OMG hahaquote:Op maandag 22 juni 2009 11:18 schreef SemperFii het volgende:
Toen ik een jaartje of 5 was, kreeg ik een keertje 'zakgeld' van een vriendin van mn moeder.
Ik heb een half uur naar dat muntje van 5 zitten kijken maar ik zag het verschil met gewoon geld echt niet.
Later heb ik het als 'gewoon geld' proberen uit te geven in de winkel en het lukte gewoon!
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef SemperFii het volgende:
Ik zag mn broer een keertje lopen met een pakje condooms(was toen 7 ofzo). Toen ik vroeg waar het voor was zei hij: "Om mijn gereedschap in te stoppen". Tot mijn 11e heb ik gedacht dat hij daar hamers en schroevendraaiers in stopte![]()
Vlak daarna kwam je er achter dat je een bril nodig had?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:17 schreef Smart-Einstein het volgende:
Altijd, als ik deze auto zat rijden of zag staan op de weg, dacht ik dat er achter op "Bravo" stond
[ afbeelding ]
Ge-ni-aalquote:Op maandag 22 juni 2009 13:36 schreef Dropdown het volgende:
En dat Elvis geen vis is. Riep ik een keer bij een spelletje Pim-Pam-Pet. Een vis met een E, Elvis!!.
Ach, als je één keer denkt dat er bravo staat, zie je er ook constant bravo inquote:Op maandag 22 juni 2009 16:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vlak daarna kwam je er achter dat je een bril nodig had?
Ik vind 'm vrij duidelijk hoor:quote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hmm, nu je het zegt het lijkt inderdaad ook wel op een H. Albert Heijn moet dat onduidelijke logo maar eens vernieuwen.
Dus niet voor company?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef iRain het volgende:
Ik dacht altijd dat .com voor computer stond, maar het is dus commercial.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat je met Glorix doekjes niet je aars maar de toiletbril schoon moet poetsen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat je met Glorix doekjes niet je aars maar de toiletbril schoon moet poetsen.
Dit vind ik ook wel een schitterende!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef SemperFii het volgende:
Ik zag mn broer een keertje lopen met een pakje condooms(was toen 7 ofzo). Toen ik vroeg waar het voor was zei hij: "Om mijn gereedschap in te stoppen". Tot mijn 11e heb ik gedacht dat hij daar hamers en schroevendraaiers in stopte![]()
Het duurde een tijd voordat ik doorhad dat de www in de adressen niet staat voor "onderdeel van het internet", maar gewoon de standaard naam is voor het web-gedeelte van een bepaald domein.quote:
Oeh herkenbaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:11 schreef SemperFii het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:17 schreef Smart-Einstein het volgende:
Altijd, als ik deze auto zat rijden of zag staan op de weg, dacht ik dat er achter op "Bravo" stond
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat ze Babbeltje heette....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:16 schreef 9611Niels het volgende:
Dat Midas Wolf niet Middas, maar Miedas heet
Dat Babetje (van Lizzy en Juultje, jwz) niet bábetje maar babétje heet
Dat het niet vaniervla is maar vaniejjevla
Dat heeft toch wel een paar jaartjes geduurd
Daarom had ik zoiets... een alfa romeo bravo? Die is toch van fiat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:31 schreef Yozzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was je niet in de war met de Fiat Bravo?
rofl, ik dacht serieus vroeger ook dat dat een M wasquote:Op maandag 22 juni 2009 21:22 schreef seventhseagulll het volgende:
Volgens mij is het albert heijn logo een A en een H aan elkaar vast.
Datzelfde had ik bij Boy George altijd. Later, toen ik er eenmaal achter was, dacht ik bij mezelf: 'ja, dat 'Boy' staat er ook niet voor niks bij vermeld natuurlijk... anders denkt iedereen dat-ie een vrouw is...!'quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:33 schreef henkde_j het volgende:
Vroeger weigerde ik te geloven dat Micheal Jackson een man was
Voor sommigen is het een shock als je vertelt dat hij ooit een neger was.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:33 schreef henkde_j het volgende:
Vroeger weigerde ik te geloven dat Micheal Jackson een man was
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:54 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Voor sommigen is het een shock als je vertelt dat hij ooit een neger was.
Professor Barabasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef nattermann het volgende:
Dat het professor barabas is en niet barbaras
Herkenbaarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 07:18 schreef mien-moeke het volgende:
MJ's liedje Liberian Girl.
Dacht altijd dat dat ging over het meisje van de bibliotheek.
Hoorde m gisteren op de radio en ineens schoot het door m'n hoofd: Liberian.. Liberia... Liberië...
Bieb= Librarie
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:39 schreef svefn het volgende:
Als ik wilde weten of iemand een man of vrouw was, klikte ik helemaal door naar fotoboek/profiel. Kwam d'r laatst pas achter dat we daarvoor die leuke mannetjes en vrouwtjes naast de username hebben staan
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:51 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Datzelfde had ik bij Boy George altijd. Later, toen ik er eenmaal achter was, dacht ik bij mezelf: 'ja, dat 'Boy' staat er ook niet voor niks bij vermeld natuurlijk... anders denkt iedereen dat-ie een vrouw is...!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |