abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70276687

[ Bericht 100% gewijzigd door poiuytr op 23-06-2009 00:28:38 ]
  dinsdag 23 juni 2009 @ 00:54:51 #152
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_70277187
Je hebt idd een punt. Ik heb net wel met 4-1 van Fortuna gewonnen Friis maakte een mooie hattrick. Fortuna overheerste op een gegeven moment toch, en toen ben ik wat verdedigender gaan spelen en op de counter. Toen ging het beter en scoorden we nog een 4e keer. Ik ga dat nu maar vanaf het begin uitproberen.
pi_70277339
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:54 schreef Joesse het volgende:
Je hebt idd een punt. Ik heb net wel met 4-1 van Fortuna gewonnen Friis maakte een mooie hattrick. Fortuna overheerste op een gegeven moment toch, en toen ben ik wat verdedigender gaan spelen en op de counter. Toen ging het beter en scoorden we nog een 4e keer. Ik ga dat nu maar vanaf het begin uitproberen.
Ik denk toch dat die tactiek wat je liet zien met een screen je niet goed afgaat, je hebt teveel aanvallende mensen opgesteld.
Haal anders paar arrow's weg.

In mijn Liverpool komt een super spannend einde, zonet gewonnen van WBA en Arsenal uit verloren van Middlesbrough. Daarmee ben ik Arsenal op 1 punt genaderd en speel ik over 2 wedstrijden uit in London
Deze wedstrijd moet het gebeuren voor mij, daarna nog 3 of 4 wedstrijden maar Arsenal heeft een makkelijk programma.
pi_70277825
Iemand ooit meer strafschoppen dan 14 genomen?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 02:48:52 #155
185115 Juk
Misschien
pi_70278221
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:50 schreef poiuytr het volgende:
Iemand ooit meer strafschoppen dan 14 genomen?
[ afbeelding ]
Ik al 2 keer ... Zelfs 1 waarin we boven de 32 kwamen. Toevallig waren het ook mijn eerste 2 penaltyseries in de nieuwe FM dus ik dacht dat het een bug was. Gelukkig is het daarna niet meer voorgekomen.

Achteraf denk ik dat het kwam doordat mijn keeper zoog en de spelers wel goed waren.
The only thing I fear is my MoM
pi_70287065

Wat een verloren seizoen zeg! Weer halve finale Champions League, dat is niet slecht natuurlijk, maar 2e worden in de competitie en de beker ook niet winnen is erg teleurstellend.. Aan het begin van het jaar Sinama-Pongolle aangetrokken maar wat werd dat een fiasco zeg! Gelukkig voor de aankoopprijs door kunnen verkopen aan Chelsea, toch erg jammer want hij verdiende een godsvermogen..

Pluspunten: Talenten ontwikkelen zich prima zo. Heb veel wedstrijden gespeeld met jeugdspelers in mijn elftal, wat me waarschijnlijk wel de titel heeft gekost, maar goed.
EDIT: Wel erg leuk; De Graafschap gaat Europees spelen door de Fairplay Cup en RBC en VVV grijpen net naast de Europese plaatsen. RBC had niet genoeg aan hun 6-2 overwinning op Heerenveen..

[ Bericht 18% gewijzigd door Jorwol op 23-06-2009 14:34:34 ]
  dinsdag 23 juni 2009 @ 16:42:49 #157
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_70293997
AGOVV eerste seizoen nog mooi 6e, nu na 20 wedstrijden 19e van de 20 Ging allemaal wel lekker, speel met dezelfde spelers, zelfde opstellingen, zelfde moraal etc en nu verliezen ze ineens alles
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_70296397
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:44 schreef mistermysterion het volgende:
Ik ben druk aan het spelen met Vauxhall, in the conference leguae north..
Ik wordt daar altijd gezien als de gedoodverfde degradatiekandidaat,
1e seizoen 8e
2e seizoen 19e
3e seizoen 3e (seizoen is halverwege)
Wil graag eens play-offs spelen en promoveren.
Daar was ik ook mee begonnen. 1e seizoen meteen kampioen (hoewel geluk op de laatste speeldag) en nu na promotie 4e, vlak voor het einde Hoop transfervrije Nederlanders gehaald, waaronder Ramon Luijten .

Zal vanaaf wat screens plaatsen.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:12:15 #159
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70300319
Vraag aan de board voor een parent club, komen ze terug met Portsmouth, Middlesborough of Hartlepool. Nou, die keuze lijkt me snel gemaakt.

Benieuwd of er wat leuks te lenen valt. Voornaamste is dat de verdediging wordt versterkt. Die is dusdanig verzwakt, dat zelfs het doel dichtmetselen niet helpt. Wordt ook getipt voor degradatie, dus heb weer een leuke uitdaging in het vooruitzicht.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:17:47 #160
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_70300579
Ik had ook gevraagd om een parent club maar het bestuur kon niks geschikts vinden...

M'n aankoop Molino maakte trouwens een hattrick in de beker, dus nu zijn de fans helemaal blij met mij (ook al sta ik nog steeds 16e in de competitie)
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:35:54 #161
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_70308938
Kutzooi. Delph ben ik kwijtgeraakt aan Chelsea. Bestuur liet hem gaan voor 20K omdat het een te mooi bod was om te weigeren terwijl die een clausule had van 37,5K

Wil ik Nigel de Jong van Chelsea overnemen, vragen ze er 46K voor Speelt in het 2e.
Nu maar op zoek naar een vervanger
pi_70311524
Ik wil verder met York, maar heb het veel te druk

Ik zit nu op een moment dat ik het liefst alle wedstrijden oversla en meteen weer in de transferperiode zit. Heb grote plannen wat betreft aankopen, maar vooral wat betreftverkoop. Op een aantal toppers moet nu maar een gescashed gaan worden, voordat ze te oud worden Ze tekenen elke keer zonder strubbeling bij en alle clubs zitten enorm te slapen. Maar ik wil ook wel eens cashen en een nieuw team vormen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 02:22:05 #163
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70311562
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:35 schreef BruggiKeane het volgende:
Kutzooi. Delph ben ik kwijtgeraakt aan Chelsea. Bestuur liet hem gaan voor 20K omdat het een te mooi bod was om te weigeren terwijl die een clausule had van 37,5K

Wil ik Nigel de Jong van Chelsea overnemen, vragen ze er 46K voor Speelt in het 2e.
Nu maar op zoek naar een vervanger
duizenden of miljoenen?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_70312592
Inmiddels weer halverwege het seizoen met PSV.

19 Wedstrijden gespeeld, 16-2-1. Kampioenschap zit er aan te komen. KNVB Beker gaat goed, alleen de CL moet dit jaar maar eens lukken.
Inmiddels in de 2e ronde, en geloot tegen Chelsea. Ik laat mijn basiself straks 1 duel niet spelen om volledig uitgerust aan de wedstrijd ''van het jaar'' te beginnen.
Heb mijzelf als doel gesteld om dit jaar om minimaal de kwartfinale te halen.

Dit elftal is nu 1,5 jaar bij elkaar, en is voor de Nederlandse competitie gewoon te sterk. Vooral verdedigend met Rafhael (kon voor 15 miljoen al naar Real Madrid) en Insua staat het als een huis.
Mocht het niet lukken dan speel ik het seizoen uit, en neem dan met de titel en knvb beker (hopelijk) afscheid en zal dan proberen om bondscoach te worden van een mooi land.

[ Bericht 24% gewijzigd door Wopper1 op 24-06-2009 11:21:58 ]
pi_70317212
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 08:23 schreef Wopper1 het volgende:
Inmiddels weer halverwege het seizoen met PSV.

19 Wedstrijden gespeeld, 16-2-1. Kampioenschap zit er aan te komen. KNVB Beker gaat goed, alleen de CL moet dit jaar maar eens lukken.
Inmiddels in de 2e ronde, en geloot tegen Chelsea. Ik laat mijn basiself straks 1 duel niet spelen om volledig uitgerust aan de wedstrijd ''van het jaar'' te beginnen.
Heb mijzelf als doel gesteld om dit jaar om minimaal de kwartfinale te halen.

Dit elftal is nu 1,5 jaar bij elkaar, en is voor de Nederlandse competitie gewoon te sterk. Vooral verdedigend met Rafhael (kon voor 15 miljoen al naar Real Madrid) en Insua staat het als een huis.
Mocht het niet lukken dan speel ik het seizoen uit, en neem dan met de titel en knvb beker (hopelijk) afscheid en zal dan proberen om bondscoach te worden van een mooi land.
Je weet dat je gewoon bondscoach kunt zijn naast je clubteam he

Als je alleen bondscoach bent zit je vooral naar een verwerken scherm te kijken totdat je 2 interlandjes er om de 3 maanden aankomen
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_70317412
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Je weet dat je gewoon bondscoach kunt zijn naast je clubteam he

Als je alleen bondscoach bent zit je vooral naar een verwerken scherm te kijken totdat je 2 interlandjes er om de 3 maanden aankomen
Ja, ik twijfel daarom nog. Misschien dat ik dan stop bij PSV om bij Feyenoord of AZ aan de slag te gaan. Op een gegeven moment is het ook klaar.
Stadion zit nokkie vol, financiën zijn dik in orde, selectie kan niet beter en qua resultaten is alleen de CL nog van belang.
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:34:07 #167
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70317818
Door blessureleed en ontevreden spelers (die ik niet wilde verkopen) een dramatisch eerste seizoen bij Fiorentina achter de rug. In de Serie A eindigde ik als negende en ik werd in de eerste knock out-ronde van de UEFA Cup uitgeschakeld. Desondanks is mijn contract verlengd en kijk ik vol goede moed uit naar komend jaar.

