abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:55:15 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68449222
Dat klopt idd Syrena .

Lijstje voor vandaag:
O: 250 gr kwark
T: knackebrod met halvajam
L: 2 boterhammen met appelstroop
T: appel
D: ? Ga eten met een vriend van me. Wel beetje opletten, want geen zin in weer veel caloriën.
T: koffie ofzo
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68449286
Gisteravond stond er op mijn rooster dat ik vanaf 11 uur college had ... vanochtend staat er opeens dat ik om 9 uur moet beginnen. Nu zit ik in mn pyama voor de pc . Lekker geregeld zeg.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68449421
yeahhoooooooo vrij maandag
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:07:09 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68449442
Lekker MoBlo

Ik heb vandaag m'n laatste werkdag! Rest van de week lekker vrij . En ook echt ff aan toe.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:14:24 #205
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68449614
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
yeahhoooooooo vrij maandag
Maandag? Tis hier al dinsdag!
Prrrrr
pi_68449670
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:14 schreef mspoez het volgende:

[..]

Maandag? Tis hier al dinsdag!
volgende week maandag
gisteren spontaan besloten dat we wel eens een paar daagjes op vakantie konden, maar dan moest ik even maandag vrij hosselen Dat is gelukt!

En nu gaan we zaterdagochtend weg richting Duitsland met de motor, en dan tot dinsdag
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 09:16:11 #207
70532 loveli
N
pi_68449672
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 08:58 schreef Chicolate het volgende:
Gisteravond stond er op mijn rooster dat ik vanaf 11 uur college had ... vanochtend staat er opeens dat ik om 9 uur moet beginnen. Nu zit ik in mn pyama voor de pc . Lekker geregeld zeg.
Mijn bodypumples was vervroegd naar 9 uur en ik werd 5 voor wakker. Ik leef met je mee.
crap in = crap out
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:19:35 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68449743
Ik twijfel

óf ik vier donderdag koninginnedag met mijn kinderen in Nederland (in het kader van opvoeding etc.)
óf ik vier vrijdag de 1e mei (Duitse vrije dag) en onze 7e huwelijksdag.

Ik neig naar: donderdag vrij, vrijdag werken en 's avonds uit eten met man en kinderen. Maar dan voel ik me zo'n slechte vrouw; werken op de 7e huwelijksdag
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:21:26 #209
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68449789
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

volgende week maandag
gisteren spontaan besloten dat we wel eens een paar daagjes op vakantie konden, maar dan moest ik even maandag vrij hosselen Dat is gelukt!

En nu gaan we zaterdagochtend weg richting Duitsland met de motor, en dan tot dinsdag
Lekker!
Prrrrr
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 09:22:17 #210
70532 loveli
N
pi_68449805
De meeste mensen moeten werken op hun huwelijksdag. Gaat je man ook mee op koninginnedag of moet hij wel gewoon werken?
crap in = crap out
pi_68449880
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn bodypumples was vervroegd naar 9 uur en ik werd 5 voor wakker. Ik leef met je mee.
Ja stom he .

@Tink: gewoon aan je eigen plan houden. Bij mijn ouders moet mn vader meestal werken, en als het in een weekend is, moet of mn moeder werken, of zijn er al andere dingen ingepland . Alleen met 25 jaar (duurt nog eventjes) willen ze echt iets speciaals gaan doen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:29:55 #212
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68449990
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:22 schreef loveli het volgende:
De meeste mensen moeten werken op hun huwelijksdag. Gaat je man ook mee op koninginnedag of moet hij wel gewoon werken?
Hij moet gewoon werken. Koninginnendag wordt in Duitsland niet gevierd En de 1e mei is dus wél een standaard vrije dag, wat dat dus de logischere keuze maakt. Echt, waar een mens zich druk over kan maken
pi_68450036
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel

óf ik vier donderdag koninginnedag met mijn kinderen in Nederland (in het kader van opvoeding etc.)
óf ik vier vrijdag de 1e mei (Duitse vrije dag) en onze 7e huwelijksdag.

Ik neig naar: donderdag vrij, vrijdag werken en 's avonds uit eten met man en kinderen. Maar dan voel ik me zo'n slechte vrouw; werken op de 7e huwelijksdag
prima plan

gewoon aan houden. Koninginnedag met de kids is ook heel leuk en dan 's avonds de vrijdag lekker uit eten.. niets mis met werken op de huwelijksdag
Ja doei.
pi_68450063
Wij zijn 1 mei 2 jaar samen! Ik moet 's avonds werken dus dat is wel minder, kunnen we ook niet uit eten. Dat gaan we dus zaterdag maar doen.

Ik zou Koninginnedag vrij nemen, Tink.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68450080
2 jaar! wat leuk
Ja doei.
pi_68450142
Wat leuk DaD, 2 jaar samen .

Ik heb nog nooit een 'zoveel jaar samen' echt gevierd. Had altijd toetsen/hertentamens ... en dit jaar hele dag practicum
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:38:05 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68450163
WIj vieren het eigenlijk ieder jaar. We hebben elkaar op 1 mei ontmoet en een jaar later zijn we getrouwd. En aangezien het hier toch een vrije dag is....
pi_68450176
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:38 schreef Tinkepink het volgende:
WIj vieren het eigenlijk ieder jaar. We hebben elkaar op 1 mei ontmoet en een jaar later zijn we getrouwd. En aangezien het hier toch een vrije dag is....
geweldig! En ik maar denken dat wij er snel bij zijn met 2,5 jaar en dan trouwplannen maken

Ja doei.
pi_68450184
Hoi! Ben vorige topic nog aan het bijlezen, even reageren voordag ik van alles vergeet:
@ Viking: wat kut dat de artsen geen oorzaak kunnen vinden voor je duizeligheid! Ik hoop dat het toch met verloop van tijd wegtrekt...
@ BJ: patiënten die slaan en spugen naar het personeel?? Ik had geen idee dat mensen zo onbeschoft konden zijn! Ik heb het niet meegemaakt toen mijn vader op de IC lag, gelukkig. Het personeel daar (VU) was ook zo ontzettend lief en meelevend, echt , ik kan me niet voorstellen dat je zulke mensen dwars gaat zitten terwijl ze je willen helpen...
@ Nynke: Wat goehoed!! Stoere blondine gaat naar Afrika! Succes met alles regelen.
@ Lastpost: volgens mij wil je je conditie iets té snel opbouwen. Als je zoveel last van je schenen en knieën hebt, moet je het denk ik wat rustiger aan doen!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 09:45:38 #220
70532 loveli
N
pi_68450321
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hij moet gewoon werken. Koninginnendag wordt in Duitsland niet gevierd En de 1e mei is dus wél een standaard vrije dag, wat dat dus de logischere keuze maakt. Echt, waar een mens zich druk over kan maken
Ik snap het probleem wel en zou het ook moeilijk vinden om te kiezen. Hoe denkt hij erover?
crap in = crap out
pi_68450379
koffie-faal...

gelukkig was hij niet meer zo heet
Ja doei.
pi_68450653
Wat gaan jullie eigenlijk verder doen met Koninginnedag?

Hier kwam beste vriend met 't idee om naar Orjanjepop te gaan, dus dat ga ik dan maar proberen, en misschien 's ochtends nog een motorritje

Koninginnenach ofzo doe ik/ doen we niet aan Vroeger ging ik nog wel 's in Den Haag omdat ik daar woonde, maar vond 't daar vooral DRUK
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:02:42 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68450724
Wij gaan met vrienden gewoon Gouda in. Geen idee eigenlijk verder. Ook nog geen idee wat het wordt als het weer erg slecht is.
pi_68450742
Ik moet werken, vriendlief gaat Koninginnenacht vieren in Utrecht en komt dan gewoon donderdag overdag weer thuis, omdat 'ie vrijdagochtend 7 uur moet werken.
pi_68450867
Ik hou ook wel van kamperen, maar niet te vaak en liever niet langer dan 1 week. Dan heb ik pijn aan mijn heupen van het op het matje slapen en ben ik het zat dat ik me niet staand kan aankleden. Hoewel het vast beter gaat nu we een auto en rijbewijs hebben, dan kunnen we ook normale stoelen meenemen om op te zitten! We gaan waarschijnlijk half mei een weekendje kamperen in de ardennen, om te oefenen met klettersteig lopen (wandelen terwijl je vastzit aan staaldraad) omdat we ooit een huttentocht willen lopen in de italiaanse alpen en daar zitten best veel stukken waar je gezekerd moet lopen. En ik weet niet of ik dat durf/leuk vind.

Wij gaan niet echt iets doen op Koninginnedag. Ik vind het altijd veeeel te druk, dus no way dat ik de stad inga. Morgen ga ik naar de bruiloft van een goede vriendin, daar heb ik veel meer zin in!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68450940
Lijstje:
O: halfvolle yoghurt met muesli
T: cappuccino, banaan
L: 2 boterhammen met kipkerrie-salade
T: 1 botherham met pindakaas, vitalinea
D: couscous-salade
T: een paar paaseitjes (bij de jamin was 50% korting op paaseitjes en ze hadden ook nog de lekkere smaken, dus nu ligt er weer een grote zak thuis.... maar ik eet er echt maar een paar per dag, hooguit 5 ofzo!)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68451007
Goeiemorgen!

Lijstje voor vandaag:
O: 2 kleine matzes met kaas
L: 2 volkorenboterhammen met vlokken
D: groentjesoepje met afbakbroodjes óf aard. puree, groente en een stukje vlees

Met Koninginnedag gaan we waarschijnlijk even de stad in.
pi_68451052
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef -Nienna- het volgende:
Goeiemorgen!

Lijstje voor vandaag:
O: 2 kleine matzes met kaas
L: 2 volkorenboterhammen met vlokken
D: groentjesoepje met afbakbroodjes óf aard. puree, groente en een stukje vlees

Met Koninginnedag gaan we waarschijnlijk even de stad in.
euh, welkom, maar:

wat is dit verschrikkelijk WEINIG ik mag hopen dat je je niet zo lekker voelt en niet meer binnen kunt houden?
Ja doei.
pi_68451097
Bij nader inzien: Ik heb echt een hekel aan koninginnedag. Zoals gezegd, druk, vervelende/dronken mensen en de vrijmarkt is ook niet meer wat het geweest is... Het vervelende is dat je het ook niet echt kan omzeilen, tenzij je de hele dag binnen blijft. Met de auto/ OV naar familie gaan ofzo zit er niet echt in, bijvoorbeeld.
Een aantal jaar was ik toevallig in het buitenland rond deze tijd (veel excursies werden in de meivakantie gepland) en dat vond ik echt ideaal!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68451131
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:19 schreef Phaidra het volgende:
Bij nader inzien: Ik heb echt een hekel aan koninginnedag. Zoals gezegd, druk, vervelende/dronken mensen en de vrijmarkt is ook niet meer wat het geweest is... Het vervelende is dat je het ook niet echt kan omzeilen, tenzij je de hele dag binnen blijft. Met de auto/ OV naar familie gaan ofzo zit er niet echt in, bijvoorbeeld.
Een aantal jaar was ik toevallig in het buitenland rond deze tijd (veel excursies werden in de meivakantie gepland) en dat vond ik echt ideaal!
idem was ook eigenlijk helemaal niet van plan om iets te doen en gewoon de hele dag op de motor te gaan zitten weg van al dat oranjegedruis maragoed, soit
Ja doei.
pi_68451203
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

euh, welkom, maar:

wat is dit verschrikkelijk WEINIG ik mag hopen dat je je niet zo lekker voelt en niet meer binnen kunt houden?
Er komen nog wel wat tussendoortjes bij, maar ik moet eerlijk zeggen dat hier gelijk mijn probleem ligt met afvallen....ik eet TE weinig.
Ik denk er niet aan om tussendoortjes te nemen (als ik moet werken lukt het wel), heb eer meestal geen trek in.
Dus dat is inderdaad iets waar ik goed om moet denken.
pi_68451223
eet je sowieso te weinig? Of eet je te weinig omdat je af moet vallen en sla je door?
Ja doei.
pi_68451280
Mo, volgens mij had nienna zich gister wel voorgesteld hoor. Maar je hebt gelijk dat dat lijstje wel erg weinig is! Nienna, misschien kan je als tussendoortje nog wat magere yoghurt eten, of wat rauwkost? Weinig kcal, maar wel vullend. En tel je kcal? Het is handig als je weet wat je onderhoudsniveau is, dat kan je op deze site uitrekenen: http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm. Het beste kan je de formule Harris-Benedict gebruiken. Om af te vallen kan je 500 kcal onder je onderhoudsniveau gaan zitten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68451297
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:25 schreef Phaidra het volgende:
Mo, volgens mij had nienna zich gister wel voorgesteld hoor. Maar je hebt gelijk dat dat lijstje wel erg weinig is! Nienna, misschien kan je als tussendoortje nog wat magere yoghurt eten, of wat rauwkost? Weinig kcal, maar wel vullend. En tel je kcal? Het is handig als je weet wat je onderhoudsniveau is, dat kan je op deze site uitrekenen: http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm. Het beste kan je de formule Harris-Benedict gebruiken. Om af te vallen kan je 500 kcal onder je onderhoudsniveau gaan zitten.
oh, de welkom was niet bedoeld als ' je hebt je niet voorgesteld hoor'

ik had 't gezien dat ze zich had voorgesteld
Ja doei.
pi_68451305
Ik eet sowieso te weinig. Helemaal als ik niet hoef te werken, dus dat is iets waar ik deze week ook echt om moet denken.
pi_68451343
Uhm, je moet de link even kopiëren, want anders pakt 'ie de punt mee in de url en krijg je een foutmelding. Ik kan op mijn werk niet editten...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68451359
Ik had kunnen weten dat als ik bedenk een roze taart met witte stippen te maken, dat dat dan geen roze taart met witte stippen wórdt. .
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:29:53 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68451408
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:26 schreef -Nienna- het volgende:
Ik eet sowieso te weinig. Helemaal als ik niet hoef te werken, dus dat is iets waar ik deze week ook echt om moet denken.
Gewoon vaste moment inbouwen. Evt. een wekkertje zeten om je eraan te herinneren.
pi_68451410
Oh, sorry Moblo, ik kan hier ook geen smiley's zien, dus misschien vatte ik het daarom anders op! Fokken op het werk wordt me wel lastig gemaakt... Misschien moet ik dus maar wat nuttigs gaan doen!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:32:03 #240
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68451460
Goeiesmorgessssss!

Lijstje:

O: banaan, stokbrood met zoute boter
T: niks want ik ontbijt nu pas
L: stuk zalm, paar plakjes gelderse worst, stuk komkommer, zilveruitjes, gekookt eitje met mayo, vruchtensalade
T: geen idee
D: pasta met rode saus (tomaat, paprika, ui) en wat grana padano er overheen
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68451476
ik was voor de verandering zelf de smileys vergeten

maar ik schrok vooral van hoe weinig er in het lijstje stond, dus vandaar de niet zo uitbundige welkom
Ja doei.
pi_68451479
Thanks allemaal...dit is nu precies de reden om toch maar hier mee te posten.
Dan krijg ik tenminste af en toe even een schop onder mijn kont

Ow, en Moblo, zo had ik het ook niet opgevat hoor
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:36:04 #243
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68451597
dag allemaal,

ik ben wel bijgelezen maar nu alweer vergeten wat ik ilde zeggen tegeniedereen

lijstje gisteren is geworden:

o- twee volk. boterhammen met fricandeau 10 uur
l - grote bak sla en rauwkost (ca. 400 gram) en 75 gram gekookte kip 13.00 u
t- een hero b'tween kokos reep 15.00 u
d- capucijners met een half bakje magere spekreepjes, een rode paprika, wat augurkjes 17 u
t- eventueel een pindacrunchreep 21 u in de kroeg een hand katjangpinda's
zingen van 18 tot 23

lijstje vandaag
o- cruesli volkoren
t- boterham volk met fricandeau
l- grote bak sla met rauwkost (ca. 400 gram) en 75 gram gekookte kip
t- boterham volk. met fricandeau
d- andijviestamp (200 gram rauwe andijvie, 4 aardappelen, klontje margarine, andere helft van t bakje spekjes van maandag)
t- hero b'tween reep
zingen van 19 tot 23

totaal: ca. 1400 kcal
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:36:14 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68451600
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 08:18 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!

M'n huisgenoot (Duits) loopt altijd op Birckenstocks door het huis, over het laminaat, en het is hier nogal gehorig. Hier wordt ik dus altijd wakker van, en dat is best shit!

Maar goed, wakker is wakker...
Die Duitse huisgenoten toch .
Veel plezier met je ouders vandaag. Echt tof dat ze er zijn! . Hoe lang blijven ze eigenlijk? Ik wilde vandaag eigenlijk de ramen gaan lappen, maar daar heb ik bij nader inzien niet zo'n zin in .
Morgen dan, denk ik en dan 's middags naar het Groninger Museum, mijn laatste kans om Waterhouse nog een keer te zien, want de expo loopt tot en met zondag. Donderdag een beetje door de stad slenteren en vrijdag naar mijn ouders. En dan is het alweer weekend .
Niet meer actief op Fok!
pi_68451601
gelukkig

Maar, welkom dus hoe lang ben je eigenlijk ? Las wel dat je nu 66 weegt en terug wilt naar 60
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:39:20 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68451694
O en ik vind koninginnedag ook kut.
Welkom terug, Nienna. En wanneer ga ik eens onder de 72 wegen? Die eeuwige 72 op m'n weegschaal! .
Niet meer actief op Fok!
pi_68451743
Vik!

Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:43:02 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68451804
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:39 schreef Viking84 het volgende:
O en ik vind koninginnedag ook kut.
Welkom terug, Nienna. En wanneer ga ik eens onder de 72 wegen? Die eeuwige 72 op m'n weegschaal! .
Morgen Nadat je een dagje door de stad hebt geslenterd. gelopen.
pi_68451895
Goeiemorgen...
Ik ga dit jaar voor het eerst Koninginnedag vieren in Utrecht, naar de vrijmarkt enzo. Ik woon hier nu al bijna 6 jaar en ik ben er nog nooit geweest, da's toch stom! Woensdagavond gaan we ook wel even in de stad kijken, vorig jaar was het echt té druk maar misschien is het toch wel even leuk.

Spontane vakanties zijn leuk! Alleen wil ik nu ook...
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:46:06 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68451896
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Vik!

.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Morgen Nadat je een dagje door de stad hebt geslenterd. gelopen.
Dodag dus .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')