nu ik je nick zie, ik dacht altijd dat als je ergens je ww opvraagt, dat iemand dat dan voor je op ging zoeken en je dat dan toe ging mailenquote:
?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:53 schreef Tweeks het volgende:
Dat die geverfde 'busbanden' op de grond zijn om luchtfoto's aan elkaar te koppelen.
Kwam ik laatst pas achter toen ik een aflevering van Willem Wever terugzag van vroeger..
Yup, zocht al even naar een foto maar kon niets vinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef Iblis het volgende:
Witte cirkels met een zwarte rand, die je op wegen ziet.
op die site staat het toch al?!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:36 schreef Iblis het volgende:
Hier een foto (oog, officieel ‘paspunt’, wordt het daar genoemd):
[ afbeelding ]
Dat is net zoiets als met "scone". De versnapering bij de thee is een "skon", terwijl de plaatsnaam in Schotland "Skoon" isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:15 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Neenee. Daar komt de vergissing nu juist vandaan.
Houston (de stad) = joesten
Houston (de wijk) = hausten
Mijn woordenboek stelt dat voor de versnapering beide uitspraken voorkomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als met "scone". De versnapering bij de thee is een "skon", terwijl de plaatsnaam in Schotland "Skoon" is.
Zegt het ook iets over de achtergrond van het verschil? Ik heb Engelsen nooit iets anders horen zeggen dan "skon".quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:27 schreef Iblis het volgende:
[..]
Mijn woordenboek stelt dat voor de versnapering beide uitspraken voorkomen.
Meen je dat nou? Ik dacht altijd dat Melbourne dat wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmmm Canberra is volgens mij de hoofdstad van Australie, niet Sydney
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik dacht altijd dat Melbourne dat was
Canberra is correct...quote:
Ik dacht vroeger dat die band was bedoelt om dodelijke ongelukken te markeren.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:36 schreef Iblis het volgende:
Hier een foto (oog, officieel ‘paspunt’, wordt het daar genoemd):
[ afbeelding ]
dude, dat meen je nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:13 schreef Joepdebaksteenkoe het volgende:
Dat ze in de karwei reclame zo snel praten omdat het 'geen punt bij karwei' is
Ok daar kom ik dan ook net achterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:13 schreef Joepdebaksteenkoe het volgende:
Dat ze in de karwei reclame zo snel praten omdat het 'geen punt bij karwei' is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |