Achtergrondplaatje kan je volgens mij gewoon veranderen als die te donker is, teksten ook (is allemaal xml)quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb 'm nu gedownload maar hij is wel heel erg donkerblauw bij mij, kan haast geen tekst lezen.. Op jou screen's zijn de achtergronden gewoon lichtblauw..
Edit: Heb nu al wat ik wil die 2e standaard skin FM2009 ingesteld en nu worden de stats die hoger zijn dat 15 wel rood, maar bedankt voor je moeite iig.
Wat je zou kunnen doen is tussendoor ergens een friendly regelen met Liverpool tegen een heel laag elftal (Elinkwijk, AFC etc..).quote:Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef poiuytr het volgende:
Dit is toch niet normaal voor een speler als Aguero al aantal dingen uitgeprobeerd maar die man gaat het net maar niet vinden wordt er echt zat van..
[ afbeelding ]
Heb je al een favo actie geprobeerd?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef poiuytr het volgende:
Dit is toch niet normaal voor een speler als Aguero al aantal dingen uitgeprobeerd maar die man gaat het net maar niet vinden wordt er echt zat van..
[ afbeelding ]
Ga naar Mijn Documenten/SI/skins/echelon/graphics/backgrounds en veranderen de naam van diegene die je wilt in default.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb 'm nu gedownload maar hij is wel heel erg donkerblauw bij mij, kan haast geen tekst lezen.. Op jou screen's zijn de achtergronden gewoon lichtblauw..
Edit: Heb nu al wat ik wil die 2e standaard skin FM2009 ingesteld en nu worden de stats die hoger zijn dat 15 wel rood, maar bedankt voor je moeite iig.
Hoe bedoel je dat precies favo actie?? Heb veel andere FM's en CM's gespeeld maar ben met deze nog aardig nieuw..quote:Op maandag 22 juni 2009 00:38 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Heb je al een favo actie geprobeerd?
Heb nu ook een paar spelers laten trainen op een onderdeel, en heb het idee dat het net wat vlotter gaat nu.
Ga naar Aguero toe. --->> spelercommunicatie. En daar kan je aan Aguero vragen om de bal tegen het net te knallen en dergelijke. Dan traint hij daarop 3 maanden ongeveer op, en vaak zijn spelers dan wat beter in dat onderdeel geworden. Is het proberen waardquote:Op maandag 22 juni 2009 00:48 schreef poiuytr het volgende:
Hoe bedoel je dat precies favo actie?? Heb veel andere FM's en CM's gespeeld maar ben met deze nog aardig nieuw..
Ok bedankt voor de tip een paar dingen reageerde die niet op, toen maar door gezet met nog een paar dingen..quote:Op maandag 22 juni 2009 01:03 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ga naar Aguero toe. --->> spelercommunicatie. En daar kan je aan Aguero vragen om de bal tegen het net te knallen en dergelijke. Dan traint hij daarop 3 maanden ongeveer op, en vaak zijn spelers dan wat beter in dat onderdeel geworden. Is het proberen waard
Huren van de grote jongens wordt dat.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef poiuytr het volgende:
Nu 2e game begonnen met Heracles, wil proberen om in het 2e seizoen mee boven in te draaien
Weet iemand nog aardige talentjes voor Heracles?? ik heb namelijk maar een transferbudget van 160k niks dus..
Mijn transfers:quote:Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Port morgen mijn selectie per 1 september 2008 ook wel even.
Ik heb ook de CL bereikt, alleen dan ten koste van Sparta Praag, thuis verloren met 2-0, uit goedgemaakt met 5-0.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mijn transfers:
[ afbeelding ]
Mijn selectie + opstelling:
[ afbeelding ]
Groepsfase CL ten koste van Galatasaray bereikt en eerste competitiewedstrijd gewonnen.
Een goed begin is het halve werk.
Leuke graadmeter voor de rest van je seizoenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb ook de CL bereikt, alleen dan ten koste van Sparta Praag, thuis verloren met 2-0, uit goedgemaakt met 5-0.
Nu in de Poule Des Doods, met Real Madrid, Werder Bremen en Olympique Marseille
Ik speel met Liverpool, had niet verwacht dat ik zo dichtbij de titel kon komen eerste seizoen.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:11 schreef donroyco het volgende:
Misschien is het handig om erbij te zetten welk team je bent
Ik draai nu bovenin mee met Fiorentina, in de CL 1 gewonnen, 2 gelijk en 1 verloren..
Met The Reds moet je toch wel kampioen kunnen worden in je eerste seizoen, je hebt een vrij compleet elftalquote:Op maandag 22 juni 2009 13:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik speel met Liverpool, had niet verwacht dat ik zo dichtbij de titel kon komen eerste seizoen.
Daar heb je gelijk in vooral middenveld zit lekker in elkaarquote:Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Met The Reds moet je toch wel kampioen kunnen worden in je eerste seizoen, je hebt een vrij compleet elftal
Een maand verder ben ik koploper in de Serie A na vier overwinningen en een gelijkspel. In de CL wil het nog niet helemaal: thuis tegen Arsenal en bij FC Basel speelde ik gelijk. Heb overigens wel veel last van blessures!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb ook de CL bereikt, alleen dan ten koste van Sparta Praag, thuis verloren met 2-0, uit goedgemaakt met 5-0.
Nu in de Poule Des Doods, met Real Madrid, Werder Bremen en Olympique Marseille
Ik ben nu eind november (Fiorentina) en draai nog steeds bovenin mee (4e), in de Poule Des Doods sta ik tweede, moet nog tegen koploper Real en laatste Werder..quote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een maand verder ben ik koploper in de Serie A na vier overwinningen en een gelijkspel. In de CL wil het nog niet helemaal: thuis tegen Arsenal en bij FC Basel speelde ik gelijk. Heb overigens wel veel last van blessures!
Luciano Narsingh van Heerenveen. Als AMR (kan ook op MR spelen, mits aanvallend ingesteld) kun je veel plezier van hem hebben. Hij vecht bij mij (Ajax) met Suarez & Elia. Vorig jaar 7 of 8 wedstrijden (Suarez was in vorm) en ook 7 of 8 assists. Tevens een 7.70 als gemiddelde. Hij koste mij slechts 90K.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef poiuytr het volgende:
Nu 2e game begonnen met Heracles, wil proberen om in het 2e seizoen mee boven in te draaien
Weet iemand nog aardige talentjes voor Heracles?? ik heb namelijk maar een transferbudget van 160k niks dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |