Hey het is niet mijn schuld dat uniekhoorn mij liever vindt dan jou!quote:
Autsj...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Mijn avondeten is er weer uit. Toch maar niet naar Pilates zo..
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Doe jij nou ook maar een zonnebril!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey het is niet mijn schuld dat uniekhoorn mij liever vindt dan jou!
Met je zonnebril.
Hortsjik!quote:
Och tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
eey lieve Uniek!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey schat van een TJD
Je moet gewoon ook niet bewegen idd
Kan dat van gewoon paar keer per dag trap op en af lopen? Verder beweeg ik idd weinigquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
TJ, gewoon een spiertje een beetje verrekt misschien?
Geen idee of er iets niet goed was aan het eten, maar ziek was ik niet. Werd ineens heel snel misselijk en toen ging alles er uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Och tochBen je ziek, of was er iets niet goed?
Dat kan zelfs als je te enthousiast een pot augurken open probeert te maken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
eey lieve Uniek!
Sorry zal niet meer ongehoorzaam zijn
[..]
Kan dat van gewoon paar keer per dag trap op en af lopen? Verder beweeg ik idd weinig
Nee, da's een creme! Die staat er vaak, is volgens mij van de uitbater van dat broodjes/sigarettenzaakje er bij!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Stond jullie beetle vanmorgen bij de anwb pomp in B. Greys?
Oke! 't regende en ik zoefde er voorbij op de fietsquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, da's een creme! Die staat er vaak, is volgens mij van de uitbater van dat broodjes/sigarettenzaakje er bij!
Maar ik weet welke je bedoelt!
En de Kaasmobiel?!?!?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oke! 't regende en ik zoefde er voorbij op de fiets![]()
Het gaat weer goehoed met mijn rug!
Dan mag jij dat voortaan voor me doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat kan zelfs als je te enthousiast een pot augurken open probeert te maken.
Voor een nieuwe koppakking? 850,- is geen vriendenprijsjequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die is morgenmiddag pas klaar, en ik moet rekenen op iets van 850.-
Nietquote:
Dat is niet het enige, hij heeft ook een nieuwe distributieriem en voor de rest weet ik 't niet, mss wordt 't nog wel iets minder, mn zwager moest het nog uitrekenen. Hij werkt bij de garage in kwestie dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor een nieuwe koppakking? 850,- is geen vriendenprijsje.
Jij denkt dat ik dus gewoon rustig aan kan gaan hardlopen e.d.?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:19 schreef Syrena het volgende:
TJ, ik heb dat ook vaker. Komt idd gewoon omdat we niks gewend zijnJe kunt gewoon beginnen met sporten
(doe wel rustig, anders kun je een week niet bewegen, ik spreek uit ervaring
)
Balen! naja morgen mss beterquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
NietIk heb al vier dagen niks gedaan
Ja ze moesten ook van alles schoonmaken enzo. En die klepdeksels was ook wat mee geloof ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:30 schreef sigme het volgende:
Nieuwe distributie is ook een duur geintje ja. Maar net als de koppakking - veel arbeid, weinig onderdeel.
Ik hoop dat je kop goed blijft - het is de zwakke plek van de Express.
Kleppen moeten gesteld worden, neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ze moesten ook van alles schoonmaken enzo. En die klepdeksels was ook wat mee geloof ik.
De kop van de motor is de zwakke plek? Echt nog nooit van gehoord, heb jij er ook een gehad?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Gezien TJ zijn medische geschiedenis met zijn hart zou ik als ik hem was toch met de dokter overleggen of hij wel of niet mag sporten...quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:19 schreef Syrena het volgende:
TJ, ik heb dat ook vaker. Komt idd gewoon omdat we niks gewend zijnJe kunt gewoon beginnen met sporten
(doe wel rustig, anders kun je een week niet bewegen, ik spreek uit ervaring
)
Wat ben jij toch stoer dat je zoveel van auto's weetquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Kleppen moeten gesteld worden, neem ik aan.
Van de Express is de kop de (beruchte) zwakke plek, helaas. Ik had er ook een - hij is met lekke kop en al geëxporteerd naar Marokko. Daar is arbeid niet zo'n probleem, en zijn Expressjes erg gewild.
Was een fijn auto'tje. Daarvoor heb ik een F6 gehad - die was ook fijn. Benzine, en die was op een gegeven moment verroest.
Maar.. bedtijd!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Sigme!
En kaas, heb je loveli wel eens gehoord over technische toestanden? Die weet er ook al zoveel van!
Hahaaa! Een klotedag met een goed vooruitzicht dus! Same as me, morgen heb ik ook vrij, en donderdag ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
*lompe knol stampt binnen
It's been one of those days! Te laat op werk door vertraging OV, chaos bij werk, kloten aan iets wat achteraf al gedaan blijkt te zijn en veel langer gewerkt dan geplandWaardoor ik besloot maar iets op Utrecht CS te halen (anders pas eten om 8 uur, half 9) en toen had ik het koud en wou ik iets warms en heb ik een patatje gehaald
En mijn buik straft me nu met buikpijn
MAAR! Nu ben ik thuisEn morgen ben ik vrij
![]()
*aai op buik Goodbye*
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:26 schreef Muis006 het volgende:
Mariaaa!
Hier is een filmpje van de Zweedse talentenshow om je op te vrolijken. 't Is geen youtube link omdat je dan moet 18+ -en
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/34606682.html
Jij bent toch zo schattig en positiefquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank Poez!![]()
En woeiii Kaaaaas! *cheers voor vrije mensen*![]()
Ja ik moest wel even uber-OT zijn he, toeleven naar de TT met de zeurderitis...!Maar het mooie aan kutte dagen is dat het altijd alleen maar BETER kan worden!
*blij*
Nu alleen die buikpijn de wereld uit en ik ben klaar voor morgen!
Hey! Wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef P.F het volgende:
Net heel lekker gegeten met Merel! En het was gezellig!!
Nou moe... Je kan het maar weer kwijt zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Geen idee of er iets niet goed was aan het eten, maar ziek was ik niet. Werd ineens heel snel misselijk en toen ging alles er uitVoel me nu eigenlijk wel wat beter, alleen een beetje slap.
Neen! Wie anders!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
Hihi. De paarden vliegen ons om de oren hier!
De dekhengst mis ik nog....!
Ja nou klinkt het heel gezond, maar je vergeet te vertellen dat er een pizza om die groenten heen zatquote:
Nog even:quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja nou klinkt het heel gezond, maar je vergeet te vertellen dat er een pizza om die groenten heen zat
Oh hoe heet zon fries beest ook alweer? Friese stabij ofzo??quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Neen! Wie anders!
Een dekhengst-Fries![]()
En Tink:maar ik kan mieperen als de beste hoor, vlak me niet uit
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja nou klinkt het heel gezond, maar je vergeet te vertellen dat er een pizza om die groenten heen zat
Da's een hond.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh hoe heet zon fries beest ook alweer? Friese stabij ofzo??
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb het geedit zodat jij de eerste bent
Wat ben je toch een liefje!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef neen het volgende:
[..]
You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!quote:
Dit gaat te furr!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef neen het volgende:
Of een Little Pony!
My little Pony... my little pooony. laalalalalalalaaaaaaaaaa
Niks te fur! kwaliteit!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit gaat te furr!
Iedereen trouwens heel erg bedankt voor de adviezen en de meelevende woorden! Ik zit ein-de-lijk op m'n eigen laptoppie en kan weer uitgebreid interwebzen!
Verjaardag met vader? Of was dat gister?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Wat een knus mandje heb je voor jezelf gecreëerd daar PF!
Ik mis de Co trouwens vandaag... waar hangt ze uit?
Ging ze vandaag niet opruimen/schoonmaken met een vriendin?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik mis de Co trouwens vandaag... waar hangt ze uit?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
Mijn lijstje:
O: 1 boterham gebakken ei, 1 boterham hagelslag, spekjes.
L: 1 boterham vruchtenhagel
T: 3x frisdrank
D: 2 zielige plakjes stokbrood kruidenboter + canneloni + 2 cappuccino + cola
Echt een zielig lijstje. Ik heb nog een stokbroodje kruidenboter, die kan ik er nog wel indoen?
Geen idee? Maar 500 meer of minder maakt ook niet uit eigenlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
Op hoeveel kcal. zat je in totaal dan PF?
Heb je wel flink wat caneloni op?
Liever iets groens. Niet te verwarren met schimmelquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
Ik moet minder cafeďne drinken, dat onderdrukt m'n hongergevoel.
Maar, een stokbroodje kruidenboter? Ik heb er niet echt zin in dus als het echt super super ongezond is verzin ik iets nieuws
Op dit tijdstip krijg ik echt geen groenten meer wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Liever iets groens. Niet te verwarren met schimmel.
Ik ook niet. Want de zak drop is leeg. Het leek zo'n goed plan allemaalquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Op dit tijdstip krijg ik echt geen groenten meer weg
Oja. Maar hij zit nu al in de ovenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook niet. Want de zak drop is leeg. Het leek zo'n goed plan allemaal...
Uhmz, stokbroodje is niet zo handig, misschien boterham pindakaas oid?
Ovens hebben iets heel speciaals. Het heet een deur. Daarmee kan je hem eruit halenquote:
Wat goed!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:14 schreef conleche het volgende:
Black Beauty in da house!!!
OMG wat een dag. Ik ben kaput!Eerst dus van 10 u 's ochtends tot half 5 schoongemaakt en ik heb geen één pauze genomen, ja om een boterham en sushi te eten. Maar ja, je gaat niet Fokken, of je zelf in te korte rokjes fotograferen als je vriendin jouw badkamer staat te soppen. Resultaat is wel een schoon en opgeruimd huis: ik ben zo blij!!
![]()
Toen op de fiets, want ik moest nog alle boodsschappen doen voor het eten, wat ik ook nog moest koken. Ik dacht dat ik 7 uur had gezegd tegen m'n vader. Helaas bleek ik 6 uur te hebben gezegd en waren ze ook nog 3 kwartier te vroeg, omdat ze rekening hadden gehouden met files. Die er niet bleken te zijn. Ik was net de Gall & Gall uit toen de telefoon ging. Waar of dat ik bleef.![]()
M'n huis was dan wel schoon, zelf was ik nog in werkkledij.Nou ja. Het was toch wel gezellig, m'n zusje kwam ook nog en nu ben ik moe maar voldaan zoals dat heet.
Volgende week ga ik een dagje helpen bij vriendinlief en die week erop zij weer bij mij!! Echt prima deal!!!
Koninginnenacht => bewegen => goed.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:52 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgen!
Pff 62,5 vanochtend (dat was gister nog 61,4). En ik weet dat dat niet allemaal vet kan zijn en blabla, maar toch voel ik me nu dik en opgeblazen en stiekem heb ik geen zin meer om koninginnenacht te gaan vieren vanavond
![]()
Wat een muts ben ik ook!![]()
Lijstje komt straks, ik ga nu even braaf brinta maken ook al heb ik eigenlijk geen honger..
Ik ging er vanuit dat ie dat wel gedaan zou hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezien TJ zijn medische geschiedenis met zijn hart zou ik als ik hem was toch met de dokter overleggen of hij wel of niet mag sporten...
Haai, ik was 64.1 vanmorgenquote:Op woensdag 29 april 2009 07:52 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgen!
Pff 62,5 vanochtend (dat was gister nog 61,4). En ik weet dat dat niet allemaal vet kan zijn en blabla, maar toch voel ik me nu dik en opgeblazen en stiekem heb ik geen zin meer om koninginnenacht te gaan vieren vanavond
![]()
Wat een muts ben ik ook!![]()
Lijstje komt straks, ik ga nu even braaf brinta maken ook al heb ik eigenlijk geen honger..
Mijn BMR is volgens de Harris Benedict methode 1506 kcal. Als ik daar 500 kcal onder moet gaan zitten wordt het serieus crashenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je BMR is het aantal kcal dat je nodig hebt om je lichaam draaiende te houden. Dus als je de hele dag in bed stil zou liggen. Je onderhoudsniveau is het aantal kcal dat je nodig hebt om op gewicht te blijven bij je dagelijkse activiteiten. Dus als je veel sport, heb je meer kcal nodig om op gewicht te blijven. Op deze site kan je dit uitrekenen (hij staat ook in het vorige topic). Om af te vallen moet je ca. 500 kcal onder je onderhoudsniveau gaan zitten, om aan te komen 500 erboven. Hoe het zit als je door crashdiëten je stofwisseling om zeep hebt geholpen (weet niet of dat zo is natuurlijk, no offence!) weet ik niet. Ik neem aan dat de aantallen dan niet opgaan.
Buikvet komt vaak door insuline. Te veel snelle suikers (witte suiker, witmeel, glucose/fructosestroop) worden met behulp van insuline omgezet in vet en hebben een voorliefde voor je buik. Als je dat soort troep uit je lijstjes bant, heb je grote kans dat ook je buik minder wordt. Aanleg is natuurlijk ook een factor.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:13 schreef Ek-Mei het volgende:
het probleem is dat ik op een gegeven moment alleen nog maar afval op de plaatsen waar het niet meer nodig is en mn buik gewoon blijft zitten
Ja, onder je onderhoud inderdaad moet je gaan zitten, niet onder die andere.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:23 schreef heaven7 het volgende:
Even nog over je BMR:
[..]
Mijn BMR is volgens de Harris Benedict methode 1506 kcal. Als ik daar 500 kcal onder moet gaan zitten wordt het serieus crashenOnderhoud volgens het schema is 2071. Dus ik neem aan dat ik daar 500 onder moet gaan zitten? En hoe snel zal het afvallen dan wel of niet gaan? (Theoretisch want mijn lijf is raar).
Naar gevoel hč? Ook al was je zelf die een andere functie wou (toch?)quote:Op woensdag 29 april 2009 09:05 schreef Syrena het volgende:
Hmz. Mijn baas is net vertrokken naar onze andere vestiging om de vacaturetekst te gaan maken. Voor mijn vervangster. Ik vind het helemaal niet leuk
suiker moet ik misschien idd gaan bannen, maar ik denk dat het bij mij , als ik naar mn fam. kijk, aanleg is, van beide kanten nog wel geloof ikquote:Op woensdag 29 april 2009 09:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Buikvet komt vaak door insuline. Te veel snelle suikers (witte suiker, witmeel, glucose/fructosestroop) worden met behulp van insuline omgezet in vet en hebben een voorliefde voor je buik. Als je dat soort troep uit je lijstjes bant, heb je grote kans dat ook je buik minder wordt. Aanleg is natuurlijk ook een factor.
Dank Greys en Syrena voor de bezorgdheid maar mag sporten mits het geen contactsporten zijn en andere sporten waarbij je op je schouder kan vallen. Dus bijv skaten mag ik wel maar voorzichtig net als schaatsen en wielrennen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat ie dat wel gedaan zou hebben![]()
TJ> Niet ons vragen dus, maar de dokter ja!En volgens mij mocht je nog niet voetballen van 'm, dus zou ik hardlopen ook maar laten...
Hallo!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:13 schreef Ek-Mei het volgende:
Goeiemorgen ,
Ik ben echt heel erg nieuw hier, af en toe zitten lurken hier en het lijkt me leuk om (een lijstje) mee te posten.![]()
Ben afgevallen van dik over de 80 kilo, weet het niet precies want woog me toen nooit, naar 65 kilo (zelfs iets er onder) het een beetje laten verslonsen (vooral in de weekenden) en nu vanmorgen 66,6 () wil zeker weer terug naar de 65 en het liefst iets eronder, het probleem is dat ik op een gegeven moment alleen nog maar afval op de plaatsen waar het niet meer nodig is en mn buik gewoon blijft zitten
Ik ben gestopt met roken, nu al ruim een maand, dus daar zal het ook mee te maken hebben, plus dat ik de eerste weken mn sigaretten zo ongeveer inruilde voor paaseitjes
![]()
Maandag begin ik weer wat strenger, na koninginnedag en etentje vrijdag en het weekend lijkt me dat een mooie dag om weer te starten.
Dus... Hallo dan maar eerst
je hebt gelijk! ik ga gewoon lekker dansen vanavond, ik ben toch de enige die die kilo extra zietquote:Op woensdag 29 april 2009 08:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Koninginnenacht => bewegen => goed.
Niet gaan => bankzitten => slecht.
oh ja? Hoe weet je dat? Of ben jij misschien de kortste persoon in NL?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Haai, ik was 64.1 vanmorgenEn ik ben nog korter ook!
*proest* wat schattigquote:Op woensdag 29 april 2009 00:14 schreef conleche het volgende:
Toen op de fiets, want ik moest nog alle boodsschappen doen voor het eten, wat ik ook nog moest koken. Ik dacht dat ik 7 uur had gezegd tegen m'n vader. Helaas bleek ik 6 uur te hebben gezegd en waren ze ook nog 3 kwartier te vroeg, omdat ze rekening hadden gehouden met files. Die er niet bleken te zijn. Ik was net de Gall & Gall uit toen de telefoon ging. Waar of dat ik bleef.![]()
Nu iets kleins eten (klein bakje yoghurt ofzo) en dan gaan lopen en dan na het rennen echt ontbijten. Als je geen honger hebt zou ik gewoon op een nuchtere maag gaan lopen, al heeft iemand me ooit eens verteld dat eerst eten effectiever is.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:36 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog niet ontbeten (lig nog in bed!!!!) zou ik beter nuchter kunnen rennen of nu eten en om 11:30 rennen?
Het antwoord op die vraag weet je bestquote:Op woensdag 29 april 2009 09:36 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog niet ontbeten (lig nog in bed!!!!) zou ik beter nuchter kunnen rennen of nu eten en om 11:30 rennen?
Ik let wel op toi Greysjeliefquote:Op woensdag 29 april 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Oh, Tink zegt precies iets anders.
Ik dacht dat ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag was, vandaar
Let maar niet op moi.
Volgens mij zou ik na 2 meter neervallen als ik nuchter zou rennen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:36 schreef P.F het volgende:
Is toch ook zoquote:Op woensdag 29 april 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Oh, Tink zegt precies iets anders.
Ik dacht dat ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag was, vandaar
Let maar niet op moi.
Ja ik ook. maar ik zou ook gaan kotsen op een volle maag..quote:Op woensdag 29 april 2009 09:41 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik na 2 meter neervallen als ik nuchter zou rennen.
En laatst hoorde ik ergens dat het niet zou helpen, nouja, kwaad kan het niet, dus toch maar proberen dan.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hallo!
Ik heb maar één advies voor je: buikspieroefeningen (het liefst in combinatie met sporten). . En ja, die helpen echt.
Nou, dan geef je dus zelf het antwoord al. Eerst eten, wachten en dan lopen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik ook. maar ik zou ook gaan kotsen op een volle maag..
Van 1 of 2 boterhammetjes heb je toch geen volle maag?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik hoef maar iets teveel te eten en krijg pijn in mn zij, dus beetje eten, bakje yoghurt ofzo, banaan?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
[..]
niet bij mijquote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
Dit schijnt een trend te worden
[ afbeelding ]
Ik wel!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Van 1 of 2 boterhammetjes heb je toch geen volle maag?
Je weet hoe mannen, dus ook ik, zijn die gaan dan net wat harder werkenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef Syrena het volgende:
TJ> Ohhh, geen contactsporten! Maar ik denk idd dat fitness onder medische begeleiding fijner isZo'n knap vrouwmens dat je bemoedigend toespreekt enzo
(ja ik heb een iets te romantisch beeld van dit soort dingen
)
Vrijdag ochtend werd ik echt beroerd na 1-2 boterhammen. Maar het kan ook zijn dat de ochtend gewoon niet mijn moment is om te rennen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Van 1 of 2 boterhammetjes heb je toch geen volle maag?
Weet je, dan is mijn reactie altijdquote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
En laatst hoorde ik ergens dat het niet zou helpen, nouja, kwaad kan het niet, dus toch maar proberen dan.
Geilquote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Dankje.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Muis!
voor jou dan een paar kruimeltjes
Vrouwen ookquote:Op woensdag 29 april 2009 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je weet hoe mannen, dus ook ik, zijn die gaan dan net wat harder werken
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vrouwen ookIk ben een keertje zonder m'n sportvriendin gaan bodypumpen, puur en alleen om de trainer
Normaalgesproken zou ik alles aangrijpen om niet te gaan
![]()
Helaas werkt ie er niet meer, hij had de sportschool samen met zijn vrouw, maar hij kon niet van de Amerikaanse del afblijven hoorde ik laterDie ook in die bodypumpklas zat.
Ja dat is ook, al zal het wel ff duren voordat die laag vet weggewerkt is en je ziet dat er onder ergens nog spieren zittenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je, dan is mijn reactie altijd![]()
Dat betekent dat hele volksstammen bodybuilders dus voor niets aan het trainen zijn, dat fitnessen geen zin heeft, dat mijn platte buik en strakke benen ook zomaar uit de lucht zijn komen vallen.
Natuurlijk hebben oefeningen zin! Je spieren worden er sterker en beter gevormd van en je lichaam dus ook strakker. Moet je natuurlijk geen groot overgewicht hebben, want dan zie je het niet. Maar het heeft altijd resultaat (als je het regelmatig doet én vol blijft houden).
Ongeveer een halve kg per week. Je krijgt per week 3500 kcal te weinig binnen, das ongeveer de energie die een halve kg vet bevat. Maar er zijn meer factoren van invloed uiteraard.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:23 schreef heaven7 het volgende:
Even nog over je BMR:
[..]
Mijn BMR is volgens de Harris Benedict methode 1506 kcal. Als ik daar 500 kcal onder moet gaan zitten wordt het serieus crashenOnderhoud volgens het schema is 2071. Dus ik neem aan dat ik daar 500 onder moet gaan zitten? En hoe snel zal het afvallen dan wel of niet gaan? (Theoretisch want mijn lijf is raar).
Oh my!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Het is mijn stad!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga ff gamen, dan naar opticienen daarna de stad in foto's maken van mijn stad
Ik ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
Natuurlijk hebben oefeningen zin! Je spieren worden er sterker en beter gevormd van en je lichaam dus ook strakker. Moet je natuurlijk geen groot overgewicht hebben, want dan zie je het niet. Maar het heeft altijd resultaat (als je het regelmatig doet én vol blijft houden).
Echt? Ik heb meer problemen met brood of ei of melk oid. Yoghurt hou ik zonder problemen binnen. Sorry voor mijn advies Pf! Niet naar luisteren!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:54 schreef Chicolate het volgende:Ik zou geen yoghurt eten voor het hardlopen. Dat gaat schiften als je pech hebt, en dan gooi je alsnog alles eruit
.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef Merel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, mijn idee! En mijn meneer rent net de deur uit voor melk, want die was op. Misschien ga ik wel niet rennen. Maar heel langzaam naar de stad lopen, mini naar oma brengen. En dan naar de markt. Of naar de stad, iets ruilen. Of naar het strand. Ik moet een vervelend (werk-)klusje doen en heb er geen zin in. Valt het op?quote:
Ik zeg ook niet dat oefeningen alléén alles doen. Je moet er natuurlijk ook goed bij eten en evt. afvallen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens.
Ik heb altijd heel veel gesport en deed dagelijks extra buikspieroefeningen.
Resultaat: een sterk gespierde buik onder mijn buikje. Buikje blijft gewoon.
Gelukkig niet uit eigen ervaring, maar ervaring van een vriend van me, die een wedstrijd moest lopen ... op een schiftend bakje yoghurtquote:Op woensdag 29 april 2009 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik heb meer problemen met brood of ei of melk oid. Yoghurt hou ik zonder problemen binnen. Sorry voor mijn advies Pf! Niet naar luisteren!
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen en welkom aan alle nieuwelingen! Het is heerlijk weer hier in Breda en we gaan straks naar Utrecht, op bezoek bij de broer van m'n vriend maar vooral ook even shoppen, hoop ik..
Ik ben altijd heel slank geweest hoor (nu alleen wat kilo's meer door het stoppen met roken).quote:Op woensdag 29 april 2009 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zeg ook niet dat oefeningen alléén alles doen. Je moet er natuurlijk ook goed bij eten en evt. afvallen.
Van afvallen alleen krijg je geen strak lijf.
Van sporten/oefeningen alleen wordt je niet slank.
Maar jij komt straks in Arnhem wonen.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:07 schreef heaven7 het volgende:Ik ben strontjaloers! Ik moet de hele dag werken en heb geen shopmaatje en geen nederlandse stad in de buurt om te shoppen
![]()
Oke, dat verbaast me. Ik dacht vroeger ook altijd dat je dit soort vet niet weg kon trainen (heb stevige bovenarmen en rug en ook altijd een buikje gehad), maar de metamorfose van mijn lichaam de laaste maanden bewijst toch echt mijn ongelijk. Mijn armen, benen, buik en rug zijn echt strak! En dat had ik nooit bereikt met afvallen of sporten alleen. Maar misschien is mijn lichaam wel raar hoor. Al moet ik er wel bijzeggen dat ik wel heel gericht train. En iedere dag.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel slank geweest hoor (nu alleen wat kilo's meer door het stoppen met roken).
Slank en gespierd, maar wel met buikje.![]()
Ik heb nooit gesnoept en altijd gezond gegeten.
Het is mijn bouw en het wil er echt niet af.
Zelfs niet toen ik op mijn zestiende door ziekte veel afviel en onder de 50 kilo kwam.
Eng mager, maar wel met buikje.
Oeeh ja, ik hou van shoppen in Arnhemquote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Maar jij komt straks in Arnhem wonen.![]()
Wanneer eigenlijk?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:16 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik word wel strak van slechts afvallen hoor! Deze pic even voor me houden om de motivatie vast te houden
6 kilo geleden zag ik er zo uit (kon 2 maanden niet eten wegens liefdesverdriet)
[ link | afbeelding ]
Zo zag ik er ook uit!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:16 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik word wel strak van slechts afvallen hoor! Deze pic even voor me houden om de motivatie vast te houden
6 kilo geleden zag ik er zo uit (kon 2 maanden niet eten wegens liefdesverdriet)
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ik het gewoon moet uittesten? Ik had net bedacht dat een handje nootjes wel prima zou zijn maar ik heb nu alweer hongerquote:Op woensdag 29 april 2009 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik heb meer problemen met brood of ei of melk oid. Yoghurt hou ik zonder problemen binnen. Sorry voor mijn advies Pf! Niet naar luisteren!
Ik was toen 23 en ben nu 24quote:
25 zielige minutenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:20 schreef cyclechick het volgende:
PF: Hoe lang ga je lopen? Is een banaan niet handig om even te eten? Of een krentebol? En anders witbrood, want dat kost je maag en darmen niet zoveel werk om te verteren en kan het bloed dus naar je benen tijdens het lopen?
Nee dat wil je nietquote:Op woensdag 29 april 2009 10:20 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil ook twee maanden liefdesverdriet
Idd, ik voelde me afschuwelijk en toen het verdriet voorbij was en mijn lijf dun, was ik blij maar ik zou het niet over willen doenquote:
Oke je hebt gelijk, dat wil ik niet. Maar ik wil wel zo'n lijfquote:
1 km is maar 5 minuutjesquote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga denk ik vandaag ook hardlopen, voor het eerst.
Denk dat ik begin met een rondje griftpark. Dat is 1 lullige kilometer
Dat magquote:Op woensdag 29 april 2009 10:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk, dat wil ik niet. Maar ik wil wel zo'n lijf
Verstandig!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef Vivi het volgende:
Ik wil ook hardlopen! Maar ik stel het uit totdat ik dure hardloopschoenen kan kopen.
I know, ik ga ook niet lopen om mijn conditie te trainen of zodat ik gesport heb, maar ik wil de belastig van mijn achillespees voorzichtig gaan vergroten, zodat ik over een tijdje misschien ook echte stukken kan gaan hardlopen. Heb die vorig jaar verneukt door er een tandwiel in te rammenquote:
De allereerste keer dat ik met mijn racefiets wegging viel ik er bijna vanaf toen er ineens een politiewagen de weg versperde na een bochtquote:
mooie benen!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:16 schreef heaven7 het volgende:
6 kilo geleden: (kon 2 maanden niet eten wegens liefdesverdriet)
[ link | afbeelding ]
Hoe krijg je dat voor elkaar, viel je door je frame?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
De allereerste keer dat ik met mijn racefiets wegging viel ik er bijna vanaf toen er ineens een politiewagen de weg versperde na een bochtIk kwam in mul zand terecht en kon nog net voorkomen dat ik omviel, maar stapte blijkbaar zo raar af dat mijn linkerhiel in de tandwielen zat (die zitten aan de rechterkant van een fiets)
Ik ga nog een boterham eten of brinta als de melk nog goed is. En dan om 11:30 lopen.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef cyclechick het volgende:
PFje hoe ga je het nu aanpakken met hardlopen? Alleen de nootjes en nu lopen, of nog meer en dan wachten?
Ik weet het niet meer, ik viel zegmaar en kon nog net op tijd mijn voeten losklikken, en toen stapte ik scheef af, fiets viel een beetje naar rechts geloof ikquote:Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar, viel je door je frame?
Goedzo!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga nog een boterham eten of brinta als de melk nog goed is. En dan om 11:30 lopen.
Dat klinkt echt heel pijnlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
De allereerste keer dat ik met mijn racefiets wegging viel ik er bijna vanaf toen er ineens een politiewagen de weg versperde na een bochtIk kwam in mul zand terecht en kon nog net voorkomen dat ik omviel, maar stapte blijkbaar zo raar af dat mijn linkerhiel in de tandwielen zat (die zitten aan de rechterkant van een fiets)
Ohja je zit natuurlijk vast in zo'n tenending. Getverderrie.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, ik viel zegmaar en kon nog net op tijd mijn voeten losklikken, en toen stapte ik scheef af, fiets viel een beetje naar rechts geloof ik
Die aan mijn bed hangen zijn door mijn vriend "De Enge Jurkjes" gedoopt, dat zijn de eerste Communie jurkjes van mijn mama en van mij. Verder hangt er aan het kamerscherm een Japanse kimono en een Djellaba geval dat mijn moeder in Egypte heeft gekocht. De leuke jurkjes heb ik wel maar die liggen opgefrot in de kastquote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef cyclechick het volgende:
Viev: Zie ik dat goed, heb jij daar een hele hoop leuke jurkjes hangen in die kamer?
"de enge jurkjes"quote:Op woensdag 29 april 2009 10:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die aan mijn bed hangen zjn door mijn vriend "De Enge Jurkjes" gedoopt, dat zijn de eerste Communie jurkjes van mijn mama en van mij. Verder hangt er aan het kamerscherm een Japanse kimono en een Djellaba geval dat mijn moeder in Egypte heeft gekocht. De leuke jurkjes heb ik wel maar die liggen opgefrot in de kast.
Morgen !quote:Op woensdag 29 april 2009 10:55 schreef kwakveense het volgende:
moggeh, even een schnelle tvp voor ie weer dicht is...
Au!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, ik viel zegmaar en kon nog net op tijd mijn voeten losklikken, en toen stapte ik scheef af, fiets viel een beetje naar rechts geloof ik
Is een strijkijzer duur? Een beetje een goeie?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:00 schreef SiTu het volgende:Mijn eerste vakantiedag.
Vandaag ga ik geroosterde groentensoep maken met brood![]()
Zodat ik lekker kneuterig soep kan maken tussen het strijken door, wat ik al héél lang niet gedaan heb. (Ik vind het trouwens best leuk, strijken, maar gooi kleren altijd ongestreken in mijn veel te kleine, stomme wankelkast).
Tussendoor ga ik lekker een kralenketting maken.
Kneuterigheid
![]()
We hebben er een met het huis, geen idee hoe oud die al is. Erg goed is hij geloof ik niet, hij lekt behoorlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 11:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Is een strijkijzer duur? Een beetje een goeie?
Of is dat zo iets wat je als student niet hebt
Haha, ik wilde dat ik dat probleem had..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:00 schreef Chicolate het volgende:
Shit, volgens mij begint mn bh te klein te worden ... ik had net een strak shirt aan en spotte een derde en vierde tiet aan de bovenkant ...
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef SiTu het volgende:
[..]
We hebben er een met het huis, geen idee hoe oud die al is. Erg goed is hij geloof ik niet, hij lekt behoorlijkmaar zonder stoom doet ie het prima.
Ik geloof niet dat ze zo duur zijn, euro of 30 bij de kijkshop, maar je kan misschien beter een goede kopen met meer mensen?
ik ken het probleemquote:Op woensdag 29 april 2009 11:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, ik wilde dat ik dat probleem had..
Mijn bh's worden allemaal te groot nu ik afgevallen ben, en ik had al maar 75B...
Niet superduur, maar niet heel goedkoop. En als student zijnde kun je best een strijkijzer hebben, maar dan moet je wel een strijkplank kopenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Is een strijkijzer duur? Een beetje een goeie?
Of is dat zo iets wat je als student niet hebt
Ik vind het bij mij eigenlijk irritant. Ik had allemaal mooie nieuwe bh's gekocht en nu kan ik ze niet meer aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, ik wilde dat ik dat probleem had..
Mijn bh's worden allemaal te groot nu ik afgevallen ben, en ik had al maar 75B...
Oh dat geeft niks hoor, ik ben niet zo fijngevoeligquote:Op woensdag 29 april 2009 10:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
"de enge jurkjes"![]()
Je hebt wel eens aangegeven er hier liever niet over te willen praten, maar ik was eigenlijk benieuwd hoe Dean er mee omgaat, met alles enzo? Moest gister ineens aan jullie denken op mijn werk, toen een meisje van 7 en haar zusje van 4 een tekening/gedichtje maakten voor hun oma, over hun recent overleden opa. Het was zo bijzonder hoe ze erover spraken, alsof het heel normaal was dat hij in de hemel was, maar dat ze hem wel misten.
Ik hoop niet dat ik nu juist vervelende herinneringen aanwakker ofzo door hierover te beginnenSorry als ik het niet had moeten vragen
Nee de cup wordt echt te groot. Een borst + mijn hand kan er inmiddels makkelijk in..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind het bij mij eigenlijk irritant. Ik had allemaal mooie nieuwe bh's gekocht en nu kan ik ze niet meer aan.
Word de cup te groot, of alleen de omvang? In dat geval zou ik eens een 70C/70B proberen.
Mijn moeder gebruikt nooit een strijkijzer, dus ik weet ook niet zeker of het echt nodig is maar het lijkt mij wel handig! Zij heeft zo een ijzeren zonder stoom. is die stoom echt nodig?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef SiTu het volgende:
[..]
We hebben er een met het huis, geen idee hoe oud die al is. Erg goed is hij geloof ik niet, hij lekt behoorlijkmaar zonder stoom doet ie het prima.
Ik geloof niet dat ze zo duur zijn, euro of 30 bij de kijkshop, maar je kan misschien beter een goede kopen met meer mensen?
Ik wil ook zo een pedaalemmer! Maar dan voor ą 5 liter, dus niet zo een mini ding.. Maar ik wil niet meer dan 10 euro aan een prullenbak uitgevenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:14 schreef SiTu het volgende:
Oh, nog goedkoper dan ik dacht. *niet meer naar kijkshop gaat*
In dat geval, misschien hebben jullie ook nog tips voor een pedaalemmer? Ik wil er eigenlijk een 20l (15 mag ook) en niet in zo'n geborstelde RVS look, maar wit, of lichtgeel, of desnoods een andere kleur. Onder de 30 euro. Bestaat dat?Ik heb gisteren de blokker, de leen bakker en de action gehad, maar daar hadden ze ze niet.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef Vivi het volgende:
Koop gewoon een aftands ding op de vrijmarkt PF! Strijkijzers zijn trouwens ook handig om overspelige vriendjes mee te mishandelen.
Mwah, ik weet niet. Als je je kleding goed uithangt na het wassen is het niet zo heel nodig, behalve voor bepaalde bloesjes (blousejes?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn moeder gebruikt nooit een strijkijzer, dus ik weet ook niet zeker of het echt nodig is maar het lijkt mij wel handig! Zij heeft zo een ijzeren zonder stoom. is die stoom echt nodig?
Maar de vraag is - als ik al amper de afwas doe - of het een nuttige aanschaf is. Ik kan denk ik hooguit 1 medestander vinden? Of misschien heeft iemand al een strijkijzer..
Er wordt deze week een aansluiting voor een vaatwasser gemaakt.. En dat schijnt dringend nodig te zijn want de meesten trekken het echt niet dat er 2 dagen een bord en een kopje van mij op het aanrecht staat![]()
![]()
Nou ja, prima
Fijn dat hij 't zo goed op paktquote:Op woensdag 29 april 2009 11:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh dat geeft niks hoor, ik ben niet zo fijngevoelig.
Dean gaat er wel goed mee om, hij zegt wel regelmatig "Oma is lief he" En dan zeg ik "Ja, maar we kunnen niet meer naar oma toe he, oma was heel ziek he, en nu is ze in de hemel maar ze houdt héél veel van jou" en dat lijkt hij wel goed te accepteren. Laatst zaten we bij de zandbak en toen zei een moeder tegen haar dochtertje dat ze zo naar oma gingen en Dean hoorde dat en zei toen in zichzelf "Oma ziek, oma in de hemel"
. En als we naar "Opa" Dick gaan (de partner van mijn moeder) afspreken dan zegt ie wel "en oma? " maar hij lijkt het wel te accepteren. Hij is natuurlijk ook nog heel klein.
wat Vief en Greys zeggenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:27 schreef Greys het volgende:
Wat Vief zegt. Als je krap bij kas zit ga je natuurlijk geen nieuwe strijkplank en strijkbout kopen.
Gewoon tweedehandsjes, vooral als je het denkt misschien maar heel weinig te gebruiken.
Geen Jysk hier (in de buurt dan, heb geen auto). Bij Xenos hadden ze alleen van die huge-ass 30L dingen (wel mooi vond ik) of kleintjes. Maar bij de kwantum ga ik denk ik vrijdag eens kijken, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedkope pedaalemmers zijn vast ook te vinden bij Kwantum en Xenos.
Probeer voor de grap ook eens een smallere omvang. Daar gaat tijdens het afvallen meestal toch wel een maat van afquote:Op woensdag 29 april 2009 11:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee de cup wordt echt te groot. Een borst + mijn hand kan er inmiddels makkelijk in..![]()
Als ik klaar ben met afvallen (over 2 kilo) ga ik een paar nieuwe bh's kopen, 75/80 A zal ik dan moeten hebben vrees ik.
Het was ook meer een toekomst plan voor als ik _wel_ geld zou hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:27 schreef Greys het volgende:
Wat Vief zegt. Als je krap bij kas zit ga je natuurlijk geen nieuwe strijkplank en strijkbout kopen.
Gewoon tweedehandsjes, vooral als je het denkt misschien maar heel weinig te gebruiken.
En leuk die aansluiting, maar wie gaat die vaatwasser dan betalen PF?
En mogen jullie die dan allemaal gebruiken?
O nee hoor ik hoef echt geen nieuwe! Ik ben gewoon niet zo bekend in de strijkijzerbranche, ik dacht dat die dingen 130 euro waren!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
Ikea heeft een strijkplank voor 24,95 als je perse een nieuwe wilt.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20091787
Oja, het is ook nog vrijmarkt!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef Vivi het volgende:
Koop gewoon een aftands ding op de vrijmarkt PF! Strijkijzers zijn trouwens ook handig om overspelige vriendjes mee te mishandelen.
Als je goed genoeg zoekt is alles minstens 130 euroquote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef P.F het volgende:
[..]
O nee hoor ik hoef echt geen nieuwe! Ik ben gewoon niet zo bekend in de strijkijzerbranche, ik dacht dat die dingen 130 euro waren!
Daar kan je als je goed zoekt, heel veel leuke spulletjes voor je kamer vindenquote:
Dus voor 14 euro ben ik klaarquote:Op woensdag 29 april 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
Hier, een strijkplank voor op tafel, voor VIER EURO (!!!!) NIEUW bij IKEA.
Voor de weinige keren dat je even wat wilt strijken is dat prima zat!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50119054
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:41 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik strijk persoonlijk ook niet vaak, maar je hebt ook mensen die het iedere dag doen.
[ afbeelding ]
MINDER!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Dus voor 14 euro ben ik klaar? Je weet wel veel van strijken Greys
Uithangen na het wassen FTWquote:Op woensdag 29 april 2009 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb één jurkje, dat moet ik helaas wel strijken. Maar doorgaans zoek ik mijn kleding ook uit op niet-strijken.
Als je een fles wijn van 7 euro kan kopen, kan dat droogrek er ook wel afquote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar moet ik dan eerst weer een duur wasrekje voor kopen! Die dingen beginnen bij 8 euro
DOE!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar moet ik dan eerst weer een duur wasrekje voor kopen! Die dingen beginnen bij 8 euro
Je bent briljant! Ik ga de strijkplank verplaatsen tot in mijn kamer (hij staat nu in de gang)! Waarom heb ik daar nooit eerder aan gedachtquote:Op woensdag 29 april 2009 11:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik vind zo nu en dan strijken leuk. Zo'n berg wasgoed die dan opeens netjes in je kast ligt. En ondertussen flauw wat series kijken ... Relaxt
.
Zo, laat ik maar eens gaan ontbijten.
Ja dat doe ik altijd alquote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
DOE!
NORMAAL!
Als je één jurkje (of twee, of drie) moet uithangen, dan hang je die toch aan een hangertje aan:
- deurknop
- bovenkant deur
- douchecabine
etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |