abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:35:54 #161
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_70308938
Kutzooi. Delph ben ik kwijtgeraakt aan Chelsea. Bestuur liet hem gaan voor 20K omdat het een te mooi bod was om te weigeren terwijl die een clausule had van 37,5K

Wil ik Nigel de Jong van Chelsea overnemen, vragen ze er 46K voor Speelt in het 2e.
Nu maar op zoek naar een vervanger
pi_70311524
Ik wil verder met York, maar heb het veel te druk

Ik zit nu op een moment dat ik het liefst alle wedstrijden oversla en meteen weer in de transferperiode zit. Heb grote plannen wat betreft aankopen, maar vooral wat betreftverkoop. Op een aantal toppers moet nu maar een gescashed gaan worden, voordat ze te oud worden Ze tekenen elke keer zonder strubbeling bij en alle clubs zitten enorm te slapen. Maar ik wil ook wel eens cashen en een nieuw team vormen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 02:22:05 #163
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70311562
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:35 schreef BruggiKeane het volgende:
Kutzooi. Delph ben ik kwijtgeraakt aan Chelsea. Bestuur liet hem gaan voor 20K omdat het een te mooi bod was om te weigeren terwijl die een clausule had van 37,5K

Wil ik Nigel de Jong van Chelsea overnemen, vragen ze er 46K voor Speelt in het 2e.
Nu maar op zoek naar een vervanger
duizenden of miljoenen?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_70312592
Inmiddels weer halverwege het seizoen met PSV.

19 Wedstrijden gespeeld, 16-2-1. Kampioenschap zit er aan te komen. KNVB Beker gaat goed, alleen de CL moet dit jaar maar eens lukken.
Inmiddels in de 2e ronde, en geloot tegen Chelsea. Ik laat mijn basiself straks 1 duel niet spelen om volledig uitgerust aan de wedstrijd ''van het jaar'' te beginnen.
Heb mijzelf als doel gesteld om dit jaar om minimaal de kwartfinale te halen.

Dit elftal is nu 1,5 jaar bij elkaar, en is voor de Nederlandse competitie gewoon te sterk. Vooral verdedigend met Rafhael (kon voor 15 miljoen al naar Real Madrid) en Insua staat het als een huis.
Mocht het niet lukken dan speel ik het seizoen uit, en neem dan met de titel en knvb beker (hopelijk) afscheid en zal dan proberen om bondscoach te worden van een mooi land.

[ Bericht 24% gewijzigd door Wopper1 op 24-06-2009 11:21:58 ]
pi_70317212
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 08:23 schreef Wopper1 het volgende:
Inmiddels weer halverwege het seizoen met PSV.

19 Wedstrijden gespeeld, 16-2-1. Kampioenschap zit er aan te komen. KNVB Beker gaat goed, alleen de CL moet dit jaar maar eens lukken.
Inmiddels in de 2e ronde, en geloot tegen Chelsea. Ik laat mijn basiself straks 1 duel niet spelen om volledig uitgerust aan de wedstrijd ''van het jaar'' te beginnen.
Heb mijzelf als doel gesteld om dit jaar om minimaal de kwartfinale te halen.

Dit elftal is nu 1,5 jaar bij elkaar, en is voor de Nederlandse competitie gewoon te sterk. Vooral verdedigend met Rafhael (kon voor 15 miljoen al naar Real Madrid) en Insua staat het als een huis.
Mocht het niet lukken dan speel ik het seizoen uit, en neem dan met de titel en knvb beker (hopelijk) afscheid en zal dan proberen om bondscoach te worden van een mooi land.
Je weet dat je gewoon bondscoach kunt zijn naast je clubteam he

Als je alleen bondscoach bent zit je vooral naar een verwerken scherm te kijken totdat je 2 interlandjes er om de 3 maanden aankomen
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_70317412
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Je weet dat je gewoon bondscoach kunt zijn naast je clubteam he

