abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68433765
Het vorige deel: Slank #685 - de nummering klopt weer

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 95% gewijzigd door P.F op 27-04-2009 20:02:49 ]
  maandag 27 april 2009 @ 19:53:55 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68433815
poep!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 27 april 2009 @ 19:56:43 #3
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68433940
Hoiii
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68433986
Ja hoi!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68434017
Dussssss. Hoi!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68434085
Wat een kwaliteitsposten allemaal . Ik doe mee:

Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 27 april 2009 @ 20:00:37 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68434132
Hoi .

Gefeliciteerd AKnynke! Ik meld me ook aan voor de cursus 'Hoe word ik een Nynke' (als ik de taalfouten er maar niet bij krijg dan ).

En wat zielig, uniekhoorn! Ik las even dat hij wilde weten wat 'ie moest doen voor een toekomstige relatie met jou. Dacht al: wtf maar jij gaat toch trouwen? .

Ik ben Het Diner van Herman Koch aan het lezen. Wat een heerlijk boek .
Niet meer actief op Fok!
pi_68434183
o hai!

wij gaan zaterdagochtends, mits ik vrij kan krijgen, lekker een paar dagen met de tent richting Duitsland, hebben we net besloten even op 'vakantie'

moet even mn werkdag een paar dagen verschuiven, maar denk dat dát wel kan

Ja doei.
pi_68434346
Morgen nog werken, woensdag beulen aan de studie en dan ga ik van donderdag tot en met maandag lekker naar Praag! Zoooo veel zin in. Vriendinnetje en ik hebben al besloten dat we gaan besparen op hotel zodat we kunnen shoppen. Gelukkig zijn de vriendjes het er mee eens
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 27 april 2009 @ 20:07:57 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68434475
Oooh vakantieplannen! Ik weet nog niet of we ergens heen gaan! Misschien wel! Maar dan is nog de vraag waarheen

Praag Wil ik ook nog eens zien!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 27 april 2009 @ 20:08:27 #11
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68434494
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .

Gefeliciteerd AKnynke! Ik meld me ook aan voor de cursus 'Hoe word ik een Nynke' (als ik de taalfouten er maar niet bij krijg dan ).

En wat zielig, uniekhoorn! Ik las even dat hij wilde weten wat 'ie moest doen voor een toekomstige relatie met jou. Dacht al: wtf maar jij gaat toch trouwen? .

Ik ben Het Diner van Herman Koch aan het lezen. Wat een heerlijk boek .
zeg, maak ik zoveel taalfouten????

Maar Nynke zijn is helemaal niet altijd leuk of spannend ofzo hoor....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 27 april 2009 @ 20:09:06 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68434517
En een lijstje voor de OT-factor, harhar.

O: Special K met magere melk
L: twee sneetjes brood met gekookte worst (was geen mager beleg meer, nu is dat remedied morgen heb ik kipfilet )
T: snee brood met pindakaas
D: biefstuk met een heel bord salade van mais met tomaat en spicesss
  maandag 27 april 2009 @ 20:09:24 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68434531
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Valt mee, hoor. Maar 'jullie' ipv 'juli' is wel heel ernstig .
quote:
Weet ik. Ik lees niet alleen maar shiny happy posts van jou hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_68434596
zijn hier trouwens nog kampeerders aanwezig?
Ja doei.
pi_68434657
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik had je er ook al op gewezen, maar daar las je overheen volgensmij

Ja, ik ben er ook nog nooit geweest Maria! Heb er super veel zin in
pi_68434709
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
Hoezo? Ik zou mezelf niet 'een kampeerder' noemen, maar da's maar net wat je wil weten
  maandag 27 april 2009 @ 20:14:05 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68434711
quote:
Ikke niet
Ik heb in mn hele leven 4 keer iets kampeer-achtigs gedaan. 1: Vlieland met basisschoolklas ; 2: in een caravan op een camping maar toen was ik ook klein dus hoefde zelf niets te regelen ; 3: in een camper door Australië maar dat was een best luxe camper; 4: in een tenthuisje op een camping in Frankrijk.

Ik ben niet zo handig Dus echt met een tent en een backpack en een gasstelletje oids durf ik niet aan En stiekem ben ik er geloof ik ook te lui voor
  maandag 27 april 2009 @ 20:14:19 #18
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68434726
quote:
jawel!

@ vik en goodbye: oops. ik houd het maar op een typfout. En op het feit dat m'n nederlands nu erg snel achteruit gaat...
pi_68434729
quote:
Ja, soms bungalowtent met koelkast etc, soms gewoon met een klein tentje, wat wil je weten? Hoe het is als je 2 weken weggaat en het regent, er naakslakken op de buitentent zitten, die ook in de binnentent blijken te zitten, in een schoen van je moeder zitten en die daar na een dag lopen pas achter komt?

En oh ja: het leukst is als je gewoon onder een zeil op stokjes gaat slapen, hele dag lopen en 's avonds slaap je overal wel op. Ook op rotsbodem zonder matje/luchtbed.
  maandag 27 april 2009 @ 20:14:28 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68434737
quote:
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 27 april 2009 @ 20:15:07 #21
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68434760
kampeerders zat dus...
pi_68434764
Ben grote voorstander van tvp's die eigenlijk lijstjes zijn. Of andersom. Derhalve:

O: 2x geroosterd brood met filet A. en rauwkost
L: 2 crackers met hetzelfde en 1 met mayo/sambal en rauwkost en een glas optimel framboos
T: prosecco x anderhalf met bakje katjang pedis
D: kroket, ovenfriet, rauwkost. Toetje: advocaat. Ik beloof beterschap, maar ik moest niet aan vlees of vis dénken, vandaar...........

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 27-04-2009 20:20:38 ]
  maandag 27 april 2009 @ 20:16:31 #23
236335 neen
schone schijn
pi_68434829
Ik kampeerde vroegah altijd, en op festivals natuurlijk
het lijkt niet wat het is
pi_68434831
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

jawel!

@ vik en goodbye: oops. ik houd het maar op een typfout. En op het feit dat m'n nederlands nu erg snel achteruit gaat...
Haha, het maakt niets uit hoor. Kan me voorstellen dat dat soort foutjes er snel doorheen glippen. Gelukkig kan je hier je Nederlands nog een klein beetje op peil houden
pi_68434870
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoezo? Ik zou mezelf niet 'een kampeerder' noemen, maar da's maar net wat je wil weten
ik heb zelf niet echt een kampeer-voorkeur
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja, soms bungalowtent met koelkast etc, soms gewoon met een klein tentje, wat wil je weten? Hoe het is als je 2 weken weggaat en het regent, er naakslakken op de buitentent zitten, die ook in de binnentent blijken te zitten, in een schoen van je moeder zitten en die daar na een dag lopen pas achter komt?

En oh ja: het leukst is als je gewoon onder een zeil op stokjes gaat slapen, hele dag lopen en 's avonds slaap je overal wel op. Ook op rotsbodem zonder matje/luchtbed.
nou ja.. euh... dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt, in de 3 keer dat ik heb gekampeerd

Maar wil vooral weten hoe je dat met koken doet op z'n basics. Aangezien het vrij spontaan is en we dus voor zaterdag nog kookmeuk moeten halen, vraag ik me af, hoe makkelijk je een gezonde maaltijd op 'tafel' zet en hoeveel pannetjes je daar voor nodig hebt

we gaan een benzinebrandertje kopen (ivm motor en ook straks op reis willen we een benzinebrander) en moeten daar dus ook een compact pannensetje bij gaan halen.
Ja doei.
  maandag 27 april 2009 @ 20:17:32 #26
236335 neen
schone schijn
pi_68434871
Ik ben trouwens wél een echte kamper, dat telt toch ook wel
  maandag 27 april 2009 @ 20:18:11 #27
148689 Muis006
pi_68434906
Mijn lijst:

O: snee brood met pindakaas
L: 3/4 champignonpizza
D: zalm, komkommer, zilveruitjes, salade, gekookt eitje met mayo, stukkie brood met zoute boter, vruchtensalade
pi_68434919
Ik vind kamperen ook prima. Wel een hele tijd niet gedaan, dus weet niet of ik het nog steeds leuk vind, maar denk het best. Ik hou wel van een beetje gekloot met gaspitjes en het buitenzijn vond ik ook fijn. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in Nederland nooit zou kamperen. De gedachte dat ik met regen in zo'n klamme tent moet bivakkeren doet mij huiveren van ellende.
pi_68435235
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb zelf niet echt een kampeer-voorkeur
[..]

nou ja.. euh... dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt, in de 3 keer dat ik heb gekampeerd

Maar wil vooral weten hoe je dat met koken doet op z'n basics. Aangezien het vrij spontaan is en we dus voor zaterdag nog kookmeuk moeten halen, vraag ik me af, hoe makkelijk je een gezonde maaltijd op 'tafel' zet en hoeveel pannetjes je daar voor nodig hebt

we gaan een benzinebrandertje kopen (ivm motor en ook straks op reis willen we een benzinebrander) en moeten daar dus ook een compact pannensetje bij gaan halen.
Met kamperen zijn eenpansgerechten erg prettig. Makkelijke dingen (pasta/rijst met prutje uit een potje ed) gemaakt met spullen die lokaal te vinden zijn. Je kan recepten mee gaan nemen, maar in het buitenland mist er bijna altijd wel iets . We liepen gewoon door de winkel, zochten een sausje uit dat er lekker uitzag, vlees + groente erbij kiezen, en iets van rijst/pasta. Gerechten die je uit Nederland kent proberen na te maken was meestal een minder groot succes.

Oh en salades doen het in warme landen erg goed! Krop sla, lekkere dressing uitzoeken (of zelf maken), fruit/groentes die je in de winkel ziet liggen erbij. In koekepan hamburgertje erbij bakken en dat met een stuk stokbrood (frankrijk) opeten. Niet uberslank, maar op vakantie verbrandt je meestal ook wel meer .

Aantal pannetjes ... dat weet ik voor 2 personen niet zeker, wij koken altijd voor 5 personen. Een pannetje om dingen in te koken (rijst/pasta), een pannetje om enkel water in te koken (voor afwas/thee), een koekepan/wok en een saladeschaal zijn wel essentieel volgens mij . Maar denk dat ze dat in de winkel ook wel zullen weten?
pi_68435256
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind kamperen ook prima. Wel een hele tijd niet gedaan, dus weet niet of ik het nog steeds leuk vind, maar denk het best. Ik hou wel van een beetje gekloot met gaspitjes en het buitenzijn vond ik ook fijn. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in Nederland nooit zou kamperen. De gedachte dat ik met regen in zo'n klamme tent moet bivakkeren doet mij huiveren van ellende.
Idem. Ik noem mijzelf ook een mooiweerkampeerder
pi_68435323
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef conleche het volgende:
Ook als je in het buitenland zit is dat vrij ellendig . Ik denk niet dat ik vaak nog 'gewoon' ga kamperen, zelfs mn ouders willen het niet meer na de verregende vakantie van vorig jaar. Het probleem met een tent is, als het regent, kan je echt bijna niets meer. En moet je in het ergste geval geultjes gaan graven. En daar betaal je dan voor .
pi_68435341
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Met kamperen zijn eenpansgerechten erg prettig. Makkelijke dingen (pasta/rijst met prutje uit een potje ed) gemaakt met spullen die lokaal te vinden zijn. Je kan recepten mee gaan nemen, maar in het buitenland mist er bijna altijd wel iets . We liepen gewoon door de winkel, zochten een sausje uit dat er lekker uitzag, vlees + groente erbij kiezen, en iets van rijst/pasta. Gerechten die je uit Nederland kent proberen na te maken was meestal een minder groot succes.

Oh en salades doen het in warme landen erg goed! Krop sla, lekkere dressing uitzoeken (of zelf maken), fruit/groentes die je in de winkel ziet liggen erbij. In koekepan hamburgertje erbij bakken en dat met een stuk stokbrood (frankrijk) opeten. Niet uberslank, maar op vakantie verbrandt je meestal ook wel meer .

Aantal pannetjes ... dat weet ik voor 2 personen niet zeker, wij koken altijd voor 5 personen. Een pannetje om dingen in te koken (rijst/pasta), een pannetje om enkel water in te koken (voor afwas/thee), een koekepan/wok en een saladeschaal zijn wel essentieel volgens mij . Maar denk dat ze dat in de winkel ook wel zullen weten?
juh, we gaan naar de Bever hier in de stad hebben daar al wel eens wat research gedaan naar de benzinebranders maar gebruikersverhalen zijn opzich ook wel fijn
Ja doei.
  maandag 27 april 2009 @ 20:29:19 #33
148689 Muis006
pi_68435419
Kamperen is echt niks voor mij

Ik ben daar te verwend voor denk ik
pi_68435544
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Kamperen is echt niks voor mij

Ik ben daar te verwend voor denk ik
ik ook

maar René vindt het leuk, en het is goedkoop, en het kan spontaan... dus nou ja, hè, het moet dan maar
Ja doei.
  maandag 27 april 2009 @ 20:32:03 #35
236335 neen
schone schijn
pi_68435554
Wij hadden altijd een wonderpan mee, ik weet niet of dat ook echt zo heet, die kon je gewoon als oven gebruiken voor bijvoorbeeld croissants en saucijnzenbroodjes
  maandag 27 april 2009 @ 20:37:28 #36
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68435791
haaaai, ben ik ook weer..

mijn lijstje tevens TVP

O; brinta met banaan
t; 2 crackers
l: maisbolletje met geitenkaas en sambal, kerriesoep
d: broccoli, ovenfriet, boomstammetjes
t: festini-aardbeienijsje
t: fruit

en Co, houd jij ook zo van advocaat?? mensen kijken altijd heeeel vreemd als ik vertel dat ik soms een advocaatje lepel
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_68436037
quote:
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 27 april 2009 @ 20:44:24 #38
148689 Muis006
pi_68436058
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ook

maar René vindt het leuk, en het is goedkoop, en het kan spontaan... dus nou ja, hè, het moet dan maar
Ik vind het vreselijk om dan midden in de nacht met de rol pleepapier onder de ene arm en de zaklamp onder de ander naar het WC-blok te moeten lopen terwijl het hartstikke koud is en dat je dan moet hurken boven de plee omdat die uiteraard vies is. En dan ben je eindelijk terug bij je tent en dan moet je kruipend weer je bed in en dan ligt je slaapzak niet goed en dan krijg je het weer warm van het woelen met je slaapzak omdat zo'n tentje benauwend is en dan gaat het regenen en moet je weer met de zaklamp de tent uit om te kijken of je een slotgracht moet graven of "dathettochwelmeevaltondanksdathetNederlandis" en dan besluiten van toch maar niet, waardoor de volgende dag alles zeiknat is.

Kamperen
pi_68436078
Ik ben een medium-kampeerder; wij hebben wel gekampeerd, maar niet te ontbeerderig. Auto volgooien met dikke luchtbedden en klapstoeltjes en op naar Frankrijk

Tegenwoordig zijn de vakantiedagen daar te kostbaar voor
pi_68436128
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik vind het vreselijk om dan midden in de nacht met de rol pleepapier onder de ene arm en de zaklamp onder de ander naar het WC-blok te moeten lopen terwijl het hartstikke koud is en dat je dan moet hurken boven de plee omdat die uiteraard vies is. En dan ben je eindelijk terug bij je tent en dan moet je kruipend weer je bed in en dan ligt je slaapzak niet goed en dan krijg je het weer warm van het woelen met je slaapzak omdat zo'n tentje benauwend is en dan gaat het regenen en moet je weer met de zaklamp de tent uit om te kijken of je een slotgracht moet graven of "dathettochwelmeevaltondanksdathetNederlandis" en dan besluiten van toch maar niet, waardoor de volgende dag alles zeiknat is.

Kamperen
en tegen de tijd dat je goed ligt, moet je weér naar de wc

kamperen

ik heb er zin in

Ja doei.
pi_68436147
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
haaaai, ben ik ook weer..

mijn lijstje tevens TVP

O; brinta met banaan
t; 2 crackers
l: maisbolletje met geitenkaas en sambal, kerriesoep
d: broccoli, ovenfriet, boomstammetjes
t: festini-aardbeienijsje
t: fruit

en Co, houd jij ook zo van advocaat?? mensen kijken altijd heeeel vreemd als ik vertel dat ik soms een advocaatje lepel
Ben er dol op! Over ijs is het ook erg lekker!!!
  maandag 27 april 2009 @ 20:48:02 #42
148689 Muis006
pi_68436248
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kamperen

ik heb er zin in

Ja dat ook nog

Wij (mijn mr. en ik, onze eerste vakantie samen kan je nagaan) moesten 3 dagen in de auto naast de tent eten omdat de tent te klein is om in te zitten en het te koud en regenachtig was om buiten te eten

En de wind was zo sterk dat het water niet wou koken dus we hadden het kookstel op een tafeltje gezet in de luwte van het autoportier en de eettafel die op zijn kant stond en toen duurde het nog 45 minuten voor het water kookte.
pi_68436279
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Kamperen
Je maakt het echt aantrekkelijker voor de niet kampeerder fans jij
The way you rock'n'roll
  maandag 27 april 2009 @ 20:49:04 #44
148689 Muis006
pi_68436310
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je maakt het echt aantrekkelijker voor de niet kampeerder fans jij
Goed he!

Mijn gave
pi_68436333
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja dat ook nog

Wij (mijn mr. en ik, onze eerste vakantie samen kan je nagaan) moesten 3 dagen in de auto naast de tent eten omdat de tent te klein is om in te zitten en het te koud en regenachtig was om buiten te eten

En de wind was zo sterk dat het water niet wou koken dus we hadden het kookstel op een tafeltje gezet in de luwte van het autoportier en de eettafel die op zijn kant stond en toen duurde het nog 45 minuten voor het water kookte.
Dan doe je het niet goed muis. Mijn meneer en ik gaan in een tent waar hij met zijn 1.94m nog rechtop in kan staan
The way you rock'n'roll
pi_68436341
quote:

[..]

kamperen

ik heb er zin in

Een hotelletje voor een weekendje weg boeken is toch ook zo (goedkoop) gedaan? Je klinkt wel heel negatief over iets wat je over een paar dagen van plan bent..
pi_68436404
Kamperen op Corsica. Met uitzicht op zee. 's Nachts de bedjes buiten leggen en in slaap vallen terwijl je de sterren probeert te tellen. Ik kan weinig romantischer dingen bedenken.
  maandag 27 april 2009 @ 20:51:27 #48
148689 Muis006
pi_68436448
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dan doe je het niet goed muis. Mijn meneer en ik gaan in een tent waar hij met zijn 1.94m nog rechtop in kan staan
Ja die mochten we niet meenemen van de schoonvader want "het was onze eerste keer kamperen en we zouden de tent toch niet goed opvouwen"

We zijn op de laatste dag 2 uur bezig geweest omdat krakkemikkige kuttentje op de juiste manier op te vouwen en in de tas te stoppen. En toen we thuis waren haalde schoonvaderlief alles eruit "om te kijken of we het goed hadden gedaan" en vouwde het vervolgens opnieuw op "omdat het nu toch rommelig was nu het de tas uit was"

Ik ga nooit meer kamperen
pi_68436459
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Een hotelletje voor een weekendje weg boeken is toch ook zo (goedkoop) gedaan? Je klinkt wel heel negatief over iets wat je over een paar dagen van plan bent..
ik vind het prima zolang het lekker weer is en ik niet naar de wc moet maar ik ben bang voor slecht weer.. en straks op wereldreis moeten we er toch ook aan

maar het is niet écht een optie om hotelletje te boeken, als we ook willen sparen dus ik moet me er bij neerleggen
Ja doei.
  maandag 27 april 2009 @ 20:52:24 #50
148689 Muis006
pi_68436488
Jamaar het Hilton vind je overal ter wereld Mo!
pi_68436503
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja die mochten we niet meenemen van de schoonvader want "het was onze eerste keer kamperen en we zouden de tent toch niet goed opvouwen"

We zijn op de laatste dag 2 uur bezig geweest omdat krakkemikkige kuttentje op de juiste manier op te vouwen en in de tas te stoppen. En toen we thuis waren haalde schoonvaderlief alles eruit "om te kijken of we het goed hadden gedaan" en vouwde het vervolgens opnieuw op "omdat het nu toch rommelig was nu het de tas uit was"

Ik ga nooit meer kamperen

Je weet het leuk te brengen mousey!
The way you rock'n'roll
pi_68436590
quote:

[..]

kamperen

ik heb er zin in

. Eis 1 voor een camping: schoon sanitair (serieus, sinds ik een megawesp tegenkwam tijdens het douchen móet het schoon zijn. Sta je daar in je blote kont tegen de muur gedrukt omdat zo'n beest even komt kijken). Eis 2: zon voor mn tent. Áls ie dan schijnt, wil ik hem zien ook. Eis 3: een leuk zwembad. Oh en het moet vooral mooi weer zijn .
  maandag 27 april 2009 @ 20:55:00 #53
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68436612
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben er dol op! Over ijs is het ook erg lekker!!!
ik vind het ook heeeeerlijk met standbiogarde
en natuuuuuuurlijk met slagroom haha

hmmm moet misschien zo maar eens ff een beetje eten lekker
  maandag 27 april 2009 @ 20:55:59 #54
148689 Muis006
pi_68436653
Eisen voor mijn camping:

- minstens halfpension
- tweepersoonsbed en badkamer met aparte douche
- niet roken kamer
pi_68436680
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Eisen voor mijn camping:

- minstens halfpension
- niet roken kamer
  maandag 27 april 2009 @ 20:57:15 #56
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68436702
Ik heb slechte ervaringen met kamperen, komt meer omdat ik gewoon te a-technisch ben op dat vlak.
Had laatst zo'n easy 3 seconden uitgooi tentje met plek voor ruim 2 personen, lekker liftend totdat ik iemand trof die me tot noord-Italië wilde brengen en daar de tent gewoon midden in de bergen/heuvels (op zo'n 900 meter hoogte) neergedumpt, kreeg ik verdomme dat tentje niet meer in elkaar toen het staan daar niet al te prettig meer was met de aanwezige wind.
Uiteindelijk toch maar m'n ouders gebeld met de vraag of ze geld konden overmaken zodat ik nog een weekje gewoon in een hotel kon slapen.
pi_68436777
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef Muis006 het volgende:
Jamaar het Hilton vind je overal ter wereld Mo!
Ja doei.
  maandag 27 april 2009 @ 20:59:35 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68436791
Kamperen in Zweden met prachtig weer en een übermooie omgeving was

Kamperen in Denemarken met regen en kou is en voor de stuga die we toen hebben genomen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:00:44 #59
163650 Greys
pi_68436848
Ik kampeer het liefst in een hotelkamer!
(En ik dacht Co ook, maar dan ben ik in de war met Viev denk ik ).

Zoals Co het omschrijft op Corsica lijkt het me wel zalig, maar dan voor 1 nachtje.
Want na 2 nachten op een luchtbed kan ik niet meer bewegen, dan doet alles me pijn
En ik heb ooit met mijn ouders gekampeerd in toen nog Joegoslavië en toen trok er een tornado over de camping. Zusje en ik werden door mijn vader letterlijk in de auto gesmeten (mijn hele zijkant blauw want ik viel over de achterleuning van de voorstoel tijdens het gooien) en mijn ouders zijn aan de binnenkant aan de stokken van de bungalowtent gaan hangen. Maar dat mocht niet baten, want de wind sloeg er onder en alles sloeg weg. De boot vonden we 2 kilometer verder tegen het hek van de camping. De rest van de vakantie (we konden nog niet naar huis, mijn vader had teveel pijn om het hele stuk te rijden met de auto en de autoslaaptrein waarmee we heen waren gekomen ging pas over twee weken weer terug, hadden we geboekt) hebben we bij Joegoslaven in huis gezeten.

Oh en nog een keer met een vriendje op Texel gekampeerd. Twee nachten dikke onweer en bliksem, dus twee nachten in een klein autootje gezeten. Leuk joh, kamperen! Alles zeiknat en maar weer naar huis

Hotelkamer, here I come!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68436889
Ik heb één keer gekampeerd en dat was met m'n vriend. We deden in Zweden een kanotocht over een paar meren, was echt supermooi Maar omdat we dus elke dag afstand moesten afleggen, betekende dat dus élke dag de tent af- en opbreken. En aangezien ik de eis had dat we een fatsoenlijk, dik, tweepersoons luchtbed hadden, moesten we ook die elke dag weer oppompen. Gelukkig hadden we zo'n simpel 2 seconds dingetjes tent die klaar is als je hem uit de verpakking haalt (Alleen opvouwen was nog een kunst! Maar dat had ik door). WC had je niet, je moest dus in de bosjes En 'douchen' was een duik in het meer (al heb ik wel gesmokkeld door mezelf en m'n haren ook te wassen. Eigenlijk moet die shampoo niet in het meer komen, want daar kan je ook uit drinken!
  maandag 27 april 2009 @ 21:01:55 #61
148689 Muis006
pi_68436897
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik kampeer het liefst in een hotelkamer!
(En ik dacht Co ook, maar dan ben ik in de war met Viev denk ik ).

Zoals Co het omschrijft op Corsica lijkt het me wel zalig, maar dan voor 1 nachtje.
Want na 2 nachten op een luchtbed kan ik niet meer bewegen, dan doet alles me pijn
En ik heb ooit met mijn ouders gekampeerd in toen nog Joegoslavië en toen trok er een tornado over de camping. Zusje en ik werden door mijn vader letterlijk in de auto gesmeten (mijn hele zijkant blauw want ik viel over de achterleuning van de voorstoel tijdens het gooien) en mijn ouders zijn aan de binnenkant aan de stokken van de bungalowtent gaan hangen. Maar dat mocht niet baten, want de wind sloeg er onder en alles sloeg weg. De boot vonden we 2 kilometer verder tegen het hek van de camping. De rest van de vakantie (we konden nog niet naar huis, mijn vader had teveel pijn om het hele stuk te rijden met de auto en de autoslaaptrein waarmee we heen waren gekomen ging pas over twee weken weer terug, hadden we geboekt) hebben we bij Joegoslaven in huis gezeten.

Oh en nog een keer met een vriendje op Texel gekampeerd. Twee nachten dikke onweer en bliksem, dus twee nachten in een klein autootje gezeten. Leuk joh, kamperen! Alles zeiknat en maar weer naar huis

Hotelkamer, here I come!
Sorry maar ik moest keihard lachen terwijl het helemaal niet zo grappig is
  maandag 27 april 2009 @ 21:02:03 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68436905
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Eisen voor mijn camping:

- minstens halfpension
- niet roken kamer
You say it Muis!

En:
- geen huge-ass padden vinden in de wc en daar pas achter komen als het licht het ineens weer doet en je doortrekt *trauma* Dat was gelukkig maar voor 1 nacht
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:02:21 #63
163650 Greys
pi_68436917
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:57 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met kamperen, komt meer omdat ik gewoon te a-technisch ben op dat vlak.
Had laatst zo'n easy 3 seconden uitgooi tentje met plek voor ruim 2 personen, lekker liftend totdat ik iemand trof die me tot noord-Italië wilde brengen en daar de tent gewoon midden in de bergen/heuvels (op zo'n 900 meter hoogte) neergedumpt, kreeg ik verdomme dat tentje niet meer in elkaar toen het staan daar niet al te prettig meer was met de aanwezige wind.
Uiteindelijk toch maar m'n ouders gebeld met de vraag of ze geld konden overmaken zodat ik nog een weekje gewoon in een hotel kon slapen.

Maar veel plezier hoor Mo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:04:52 #64
163650 Greys
pi_68437011
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:01 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Sorry maar ik moest keihard lachen terwijl het helemaal niet zo grappig is
Ik vind het nu ook een geweldig grappig verhaal!
Destijds was het echt superzielig, want mijn ouders hadden lang voor die vakantie gespaard. Met twee kinderen in de autoslaaptrein en de auto mee daarheen was destijds best duur en mijn moeder werkte niet. Dus alles viel in het honderd en het was nog best gevaarlijk en eng ook. We hebben er nog veel foto's van en dan zie je mijn vader lopen met zijn ziel onder zijn arm alle kapotte spullen te verzamelen en dat vind ik nog steeds sneu om te zien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 april 2009 @ 21:05:39 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68437045
pi_68437046
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
WC had je niet, je moest dus in de bosjes En 'douchen' was een duik in het meer (al heb ik wel gesmokkeld door mezelf en m'n haren ook te wassen. Eigenlijk moet die shampoo niet in het meer komen, want daar kan je ook uit drinken!
Dan vind ik kamperen nog toffer dan gewoon op een camping! Graaf een gat, hang er een zeil onder, en dat is je 'toilet' (en dan een week niet kunnen ), ijskoud riviertje in de buurt, daarin afspoelen, op de rand gaan staan, daar inzepen en met een emmer water afspoelen ... brrrr zo koud. Maar zo fijn als je 8 uur gelopen hebt .

Supermooi aan kamperen: de keer dat ik op een kamp was, en we onder een rots sliepen. Geen tent ofzo, gewoon in de openlucht. En toen ging het 's nachts onweren. Dan mag je niet binnen een meter van de buitenrand van de rots komen ivm blikseminslagen. Wij zijn toen binnen in zo'n rots (daar kan het wel veilig) gaan schuilen. Met de hele groep. En ondertussen al die flitsen (en keiharde regen) buiten. Wow .
  maandag 27 april 2009 @ 21:06:51 #67
148689 Muis006
pi_68437098
Ohja nog zoiets ranzigs!!!\

Als mijn schoonouders gaan kamperen zet mijn schoonvader 's nachts een emmer in de tent want dan "hoeft ie de tent niet uit als de nood hoog is"

BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
pi_68437104
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Destijds was het echt superzielig, want mijn ouders hadden lang voor die vakantie gespaard. Met twee kinderen in de autoslaaptrein en de auto mee daarheen was destijds best duur en mijn moeder werkte niet. Dus alles viel in het honderd en het was nog best gevaarlijk en eng ook. We hebben er nog veel foto's van en dan zie je mijn vader lopen met zijn ziel onder zijn arm alle kapotte spullen te verzamelen en dat vind ik nog steeds sneu om te zien.
  maandag 27 april 2009 @ 21:08:05 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68437148
quote:

[..]

Aaaawww
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:08:13 #70
163650 Greys
pi_68437155
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ken hem uit mijn hoofd!
Echt de tofste sketch die ik ken wel denk ik!

Met dat wapperhandje!
Familie Mug, kom er maar in!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68437171
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Muis006 het volgende:

Als mijn schoonouders gaan kamperen zet mijn schoonvader 's nachts een emmer in de tent want dan "hoeft ie de tent niet uit als de nood hoog is"

*proest*
quote:

[..]

Ah dit vind ik wel heel zielig .
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:09:09 #72
163650 Greys
pi_68437188
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Muis006 het volgende:

IEHHHHHHHHHHHHH!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68437198
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

Jaaaaa hahahahahah geweldddiggg

IK HEB THUIS EEN AUPING VAN 1000 GULDEN

ofzo
  maandag 27 april 2009 @ 21:09:27 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68437208
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ken hem uit mijn hoofd!
Echt de tofste sketch die ik ken wel denk ik!

Met dat wapperhandje!
Familie Mug, kom er maar in!
Ik vind die met Petersons vogelgids en educatief honingslingeren / dakpannen leggen ook écht hilarisch
pi_68437240
Achossie Greys!! Da's inderdaad wel heel sneu!! En begrijp me goed: ik hou óók van luxe hotelkamers en van pensionnetjes. Eigenlijk hou ik gewoon van alles!! Maar kamperen in een warm land heeft wel wat. Ik had ook geen last van die luchtbedjes. Ik heb weleens een week in een Renault 5 geslapen zodat het vriendinnetje waar ik mee was, d'r vriendje in de tent kon uitnodigen. Vond ik ook best. Nou ja goed. Dáár ben ik nu wel te oud voor denk ik. Of niet flexibel genoeg meer voor. Maar ik kan met weinig luxe toe. ALS IK HET MAAR NIET KOUD HEB.
pi_68437279
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dan vind ik kamperen nog toffer dan gewoon op een camping! Graaf een gat, hang er een zeil onder, en dat is je 'toilet' (en dan een week niet kunnen ), ijskoud riviertje in de buurt, daarin afspoelen, op de rand gaan staan, daar inzepen en met een emmer water afspoelen ... brrrr zo koud. Maar zo fijn als je 8 uur gelopen hebt .

Supermooi aan kamperen: de keer dat ik op een kamp was, en we onder een rots sliepen. Geen tent ofzo, gewoon in de openlucht. En toen ging het 's nachts onweren. Dan mag je niet binnen een meter van de buitenrand van de rots komen ivm blikseminslagen. Wij zijn toen binnen in zo'n rots (daar kan het wel veilig) gaan schuilen. Met de hele groep. En ondertussen al die flitsen (en keiharde regen) buiten. Wow .
Nouja, ik 'moest' de hele vakantie ook niet als je begrijpt wat ik bedoel Gelukkig hadden we de hele tocht mooi weer, dus ik vond het helemaal super (Al zou slapen in de buitenlucht niet hebben gekund vanwege de familie mug )

Al was ik wel heel erg blij met een half uur durende warme douche toen we weer op de camping aankwamen hoor
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:11:11 #77
163650 Greys
pi_68437281
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jaaaaa hahahahahah geweldddiggg

IK HEB THUIS EEN AUPING VAN 1000 GULDEN

ofzo
Heb ik thuis voor 10.000 gulden boerenbont, zit ik daar van een plastic bordje te vreten.
Ik vind het he-le-maal nieeeeeeeeeeetssssssssss! *wapperhandje*

En dan met dat knuffelbeestje dat ie tussentijds even omhoog gooit...
Vliegggggggg!
Kan ik niet!
Te laatttttttttttt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68437334
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb ik thuis voor 10.000 gulden boerenbont, zit ik daar van een plastic bordje te vreten.
Ik vind het he-le-maal nieeeeeeeeeeetssssssssss! *wapperhandje*

En dan met dat knuffelbeestje dat ie tussentijds even omhoog gooit...
Vliegggggggg!
Kan ik niet!
Te laatttttttttttt!

Jahhahaha, dat HELEMAAL NIETSSSSSSSS is ook zo geweldig

Net als 'dan weet je het echt niet meerrrrrrrr'
  maandag 27 april 2009 @ 21:13:26 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68437381
Verteeel!!! MEeeeer!! Desnoooods leggen we geld BIJ!!!
  maandag 27 april 2009 @ 21:13:44 #80
148689 Muis006
pi_68437398
Oh god hou alsjeblieft op want ik pies bijna in mijn broek van het lachen

* Muis006 zoekt naarstig naar de emmer
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:14:06 #81
163650 Greys
pi_68437408
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:10 schreef conleche het volgende:
Achossie Greys!! Da's inderdaad wel heel sneu!! En begrijp me goed: ik hou óók van luxe hotelkamers en van pensionnetjes. Eigenlijk hou ik gewoon van alles!! Maar kamperen in een warm land heeft wel wat. Ik had ook geen last van die luchtbedjes. Ik heb weleens een week in een Renault 5 geslapen zodat het vriendinnetje waar ik mee was, d'r vriendje in de tent kon uitnodigen. Vond ik ook best. Nou ja goed. Dáár ben ik nu wel te oud voor denk ik. Of niet flexibel genoeg meer voor. Maar ik kan met weinig luxe toe. ALS IK HET MAAR NIET KOUD HEB.
Op zo'n nieuwer dikker luchtbed (van de tellsell reclame ) kan ik wel prima slapen
En in een warm land zou ik het best leuk en gezellig vinden denk ik. Ligt aan het gezelschap ook
Maar ik wil aan dat 'als ik het maar niet koud heb' nog toevoegen:

- als er maar geen spinnen of ander gespuis in de tent zitten
- als er vlak bij de tent een schoon (!!!!) toiletgebouw is, niet een gat in de grond
- als er maar geen engels stel vlakbij zit met een kutkind dat heel de nacht jankt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 april 2009 @ 21:14:13 #82
236335 neen
schone schijn
pi_68437414
Kamperen is relekst, 's ochtends de tent uit rollen en versgebakken brood halen. Een waar genot.
pi_68437457
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

Jaaaahahahahahahahah
  maandag 27 april 2009 @ 21:15:21 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68437464
Soms komt het bloemschikken niet goed uit!
Vandaag bijvoorbeeld, komt het niet goed uit.

Bosje bloemen 1: "Goedemiddag"
Bosje 2: "goedemiddag!"
Bosje 1: "schikt het?"
Bosje 2: "Nee"

Ik geloof dat je me echt kon afvoeren toen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:15:26 #85
163650 Greys
pi_68437471
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef Muis006 het volgende:
Oh god hou alsjeblieft op want ik pies bijna in mijn broek van het lachen

* Muis006 zoekt naarstig naar de emmer
Die staat nog bij je schoonvader in de tent!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68437492
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nouja, ik 'moest' de hele vakantie ook niet als je begrijpt wat ik bedoel Gelukkig hadden we de hele tocht mooi weer, dus ik vond het helemaal super (Al zou slapen in de buitenlucht niet hebben gekund vanwege de familie mug )

Al was ik wel heel erg blij met een half uur durende warme douche toen we weer op de camping aankwamen hoor
Nou, na een week móest ik wel . Die warme douche kreeg ik thuis pas. Schijnt dat ik na die vakantie verschrikkelijk stonk: we hadden 10 dagen geen stromend water gehad, geen deo, hele dagen in de brandende zon, continue buiten, heel veel sporten ... alles rook naar natuur .

Kijk, zo vind ik kamperen leuk. Er was zon! Geen spiegels! Te weinig te eten (ok, das wat minder)! Op een camping vind ik niet 'echt'. En daar regende het te vaak .
pi_68437544
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

Wij hebben echt dezelfde humor denk ik, want toen heb ik echt minuten op de grond gelegen van het lachen. En zelfs nu als ik het filmpje bekijk lig ik helemaal dubbel!!

SCHUIN AFKNIPPEN!

maandag 27 april 2009 @ 21:18:10 #88
236335 neen
schone schijn
pi_68437606
Bert Visscher is een schreeuwlelijk.
  maandag 27 april 2009 @ 21:18:38 #89
148689 Muis006
pi_68437624
"Origami maar dat is toch heel moeilijk?"
"Natuurlijk niet, iedereen kan het, als je maar wiiiiiiiiiiiiiiiiiil!"

Ik kan geen fragmentje vinden op Youtube

Dan maar het belang van de helm benadrukken:

maandag 27 april 2009 @ 21:18:57 #90
148689 Muis006
pi_68437633
Christus ik moet wat sneller op invoeren drukken voortaan
pi_68437663
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Christus ik moet wat sneller op invoeren drukken voortaan
! Zelfde filmpje heheheheheeh
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:19:47 #92
163650 Greys
pi_68437676
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Kamperen is relekst, 's ochtends de tent uit rollen en versgebakken brood halen. Een waar genot.
Wat ik wel tof vond is dat mijn vader ons maanden van te voren al, hoe klein we ook waren zusje en ik, Joegoslavische woorden leerde. Dat hoorde gewoon zo als je op vakantie gaat naar een ander land, dan hoor je bepaalde dingen te kunnen zeggen, ook al ben je zes! Ik weet niet hoe je het schrijft, maar fonetisch was:

- kroempier = aardappelen
- dwa sladoled molim = twee ijs alstublieft ( )
- paradash = tomaten
- dowidzjenja = tot ziens (of goedendag, weet niet meer)
- de allermooiste was potpies = handtekening (hilariteit alom, al zeiden we het twaalf keer)

En ik kon tot tien tellen:
Jedan, dwa, tri, tsjetri, pet, sjest, sedam, ossam, dewet, desset (schrijf je zo niet, maar klinkt wel zo)

En ik weet het nog steeds Da's bijna dertig jaar geleden!