Verwacht dat ik Riccardo Montolivo en Adrian Mutu verkoop. Heb voor beiden al een vervanger aangetrokken: Matías Fernández en Giuseppe Rossi van Villarreal, dat overigens de CL-finale verloor van Werder Bremen. Verder heb ik op papier een prima selectie, dat zeker ook nog heel veel toekomst heeft:

1
2
3
4
----------------Frey----------------
-Santon-Dainelli--Gamberini-Pasqual-
-Srna--Kuzmanovic-Fernandez--Vargas-
---------Paloschi-Rossi-------------

Denk dat ik van het geld voor Montolivo en Mutu een linksback ga aanschaffen en een centrale verdediger.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_70319239
En nu de thuiswedstrijd nog

Andreasen speelde centraal aangezien Rafhael er 8 weken uit was. Is op de weg terug, en kan de slot van het seizoen nog fris meemaken.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:08:59 #169
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_70319303
Die Lewandowski maakt wel mooi de hattrick
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_70319620
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:08 schreef PierreTT het volgende:
Die Lewandowski maakt wel mooi de hattrick
Hij en die andere spits (Keirrison) zijn veel te goed voor PSV. Lewandowski zal zeer waarschijnlijk vertrekken. Jongen heeft geen motivatie meer ondanks een weeksalaris van ¤79.000,- .
Heb een ''talent/regen'' Nick Haak uit de eigen jeugdopleiding AML/S en Jan Mulder AC al in huis, evenals Iglesias (jonge Spaanse spits, 2 seizoenen geleden transfervrij overgenomen van Real Madrid).
Die zit al dicht tegen PSV 1 aan.

woensdag 24 juni 2009 @ 12:55:25 #171
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70320843
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
Door blessureleed en ontevreden spelers (die ik niet wilde verkopen) een dramatisch eerste seizoen bij Fiorentina achter de rug. In de Serie A eindigde ik als negende en ik werd in de eerste knock out-ronde van de UEFA Cup uitgeschakeld. Desondanks is mijn contract verlengd en kijk ik vol goede moed uit naar komend jaar.

Verwacht dat ik Riccardo Montolivo en Adrian Mutu verkoop. Heb voor beiden al een vervanger aangetrokken: Matías Fernández en Giuseppe Rossi van Villarreal, dat overigens de CL-finale verloor van Werder Bremen. Verder heb ik op papier een prima selectie, dat zeker ook nog heel veel toekomst heeft:
[ code verwijderd ]

Denk dat ik van het geld voor Montolivo en Mutu een linksback ga aanschaffen en een centrale verdediger.
Ziet er goed uit! Vandaag maar verder met mijn Fiorentina Moet in de knockoutfase van de CL tegen Barcelona. Ze kunnen hun borst nat maken, want ik won de laatste poulewedstrijd van Real Madrid In de competitie gaat het steeds beter, eerst won ik alleen maar met 1 doelpunt verschil, nu iets ruimer.. Daarom ben ik ook ingelopen op de koploper, sta nog steeds 3e, maar nu nog maar met drie punten achterstand op de lijstaanvoerder.. Kijken wat de tweede seizoenshelft brengt!
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_70325749
Ben gister begonnen met de Italiaanse fighter: Siena. (van de zomer op vakantie geweest, zag er leuk uit). Als club een enorme uitdaging van stabiele middenmoter worden met een prachtig budget van 2 miljoen. Ongeveer 1m besteed aan een nieuwe technische staf, met als hoogte punt een nieuwe assistent: Dino Zoff. Ga waarschijnlijk 4-2-3-1 spelen met 2 VM's. Kwaliteit is moeilijk in deze selectie evenals het geringe budget. Toch transfervrij nog wat spelers aan kunnen trekken. In de frs helaas verloren van Liverpool met 1-3.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:45:54 #173
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_70326890
Weet iemand hoe je een eigen gemaakt logo in het spel krijgt? Zodat mijn zelf gemaakte team dat logo krijgt?
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:52:18 #174
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70327137
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:45 schreef Spougle het volgende:
Weet iemand hoe je een eigen gemaakt logo in het spel krijgt? Zodat mijn zelf gemaakte team dat logo krijgt?
In de db kijken welk nummer je team krijgt, daar een xml bijschrijven met invoeging van je logo
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:54:33 #175
185115 Juk
Misschien
pi_70327216
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:17 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Hij en die andere spits (Keirrison) zijn veel te goed voor PSV. Lewandowski zal zeer waarschijnlijk vertrekken. Jongen heeft geen motivatie meer ondanks een weeksalaris van ¤79.000,- .
Heb een ''talent/regen'' Nick Haak uit de eigen jeugdopleiding AML/S en Jan Mulder AC al in huis, evenals Iglesias (jonge Spaanse spits, 2 seizoenen geleden transfervrij overgenomen van Real Madrid).
Die zit al dicht tegen PSV 1 aan.

[ afbeelding ]
Je moet ook niet klagen over dat het saai is omdat je alles wint, als je spelers als Lewandowski en Keirrison hebt gehaald.

Ik ga er dan even vanuit dat je ze van een lijstje hebt gehaald en niet zelf gescout, want dat toeval zou wel heel groot zijn
The only thing I fear is my MoM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')