Als je alleen bondscoach bent zit je vooral naar een verwerken scherm te kijken totdat je 2 interlandjes er om de 3 maanden aankomen
Ja, ik twijfel daarom nog. Misschien dat ik dan stop bij PSV om bij Feyenoord of AZ aan de slag te gaan. Op een gegeven moment is het ook klaar.
Stadion zit nokkie vol, financiën zijn dik in orde, selectie kan niet beter en qua resultaten is alleen de CL nog van belang.
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:34:07 #167
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70317818
Door blessureleed en ontevreden spelers (die ik niet wilde verkopen) een dramatisch eerste seizoen bij Fiorentina achter de rug. In de Serie A eindigde ik als negende en ik werd in de eerste knock out-ronde van de UEFA Cup uitgeschakeld. Desondanks is mijn contract verlengd en kijk ik vol goede moed uit naar komend jaar.

Verwacht dat ik Riccardo Montolivo en Adrian Mutu verkoop. Heb voor beiden al een vervanger aangetrokken: Matías Fernández en Giuseppe Rossi van Villarreal, dat overigens de CL-finale verloor van Werder Bremen. Verder heb ik op papier een prima selectie, dat zeker ook nog heel veel toekomst heeft:

1
2
3
4
----------------Frey----------------
-Santon-Dainelli--Gamberini-Pasqual-
-Srna--Kuzmanovic-Fernandez--Vargas-
---------Paloschi-Rossi-------------

Denk dat ik van het geld voor Montolivo en Mutu een linksback ga aanschaffen en een centrale verdediger.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_70319239
En nu de thuiswedstrijd nog

Andreasen speelde centraal aangezien Rafhael er 8 weken uit was. Is op de weg terug, en kan de slot van het seizoen nog fris meemaken.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:08:59 #169
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_70319303
Die Lewandowski maakt wel mooi de hattrick
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_70319620
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:08 schreef PierreTT het volgende:
Die Lewandowski maakt wel mooi de hattrick
Hij en die andere spits (Keirrison) zijn veel te goed voor PSV. Lewandowski zal zeer waarschijnlijk vertrekken. Jongen heeft geen motivatie meer ondanks een weeksalaris van ¤79.000,- .
Heb een ''talent/regen'' Nick Haak uit de eigen jeugdopleiding AML/S en Jan Mulder AC al in huis, evenals Iglesias (jonge Spaanse spits, 2 seizoenen geleden transfervrij overgenomen van Real Madrid).
Die zit al dicht tegen PSV 1 aan.

woensdag 24 juni 2009 @ 12:55:25 #171
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70320843
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
Door blessureleed en ontevreden spelers (die ik niet wilde verkopen) een dramatisch eerste seizoen bij Fiorentina achter de rug. In de Serie A eindigde ik als negende en ik werd in de eerste knock out-ronde van de UEFA Cup uitgeschakeld. Desondanks is mijn contract verlengd en kijk ik vol goede moed uit naar komend jaar.

Verwacht dat ik Riccardo Montolivo en Adrian Mutu verkoop. Heb voor beiden al een vervanger aangetrokken: Matías Fernández en Giuseppe Rossi van Villarreal, dat overigens de CL-finale verloor van Werder Bremen. Verder heb ik op papier een prima selectie, dat zeker ook nog heel veel toekomst heeft:
[ code verwijderd ]

Denk dat ik van het geld voor Montolivo en Mutu een linksback ga aanschaffen en een centrale verdediger.
Ziet er goed uit! Vandaag maar verder met mijn Fiorentina Moet in de knockoutfase van de CL tegen Barcelona. Ze kunnen hun borst nat maken, want ik won de laatste poulewedstrijd van Real Madrid In de competitie gaat het steeds beter, eerst won ik alleen maar met 1 doelpunt verschil, nu iets ruimer.. Daarom ben ik ook ingelopen op de koploper, sta nog steeds 3e, maar nu nog maar met drie punten achterstand op de lijstaanvoerder.. Kijken wat de tweede seizoenshelft brengt!
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_70325749
Ben gister begonnen met de Italiaanse fighter: Siena. (van de zomer op vakantie geweest, zag er leuk uit). Als club een enorme uitdaging van stabiele middenmoter worden met een prachtig budget van 2 miljoen. Ongeveer 1m besteed aan een nieuwe technische staf, met als hoogte punt een nieuwe assistent: Dino Zoff. Ga waarschijnlijk 4-2-3-1 spelen met 2 VM's. Kwaliteit is moeilijk in deze selectie evenals het geringe budget. Toch transfervrij nog wat spelers aan kunnen trekken. In de frs helaas verloren van Liverpool met 1-3.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:45:54 #173
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_70326890
Weet iemand hoe je een eigen gemaakt logo in het spel krijgt? Zodat mijn zelf gemaakte team dat logo krijgt?
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:52:18 #174
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70327137
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:45 schreef Spougle het volgende:
Weet iemand hoe je een eigen gemaakt logo in het spel krijgt? Zodat mijn zelf gemaakte team dat logo krijgt?
In de db kijken welk nummer je team krijgt, daar een xml bijschrijven met invoeging van je logo
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:54:33 #175
185115 Juk
Misschien
pi_70327216
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:17 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Hij en die andere spits (Keirrison) zijn veel te goed voor PSV. Lewandowski zal zeer waarschijnlijk vertrekken. Jongen heeft geen motivatie meer ondanks een weeksalaris van ¤79.000,- .
Heb een ''talent/regen'' Nick Haak uit de eigen jeugdopleiding AML/S en Jan Mulder AC al in huis, evenals Iglesias (jonge Spaanse spits, 2 seizoenen geleden transfervrij overgenomen van Real Madrid).
Die zit al dicht tegen PSV 1 aan.

[ afbeelding ]
Je moet ook niet klagen over dat het saai is omdat je alles wint, als je spelers als Lewandowski en Keirrison hebt gehaald.

Ik ga er dan even vanuit dat je ze van een lijstje hebt gehaald en niet zelf gescout, want dat toeval zou wel heel groot zijn
The only thing I fear is my MoM
pi_70327728
Valt Lewandowski niet gewoon onder algemene voetbalkennis? Als je weet dat zo'n speler bestaat (wat na 6 seizoenen Shaktar inclusief UEFA-Cup winst niet zo gek is) kan je dat moeilijk negeren, omdat je scouts hem niet vinden

Vanavond maar weer eens verder met York. Ik heb behoorlijk geinvesteerd in m'n jeugdelftal, dus ik hoop gedurende dit jaar alvast wat jonkies aan het niveau te laten proeven. Zitten veel potentiele topspelers tussen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:27:03 #177
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_70328569
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 02:22 schreef donroyco het volgende:

duizenden of miljoenen?
Miljoenen idd.
quote:
Ontevreden spelers kan je snel tevreden maken (als je die mogelijkheid hebt) door te zeggen dat je voor de prijzen wilt meespleen. Vaak zeggen ze dan iets van je hebt gelijk en ik ga er weer voor.

[ Bericht 45% gewijzigd door BruggiKeane op 24-06-2009 16:33:53 ]
pi_70331925
Ik ben ook weer eens verder gegaan met mijn Alaves game. Vorig seizoen tweede geworden achter barcelona. Sta nu 3de achter Barca en Real. In de kwartfinale van de CL uitgeschakeld door Bayern, maar verder gaat het prima!
pi_70332084

Aha...
pi_70332431
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:54 schreef Juk het volgende:

[..]

Je moet ook niet klagen over dat het saai is omdat je alles wint, als je spelers als Lewandowski en Keirrison hebt gehaald.

Ik ga er dan even vanuit dat je ze van een lijstje hebt gehaald en niet zelf gescout, want dat toeval zou wel heel groot zijn
De lijstjes waar jij het over hebt worden veel gebruikt, en word ook vaak om gevraagd, door beginnende FM'ers. De mensen ervaren FM'ers kunnen die lijstjes opdreunen (sommige letterlijk in hun slaap ).
Als ik bv Marquinhos kan halen zal ik hem halen zonder hem opnieuw te scouten. Aangezien BertMaalderink ook geen beginner meer is, weet hij ook wel wie hij kan/moet halen om een ploeg te verbeteren.

De lijstjes gebruiken om aan je spelers te komen, dat is pas zonde van de FM ervaring. Aangezien jij daar op hint verdenk ik jouw er eerder van ze te gebruiken.
  woensdag 24 juni 2009 @ 18:52:25 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70333159
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:27 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Ontevreden spelers kan je snel tevreden maken (als je die mogelijkheid hebt) door te zeggen dat je voor de prijzen wilt meespleen. Vaak zeggen ze dan iets van je hebt gelijk en ik ga er weer voor.
Waar kan ik dat zeggen dan?

Montolivo wi nog steeds weg, maar niemand biedt. Vargas en Gamberini willen ook weg. Terwijl Mutu, die weg mag, niet meer weg wil en er ook niemand is die geïnteresseerd is in zijn diensten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 24 juni 2009 @ 19:33:10 #182
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_70334399
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef John_Gotti het volgende:

[..]

De lijstjes waar jij het over hebt worden veel gebruikt, en word ook vaak om gevraagd, door beginnende FM'ers. De mensen ervaren FM'ers kunnen die lijstjes opdreunen (sommige letterlijk in hun slaap ).
Als ik bv Marquinhos kan halen zal ik hem halen zonder hem opnieuw te scouten. Aangezien BertMaalderink ook geen beginner meer is, weet hij ook wel wie hij kan/moet halen om een ploeg te verbeteren.

De lijstjes gebruiken om aan je spelers te komen, dat is pas zonde van de FM ervaring. Aangezien jij daar op hint verdenk ik jouw er eerder van ze te gebruiken.
Het kutte van die lijstjes is dat je eigenlijk elke keer hetzelfde trucje uithaalt maar telkens met een andere club.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_70334860
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef PirE het volgende:

[..]

Het kutte van die lijstjes is dat je eigenlijk elke keer hetzelfde trucje uithaalt maar telkens met een andere club.
Daarom moet je ook je eigen spelers scouten, iedere keer zijn er wel weer andere te vinden.
Zeker als je zoekt rond de 18-20 en het niet aan je scouts over laat.
  woensdag 24 juni 2009 @ 19:55:42 #184
185115 Juk
Misschien
pi_70335160
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef PirE het volgende:

[..]

Dit dus.

Ik zoek nooit lijstjes op en zal ook nooit de namen die ik hier zie slagen automatisch kopen elke keer als ik een ander spel opstart. Nou werkt dat voor mij toch al niet zo goed omdat ik vaak hele lange spellen speel en op ten duur alleen maar regens heb.
Maar als ik op spelers zoek en er toevallig zo een tegenkom ga ik hem natuurlijk niet negeren, maar blindelings gelijk namen als Keirrison en Marquinos intypen om te kijken of je ze kan halen lijkt mij niet veel aan. Zoals Pire al zegt speel je dan na 5 seizoenen bij elke club met dezelfde spelers.
Als je dat zelf wel graag doet prima, iedereen haalt zijn plezier immers ergens anders uit in FM, maar kom dan niet verhalen vertellen over dat de uitdaging weg is want dat wist je zelf ook toen je die aankopen deed.

Overigens nam ik aan dat het over de Lewandowski gaat die bij Lech Poznan vandaan komt en niet over een andere @ BertMaalderink
The only thing I fear is my MoM
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:52:04 #185
62489 SimK
Thonbroeder
pi_70337267
quote:

[ code verwijderd ]

Ik ga ook richting die plek met nog 5 wedstrijden te gaan in het eerste seizoen Fiorentina
Ik heb Montolivo verkocht aan Chelsea in de winterstop. Mag ik dat als excuus aanvoeren? Jah dat mag ik. 32,5 miljoen was een mooie prijs

Ik wilde Fernandez ook halen als vervanger, maar uiteindelijk was Van der Vaart prijstechnisch de betere optie. Hij laat alleen nog weinig zien. En vervolgens gaat die Chileense klootzak naar Palermo en schiet er tegen mij drie in
pi_70338492
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef Juk het volgende:

[..]

Dit dus.

Ik zoek nooit lijstjes op en zal ook nooit de namen die ik hier zie slagen automatisch kopen elke keer als ik een ander spel opstart. Nou werkt dat voor mij toch al niet zo goed omdat ik vaak hele lange spellen speel en op ten duur alleen maar regens heb.
Maar als ik op spelers zoek en er toevallig zo een tegenkom ga ik hem natuurlijk niet negeren, maar blindelings gelijk namen als Keirrison en Marquinos intypen om te kijken of je ze kan halen lijkt mij niet veel aan. Zoals Pire al zegt speel je dan na 5 seizoenen bij elke club met dezelfde spelers.
Als je dat zelf wel graag doet prima, iedereen haalt zijn plezier immers ergens anders uit in FM, maar kom dan niet verhalen vertellen over dat de uitdaging weg is want dat wist je zelf ook toen je die aankopen deed.

Overigens nam ik aan dat het over de Lewandowski gaat die bij Lech Poznan vandaan komt en niet over een andere @ BertMaalderink
Maar ik vind het spel niet saai nu, alleen verwacht ik wel wat in de CL.

Lewandowski en Keirrison heb ik trouwens pas gekocht toen ze bij mijn scouts kwamen. Natuurlijk zijn er een paar honderd talenten die altijd en overal terecht komen, maar dan had ik echt geen tientallen miljoenen uitgegeven voor deze jongens.

Uiteindelijk in de halve finale uitgeschakeld door Arsenal (1-4 en 4-2). Ik heb nu een prima jeugdopleiding en al wel wat jonge talenten. Deze zal ik vanaf het nieuwe seizoen overhevelen naar PSV 1.
Zoals gezegd speel ik met een selectie van 22 man. En wil graag 11 ''eigen spelers'' erbij hebben, liefst jonger dan 23 jaar.
pi_70338747
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:10 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Aha...
In mijn vorige FM-game ging hij naar Ajax, maar dit is wel heel raar.

Ik vind FM het leukst worden als er alleen nog maar regens in het spel zitten en alle bekende spelers zijn verdwenen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_70340200
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef Juk het volgende:

Ah, Robert Lewandowski Die kende ik dus niet, maar zie het nu via google. Ik dacht dat je het over die kale Pool had
pi_70342119
Zou ik voor mijn linksback positie Bale voor 22 miljoen halen of Sakho voor 16 ?
Sakho is van origine wel een centrale verdediger.
pi_70342581
Oei, na twee jaar achter elkaar promoveren krijg ik de deksel nu wel aardig op de neus

Sta één na laatste. Dit gaat een jaartje degradatievoetbal worden. Ik hou voorlopig vast aan m'n medium strategie. Als de nood echt hoog wordt kan ik altijd nog gaan counteren.
pi_70342590
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou ik voor mijn linksback positie Bale voor 22 miljoen halen of Sakho voor 16 ?
Sakho is van origine wel een centrale verdediger.
Wil je Sakho alleen op de VL hebben of ook als een wing back gebruiken? Als alleen linkerverdediger kan hij even goed als de voeten als centraal (moet je hem wel trainen daarop), als je een speler nodig hebt op de wing back kun je beter voor Bale kiezen!
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:07:52 #192
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_70342916
En een dag voor aanvang van competitie gebeurd dit

Krijg ik ook nog meteen een vraag tijdens de persconferentie wat ik van die Yvonne Todd vind
Heb maar ingevuld dat we een goede verstandshouding hebben, maar had het liefst ingevuld dat het een dikke hoer is

Aankopen so far:
Polenta
Bradley
Dembele
Marco Perez
Een regen talentje

Edit:
Zojuist contract aangeboden voor Wheeler. Gelukkig is die tevreden zodat hij over een contract na wil denken Gelijk ff alles in huis gehaald om die gozert te halen.

[ Bericht 19% gewijzigd door BruggiKeane op 24-06-2009 23:20:29 ]
pi_70343057
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:07 schreef BruggiKeane het volgende:
En een dag voor aanvang van competitie gebeurd dit

[ afbeelding ]

Krijg ik ook nog meteen een vraag tijdens de persconferentie wat ik van die Yvonne Todd vind
Heb maar ingevuld dat we een goede verstandshouding hebben, maar had het liefst ingevuld dat het een dikke hoer is
Zuur is dat ja
Vervanger zoeken voor dat geld kan nu niet meer?
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:14:00 #194
250488 Teezie
niet(machine)
pi_70343103
Wie heeft er zin in paar seizoenen online via Hamachi? Liefst minstens 12 uur per dag beschikbaar.

Let me know !!! (ik ben al psv)
Chubun Tomata
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:15:02 #195
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_70343133

Dat is ook mooi cashen..
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:15:49 #196
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_70343154
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:12 schreef poiuytr het volgende:

Zuur is dat ja
Vervanger zoeken voor dat geld kan nu niet meer?
Jawel, nog wel 2 weekjes te gaan nog. Maar ik heb nog een beetje hoop.
Die Wheeler heeft godverdomme een minimaal clausule van 250.000 miljoen euro
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef Teezie het volgende:
Wie heeft er zin in paar seizoenen online via Hamachi? Liefst minstens 12 uur per dag beschikbaar.

Let me know !!! (ik ben al psv)
12 uur Dat is van s`morgens 10 uur tot 22:00 uur. Heb je geen eens tijd om te lunchen en te dineren
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:18:45 #197
250488 Teezie
niet(machine)
pi_70343258
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:15 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Jawel, nog wel 2 weekjes te gaan nog. Maar ik heb nog een beetje hoop.
Die Wheeler heeft godverdomme een minimaal clausule van 250.000 miljoen euro
[..]

12 uur Dat is van s`morgens 10 uur tot 22:00 uur. Heb je geen eens tijd om te lunchen en te dineren
Je hebt 3x een kwartiertje pauze (en dan moet je voorraad eten naar je pc meebrengen en GAMENE!!!!!!EIZNZEIDREI RAFEL OP EEN DRIEWIELER)
Chubun Tomata
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:21:43 #198
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_70343363
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Teezie het volgende:

Je hebt 3x een kwartiertje pauze (en dan moet je voorraad eten naar je pc meebrengen en GAMENE!!!!!!EIZNZEIDREI RAFEL OP EEN DRIEWIELER)
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:23:23 #199
250488 Teezie
niet(machine)
pi_70343419
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:21 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Ja, sorry ik bedoelde: om de 3 uur heb je één kwartier pauze
Chubun Tomata
pi_70343649
1e seizoen met Liverpool zit er inmiddels op..
Hele seizoen 2e gestaan achter Arsenal, 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen moest ik uit tegen Arsenal en speelde gelijk wedstrijden daarna heb ik alles gewonnen en Arsenal had een keer gelijk gespeeld waardoor ik uiteindelijk met de titel er vandoor ging

League Cup in de kwartfinale eruit gegooid door Chelsea in een wedstrijd waar we 10x beter waren maarjah als je ze zelf niet scoort doen hun het wel.

Fa Cup wel weten te winnen ten koste van: Stoke, Newcastle, Man Utd, Man City, Chelsea en Middlesbrough.

In de Cl ging alles minder goed, de poule makkelijk doorgekomen maar in de 1e ronde uitgeschakeld door Juventus door een domme fout van mezelf.
Stonden al 3-1 voor thuis tot hun rood kregen en ik met 3 verdedigers gingen spelen om zo lekker aanvallend voetbal te gaan spelen om ze compleet te vernederen maar ging met 3-2 het veld af.
Uit verloor ik met 3-1, in een wedstrijd waarin we wederom de betere waren.

Al met al super tevreden over het eerste seizoen, volgend jaar hoop ik verder dan de eerste rond te komen in de CL.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')