abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:19:24 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68455234

Het vorige deel: Slank #686 Over afvallen en zo.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:22:15 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68455329
*nerd-magneet-topic
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:23:19 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68455370
Greys, misschien een schrale troost, maar ik snap er ook niks van .

Maar! Ik heb wel een wii! En een GameCube!! En een DS!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68455411
Ik heb ook een Wii. Oh, én haast.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68455425
Ik wil een Wii. Maar ook een PDA. En allebei is te duur, vind ik.
Dus ik spaar nog even door met m'n Bol.com-bonnen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:25:50 #6
148689 Muis006
pi_68455465
Ik heb een Nintendo 64, een Gamecube, en SNES, een Wii, 7 Gameboys, 2 playstations en een Commodore Amiga.

En ik wil dat het mijn verjaardag is want die leukstetaarten winkel heeft veel te veel dingen die ik wil hebben
pi_68455567
Dames!! Advies graag!

Jurkje voor bruiloft. Welke kleur accessoires? Ik dacht zelf aan petrol. Of fuchsia, of helder-donkergroen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:29:37 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68455614
Wat moet je nou met 7 gameboys?!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:30:22 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68455636
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
Dames!! Advies graag!

Jurkje voor bruiloft. Welke kleur accessoires? Ik dacht zelf aan petrol. Of fuchsia, of helder-donkergroen?
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kleur uit het pak van je man!
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:32:00 #10
148689 Muis006
pi_68455689
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat moet je nou met 7 gameboys?!
Even denken!

Een classic, een colour, een pocket, een advance SP, een micro, een DS, een DS lite,
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 12:32:09 #11
70532 loveli
N
pi_68455699
quote:
Dames!! Advies graag!

[ afbeelding ]
SPOILER
Lekker knallen, fuchsia dus.
crap in = crap out
pi_68455702
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Een kleur uit het pak van je man!
Donkerblauw pak, lichtroze overhemd, roze/bruin/blauwe das? Ik denk dat het van lichtroze wel erg pastellerig wordt en bruin is niet echt mijn kleur
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:33:14 #13
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68455733
Hallo lievjens
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68455747
Ik loop weer 5 topics achter maar Mo ik heb weken, maanden in een tentje doorgebracht
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:34:20 #15
148689 Muis006
pi_68455766
Ik ben het ook eens met fuchsia!

Meneer de Wacht, op nummer acht,
heeft al drieentwintig stekkies groot gebracht.
pi_68455767
Wij hebben een Xbox 360 (voor Oblivion ) maar ik wil een Wii.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68455792
quote:
Dames!! Advies graag!

[ afbeelding ]
SPOILER
Ik vind fuchsia ook mooi! Of die kleur turquoise van Ewelina.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:36:22 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68455827
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Donkerblauw pak, lichtroze overhemd, roze/bruin/blauwe das? Ik denk dat het van lichtroze wel erg pastellerig wordt en bruin is niet echt mijn kleur
Blauw dan? Ik had bij mijn laatste bruiloft een zwart jurkje aan. Daarbij een grote paarse shawl die ik over m'n armen droeg. Meneer had een donkerbruin pak met een paarsig overhemd aan . Het toont heel mooi als jullie qua kleuren een beetje overeenkomen .
pi_68455846
Wij hebben ook geen spelcomputer...spelletjes doen we op de pc.
Maar WoW heb ik ook niks mee.

Net even heerlijk met de hond naar buiten geweest.
Het regent zachtjes (zo zachtjes dat je er niet nat van wordt), het is windstil, het ruikt naar regen en geen mens te bekennen buiten....heerlijk
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:37:25 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68455863
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat Greysie foto's wilde! Ik ben zowaar redelijk tevreden. . Nu maar hopen dat m'n schoonmoeder (ik noem d'r gewoon bij d'r naam, normaal) er blij mee is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prachtig baksel weer! . En nu niet meer zo onzeker doen over je bakkunsten, muts!

Ik zit een boek te lezen waar ik gewoon heel erg depri van word. Eigenlijk moet ik nu gewoon een ander boek gaan pakken, maar anderzijds heb ik het bijna uit en ik wil toch wel weten hoe het afloopt, dus ik zet toch maar even door. En dan neem ik dat kutgevoel wel even op de koop toe .

Welkom Fooliq en Blurred86!
@ Blurred: The L Word? Kunnen we een lesbo aan onze galerij toevoegen? .

En ik snap ook niks van die WoW-shizzle en ik hoef het ook niet te snappen, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 12:39:34 #21
70532 loveli
N
pi_68455929
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het toont heel mooi als jullie qua kleuren een beetje overeenkomen .
Ik ben er voorstander van dat Meneer CF in de schaduw van z'n stralende eega komt te staan. Dus hij in depressief donkerblauw, zij fabulous in fuchsia!
crap in = crap out
pi_68455999
Deze lurker komt ook even binnenwippen, althans even...
Het wordt weer tijd om goed op te letten met eten. De afgelopen tijd heb ik helemaal niet op mn eten gelet en zo zijn er weer wat kilootjes bijgekomen. En die zou ik graag eraf willen hebben. Ook heb ik al zowat me hele leven een buikje en die ben ik nu ook wel een beetje zat. Tijd voor verandering dus!

Probleempje.. ik ben dus echt een ramp qua eten Ik lust echt zo weinig...en dan vooral gezonde dingen. Bijv. sla/ salade, komkommer, tomaat, andere rauwkost dingies en veel groente/ fruit krijg ik er gewoon niet in. Al ga ik wel proberen het te leren eten..

Mijn lengte is 1.76 en weeg nu denk ik zo'n 76kg (ik durf de weegschaal niet onder ogen te komen) en wil in ieder geval tot de 70 komen. Als ik dat behaald heb kan ik altijd nog kijken of ik daaronder wil komen.

Sport...tja, weinig ...ik ga nu 1x in de week met een vriendin naar aquarobics (althans tot nu toe 1x geweest, tot januari ben ik iedere week wezen zwemmen/ auqarobicen) en tijdens de lunchpauze op het werk ga ik buiten wandelen. Erg weinig, dus daar moet ook verandering in komen.

Kom hier dus voor de schop onder me hol en uiteraard ook gezellig met jullie meekletsen. Al vind ik het wel een beetje 'eng' om zo binnen te komen wandelen...

Mijn lijstje vandaag:

O; Banaan
T; Sultana
L; 2 bruine bolletjes met pindakaas
T; appel of banaan
D; Geen idee nog, zal in ieder geval rijst zijn. Denk erbij iets van sperzieboontjes en kip
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:43:34 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68456068
Wat een nieuw bloed allemaal vandaag! Welkom & succes allen .
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 12:45:24 #24
70532 loveli
N
pi_68456118
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:41 schreef Mayla het volgende:
Deze lurker komt ook even binnenwippen, althans even...
Welkom!
quote:
Kom hier dus voor de schop onder me hol en uiteraard ook gezellig met jullie meekletsen. Al vind ik het wel een beetje 'eng' om zo binnen te komen wandelen...

Mijn lijstje vandaag:

O; Banaan
T; Sultana
L; 2 bruine bolletjes met pindakaas
T; appel of banaan
D; Geen idee nog, zal in ieder geval rijst zijn. Denk erbij iets van sperzieboontjes en kip
Om je meteen een (kleine) schop onder je hol te geven, Sultana's zijn lang niet zo gezond als je denkt en ook in fruit zit flink suiker (banaan zit hoog in de calorien). Je begint 's avonds pas aan je eiwitten, denk eens aan kwark of yoghurt als tussendoortje eerder op de dag.
crap in = crap out
pi_68456125
Welkom Mayla! Wij zijn helemaal niet eng hoor...
Goed dat je groente wilt leren eten. Er zijn hier best veel mensen die goed kunnen koken dus je kunt vast wel tips krijgen hoe je iets lekker maakt.

Als ik meteen iets over je lijstje mag zeggen: ik zou wat meer ontbijten en wat minder lunchen als ik jou was. Twee bananen op een dag is ook wat veel misschien. Verder ziet het er best goed uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')