abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2009 @ 23:36:53 #101
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_70239252
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Heb 'm nu gedownload maar hij is wel heel erg donkerblauw bij mij, kan haast geen tekst lezen.. Op jou screen's zijn de achtergronden gewoon lichtblauw..

Edit: Heb nu al wat ik wil die 2e standaard skin FM2009 ingesteld en nu worden de stats die hoger zijn dat 15 wel rood, maar bedankt voor je moeite iig.
Achtergrondplaatje kan je volgens mij gewoon veranderen als die te donker is, teksten ook (is allemaal xml) .

Ik blijf trouwens maar verhuizen, de afgelopen twee seizoenen heb ik elke keer een half jaar op Upton Park gespeeld tijdens de verbouwing van mijn stadium, nu gaan ze weer verbouwen (8.500 zitplaatsen erbij en dan kom ik op net boven de 20k) en nu mag ik 7 maanden op White Hart Lane spelen

I don't like the Spurs
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_70240002
Dit is toch niet normaal voor een speler als Aguero al aantal dingen uitgeprobeerd maar die man gaat het net maar niet vinden wordt er echt zat van..

pi_70240823
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef poiuytr het volgende:
Dit is toch niet normaal voor een speler als Aguero al aantal dingen uitgeprobeerd maar die man gaat het net maar niet vinden wordt er echt zat van..

[ afbeelding ]
Wat je zou kunnen doen is tussendoor ergens een friendly regelen met Liverpool tegen een heel laag elftal (Elinkwijk, AFC etc..).
Dan win je met een nulletje of 20, en heeft Aguero misschien net dat beetje vertrouwen wat hij nu niet heeft.

Ik moet je zeggen dat ik het ook wel heb gehad, maar dan met Djibril Cisse. Was het eerste jaar nog verhuurd aan Sunderland, maar scoorde echt 1 op 2. Eenmaal bij Marseille bakte hij er werkelijk niks van. Moest zelfs 10 wedstrijden wachten op de 1e goal van hem.

GL iig .
  maandag 22 juni 2009 @ 00:38:35 #104
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_70240935
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef poiuytr het volgende:

[ afbeelding ]
Heb je al een favo actie geprobeerd?
Heb nu ook een paar spelers laten trainen op een onderdeel, en heb het idee dat het net wat vlotter gaat nu.
  maandag 22 juni 2009 @ 00:46:53 #105
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70241090
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Heb 'm nu gedownload maar hij is wel heel erg donkerblauw bij mij, kan haast geen tekst lezen.. Op jou screen's zijn de achtergronden gewoon lichtblauw..

Edit: Heb nu al wat ik wil die 2e standaard skin FM2009 ingesteld en nu worden de stats die hoger zijn dat 15 wel rood, maar bedankt voor je moeite iig.
Ga naar Mijn Documenten/SI/skins/echelon/graphics/backgrounds en veranderen de naam van diegene die je wilt in default.
pi_70241128
quote:
Op maandag 22 juni 2009 00:38 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Heb je al een favo actie geprobeerd?
Heb nu ook een paar spelers laten trainen op een onderdeel, en heb het idee dat het net wat vlotter gaat nu.
Hoe bedoel je dat precies favo actie?? Heb veel andere FM's en CM's gespeeld maar ben met deze nog aardig nieuw..

Wopper bedankt voor de tip ga 'm zo wel keer uitproberen maar heb super druk programma, speel namelijk nog voor alles mee dus.
Net even thuis de oude dame opgerold
  maandag 22 juni 2009 @ 01:03:43 #107
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_70241376
quote:
Op maandag 22 juni 2009 00:48 schreef poiuytr het volgende:

