Ik ben 1.67quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
gelukkig![]()
Maar, welkom dushoe lang ben je eigenlijk ? Las wel dat je nu 66 weegt en terug wilt naar 60
Donderdag zonnig en droog hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan met vrienden gewoon Gouda in. Geen idee eigenlijk verder. Ook nog geen idee wat het wordt als het weer erg slecht is.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef -Nienna- het volgende:
Mijn streef is onder de 60...58 lijkt me wel mooi.
Maar eerst die 60 maar eens halen
Ik weet dus nog niet precies waar ik op uit wil komen...buikje weg en bovenbenen slanker, dat is mijn doel en welk gewicht daar dan bij hoort maakt me niet uit.
Is een mooi gewichtquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef -Nienna- het volgende:
Mijn streef is onder de 60...58 lijkt me wel mooi.
Maar eerst die 60 maar eens halen
Ik weet dus nog niet precies waar ik op uit wil komen...buikje weg en bovenbenen slanker, dat is mijn doel en welk gewicht daar dan bij hoort maakt me niet uit.
Tegenwoordig gebruik ik baconreepjes ipv spek. Magere spekreepjes bevatten nog steeds 20 gram vet per 100g, baconreepjes (C1000) 7 gram. Je houdt de smaak van gerookt spek en je krijgt minder dan eenderde van het vet binnen.quote:
Dit soort dingen zijn juist supertipsquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruik ik baconreepjes ipv spek. Magere spekreepjes bevatten nog steeds 20 gram vet per 100g, baconreepjes (C1000) 7 gram. Je houdt de smaak van gerookt spek en je krijgt minder dan eenderde van het vet binnen.
Het aantal kcals wat je op een dag binnen krijgt is niet echt heel hoog...
(het is niet m'n bedoeling om je lijstje te bekritiseren)
i know. ik heb de goedkoopste genomenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruik ik baconreepjes ipv spek. Magere spekreepjes bevatten nog steeds 20 gram vet per 100g, baconreepjes (C1000) 7 gram. Je houdt de smaak van gerookt spek en je krijgt minder dan eenderde van het vet binnen.
Het aantal kcals wat je op een dag binnen krijgt is niet echt heel hoog...
(het is niet m'n bedoeling om je lijstje te bekritiseren)
Mooiquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat Greysie foto's wilde! Ik ben zowaar redelijk tevreden.. Nu maar hopen dat m'n schoonmoeder (ik noem d'r gewoon bij d'r naam, normaal) er blij mee is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat Greysie foto's wilde! Ik ben zowaar redelijk tevreden.. Nu maar hopen dat m'n schoonmoeder (ik noem d'r gewoon bij d'r naam, normaal) er blij mee is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die strik, dat vlindertjequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Banketbakkersroom en lemon curd. Ze is dol op citroen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef SiTu het volgende:
[..]
Die strik, dat vlindertje! Wat zit er in?
Kcals. Hele mooie, dikmakende kcals...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef SiTu het volgende:
[..]
Die strik, dat vlindertje! Wat zit er in?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Kcals. Hele mooie, dikmakende kcals...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin eens met rond te kijken op www.deleukstetaarten.nl. Daar staan wel recepten om je kapsel te bakken, handige beginnerstips en een uitgebreid forum waar je antwoord op al je vragen kunt vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
DaD ik vind hem prachtig!
Ik zou zelf ook weleens zoiets willen proberen te maken. Maar waar begin je dan?
Okee, dankje! Kan het trouwens ook met iets anders dan marsepein? Want hier thuis zijn weinig marsepeinfansquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Begin eens met rond te kijken op www.deleukstetaarten.nl. Daar staan wel recepten om je kapsel te bakken, handige beginnerstips en een uitgebreid forum waar je antwoord op al je vragen kunt vinden.
Voor mijn eerste taart heb ik gewoon een kapsel gebakken, marsepein gekocht en twee kleurstofjes, en wat vlinderuitstekers, om te proberen of ik het leuk vond.
Ja, als je een Boss verslaat dan dropt hij items (vaak bind on pickup dus je kan ze niet ruilen) die zeldzaam/erg krachtig zijn. Maar dit is een lvl 1 priest dus een lolbroek heeft snel een character aangemaakt om die opmerking te kunnen plaatsen denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
Moet je WoW kennen om de grap van die onderste te snappen?
Ja zeker?
Wat een schattige taart.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
Welkom Blurred86 en Fooliq!
Ik hoop dat jullie het bij kunnen houden en zo niet, gewoon even een gil er doorheen geven als je tips wilt of een vraag hebt o.i.d. Of als je iets gezelligs te vertellen hebt natuurlijk
Ja misschien is het zelfs een Chinese farmerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
euh.. idee is dat in WoW, als je ergens iemand vermoordt, dat je dan ' loot ' hebt, een soort buit, die je mee mag nemen![]()
Je had in het Blizzard team een tweeling die meegeholpen heeft met de ontwikkeling van WoW, en eentje is overleden. Die heeft in-game ook een herdenkingsmonument gekregen, echt heel gaaf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Ah. Oke. Je hebt best kans dat de overledene zelf er keihard om zou lachen, als hij zelf zo'n WoW addicht was. Ware het niet dat hij dat niet meer kan lezen natuurlijkMaar dat soort dingen zijn wel te verwachten als je zoiets op een forum zet.
Op sommige momenten ben ik zo blij dat ik zo'n burgertrut ben die niet eens weet hoe WoW er uit ziet!
Wij hebben niet eens een X-box, Wii of spelcomputer o.i.d. in huis
Mijn lvl 53 mage is al 3 jaar aan het winterslapen dus ik zou keihard uitgelachen worden om mijn equipment denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga binnenkort mn account weer 's activeren
Fondant of mmf. Fondant vind ik zelf minder lekker dan marsepein, en mmf heb ik nog nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee, dankje! Kan het trouwens ook met iets anders dan marsepein? Want hier thuis zijn weinig marsepeinfans
En dan binnenkort klagen dat je geen tijd meer hebt om te sporten want je moet elke avond stipt om 20:00 uur aanwezig zijn voor een raid...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb maar een level 13 poppetjemaar die slaapt pas half jaartje ofzo?
Vanavond maar 's even kieken
oh ja, maar nu even pauze houden
Hmm okee! Ik ga van het weekend eens naar ikea om die ronde vormen te halen waar ik in het taarten-decoratietopic over heb gelezenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Fondant of mmf. Fondant vind ik zelf minder lekker dan marsepein, en mmf heb ik nog nooit gebruikt.
Volslagen abracadabra!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je had in het Blizzard team een tweeling die meegeholpen heeft met de ontwikkeling van WoW, en eentje is overleden. Die heeft in-game ook een herdenkingsmonument gekregen, echt heel gaaf.
Oh en WoW is heel leuk hoor, maar wel verslavend. En als je hogerop wil komen of goeie loot wil dan moet je in een guild gaan om te raiden, maar de beste guilds (zoals Syndicate, waar die Nano van was) eisen dat je minstens zoveel raids per week mee doet omdat je voor de hogere raids 30+ man nodig hebt. En dan moet je maar hopen dat je bovenaan de lootlist van de guild staat
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |