Ik denk toch dat die tactiek wat je liet zien met een screen je niet goed afgaat, je hebt teveel aanvallende mensen opgesteld.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:54 schreef Joesse het volgende:
Je hebt idd een punt. Ik heb net wel met 4-1 van Fortuna gewonnenFriis maakte een mooie hattrick. Fortuna overheerste op een gegeven moment toch, en toen ben ik wat verdedigender gaan spelen en op de counter. Toen ging het beter en scoorden we nog een 4e keer. Ik ga dat nu maar vanaf het begin uitproberen.
Ik al 2 keer ... Zelfs 1 waarin we boven de 32 kwamen. Toevallig waren het ook mijn eerste 2 penaltyseries in de nieuwe FM dus ik dacht dat het een bug was. Gelukkig is het daarna niet meer voorgekomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:50 schreef poiuytr het volgende:
Iemand ooit meer strafschoppen dan 14 genomen?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daar was ik ook mee begonnen. 1e seizoen meteen kampioen (hoewel geluk op de laatste speeldag) en nu na promotie 4e, vlak voor het einde Hoop transfervrije Nederlanders gehaald, waaronder Ramon Luijtenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:44 schreef mistermysterion het volgende:
Ik ben druk aan het spelen met Vauxhall, in the conference leguae north..
Ik wordt daar altijd gezien als de gedoodverfde degradatiekandidaat,
1e seizoen 8e
2e seizoen 19e
3e seizoen 3e (seizoen is halverwege)
Wil graag eens play-offs spelen en promoveren.
duizenden of miljoenen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:35 schreef BruggiKeane het volgende:
Kutzooi. Delph ben ik kwijtgeraakt aan Chelsea. Bestuur liet hem gaan voor 20K omdat het een te mooi bod was om te weigeren terwijl die een clausule had van 37,5K![]()
Wil ik Nigel de Jong van Chelsea overnemen, vragen ze er 46K voorSpeelt in het 2e.
Nu maar op zoek naar een vervanger
Je weet dat je gewoon bondscoach kunt zijn naast je clubteam hequote:Op woensdag 24 juni 2009 08:23 schreef Wopper1 het volgende:
Inmiddels weer halverwege het seizoen met PSV.
19 Wedstrijden gespeeld, 16-2-1. Kampioenschap zit er aan te komen. KNVB Beker gaat goed, alleen de CL moet dit jaar maar eens lukken.
Inmiddels in de 2e ronde, en geloot tegen Chelsea. Ik laat mijn basiself straks 1 duel niet spelen om volledig uitgerust aan de wedstrijd ''van het jaar'' te beginnen.
Heb mijzelf als doel gesteld om dit jaar om minimaal de kwartfinale te halen.
Dit elftal is nu 1,5 jaar bij elkaar, en is voor de Nederlandse competitie gewoon te sterk. Vooral verdedigend met Rafhael (kon voor 15 miljoen al naar Real Madrid) en Insua staat het als een huis.
Mocht het niet lukken dan speel ik het seizoen uit, en neem dan met de titel en knvb beker (hopelijk) afscheid en zal dan proberen om bondscoach te worden van een mooi land.
Ja, ik twijfel daarom nog. Misschien dat ik dan stop bij PSV om bij Feyenoord of AZ aan de slag te gaan. Op een gegeven moment is het ook klaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Je weet dat je gewoon bondscoach kunt zijn naast je clubteam he![]()
Als je alleen bondscoach bent zit je vooral naar een verwerken scherm te kijken totdat je 2 interlandjes er om de 3 maanden aankomen
| 1 2 3 4 | -Santon-Dainelli--Gamberini-Pasqual- -Srna--Kuzmanovic-Fernandez--Vargas- ---------Paloschi-Rossi------------- |
Hij en die andere spits (Keirrison) zijn veel te goed voor PSV. Lewandowski zal zeer waarschijnlijk vertrekken. Jongen heeft geen motivatie meer ondanks een weeksalaris van ¤79.000,-quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:08 schreef PierreTT het volgende:
Die Lewandowski maakt wel mooi de hattrick
Ziet er goed uit! Vandaag maar verder met mijn Fiorentinaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
Door blessureleed en ontevreden spelers (die ik niet wilde verkopen) een dramatisch eerste seizoen bij Fiorentina achter de rug. In de Serie A eindigde ik als negende en ik werd in de eerste knock out-ronde van de UEFA Cup uitgeschakeld. Desondanks is mijn contract verlengd en kijk ik vol goede moed uit naar komend jaar.
Verwacht dat ik Riccardo Montolivo en Adrian Mutu verkoop. Heb voor beiden al een vervanger aangetrokken: Matías Fernández en Giuseppe Rossi van Villarreal, dat overigens de CL-finale verloor van Werder Bremen. Verder heb ik op papier een prima selectie, dat zeker ook nog heel veel toekomst heeft:
[ code verwijderd ]
Denk dat ik van het geld voor Montolivo en Mutu een linksback ga aanschaffen en een centrale verdediger.
In de db kijken welk nummer je team krijgt, daar een xml bijschrijven met invoeging van je logoquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:45 schreef Spougle het volgende:
Weet iemand hoe je een eigen gemaakt logo in het spel krijgt? Zodat mijn zelf gemaakte team dat logo krijgt?
Je moet ook niet klagen over dat het saai is omdat je alles wint, als je spelers als Lewandowski en Keirrison hebt gehaald.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:17 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hij en die andere spits (Keirrison) zijn veel te goed voor PSV. Lewandowski zal zeer waarschijnlijk vertrekken. Jongen heeft geen motivatie meer ondanks een weeksalaris van ¤79.000,-.
Heb een ''talent/regen'' Nick Haak uit de eigen jeugdopleiding AML/S en Jan Mulder AC al in huis, evenals Iglesias (jonge Spaanse spits, 2 seizoenen geleden transfervrij overgenomen van Real Madrid).
Die zit al dicht tegen PSV 1 aan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |