Had hier alleen op begin na de vriendschappelijke wedstrijden last van, dat ik heel moeizaam won en een paar wedstrijden verloor.. Middenin seizoen kreeg ik ook een dip met Liverpool toen verloor ik Wigan en Aston Villa uit.. Maar nu ben ik al 17 wedstrijden ongeslagen in de PL, alleen 1e ronde CL verlorenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:05 schreef Tim_G het volgende:
Tis echt om gek van te worden. Speel je erg aanvallend, krijg je kans na kans maar scoor je niet. Is de tip: Speel wat minder aanvallend, creeër je totaal geen kansen meer.
Ben voor de 85e keer opnieuw begonnen met Ajax, wat toch het spelersmateriaal heeft om kampioen te worden. Hou het in het begin simpel en hou gewoon de standaard opstelling aan die Ajax op dat moment heeft. Zeg maar de MvB variant. Voorbereiding gaat altijd fantastisch en daarna is er gewoon geen peil meer op te trekken. AC Milan wordt aan de kant gezet waarna je net zo makkelijk verliest van Volendam. Lijkt wel of het ook niet uitmaakt wat je doet. Merk ook dat meerdere mensen dit probleem hebben.
Zijn er ook mensen die een seizoen lang goed presteren? Vraag me af of dit nog wel mogelijk is
Haha prachtigquote:Op maandag 22 juni 2009 16:14 schreef -Willempie- het volgende:
Ben nu manager van Carlisle, met Jesus look-a-like David Prutton in de selectie.Ik word altijd zo vrolijk als ik die foto zie.
Reflexen en balbehandeling lijkt mij.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:11 schreef Juk het volgende:
Welke stats zijn belangrijk voor een keeper zodat hij goed is in afstandschoten tegenhouden?
is toch realistisch met de werkelijkheidquote:Op maandag 22 juni 2009 15:05 schreef Tim_G het volgende:Ben voor de 85e keer opnieuw begonnen met Ajax, wat toch het spelersmateriaal heeft om kampioen te worden. Hou het in het begin simpel en hou gewoon de standaard opstelling aan die Ajax op dat moment heeft. Zeg maar de MvB variant. Voorbereiding gaat altijd fantastisch en daarna is er gewoon geen peil meer op te trekken. AC Milan wordt aan de kant gezet waarna je net zo makkelijk verliest van Volendam. Lijkt wel of het ook niet uitmaakt wat je doet. Merk ook dat meerdere mensen dit probleem hebben.
quote:
Inderdaad, die kop had ie vorig jaar alquote:
Ik ben ook Carlisle, net begonnen aan mijn vijfde seizoen (derde seizoen in Championship). Ik heb de beste jeugdopleiding van de competitie, wat erop neerkomt dat iedereen dus constant mijn talentjes weg aan het plukken is. Ik hou ze liever vast tot ~1 jaar voor het einde van hun contract, maar mijn bestuur grijpt eigenlijk altijd in als er weer een miljoenenbod komt. Bijvoorbeeld in het begin van dit seizoen. Qua geld zat alles goed, selectie prima in orde, ruim een miljoen aan transferbudget nog in kas, 20k onder max wekelijkse loonkosten. Komt QPR op de laatste dag van de transferperiode opeens met een paniekbod van 3 miljoen op mijn (19 jarige) linksback. Mijn bestuur vond het bod te goedquote:Op maandag 22 juni 2009 16:14 schreef -Willempie- het volgende:
Ben nu manager van Carlisle, met Jesus look-a-like David Prutton in de selectie.Ik word altijd zo vrolijk als ik die foto zie.
Dat, en jumping, dacht ik ook inderdaad. Maar mijn keeper van vorig seizoen kon er al niks van en mijn nieuwe kan het ook niet. Zelfs schoten die niet te hard zijn en recht door het midden komen gaan dwars door hem heen lijkt het wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:41 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Reflexen en balbehandeling lijkt mij.
Lekker hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 19:34 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik ben inmiddels klaar met mijn 1e PL seizoen. En verassend geeindigt op een 12e plekMet de winterstop nog degradatiekandidaat nummer 1 ging het op een gegeven moment lopen als een tierelier. Een beetje vergelijkbaar met NEC in het seizoen 07/08 zeg maar
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geslaagd 1e PL seizoen dus.
Positie?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef BruggiKeane het volgende:
Ik had helaas weinig budget dus weinig kunnen doen. Ben nu net klaar, dus even kijken mijn budget nu gaat worden. Heb Moussa Dembele transfervrij kunnen halen voor als back up. Hij is nu 23 en niet echt veel beter geworden. Verder nog een regen talentje kunnen strikken ook voor de toekomst.
Dit is mijn held, transfervrij overgenomen. 20 jaar pas, en wordt nog veel beter.
Talent van het jaar geworden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AMC idd. Is bij heel veel doelpunten betrokkenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:13 schreef donroyco het volgende:
Positie?Want als spits legt ie er weinig in
(schat een AMC of MC)
Is Jukka Lehtovaara niks?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Jiveje het volgende:
Weet iemand een leuk reservekeepertje die ik naar Everton kan halen voor de toekomst?
Zapata misschienquote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef Jiveje het volgende:
Weet iemand een leuk reservekeepertje die ik naar Everton kan halen voor de toekomst?
Wees blij, ik doe het met AGOVV nog steeds met 80kquote:Op maandag 22 juni 2009 20:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is Jukka Lehtovaara niks?
Ik kreeg een verhoging van mijn transferbudget bij Fiorentina met maar liefst 750K tot 1,2 miljoen euro
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wees blij, ik doe het met AGOVV nog steeds met 80k
heel degelijk 4-4-2, soms met een ruit maar meestal gewoon zo:quote:
Ik denk dat het aan je tactiek ligt dat je keer op keer verliest, je speel in totaal met 8 zeer aanvallend ingestelde spelers die bij balzit naar voren gaan. Zo gauw de tegenstander de bal heeft is het maar een bal over de MC's die met een arrow naar AMC staan en ze hebben een zee van ruimte om te bedenken wat ze gaan doen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:05 schreef Joesse het volgende:
[..]
heel degelijk 4-4-2, soms met een ruit maar meestal gewoon zo:
[ afbeelding ]
(Valgaeren staat normaal wel in de basis, is ook aanvoerder, maar die komt net terug van een blessure).
Ik wil het liefst aanvallend voetbal te spelen maar dit team domineert bijna geen een wedstrijd. Ik zou nog eens een keer countervoetbal kunnen gaan proberen. We staan op het moment 16e, maar we zitten nog redelijk aan het begin van de competitie dus ik ga sowieso nog door.
Deze spelers zijn er bij gekomen en weggegaan:
[ afbeelding ]
Koopmans is een degelijke doelman en nog jong. Hij is beter dan de reservekeeper die we al in huis hadden. Eerste doelman Villadsen is er vandoor gegaan, wel mooi wat geld voor gevangen. De andere aankopen moeten zich nog bewijzen, die zijn er op het laatste moment bij gekomen en waren nog niet wedstrijdfit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |