duizenden of miljoenen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:35 schreef BruggiKeane het volgende:
Kutzooi. Delph ben ik kwijtgeraakt aan Chelsea. Bestuur liet hem gaan voor 20K omdat het een te mooi bod was om te weigeren terwijl die een clausule had van 37,5K![]()
Wil ik Nigel de Jong van Chelsea overnemen, vragen ze er 46K voorSpeelt in het 2e.
Nu maar op zoek naar een vervanger
Je weet dat je gewoon bondscoach kunt zijn naast je clubteam hequote:Op woensdag 24 juni 2009 08:23 schreef Wopper1 het volgende:
Inmiddels weer halverwege het seizoen met PSV.
19 Wedstrijden gespeeld, 16-2-1. Kampioenschap zit er aan te komen. KNVB Beker gaat goed, alleen de CL moet dit jaar maar eens lukken.
Inmiddels in de 2e ronde, en geloot tegen Chelsea. Ik laat mijn basiself straks 1 duel niet spelen om volledig uitgerust aan de wedstrijd ''van het jaar'' te beginnen.
Heb mijzelf als doel gesteld om dit jaar om minimaal de kwartfinale te halen.
Dit elftal is nu 1,5 jaar bij elkaar, en is voor de Nederlandse competitie gewoon te sterk. Vooral verdedigend met Rafhael (kon voor 15 miljoen al naar Real Madrid) en Insua staat het als een huis.
Mocht het niet lukken dan speel ik het seizoen uit, en neem dan met de titel en knvb beker (hopelijk) afscheid en zal dan proberen om bondscoach te worden van een mooi land.
Ja, ik twijfel daarom nog. Misschien dat ik dan stop bij PSV om bij Feyenoord of AZ aan de slag te gaan. Op een gegeven moment is het ook klaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Je weet dat je gewoon bondscoach kunt zijn naast je clubteam he![]()
Als je alleen bondscoach bent zit je vooral naar een verwerken scherm te kijken totdat je 2 interlandjes er om de 3 maanden aankomen
| 1 2 3 4 | -Santon-Dainelli--Gamberini-Pasqual- -Srna--Kuzmanovic-Fernandez--Vargas- ---------Paloschi-Rossi------------- |
Hij en die andere spits (Keirrison) zijn veel te goed voor PSV. Lewandowski zal zeer waarschijnlijk vertrekken. Jongen heeft geen motivatie meer ondanks een weeksalaris van ¤79.000,-quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:08 schreef PierreTT het volgende:
Die Lewandowski maakt wel mooi de hattrick
Ziet er goed uit! Vandaag maar verder met mijn Fiorentinaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
Door blessureleed en ontevreden spelers (die ik niet wilde verkopen) een dramatisch eerste seizoen bij Fiorentina achter de rug. In de Serie A eindigde ik als negende en ik werd in de eerste knock out-ronde van de UEFA Cup uitgeschakeld. Desondanks is mijn contract verlengd en kijk ik vol goede moed uit naar komend jaar.
Verwacht dat ik Riccardo Montolivo en Adrian Mutu verkoop. Heb voor beiden al een vervanger aangetrokken: Matías Fernández en Giuseppe Rossi van Villarreal, dat overigens de CL-finale verloor van Werder Bremen. Verder heb ik op papier een prima selectie, dat zeker ook nog heel veel toekomst heeft:
[ code verwijderd ]
Denk dat ik van het geld voor Montolivo en Mutu een linksback ga aanschaffen en een centrale verdediger.
In de db kijken welk nummer je team krijgt, daar een xml bijschrijven met invoeging van je logoquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:45 schreef Spougle het volgende:
Weet iemand hoe je een eigen gemaakt logo in het spel krijgt? Zodat mijn zelf gemaakte team dat logo krijgt?
Je moet ook niet klagen over dat het saai is omdat je alles wint, als je spelers als Lewandowski en Keirrison hebt gehaald.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:17 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hij en die andere spits (Keirrison) zijn veel te goed voor PSV. Lewandowski zal zeer waarschijnlijk vertrekken. Jongen heeft geen motivatie meer ondanks een weeksalaris van ¤79.000,-.
Heb een ''talent/regen'' Nick Haak uit de eigen jeugdopleiding AML/S en Jan Mulder AC al in huis, evenals Iglesias (jonge Spaanse spits, 2 seizoenen geleden transfervrij overgenomen van Real Madrid).
Die zit al dicht tegen PSV 1 aan.
[ afbeelding ]
Miljoenen idd.quote:
Ontevreden spelers kan je snel tevreden maken (als je die mogelijkheid hebt) door te zeggen dat je voor de prijzen wilt meespleen. Vaak zeggen ze dan iets van je hebt gelijk en ik ga er weer voor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
Door blessureleed en ontevreden spelers (die ik niet wilde verkopen) een dramatisch eerste seizoen bij Fiorentina achter de rug. In de Serie A eindigde ik als negende en ik werd in de eerste knock out-ronde van de UEFA Cup uitgeschakeld. Desondanks is mijn contract verlengd en kijk ik vol goede moed uit naar komend jaar.
De lijstjes waar jij het over hebt worden veel gebruikt, en word ook vaak om gevraagd, door beginnende FM'ers. De mensen ervaren FM'ers kunnen die lijstjes opdreunen (sommige letterlijk in hun slaapquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:54 schreef Juk het volgende:
[..]
Je moet ook niet klagen over dat het saai is omdat je alles wint, als je spelers als Lewandowski en Keirrison hebt gehaald.
Ik ga er dan even vanuit dat je ze van een lijstje hebt gehaald en niet zelf gescout, want dat toeval zou wel heel groot zijn
Waar kan ik dat zeggen dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:27 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ontevreden spelers kan je snel tevreden maken (als je die mogelijkheid hebt) door te zeggen dat je voor de prijzen wilt meespleen. Vaak zeggen ze dan iets van je hebt gelijk en ik ga er weer voor.
Het kutte van die lijstjes is dat je eigenlijk elke keer hetzelfde trucje uithaalt maar telkens met een andere club.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
De lijstjes waar jij het over hebt worden veel gebruikt, en word ook vaak om gevraagd, door beginnende FM'ers. De mensen ervaren FM'ers kunnen die lijstjes opdreunen (sommige letterlijk in hun slaap).
Als ik bv Marquinhos kan halen zal ik hem halen zonder hem opnieuw te scouten. Aangezien BertMaalderink ook geen beginner meer is, weet hij ook wel wie hij kan/moet halen om een ploeg te verbeteren.
De lijstjes gebruiken om aan je spelers te komen, dat is pas zonde van de FM ervaring. Aangezien jij daar op hint verdenk ik jouw er eerder van ze te gebruiken.
Daarom moet je ook je eigen spelers scouten, iedere keer zijn er wel weer andere te vinden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Het kutte van die lijstjes is dat je eigenlijk elke keer hetzelfde trucje uithaalt maar telkens met een andere club.
Dit dus.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Het kutte van die lijstjes is dat je eigenlijk elke keer hetzelfde trucje uithaalt maar telkens met een andere club.
Ik ga ook richting die plek met nog 5 wedstrijden te gaan in het eerste seizoen Fiorentinaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
Verwacht dat ik Riccardo Montolivo en Adrian Mutu verkoop. Heb voor beiden al een vervanger aangetrokken: Matías Fernández en Giuseppe Rossi van Villarreal, dat overigens de CL-finale verloor van Werder Bremen. Verder heb ik op papier een prima selectie, dat zeker ook nog heel veel toekomst heeft:
[ code verwijderd ]
Denk dat ik van het geld voor Montolivo en Mutu een linksback ga aanschaffen en een centrale verdediger.
Maar ik vind het spel niet saai nu, alleen verwacht ik wel wat in de CL.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef Juk het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik zoek nooit lijstjes op en zal ook nooit de namen die ik hier zie slagen automatisch kopen elke keer als ik een ander spel opstart. Nou werkt dat voor mij toch al niet zo goed omdat ik vaak hele lange spellen speel en op ten duur alleen maar regens heb.
Maar als ik op spelers zoek en er toevallig zo een tegenkom ga ik hem natuurlijk niet negeren, maar blindelings gelijk namen als Keirrison en Marquinos intypen om te kijken of je ze kan halen lijkt mij niet veel aan. Zoals Pire al zegt speel je dan na 5 seizoenen bij elke club met dezelfde spelers.
Als je dat zelf wel graag doet prima, iedereen haalt zijn plezier immers ergens anders uit in FM, maar kom dan niet verhalen vertellen over dat de uitdaging weg is want dat wist je zelf ook toen je die aankopen deed.
Overigens nam ik aan dat het over de Lewandowski gaat die bij Lech Poznan vandaan komt en niet over een andere @ BertMaalderink
In mijn vorige FM-game ging hij naar Ajax, maar dit is wel heel raar.quote:
Ah, Robert Lewandowskiquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef Juk het volgende:
Overigens nam ik aan dat het over de Lewandowski gaat die bij Lech Poznan vandaan komt en niet over een andere @ BertMaalderink
Wil je Sakho alleen op de VL hebben of ook als een wing back gebruiken? Als alleen linkerverdediger kan hij even goed als de voeten als centraal (moet je hem wel trainen daarop), als je een speler nodig hebt op de wing back kun je beter voor Bale kiezen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou ik voor mijn linksback positie Bale voor 22 miljoen halen of Sakho voor 16 ?
Sakho is van origine wel een centrale verdediger.
Zuur is dat jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:07 schreef BruggiKeane het volgende:
En een dag voor aanvang van competitie gebeurd dit![]()
[ afbeelding ]
Krijg ik ook nog meteen een vraag tijdens de persconferentie wat ik van die Yvonne Todd vind![]()
Heb maar ingevuld dat we een goede verstandshouding hebben, maar had het liefst ingevuld dat het een dikke hoer is![]()
Jawel, nog wel 2 weekjes te gaan nog. Maar ik heb nog een beetje hoop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:12 schreef poiuytr het volgende:
Zuur is dat ja
Vervanger zoeken voor dat geld kan nu niet meer?
12 uurquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef Teezie het volgende:
Wie heeft er zin in paar seizoenen online via Hamachi? Liefst minstens 12 uur per dag beschikbaar.
Let me know !!! (ik ben al psv)
Je hebt 3x een kwartiertje pauze (en dan moet je voorraad eten naar je pc meebrengen en GAMENE!!!!!!EIZNZEIDREI RAFEL OP EEN DRIEWIELER)quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:15 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Jawel, nog wel 2 weekjes te gaan nog. Maar ik heb nog een beetje hoop.
Die Wheeler heeft godverdomme een minimaal clausule van 250.000 miljoen euro
[..]
12 uurDat is van s`morgens 10 uur tot 22:00 uur. Heb je geen eens tijd om te lunchen en te dineren
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Teezie het volgende:
Je hebt 3x een kwartiertje pauze (en dan moet je voorraad eten naar je pc meebrengen en GAMENE!!!!!!EIZNZEIDREI RAFEL OP EEN DRIEWIELER)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |