En ik maar altijd denken dat hij Snelle Japie heettequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:48 schreef -J-D- het volgende:
- Voor de Bassie & Adriaan-fans onder ons: de rol van Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld, en die van de Baron (in het begin) door Adriaan (later door Paul van Gorcum); (ja, echt waar! )
Wou ik precies zeggen!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
dat woerkum en woudrichem 1 plaats zijn
Welquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef Rijpie het volgende:
de link naar topic #36 staat niet goed
tevens tvp
Er stonden in het vorige topic ook nog een paar...misschien kunnen die in de OP erbij...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
dat woerkum en woudrichem 1 plaats zijn
Ha Haquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:01 schreef LastRequest het volgende:
Haha, van het weekend werd er nog iemand bij ons in de auto uitgelachen omdat ze niet wist dat Gorkum en Gorinchem hetzelfde waren... toen vroeg ze voor de grap of Woudrichem dan ook anders moest, zei iedereen heel wijs van niet.. en nu zie ik hier van wel
In de Quest van deze maand heb ik hier toevallig iets over gelezen. Had te maken met treinreizen tussen diverse plaatsen, dat het daarvoor toch wel handig was om één tijd te hanteren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:51 schreef The_Mich het volgende:
In één van de vorige delen (ben even deeltje kwijt) stond dat er vroeger tijdverschil was tussen oost en west nederland.
Ben nu al een tijdje op zoek naar dez bron, maar kan het eigenlijk nergens vinden...
Wie helpt???
Hehe, dat wist ik nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:44 schreef zagevent het volgende:
Dat als je een [url= code invoert, met als url een youtubefilmpje, je een zelfgemaakte tekst onder het filmpje krijgt. Zo dus:
dit dus![]()
Krijg nou wat! Als ik op de bovenste versie klik wordt youtube.com in dit tablad geopend i.p.v in een nieuw tablad (Vista plus IE8). En als ik op de onderste versie klik dan wordt het wel gewoon (netzoals bij alle links) in een nieuw tablad geopend. Dus zoals het hoort.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:44 schreef zagevent het volgende:
Dat als je een [url= code invoert, met als url een youtubefilmpje, je een zelfgemaakte tekst onder het filmpje krijgt. Zo dus:
dit dus![]()
Zou je dit stukje eens in willen scannen misschien of evt. naar me willen mailen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
In de Quest van deze maand heb ik hier toevallig iets over gelezen. Had te maken met treinreizen tussen diverse plaatsen, dat het daarvoor toch wel handig was om één tijd te hanteren.
Volgens mij is er iets van 6 minuten verschil tussen Maastricht en Den Haag, maar ik heb daar geen bron van.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:51 schreef The_Mich het volgende:
In één van de vorige delen (ben even deeltje kwijt) stond dat er vroeger tijdverschil was tussen oost en west nederland.
Ben nu al een tijdje op zoek naar dez bron, maar kan het eigenlijk nergens vinden...
Wie helpt???
Ik neem aan dat je erachter kwam dat beide niet zo is? Canberra is de hoofdstad van Australië en Zuid-Afrika heeft er drie (uitvoerend/wetgevend/rechtsprekend) maar geen ervan is Johannesburg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Dat Sydney de hoofdstad van Australie is en dat Johannesburg de hoofdstad van Zuid-Afrika is.
Hmmm Canberra is volgens mij de hoofdstad van Australie, niet Sydneyquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Dat Sydney de hoofdstad van Australie is en dat Johannesburg de hoofdstad van Zuid-Afrika is.
Eh, dat ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je erachter kwam dat beide niet zo is? Canberra is de hoofdstad van Australië en Zuid-Afrika heeft er drie (uitvoerend/wetgevend/rechtsprekend) maar geen ervan is Johannesburg.
De zomertijd is uitgevonden door de Engelsman William Willett. Wel was de Duitse regering de eerste die hem in de praktijk toepaste.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:30 schreef Iblis het volgende:
Aangezien het nu zomertijd (ook een Duitse uitvinding)
Een van de (vele) dingen waaraan de New Yorkers de n00bs van buiten de stad herkennen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:47 schreef TC03 het volgende:
Dat je Houston Street in New York niet uitspreekt zoals de stad (Hjoestun) maar 'gewoon' als Hauston.
Neenee. Daar komt de vergissing nu juist vandaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:05 schreef Dlocks het volgende:
Huiston dus? Nooit geweten
Geldt dat ook voor de stad Houston?
Bedoel je niet British Petrol?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:56 schreef Papabear het volgende:
BP staat natuurlijk voor Brittisch Patrol en niet voor BenzinePomp. Deze zal ongetwijfeld al meerdere malen voorbij zijn gekomen, maar ik blijf hem leuk vinden
quote:Op maandag 15 juni 2009 03:45 schreef breaky het volgende:
Dat Enschede wordt uitgesproken als En-schè-dée en niet als En-sché-dè
nu ik je nick zie, ik dacht altijd dat als je ergens je ww opvraagt, dat iemand dat dan voor je op ging zoeken en je dat dan toe ging mailenquote:
?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:53 schreef Tweeks het volgende:
Dat die geverfde 'busbanden' op de grond zijn om luchtfoto's aan elkaar te koppelen.
Kwam ik laatst pas achter toen ik een aflevering van Willem Wever terugzag van vroeger..
Yup, zocht al even naar een foto maar kon niets vinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef Iblis het volgende:
Witte cirkels met een zwarte rand, die je op wegen ziet.
op die site staat het toch al?!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:36 schreef Iblis het volgende:
Hier een foto (oog, officieel ‘paspunt’, wordt het daar genoemd):
[ afbeelding ]
Dat is net zoiets als met "scone". De versnapering bij de thee is een "skon", terwijl de plaatsnaam in Schotland "Skoon" isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:15 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Neenee. Daar komt de vergissing nu juist vandaan.
Houston (de stad) = joesten
Houston (de wijk) = hausten
Mijn woordenboek stelt dat voor de versnapering beide uitspraken voorkomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als met "scone". De versnapering bij de thee is een "skon", terwijl de plaatsnaam in Schotland "Skoon" is.
Zegt het ook iets over de achtergrond van het verschil? Ik heb Engelsen nooit iets anders horen zeggen dan "skon".quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:27 schreef Iblis het volgende:
[..]
Mijn woordenboek stelt dat voor de versnapering beide uitspraken voorkomen.
Meen je dat nou? Ik dacht altijd dat Melbourne dat wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmmm Canberra is volgens mij de hoofdstad van Australie, niet Sydney
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik dacht altijd dat Melbourne dat was
Canberra is correct...quote:
Ik dacht vroeger dat die band was bedoelt om dodelijke ongelukken te markeren.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:36 schreef Iblis het volgende:
Hier een foto (oog, officieel ‘paspunt’, wordt het daar genoemd):
[ afbeelding ]
dude, dat meen je nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:13 schreef Joepdebaksteenkoe het volgende:
Dat ze in de karwei reclame zo snel praten omdat het 'geen punt bij karwei' is
Ok daar kom ik dan ook net achterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:13 schreef Joepdebaksteenkoe het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:28 schreef Morgause het volgende:
In het jaar 2000 heb ik een pc gekocht en gelijk internet erbij genomen natuurlijk. Na een jaar kwam ik er pas achter dat je kan kopiëren en plakken. Weet je wel hoeveel quotes ik gewoon getikt heb op forums en lappen teksten over heb geschreven. pfff
En ik!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[quote]
[..]
Ok daar kom ik dan ook net achter
In het jaar 2000 heb ik een pc gekocht en gelijk internet erbij genomen natuurlijk. Na een jaar kwam ik er pas achter dat je kan kopiëren en plakken. Weet je wel hoeveel quotes ik gewoon getikt heb op forums en lappen teksten over heb geschreven. pfff
Oh My God!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:28 schreef Morgause het volgende:
Whahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:28 schreef Morgause het volgende:
Nu je het zegt.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:33 schreef Honeymooner het volgende:
Ik kwam er gister achter dat Ray-Ban komt van: to ban rays.. En ndat het niet een of andere naam van een kerel is.
We have a winnerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:28 schreef Morgause het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ontdekte trouwens pas 2 maanden terug waarom Pinkpop zo heette
HAHAHAH ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:57 schreef BroesWillems het volgende:
ik dacht ook altijd dat het borstkrol was ipv borstcrawl...
Je weet dat je een bericht kunt aanpassen zodat je niet een heel nieuw bericht hoeft te plaatsen als je een foutje maakt?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:51 schreef Anniebab het volgende:
Shit ik zag nu pas jaaaren later , dit was dagen later srry.
Dat had ik ook ja, ik dacht altijd dat Vennegoor en Hesselink heel erg op elkaar moesten lijken, omdat de commentatoren ze niet uit elkaar konden houden.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef hetismijrobbert het volgende:
Ik keek vroeger wel eens voetbal en als het commentaar dan iets was in de trant van ' En Vennegoor of Hesselink heeft de bal' dan dacht ik altijd dat de commentatoren niet wisten of Vennegoor nou de bal had of Hesselink tot ik later begreep dat het 1 persoon is..
Maar.....maar... mijn gewone bril is van Ray-Banquote:Op zondag 21 juni 2009 13:33 schreef Honeymooner het volgende:
Ik kwam er gister achter dat Ray-Ban komt van: to ban rays.. En ndat het niet een of andere naam van een kerel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Nooit bij stilgestaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:13 schreef Joepdebaksteenkoe het volgende:
OMG hahaquote:Op maandag 22 juni 2009 11:18 schreef SemperFii het volgende:
Toen ik een jaartje of 5 was, kreeg ik een keertje 'zakgeld' van een vriendin van mn moeder.
Ik heb een half uur naar dat muntje van 5 zitten kijken maar ik zag het verschil met gewoon geld echt niet.
Later heb ik het als 'gewoon geld' proberen uit te geven in de winkel en het lukte gewoon!
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef SemperFii het volgende:
Ik zag mn broer een keertje lopen met een pakje condooms(was toen 7 ofzo). Toen ik vroeg waar het voor was zei hij: "Om mijn gereedschap in te stoppen". Tot mijn 11e heb ik gedacht dat hij daar hamers en schroevendraaiers in stopte![]()
Vlak daarna kwam je er achter dat je een bril nodig had?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:17 schreef Smart-Einstein het volgende:
Altijd, als ik deze auto zat rijden of zag staan op de weg, dacht ik dat er achter op "Bravo" stond
[ afbeelding ]
Ge-ni-aalquote:Op maandag 22 juni 2009 13:36 schreef Dropdown het volgende:
En dat Elvis geen vis is. Riep ik een keer bij een spelletje Pim-Pam-Pet. Een vis met een E, Elvis!!.
Ach, als je één keer denkt dat er bravo staat, zie je er ook constant bravo inquote:Op maandag 22 juni 2009 16:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vlak daarna kwam je er achter dat je een bril nodig had?
Ik vind 'm vrij duidelijk hoor:quote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hmm, nu je het zegt het lijkt inderdaad ook wel op een H. Albert Heijn moet dat onduidelijke logo maar eens vernieuwen.
Dus niet voor company?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef iRain het volgende:
Ik dacht altijd dat .com voor computer stond, maar het is dus commercial.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat je met Glorix doekjes niet je aars maar de toiletbril schoon moet poetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |