaal.
pi_70214515
quote:
Op zondag 21 juni 2009 09:24 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Via het CD-Rommetje naar die kut installatie en klaar was kees. Ik heb hem wel legaal.
Same
  zondag 21 juni 2009 @ 10:06:51 #38
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_70214681
Dan kan je gelijk de patch installeren, en niet wachten op een NO-CD. Ik heb hem dit jaar voor het eerst gekocht, en ga 2010 zeker weer kopen!!
pi_70214893
Natuurlijk heb ik 'm legaal. Zoals ieder jaar.

Met Figline gaat het nu iets minder. Het is inmiddels winterstop en ik ben gezakt naar de 16e plaats. Win amper een wedstrijd, speel af en toe gelijk en verlies redelijk vaak. Toch wel moeilijk hoor, zo'n eerste seizoen Serie A.
Heb voor volgend seizoen al een paar leuke spelers vastgelegd, waaronder linksbuiten Fausto Rossi van Juventus en Wijnaldum van Feyenoord. Zijn broertje heb ik afgelopen zomer overgenomen van AZ maar die is toch een stukje minder...speelt ook niet zo goed.

De nieuwe voorzitter heeft me 7 miljoen extra transfergeld gegeven, die ik in deze winterstop dan ook vrijwel volledig wil gaan besteden aan versterkingen. Er moet sowieso een verdediger bij, want mijn verdedigers zijn lang niet allemaal van Serie A niveau. Ook heb ik een groot talent op het middenveld gescout, maar hij kost 3 miljoen euro. Wil hem graag kopen, maar ik heb op zijn positie al Mascio en Martina Rini staan, twee toppers. Aan de andere kant: mijn wisselspelers zijn van mindere kwaliteit, dus zijn komst zou zo slecht nog niet zijn.
Als ik onverhoopt degradeer, heb ik in de Serie B echt een topteam volgend jaar...
pi_70215244
quote:
Op zondag 21 juni 2009 02:37 schreef o.us het volgende:
Ik al sinds begin CM legaal. Haal sowieso goeie games
altijd legaal.
U MAD?
  zondag 21 juni 2009 @ 10:53:57 #41
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_70215308
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef PirE het volgende:
Vorig seizoen op de laatste dag ontsnapt aan degradatie en halverwege het nieuwe seizoen heb ik bijna evenveel punten gehaald als vorig jaar in 38 wedstrijden .
[ afbeelding ]
En dat terwijl ik maar 5 spelers heb gehaald. Bonnet en Goossens voor links op het middenveld, Wallace is een linksback en Fleck speelt centraal op het middenveld.
[ afbeelding ]
Voor Spence heb ik wel iets teveel betaald, maar ik wilde hem gewoon hebben omdat ik geen goede linksbenige centrale verdediger had en Spence was de enige goede engelse centrale verdediger die wilde komen (hij heeft H&R en mij als favoured club en personnel omdat hij in L2 een jaar op huurbasis voor H&R heeft gespeeld)
[ afbeelding ]
Programma voor de komende maand, leuk 3x Chelsea en tussenin even tegen Arsenal en Liverpool (met die kutkatwijker die de vorige keer in de 90e minuut de 3-2 binnenschoot ). Ik speel trouwens europees omdat ik de FA Cup gewonnen heb.
[ afbeelding ]
goed bezig PiRe
ik net begonnen aan voorbereiding 2013/2014 wordt 1e jaar in Championship..ben benieuwd hier een lijstje met aankopen..ik verwacht vooral veel van Áaron van Valencia hij scoort hier in de 1e oefenwedstrijd meteen 3 keer tegen de reserves van de Spurs
  zondag 21 juni 2009 @ 11:03:45 #42
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70215468
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:57 schreef ikkeedrerefer het volgende:
leuk online gratis spelletje, typ

http://ikkeedrerefer.mybrute.com

en probeer me te verslaan
doei.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 21 juni 2009 @ 13:10:44 #43
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_70218443
Noob-vraagje he, ik zit dus bij FC Emmen en ik zit over m'n salaris-budget. Ik raak mn spelers aan de straatstenen niet kwijt (nou ja, vd Kruis heeft al met 2 clubs gesproken maar die denkt dat ie Ronaldo is ofzo dus die kom er niet uit) dus die salarissen gaan ook niet omlaag. Daarnaast loopt het niet echt lekker, we verliezen meer dan dat we winnen (dat zal ongetwijfeld aan mij liggen ), dus ik acht de kans groot dat ik over een poos ontslagen zal worden. Hoe groot is dan de kans dat ik nog ergens aan de bak kom? Of kan ik dan beter maar een nieuw spel beginnen?
  zondag 21 juni 2009 @ 13:12:09 #44
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70218483
Vroeger vond ik het leven niet leuk. Ik had weinig vrienden, kreeg geen aandacht van meisjes en had dan ook erg weinig zelfvertrouwen. Maar toen wees een vriend mij op Gijs Luirink®. Sinds ik Gijs Luirink® heb, lacht het geluk me toe! Ik verdien veel geld met werk dat ik leuk vind, word op elk feestje uitgenodigd en ik heb sinds kort zelfs een vriendin! Ik zal nooit vergeten waar ik dit allemaal aan te danken heb. Gijs Luirink® heeft mijn leven zó veel beter gemaakt en ik zal Gijs Luirink® hiervoor altijd dankbaar zijn.
><(({°>
  zondag 21 juni 2009 @ 13:58:00 #45
239294 PierreTT
pi_70219785
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:10 schreef Joesse het volgende:
Noob-vraagje he, ik zit dus bij FC Emmen en ik zit over m'n salaris-budget. Ik raak mn spelers aan de straatstenen niet kwijt (nou ja, vd Kruis heeft al met 2 clubs gesproken maar die denkt dat ie Ronaldo is ofzo dus die kom er niet uit) dus die salarissen gaan ook niet omlaag. Daarnaast loopt het niet echt lekker, we verliezen meer dan dat we winnen (dat zal ongetwijfeld aan mij liggen ), dus ik acht de kans groot dat ik over een poos ontslagen zal worden. Hoe groot is dan de kans dat ik nog ergens aan de bak kom? Of kan ik dan beter maar een nieuw spel beginnen?
Ik zou toch nog even doorgaan...ik stond met AGOVV na een tijdje ook 19e, bleef alles maar verliezen. Probeer wat te schuiven met de opstellingen/tactieken, bij mij hielp dat heel erg veel Ik denk trouwens dat je niet heel snel ontslagen wordt bij Emmen, maar wat heb je als doelstelling doorgegeven aan het bestuur?
pi_70219984
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:12 schreef BigKahuna het volgende:
Vroeger vond ik het leven niet leuk. Ik had weinig vrienden, kreeg geen aandacht van meisjes en had dan ook erg weinig zelfvertrouwen. Maar toen wees een vriend mij op Gijs Luirink®. Sinds ik Gijs Luirink® heb, lacht het geluk me toe! Ik verdien veel geld met werk dat ik leuk vind, word op elk feestje uitgenodigd en ik heb sinds kort zelfs een vriendin! Ik zal nooit vergeten waar ik dit allemaal aan te danken heb. Gijs Luirink® heeft mijn leven zó veel beter gemaakt en ik zal Gijs Luirink® hiervoor altijd dankbaar zijn.
pi_70220775
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:10 schreef Joesse het volgende:
Wat voor tactiek speel je dan?
  zondag 21 juni 2009 @ 14:25:58 #48
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70220797
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:12 schreef BigKahuna het volgende:

Iemand nog een leuke Europese (sub)topper waarmee ik easy in de game kom?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 21 juni 2009 @ 14:27:14 #49
239294 PierreTT
pi_70220834
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef donroyco het volgende:

[..]

Iemand nog een leuke Europese (sub)topper waarmee ik easy in de game kom?
Valencia?
  zondag 21 juni 2009 @ 14:35:27 #50
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70221102
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:27 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Valencia?
Hmm... wel een bovengemiddeld elftal zo te zien
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')