Hoe bedoel je dat precies favo actie?? Heb veel andere FM's en CM's gespeeld maar ben met deze nog aardig nieuw..
Ga naar Aguero toe. --->> spelercommunicatie. En daar kan je aan Aguero vragen om de bal tegen het net te knallen en dergelijke. Dan traint hij daarop 3 maanden ongeveer op, en vaak zijn spelers dan wat beter in dat onderdeel geworden. Is het proberen waard
pi_70241772
quote:
Op maandag 22 juni 2009 01:03 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Ga naar Aguero toe. --->> spelercommunicatie. En daar kan je aan Aguero vragen om de bal tegen het net te knallen en dergelijke. Dan traint hij daarop 3 maanden ongeveer op, en vaak zijn spelers dan wat beter in dat onderdeel geworden. Is het proberen waard
Ok bedankt voor de tip een paar dingen reageerde die niet op, toen maar door gezet met nog een paar dingen..
Hij wou alleen meer ruimte op zoeken, naar ja we zullen wel zien wat het wordt..
Morgen even oefenwedstrijdje tegen een laagvlieger inlassen dan maar.. Kijken of hij nog net weet te vinden.
  maandag 22 juni 2009 @ 02:23:02 #109
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_70242242
Klopt, soms denken spelers dat trainen op een onderdeel geen nut heeft en dan doen ze het ook niet.
Maar nogmaals, wellicht helpt het. Je kan altijd proberen een gesprek met ze aan te gaan om het te doen

Morgen een update hoe het met mijn Leeds seizoen is afgelopen
pi_70242266
Weeks is een topper hoorde ik net van DMJN
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70246314
Nu 2e game begonnen met Heracles, wil proberen om in het 2e seizoen mee boven in te draaien
Weet iemand nog aardige talentjes voor Heracles?? ik heb namelijk maar een transferbudget van 160k niks dus..
  maandag 22 juni 2009 @ 11:06:56 #112
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70246365
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef poiuytr het volgende:
Nu 2e game begonnen met Heracles, wil proberen om in het 2e seizoen mee boven in te draaien
Weet iemand nog aardige talentjes voor Heracles?? ik heb namelijk maar een transferbudget van 160k niks dus..
Huren van de grote jongens wordt dat.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 22 juni 2009 @ 12:10:04 #113
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70248146
quote:
Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Port morgen mijn selectie per 1 september 2008 ook wel even.
Mijn transfers:

Mijn selectie + opstelling:

Groepsfase CL ten koste van Galatasaray bereikt en eerste competitiewedstrijd gewonnen.

Een goed begin is het halve werk.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 22 juni 2009 @ 12:14:27 #114
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70248246
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mijn transfers:

[ afbeelding ]

Mijn selectie + opstelling:

[ afbeelding ]

Groepsfase CL ten koste van Galatasaray bereikt en eerste competitiewedstrijd gewonnen.

Een goed begin is het halve werk.
Ik heb ook de CL bereikt, alleen dan ten koste van Sparta Praag, thuis verloren met 2-0, uit goedgemaakt met 5-0.

Nu in de Poule Des Doods, met Real Madrid, Werder Bremen en Olympique Marseille
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_70249952
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:14 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik heb ook de CL bereikt, alleen dan ten koste van Sparta Praag, thuis verloren met 2-0, uit goedgemaakt met 5-0.

Leuke graadmeter voor de rest van je seizoen
Achterstand op Arsenal met 2 punten kunnen verkleinen in wedstrijd net tegen West Ham scoren ze in 94e minuut de 1-1 om moedeloos soms van te worden hele partij gedomineerd..
Nu voorsprong van Arsenal dus weer 4 punten maar met nog 10 wedstrijden verliezen ze er vast nog wel en dan moet ik genadeloos toeslaan..
  maandag 22 juni 2009 @ 13:11:00 #116
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70249982
Misschien is het handig om erbij te zetten welk team je bent

Ik draai nu bovenin mee met Fiorentina, in de CL 1 gewonnen, 2 gelijk en 1 verloren..
pi_70250296
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:11 schreef donroyco het volgende:
Misschien is het handig om erbij te zetten welk team je bent

Ik draai nu bovenin mee met Fiorentina, in de CL 1 gewonnen, 2 gelijk en 1 verloren..
Ik speel met Liverpool, had niet verwacht dat ik zo dichtbij de titel kon komen eerste seizoen.
  maandag 22 juni 2009 @ 13:21:19 #118
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70250330
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:20 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ik speel met Liverpool, had niet verwacht dat ik zo dichtbij de titel kon komen eerste seizoen.
Met The Reds moet je toch wel kampioen kunnen worden in je eerste seizoen, je hebt een vrij compleet elftal
pi_70250546
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:21 schreef donroyco het volgende:

[..]

Met The Reds moet je toch wel kampioen kunnen worden in je eerste seizoen, je hebt een vrij compleet elftal
Daar heb je gelijk in vooral middenveld zit lekker in elkaar
Maar Arsenal is dit seizoen echt oppermachtig, ze winnen elke keer met grote scores ik heb iets meer moeite met scoren terwijl ik super aanvallend speel..
  maandag 22 juni 2009 @ 13:37:14 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70250822
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:14 schreef donroyco het volgende:

[..]

Een maand verder ben ik koploper in de Serie A na vier overwinningen en een gelijkspel. In de CL wil het nog niet helemaal: thuis tegen Arsenal en bij FC Basel speelde ik gelijk. Heb overigens wel veel last van blessures!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 22 juni 2009 @ 13:42:40 #121
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70250960
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een maand verder ben ik koploper in de Serie A na vier overwinningen en een gelijkspel. In de CL wil het nog niet helemaal: thuis tegen Arsenal en bij FC Basel speelde ik gelijk. Heb overigens wel veel last van blessures!
Ik ben nu eind november (Fiorentina) en draai nog steeds bovenin mee (4e), in de Poule Des Doods sta ik tweede, moet nog tegen koploper Real en laatste Werder..

De blessures zijn vooral kleine pijntjes van een paar dagen..
pi_70251010
Ik ben druk aan het spelen met Vauxhall, in the conference leguae north..
Ik wordt daar altijd gezien als de gedoodverfde degradatiekandidaat,
1e seizoen 8e
2e seizoen 19e
3e seizoen 3e (seizoen is halverwege)
Wil graag eens play-offs spelen en promoveren.
pi_70252821
van de Vaart stond op transferlijst bij Real dus had hem geleend nu al paar maanden nu kan ik hem overnemen voor 3,5 miljoen geen geld voor een speler met zijn stats..
Kan hem ook gewoon kopen om weer te verkopen waardoor lekker winst maken
pi_70253698
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef poiuytr het volgende:
Luciano Narsingh van Heerenveen. Als AMR (kan ook op MR spelen, mits aanvallend ingesteld) kun je veel plezier van hem hebben. Hij vecht bij mij (Ajax) met Suarez & Elia. Vorig jaar 7 of 8 wedstrijden (Suarez was in vorm) en ook 7 of 8 assists. Tevens een 7.70 als gemiddelde. Hij koste mij slechts 90K.
Kan nu geen screen posten, ben nog aan het werk.
pi_70253937
Tis echt om gek van te worden. Speel je erg aanvallend, krijg je kans na kans maar scoor je niet. Is de tip: Speel wat minder aanvallend, creeër je totaal geen kansen meer.

Ben voor de 85e keer opnieuw begonnen met Ajax, wat toch het spelersmateriaal heeft om kampioen te worden. Hou het in het begin simpel en hou gewoon de standaard opstelling aan die Ajax op dat moment heeft. Zeg maar de MvB variant. Voorbereiding gaat altijd fantastisch en daarna is er gewoon geen peil meer op te trekken. AC Milan wordt aan de kant gezet waarna je net zo makkelijk verliest van Volendam. Lijkt wel of het ook niet uitmaakt wat je doet. Merk ook dat meerdere mensen dit probleem hebben.

Zijn er ook mensen die een seizoen lang goed presteren? Vraag me af of dit nog wel mogelijk is
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')