Oh en een zinnetje dat onder het raam stond in het Italiaans (geloof ik?)
Epericoloso sporgersi, zo ongeveer En dat betekende verboden uit het raam te hangen dacht ik!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68437686
Ghehe. Ik vind ze leuk .
  maandag 27 april 2009 @ 21:20:05 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68437692
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wij hebben echt dezelfde humor denk ik, want toen heb ik echt minuten op de grond gelegen van het lachen. En zelfs nu als ik het filmpje bekijk lig ik helemaal dubbel!!

SCHUIN AFKNIPPEN!

Ja, ik ook . En ik heb het echt al een ziljoen keer gezien

Met die kinderliedjes, ken je die?
  maandag 27 april 2009 @ 21:20:33 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68437712
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik heb nooit zoveel Bert Visscher gekeken maar dit is toch wel vrij geniaal in zn stompzinnigheid
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:20:47 #96
163650 Greys
pi_68437723
Meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68437762
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, ik ook . En ik heb het echt al een ziljoen keer gezien

Met die kinderliedjes, ken je die?
Hmm, filmpje?
  maandag 27 april 2009 @ 21:22:01 #98
236335 neen
schone schijn
pi_68437775
Ik stond een keer op een camping ergens in Belgie waar je nog lekker een kampvuur mocht maken, dat is toch wel zwaar relaxed hoor. Het mannelijk oerinstinct komt dan boven en de vlammen worden hoger en hoger biertje erbij en op de laatste avond het vuur natuurlijk uitpissen

Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:23:08 #99
163650 Greys
pi_68437829
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef neen het volgende:
Ik stond een keer op een camping ergens in Belgie waar je nog lekker een kampvuur mocht maken, dat is toch wel zwaar relaxed hoor. Het mannelijk oerinstinct komt dan boven en de vlammen worden hoger en hoger biertje erbij en op de laatste avond het vuur natuurlijk uitpissen

Uitpiesen?
Muis d'r schoonvader gooit gewoon die emmer leeg over het vuur!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 april 2009 @ 21:23:19 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68437837
quote:
Hier!
En dat is onze tent:

En dan hebben we ook nog een 3-persoonstent voor als ik met één van de kinderen ga kamperen en een paar koeptentjes.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 27 april 2009 @ 21:23:44 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68437848
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hmm, filmpje?

maandag 27 april 2009 @ 21:23:56 #102
148689 Muis006
pi_68437858
Greys hou opppppppp

Ik ga echt nooit met mijn schoonouders kamperen.
pi_68437866
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef neen het volgende:

Ooit op scouting gezeten? Daar doen ze dat ook altijd
pi_68437906
quote:
Oooooohja D. Dap en B. Botje
  maandag 27 april 2009 @ 21:25:54 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68437943
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oooooohja D. Dap en B. Botje
Z.L. Gerritje
  maandag 27 april 2009 @ 21:26:01 #106
236335 neen
schone schijn
pi_68437948
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja, en daar lopen ze ook in in rare pakjes rond met korte broeken en hoge sokken, rare petjes, medailles voor lopen over gras, medailles voor veters strikken op 10 manier en medailles voor knopen dichtdoen.

Nee, de scouting... dat is niets voor mij.
pi_68437990
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, en daar lopen ze ook in in rare pakjes rond met korte broeken en hoge sokken, rare petjes, medailles voor lopen over gras, medailles voor veters strikken op 10 manier en medailles voor knopen dichtdoen.

Nee, de scouting... dat is niets voor mij.
Whahahaha . Ik zal het maar niet tegen mn broertje zeggen.
  maandag 27 april 2009 @ 21:27:08 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68437995
Ben trouwens wel een diehard kampeerder. Het liefst zoek/vang ik mijn eigen eten en kook op een houtvuurtje
  maandag 27 april 2009 @ 21:27:14 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68438001
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat ik wel tof vond is dat mijn vader ons maanden van te voren al, hoe klein we ook waren zusje en ik, Joegoslavische woorden leerde. Dat hoorde gewoon zo als je op vakantie gaat naar een ander land, dan hoor je bepaalde dingen te kunnen zeggen, ook al ben je zes! *Knip woordjes dingetje*
Dat doet me denken aan onze telefoongesprekken met oma vroeger

Ouders: "Zeg dat het goed gaat op school!!"
Maria: "School is 'colegio' maar de rest weet ik niet! Colegio es bueno?"
*gekrijs door het geruis aan de andere kant van de lijn* "OOOOH JENNICIIIIIIIITA, QUE LIIIIIIIINDA!!!! *ratel ratel*
Ouders: "Zeg iets leuks tegen oma! Zeg maar iets leuks! Zeg maar, abuelita, como esta usted? Zeg maar!"
*meer gekrijs, van het euvel "IK HEB HOLLAND AAN DE TELEFOON!!!111! " *
Maria: "Hoe zeg ik dat ik ga slapen, hoe zeg ik dat! Ze roepen allemaal dingen! Ik ga slapen, ja? Me voy a dormir! Chaaaaoooooo! "

Of ijsjes bestellen in Spanje, en dan vet trots naar de ober lopen omdat je "Dos helados por favor' hebt geleerd en dan erachter komen dat ze intussen wel weten dat je komt voor twee ijsjes omdat je dat bijna iedere dag haalt Ober: "Dos helados, si? " Maria + zus: " Si."
pi_68438042
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Z.L. Gerritje
Altijd is Kortjakje ziek..KUNNEN WE DAT INFUUS NIET GEWOON DICHTDRAAIEN??
  maandag 27 april 2009 @ 21:28:35 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68438067
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja. Ik. En dat was toevallig hartstikke leuk tot ik 15 werd en vreselijk ging puberen
Nu kan ik knopen leggen, vlotten bouwen, vuurtjes maken, brood bakken, eten zoeken en bereiden etc.
Ik spaar ook overlevingshandboeken
  maandag 27 april 2009 @ 21:29:22 #112
148689 Muis006
pi_68438114
De woudlopers > scouting.
pi_68438133
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Ik. En dat was toevallig hartstikke leuk tot ik 15 werd en vreselijk ging puberen
Nu kan ik knopen leggen, vlotten bouwen, vuurtjes maken, brood bakken, eten zoeken en bereiden etc.
Ik spaar ook overlevingshandboeken
De was voor het uitpissen van het kampvuur . Broertje zit op scouting en het ziet er best tof uit. Het "hier heb je een stuk zeil en een kompas + stuk bos. Red je maar". En dan zelf een vuurtje bouwen etc.
  maandag 27 april 2009 @ 21:31:09 #114
148689 Muis006
pi_68438201
Toen mijn vader in het leger zat gingen ze op bosoefening. Dan mag je uit 20 voorwerpen er 5 uitkiezen om mee te nemen als je 3 dagen in je up het bos in moet. En daar zitten dan mensen bij die een rol wc papier kiezen ipv een kompas.
  maandag 27 april 2009 @ 21:31:17 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68438208
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef Muis006 het volgende:
De woudlopers > scouting.
*herinnering aan Dagobert Duck die 'woudlopers' niet kon onthouden en het dus had over 'woudslopers', 'houtkopers' en nog wat van dat euvel*
  maandag 27 april 2009 @ 21:31:51 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68438236
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
"Origami maar dat is toch heel moeilijk?"
"Natuurlijk niet, iedereen kan het, als je maar wiiiiiiiiiiiiiiiiiil!"

Ik kan geen fragmentje vinden op Youtube

Dan maar het belang van de helm benadrukken:

maandag 27 april 2009 @ 21:31:56 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68438244
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De was voor het uitpissen van het kampvuur . Broertje zit op scouting en het ziet er best tof uit. Het "hier heb je een stuk zeil en een kompas + stuk bos. Red je maar". En dan zelf een vuurtje bouwen etc.
Dat dus. Of midden in de winter tijdens een storm ergens en de duinen gedropt worden (geen idee waar ) en dan 30 km terug lopen door de regen en storm en omdat je de weg niet kunt vinden maar via het strand gaan wat wel 10 km langer is. En dan heel veel alcohol drinken om warm te blijven.
  maandag 27 april 2009 @ 21:33:47 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68438325
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef Muis006 het volgende:
Toen mijn vader in het leger zat gingen ze op bosoefening. Dan mag je uit 20 voorwerpen er 5 uitkiezen om mee te nemen als je 3 dagen in je up het bos in moet. En daar zitten dan mensen bij die een rol wc papier kiezen ipv een kompas.
En toch, niet eens zo gek: je kan er dingen in inpakken, je vingers en kont mee afvegen, het gebruiken om een vuurtje mee aan te maken, het kan dienst doen als hoofdkussen, als verband als je een wondje hebt.... multifunctioneel Daarbij, wat moet je met 2 kompassen?
pi_68438358
Tieviepie De boyfriend heeft 400 trojans op zijn pc. En het al weken vreemd vinden dat ons internet zo langzaam is

Het waren er trouwens écht 400 Maar hij heeft nu toch maar een virusscanner. Gedownload
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 27 april 2009 @ 21:35:50 #120
148689 Muis006
pi_68438427
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En toch, niet eens zo gek: je kan er dingen in inpakken, je vingers en kont mee afvegen, het gebruiken om een vuurtje mee aan te maken, het kan dienst doen als hoofdkussen, als verband als je een wondje hebt.... multifunctioneel Daarbij, wat moet je met 2 kompassen?
Jamaarrr je had geen eigen kompas he en je reet en vingers kan je afvegen met bladeren. Wondjes genezen wel en als het ernstig bloed bind je het gewoon af met een tak. En vuur maken als je daar wc papier voor nodig hebt zeg ik

maandag 27 april 2009 @ 21:37:11 #121
236335 neen
schone schijn
pi_68438483
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Jamaarrr je had geen eigen kompas he en je reet en vingers kan je afvegen met bladeren. Wondjes genezen wel en als het ernstig bloed bind je het gewoon af met een tak. En vuur maken als je daar wc papier voor nodig hebt zeg ik

[ afbeelding ]
Als ik een bloedneus heb stop ik echt geen tak in m'n neus
  maandag 27 april 2009 @ 21:37:23 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68438492
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef Muis006 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  maandag 27 april 2009 @ 21:41:10 #123
148689 Muis006
pi_68438696
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef neen het volgende:

[..]

Jonge daar prop je gewoon een opgerold blad in of je houdt op met mieten. Anders ga je maar bij je moeder huilen dan geeft die er wel een kusje op.

pi_68438707
Met bladeren?! Ik krijg van wc-papier al kloofjes
* Syrena lafs haar vochtig TP
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68438745
Ik wil noooooooooooooot met Muis op vakansieieieie Bruut!
  maandag 27 april 2009 @ 21:42:14 #126
148689 Muis006
pi_68438748
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef Syrena het volgende:
  maandag 27 april 2009 @ 21:42:16 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68438751
quote:

[..]

pi_68438781
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:42 schreef Muis006 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is niet echt een verrassing voor me
  maandag 27 april 2009 @ 21:43:24 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68438806
Ooo kamperen! . Maar dan wel in Frankrijk ofzo! Jaren geleden ging ik met school naar de Ardennen en toen was het toiletblok zo'n !@#$% weg. Echt niet leuk om midden in de nacht zo'n eind te moeten lopen. Maar ja, als je met school bent hurk je ook niet zo snel in de bosjes naast de tent .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 april 2009 @ 21:43:27 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68438812
Topickiller.

Daglijstje dan maar? Het is uiteindelijk geworden:
o. weetabix met melk
t. yoghurt met aardbeien
t. banaan
l. 2 kipfilet-groentewraps
t. ijsje met 2 bolletjes
t. paar caramels
t. peer
d. preisoep + halve tostie + boterham met pindakaas
s. uurtje sport
t. augurk
pi_68439049
Ik heb eindelijk filters voor op mn camera . Van een bekend merk, voor heul goedkoop, via ebay, uit de VS. Ik laf ze nu al, en ze moeten nog opgestuurd worden enzo. Is een avondje FOK!ken + nietsdoen toch nog ergens goed voor.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:48:48 #132
163650 Greys
pi_68439058
quote:

[..]

quote:
Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef Syrena het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha.
Hou op! Ik pies in mijn broek!

Wat een kneuzenclub zijn we af en toe ook
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68439075
Ik kom even lekker laat binnenvallen maar gefeliciteeeeeeerd Nynke! . Jeetje, wat vind ik jou dapper! Ik schoot al in de stress toen ik naar Den Haag moest. .

En ik heb vroeger altijd gekampeerd! Elk jaar met m'n ouders, broer en zus (en eventueel nog vrienden en vriendinnen) naar Frankrijk. Heb ik de meest geweldige herinneringen aan overgehouden, en zodra één van ons tweeën een rijbewijs heeft, wil ik het overdoen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 27 april 2009 @ 21:49:58 #134
236335 neen
schone schijn
pi_68439123
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Jonge daar prop je gewoon een opgerold blad in of je houdt op met mieten. Anders ga je maar bij je moeder huilen dan geeft die er wel een kusje op.

[ afbeelding ]
Ik ben niet geschikt bevonden voor halfpension met twee-persoonsbed
  maandag 27 april 2009 @ 21:50:47 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68439168
Hahaha, ik heb de pret weer gemist zie ik .

Lijstje dan maar:

O: yoghurt met banaan
L: twee boterhammen met pindakaas
T: glaasje aardbeien/sinaasappel smoothie
D: salade
T: 1,5 rosébiertje (ik gooide een flesje om en had nog niet genoeg gehad, dus maar een nieuw flesje gepakt )

Niet zo'n superlijstje, maar goed, ik was laat wakker, steeds te druk om te eten bladiebla.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 april 2009 @ 21:50:47 #136
148689 Muis006
pi_68439170
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:49 schreef neen het volgende:

[..]

Ik ben niet geschikt bevonden voor halfpension met twee-persoonsbed
Precies
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:50:51 #137
163650 Greys
pi_68439175
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ooo kamperen! . Maar dan wel in Frankrijk ofzo! Jaren geleden ging ik met school naar de Ardennen en toen was het toiletblok zo'n !@#$% weg. Echt niet leuk om midden in de nacht zo'n eind te moeten lopen. Maar ja, als je met school bent hurk je ook niet zo snel in de bosjes naast de tent .
Gewoon met je tent naast de tent van de schoonvader van Muis gaan staan!
Dan hoef je heul nie ver te lopen nie!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:51:42 #138
163650 Greys
pi_68439216
Heer G vraagt waarom ik zit te hinniken.
Ja, leg dat maar eens uit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 april 2009 @ 21:52:02 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68439227
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:50 schreef Greys het volgende:

[..]

!!!

Gek wief
  maandag 27 april 2009 @ 21:52:14 #140
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68439236
AKnynke Feli met je def. ja
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68439248
quote:

[..]

Die emmer, dat doen nog best veel kampeerders . Ik vind alles prima, als de hele tent er maar niet naar ruikt, ik 's nachts niet wakker word van het kletterende geluid of er 's morgens over struikel. Zelf loop ik liever gewoon naar het gebouw .
  maandag 27 april 2009 @ 21:52:22 #142
148689 Muis006
pi_68439249
quote:

[..]

Ik vertel jou nooit meer iets
  maandag 27 april 2009 @ 21:54:06 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68439327
Oja! Mn lijstje. Zou het zo vergeten. Hoewel dat in dit geval geen ramp zou zijn

O: 250 optimel kwark
T: appel
L: 3 crackers, 2x 1/2 plak kaas, 1x vruchtenhagel
T: engelse drop en 1 chocolate chip cookie
T: eierkoek
S: RPM
D: 1 krentenbol en 1 boterham met halvajam

maandag 27 april 2009 @ 21:54:07 #144
148689 Muis006
pi_68439328
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die emmer, dat doen nog best veel kampeerders . Ik vind alles prima, als de hele tent er maar niet naar ruikt, ik 's nachts niet wakker word van het kletterende geluid of er 's morgens over struikel. Zelf loop ik liever gewoon naar het gebouw .
Ik vind het echt ranzig en het toppunt van luiheid.
  maandag 27 april 2009 @ 21:54:27 #145
236335 neen
schone schijn
pi_68439345
Ik pis gewoon in de bosjes.
  maandag 27 april 2009 @ 21:54:29 #146
148689 Muis006
pi_68439347
Ik heb zin in paella. Wie heeft er een recept? Of nog beter: wie komt er een pan brengen?
  maandag 27 april 2009 @ 21:54:35 #147
33954 ElisaB
pi_68439352
Ow, ik haat kamperen. Mijn beeb is er gek op. Het komt wel eens voor dat zij met haar tentje op de camping staat, en ik mijn weekendtas en Senseo apparaat parkeer in het dichtstbijzijnde hotel

Nou ja, die hoeft eigenlijk niet, want allebei zijn we dan heel blij. Beeb dat ze in de tent kan tutteren en ik dat ik dat niet hoef
  maandag 27 april 2009 @ 21:55:03 #148
33954 ElisaB
pi_68439376
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in paella. Wie heeft er een recept? Of nog beter: wie komt er een pan brengen?
Een pan kan je van me krijgen, maar Paella maken kan ik niet
  maandag 27 april 2009 @ 21:55:05 #149
148689 Muis006
pi_68439382
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef neen het volgende:
Ik pis gewoon in de bosjes.
pi_68439396
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik vind het echt ranzig en het toppunt van luiheid.
Klopt. Het tegenargument: buiten is het koud en dan moet ik me aankleden en kan ik daarna niet meer slapen .
pi_68439422
Zo. Gezien het feit dat mijn broodje vanmiddag verviel wegens oudbakken, bedacht ik me net dat ik wel erg weinig heb gegeten vandaag Dus nu lekker vers-gefrituurde poppadoms met mangochutney (zelfgemaakte is lekkerder ) en een wit wijntje
  maandag 27 april 2009 @ 21:55:58 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68439431
Even weer terug naar de beschaving: hebben jullie de nieuwste H&M-collectie al gezien?

http://www.hm.com/de#/mw/

Vooral het laatste jurkje en de overall van ¤ 200 vind ik erg mooi.
  maandag 27 april 2009 @ 21:56:13 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68439447
Ik ging eens samen met m'n toenmalige vriendin (als in Vriendin) kamperen en er was ook een vriend van haar mee. We zouden in aparte tentjes slapen: zij en ik in mijn tent, hij in z'n eentje in zijn tent. Maar toen was ik de buitentent vergeten en uiteraard ging het meteen de eerste nacht al regenen. En toen moesten we dus alsnog bij hem in de tent . Bwuuuhhh. Oh dat was overigens ook de laatste keer dat ik gekampeerd heb, bedenk ik me net (6 jr geleden).
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:56:27 #154
163650 Greys
pi_68439456
Als ik een man was zou ik dat ook doen, in de bosjes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 april 2009 @ 21:56:56 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68439481
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ik haat kamperen. Mijn beeb is er gek op. Het komt wel eens voor dat zij met haar tentje op de camping staat, en ik mijn weekendtas en Senseo apparaat parkeer in het dichtstbijzijnde hotel

Omg, wat ongezellig .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 27 april 2009 @ 21:57:17 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68439495
Als ik een man was zou ik gewoon nooit meer naar een gewoon toilet gaan .

Voor de number 1's dan he
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:59:16 #157
163650 Greys
pi_68439602
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Even weer terug naar de beschaving: hebben jullie de nieuwste H&M-collectie al gezien?

http://www.hm.com/de#/mw/

Vooral het laatste jurkje en de overall van ¤ 200 vind ik erg mooi.
Die overal vind ik niet zó.
Maar dat komt omdat je daar petite voor moet zijn en dat ben ik niet
Jou zou hij wel staan denk ik, al betwijfel ik of het je kleur is...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68439630
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
Als ik een man was zou ik dat ook doen, in de bosjes.
Je hebt voor vrouwen ook van die kartonnetjes .... Iewl, die lijken me ook smerig
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:59:55 #159
163650 Greys
pi_68439636
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omg, wat ongezellig .
Leuk! Kan je op vakantie bij elkaar op visite
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 april 2009 @ 22:00:05 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68439648
Laat maar
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 22:00:44 #161
163650 Greys
pi_68439683
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]

Dit jurkje heb ik dus laatst gekocht. Ben er zo blij mee
Ik zie geen plaatje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68439701
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
http://shop.hm.com/de/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S

Dit jurkje heb ik dus laatst gekocht. Ben er zo blij mee
Die link gaat naar alle jurkjes, welke heb jij?
  maandag 27 april 2009 @ 22:01:44 #163
33954 ElisaB
pi_68439727
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Viking84 het volgende:
Omg, wat ongezellig .
We gaan niet kamperen / hotellen voor de gezelligheid; dat doen we omdat beeb zo graag af en toe wat nachtjes in een tent slaapt. Ik ga braaf de hele dag bij haar voor de tent zitten, eet 's avonds mee, drink de afsluitende koffie, stop haar liefdevol in en scheur dan naar het hotel. Daar ga ik op bed televisie kijken, in bad liggen, slapen in een zacht bed, en en en... En 's morgens ben ik weer netjes op tijd op de camping om aan dat gammele tafeltje, belaagd door wespen en vliegen een ontbijtje met oploskoffie te nuttigen.

Beeb blij, ik blij niet al té ongelukkig
pi_68440136
Weet je wat nu ook zo fijn is?? In Frankrijk heb ik een dakterras en ik ga zo'n tellsellachtige matras kopen en daar neerleggen. Ik drapeer dan voor de gezelligheid een klamboetje eromheen (hoewel ik daar nog nooit een mug heb gezien.) En dan kan ik kamperen in/op mijn eigen huis. De exmister zag daar nooit zo de lol van in, maar Koekie vindt het allang best. En ook als hij het niet best vindt: ik ben de baas over Koekie. Dus.

pi_68440162
CF, is het normaal dat mn knie regelmatig 'opeens' overstrekt als ik loop/sta (wat pijn doet), en ik daarna moeite moet doen om hem weer te buigen? Komt dat door het vocht in mn knie ofzo? Buigen doet dan ook pijn. En mn knie 'knakt' bij iedere rotatie op de fiets. Geluid is vervelend, gevoel is ook vervelend. Ik mag pas over 3 weken naar de orthopeed, eerder wil ie me niet zien .
pi_68440194
Ik kom me weer melden in dit topic. Een tijdje terug heb ik al eens meegepost hier, maar ik zit tegenwoordig niet echt veel meer achter de computer en dan gaat het hier wel eens erg snel

Ik weeg nu 66 kilo en wil er zeker 6 van af hebben...de afgelopen weken niet gesport wegens een flinke verkoudheid en hoesten, deze week wil ik weer beginnen.
Mijn streven minstens 3 keer per week sporten en gezonder eten (vooral het snaaien 's avonds).

Ik ben tot en met volgende week dinsdag vrij en vakanties vind ik altijd nog lastiger om goed te eten.
Dus vandaar dat ik er weer ben.
pi_68440301
WB Nienna en veel succes!
  maandag 27 april 2009 @ 22:15:58 #168
33954 ElisaB
pi_68440354
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:14 schreef conleche het volgende:
WB Nienna en veel succes!
!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 22:16:30 #169
163650 Greys
pi_68440374
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef conleche het volgende:
Weet je wat nu ook zo fijn is?? In Frankrijk heb ik een dakterras en ik ga zo'n tellsellachtige matras kopen en daar neerleggen. Ik drapeer dan voor de gezelligheid een klamboetje eromheen (hoewel ik daar nog nooit een mug heb gezien.) En dan kan ik kamperen in/op mijn eigen huis. De exmister zag daar nooit zo de lol van in, maar Koekie vindt het allang best. En ook als hij het niet best vindt: ik ben de baas over Koekie. Dus.

Die matrassen liggen echt heerlijk! Daar kan ik dus wél weken op slapen als het zou moeten!
Zo eentje met een fluwelig bovenkantje. Voor de leuk. Want je voelt er niets van
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 april 2009 @ 22:25:37 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68440738
Oh nee! Mijn rechtervoet blijkt voor bijna 50% uit blaar te bestaan! Hoe komt dat nou weer!

Maar toch ook yay! Want het is volledig pijnloos!

En ook weer nay: mijn batterijen waren leeg dus foto's maken van rokjes was weer faal!

Maar ook weer yay: ze zijn aan het opladen en ik ga nu slapen

Ajuuuu
pi_68440762
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Die matrassen liggen echt heerlijk! Daar kan ik dus wél weken op slapen als het zou moeten!
Zo eentje met een fluwelig bovenkantje. Voor de leuk. Want je voelt er niets van
Moet je die opblazen of doen ze dat zelf tegenwoordig?
pi_68440895
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Moet je die opblazen of doen ze dat zelf tegenwoordig?
Wij hebben er eentje de je in het stopcontact kunt steken.
Matras uitvouwen, stekker in het stopcontact, op knopje drukken, binnen 3 minuten helemaal opgeblazen en klaar!
(Voor logés ideaal, op de camping wat minder denk ik )
pi_68440911
Morgen komt mijn vader eten met zijn vrouw en ook m'n zusje met haar man. Nog voor m'n verjaardag. Nu ben ik vandaag de hele dag al zogenaamd aan het opruimen en schoonmaken, maar het is niet zo erg gelukt. Nu komt morgen een vriendinnetje helpen. Zodat ik niet afgeleid word. Zij heeft hetzelfde. Dus dan ga ik volgende week bij haar hetzelfde doen. De lamme leidt de blinde, of misschien toch samen sterk?
pi_68440948
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:29 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Wij hebben er eentje de je in het stopcontact kunt steken.
Matras uitvouwen, stekker in het stopcontact, op knopje drukken, binnen 3 minuten helemaal opgeblazen en klaar!
(Voor logés ideaal, op de camping wat minder denk ik )
Die moet ik.
  maandag 27 april 2009 @ 22:33:42 #175
33954 ElisaB
pi_68441100
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:30 schreef conleche het volgende:
De lamme leidt de blinde, of misschien toch samen sterk?
Linksom of rechtsom: in elk geval gezelliger dan alleen
pi_68441111
quote:

[..]

Die moet ik.
Wehkamp!
En hij is bijna net zo hoog als een gewoon bed, dus je hebt ook niet het idee dat je op een luchtbed ligt.
  Vis een optie? maandag 27 april 2009 @ 22:40:27 #177
70532 loveli
N
pi_68441449
Geen opblaasbed kopen met een frame, want die slapen weer totaal niet.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 27 april 2009 @ 22:43:35 #178
70532 loveli
N
pi_68441596
quote:
Morgen komt mijn vader eten met zijn vrouw en ook m'n zusje met haar man. Nog voor m'n verjaardag. Nu ben ik vandaag de hele dag al zogenaamd aan het opruimen en schoonmaken, maar het is niet zo erg gelukt. Nu komt morgen een vriendinnetje helpen. Zodat ik niet afgeleid word. Zij heeft hetzelfde. Dus dan ga ik volgende week bij haar hetzelfde doen. De lamme leidt de blinde, of misschien toch samen sterk?
Klinkt zooooo bekend.. Alleen heb ik een vriendin achter de hand die wel weet wat er moet gebeuren. Zij gaat op een stoel zitten en vertelt mij wat ik moet doen en hoe ik moet sorteren. Ik ben het nooit eens met haar logica en wil tussendoor steeds andere dingen doen, maar zij is de baas. En aan het eind van de dag heb ik meer werk verzet dan normaal in een week. En m'n huis ziet er opeens opgeruimd uit.
crap in = crap out
  maandag 27 april 2009 @ 22:44:00 #179
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68441616
het is als vanouds, m'n ouders zijn allebei in slaapgevallen tijdens het tv kijken op de bank. Ze worden oud...

Morgen lekker een dagje Stockholm!
pi_68441683
@Chico, dat had ik ook precies na mijn meniscusoperatie. Ook dat knak, knak, knak bij het fietsen! Maar dat is helemaal niet erg, zei de orthopeed. Niets van aantrekken dus. Het duurt gewoon echt een behoorlijk aantal weken voordat je helemaal genezen bent. Maar als je je zorgen maakt, zou ik gewoon nog even bellen naar de praktijk morgen. Dat soort vragen zullen ze best vaker krijgen.
pi_68442155
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef Laureline het volgende:
@Chico, dat had ik ook precies na mijn meniscusoperatie. Ook dat knak, knak, knak bij het fietsen! Maar dat is helemaal niet erg, zei de orthopeed. Niets van aantrekken dus. Het duurt gewoon echt een behoorlijk aantal weken voordat je helemaal genezen bent. Maar als je je zorgen maakt, zou ik gewoon nog even bellen naar de praktijk morgen. Dat soort vragen zullen ze best vaker krijgen.
Mooi, maak ik me niet druk meer . Dankje .
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 22:57:45 #182
163650 Greys
pi_68442313
quote:

[..]

Die moet ik.
Die van een vriendin, waar ik bij haar altijd op sliep, was donkerblauw me een fluwelig laagje en inderdaad ook een apparaatje er aan waardoor hij zelf opblies

Maria, sterkte met de blaren! Slaap lekker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 22:58:24 #183
163650 Greys
pi_68442344
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef AKnynke het volgende:
het is als vanouds, m'n ouders zijn allebei in slaapgevallen tijdens het tv kijken op de bank. Ze worden oud...

Morgen lekker een dagje Stockholm!
Ze worden niet oud, ze hebben een reis achter de rug!
Veel plezier morgen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68442536
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh nee! Mijn rechtervoet blijkt voor bijna 50% uit blaar te bestaan! Hoe komt dat nou weer!

Maar toch ook yay! Want het is volledig pijnloos!

En ook weer nay: mijn batterijen waren leeg dus foto's maken van rokjes was weer faal!

Maar ook weer yay: ze zijn aan het opladen en ik ga nu slapen

Ajuuuu
Au .

Ik duik ook maar eens in bed. Morgen laatste dag voor mn mini-vakantie (waarin ik heel veel moet doen maar bijna elke dag al volgepland heb).
pi_68442821
Ik ga nog even bankhangen

Dames, bedankt voor het welkom
  maandag 27 april 2009 @ 23:10:14 #186
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68442846
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze worden niet oud, ze hebben een reis achter de rug!
Veel plezier morgen!
maar ze worden ook oud! M'n moeder wordt al bijna 60! okay, 57...

Ze zijn nu naar hun gastenhuisje, en ik lig op bed. Ga nog even met het vriendje keuvelen denk ik...Die gaat woensdag m'n moeder ontmoeten, vinden ze beide wel spannend, geloof ik!

En daarna nog even in een volkskrant magazine bladeren, heerlijk!

Weltrusten allemaal!:W
pi_68443204
Besteld!! En ook nog maar een bikini en een ondergoedsetje en een boek!!
  maandag 27 april 2009 @ 23:21:58 #188
33954 ElisaB
pi_68443240
Goede bezig Co
pi_68443315
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Die van een vriendin, waar ik bij haar altijd op sliep, was donkerblauw me een fluwelig laagje en inderdaad ook een apparaatje er aan waardoor hij zelf opblies

Maria, sterkte met de blaren! Slaap lekker!
Ja deze ook en het was een aanbieding: 45 euro geloof ik.......ff checken....44,- zelfs!! Haske handig om te hebben!!
  dinsdag 28 april 2009 @ 06:48:11 #190
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68448292
goeddddemorgen

ben weer wakker en bakje brinta weer op.... allemaal een prettige dag!!!

ik ben
pi_68448456
goedemorgen!

ja, nee, goh, hè

dagje werken..
Ja doei.
pi_68448547
Goedemorgen!

Ik moet ook de hele dag werken, van half 9 tot 18.00 en ons plan om een watergevecht in de zon te houden valt letterlijk in het water met dit weer
Ik zal wel een dvd meenemen voor die kids

Werkze allemaal!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_68448686
Goedemorgen!

Welkom Nienna, succes. .

M'n vriend gaat zo nog even werken, en ik ga een taart maken, en daarna gaan we naar Breda, op bezoek bij zijn moeder. Die heb ik al sinds Oud en Nieuw niet gezien, dus ik heb er zin in!
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:18:49 #194
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68448746
goeiemorgen!

M'n huisgenoot (Duits) loopt altijd op Birckenstocks door het huis, over het laminaat, en het is hier nogal gehorig. Hier wordt ik dus altijd wakker van, en dat is best shit!

Maar goed, wakker is wakker...
pi_68448863
Lijstje voor vandaag:

O: 2 rijstwafels pindakaas, 2 rijstwafels schouderham
L: 2 broodjes filet americain
D: lasagnette

Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:36:33 #196
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68448946
Goedemorgen! Mijn dagplanning
o. weetabix met melk
t. 2 boterhammen met mayo + kipfilet + sla
t. yoghurt met schepje jam
l. mexicaanse kip van gisteren, nu zónder wraps maar met extra sla en rauwkost
t. peer en banaan
d. soep met brood
pi_68449069
Mogguh
pi_68449087
Nog een tip voor die luchtbedden: als je ze in de winter gebruikt leg er dan iets onder of nog iets extra bovenop voordat je daar op gaat liggen. Wij hadden dat met Kerst niet en ik heb echt niet geslapen
De kamer waar we lagen was ijskoud, dus de lucht in het bed ook. Pas rond 6 uur kwamen we op het idee om een extra dekbed onder ons in te leggen en toen pas konden we fatsoenlijk slapen.

Echt een raar gevoel, je deken warm en waar je op ligt koud.
pi_68449114
En m'n schoonbroer en vriendin maar zeggen dat zij daar geen last van hadden gehad... alsof ze zo'n bikkels zijn Tot we erachter kwamen dat hun luchtbed veel dunner was dan dat van ons, en zij beneden hadden geslapen, waar de vloerverwarming aanstond. Ja kunst om het dan lekker warm te hebben
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:49:49 #200
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68449139
Goedemorgen schatjes! Iedereen weer zin in de dag? Ik ben gisteren lijntechnisch zeer onverantwoord uit eten geweest maar het was zo !! Turks was het, met heel veel pijnboompitjes, walnoten, vleesjes, tomaat, aubergine, paprika... super lekker.

Deze week heb ik een boodschappenloze week, heb ik bedacht. Alles op voor ik naar de Ardennen ga plus geen snaaivoer in huis.
Prrrrr
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:55:15 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68449222
Dat klopt idd Syrena .

Lijstje voor vandaag:
O: 250 gr kwark
T: knackebrod met halvajam
L: 2 boterhammen met appelstroop
D: ? Ga eten met een vriend van me. Wel beetje opletten, want geen zin in weer veel caloriën.
T: koffie ofzo
pi_68449286
Gisteravond stond er op mijn rooster dat ik vanaf 11 uur college had ... vanochtend staat er opeens dat ik om 9 uur moet beginnen. Nu zit ik in mn pyama voor de pc . Lekker geregeld zeg.
pi_68449421
yeahhoooooooo vrij maandag
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:07:09 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68449442
Lekker MoBlo

Ik heb vandaag m'n laatste werkdag! Rest van de week lekker vrij . En ook echt ff aan toe.
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:14:24 #205
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68449614
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
yeahhoooooooo vrij maandag
Maandag? Tis hier al dinsdag!
Prrrrr
pi_68449670
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:14 schreef mspoez het volgende:

[..]

Maandag? Tis hier al dinsdag!
volgende week maandag
gisteren spontaan besloten dat we wel eens een paar daagjes op vakantie konden, maar dan moest ik even maandag vrij hosselen Dat is gelukt!

En nu gaan we zaterdagochtend weg richting Duitsland met de motor, en dan tot dinsdag
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 09:16:11 #207
70532 loveli
N
pi_68449672
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 08:58 schreef Chicolate het volgende:
Gisteravond stond er op mijn rooster dat ik vanaf 11 uur college had ... vanochtend staat er opeens dat ik om 9 uur moet beginnen. Nu zit ik in mn pyama voor de pc . Lekker geregeld zeg.
Mijn bodypumples was vervroegd naar 9 uur en ik werd 5 voor wakker. Ik leef met je mee.
crap in = crap out
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:19:35 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68449743
Ik twijfel

óf ik vier donderdag koninginnedag met mijn kinderen in Nederland (in het kader van opvoeding etc.)
óf ik vier vrijdag de 1e mei (Duitse vrije dag) en onze 7e huwelijksdag.

Ik neig naar: donderdag vrij, vrijdag werken en 's avonds uit eten met man en kinderen. Maar dan voel ik me zo'n slechte vrouw; werken op de 7e huwelijksdag
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:21:26 #209
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68449789
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

volgende week maandag
gisteren spontaan besloten dat we wel eens een paar daagjes op vakantie konden, maar dan moest ik even maandag vrij hosselen Dat is gelukt!

En nu gaan we zaterdagochtend weg richting Duitsland met de motor, en dan tot dinsdag
Lekker!
Prrrrr
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 09:22:17 #210
70532 loveli
N
pi_68449805
De meeste mensen moeten werken op hun huwelijksdag. Gaat je man ook mee op koninginnedag of moet hij wel gewoon werken?
crap in = crap out
pi_68449880
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn bodypumples was vervroegd naar 9 uur en ik werd 5 voor wakker. Ik leef met je mee.
Ja stom he .

@Tink: gewoon aan je eigen plan houden. Bij mijn ouders moet mn vader meestal werken, en als het in een weekend is, moet of mn moeder werken, of zijn er al andere dingen ingepland . Alleen met 25 jaar (duurt nog eventjes) willen ze echt iets speciaals gaan doen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:29:55 #212
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68449990
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:22 schreef loveli het volgende:
De meeste mensen moeten werken op hun huwelijksdag. Gaat je man ook mee op koninginnedag of moet hij wel gewoon werken?
Hij moet gewoon werken. Koninginnendag wordt in Duitsland niet gevierd En de 1e mei is dus wél een standaard vrije dag, wat dat dus de logischere keuze maakt. Echt, waar een mens zich druk over kan maken
pi_68450036
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel

óf ik vier donderdag koninginnedag met mijn kinderen in Nederland (in het kader van opvoeding etc.)
óf ik vier vrijdag de 1e mei (Duitse vrije dag) en onze 7e huwelijksdag.

Ik neig naar: donderdag vrij, vrijdag werken en 's avonds uit eten met man en kinderen. Maar dan voel ik me zo'n slechte vrouw; werken op de 7e huwelijksdag
prima plan

gewoon aan houden. Koninginnedag met de kids is ook heel leuk en dan 's avonds de vrijdag lekker uit eten.. niets mis met werken op de huwelijksdag
Ja doei.
pi_68450063
Wij zijn 1 mei 2 jaar samen! Ik moet 's avonds werken dus dat is wel minder, kunnen we ook niet uit eten. Dat gaan we dus zaterdag maar doen.

Ik zou Koninginnedag vrij nemen, Tink.
pi_68450080
2 jaar! wat leuk
Ja doei.
pi_68450142
Wat leuk DaD, 2 jaar samen .

Ik heb nog nooit een 'zoveel jaar samen' echt gevierd. Had altijd toetsen/hertentamens ... en dit jaar hele dag practicum
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:38:05 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68450163
WIj vieren het eigenlijk ieder jaar. We hebben elkaar op 1 mei ontmoet en een jaar later zijn we getrouwd. En aangezien het hier toch een vrije dag is....
pi_68450176
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:38 schreef Tinkepink het volgende:
WIj vieren het eigenlijk ieder jaar. We hebben elkaar op 1 mei ontmoet en een jaar later zijn we getrouwd. En aangezien het hier toch een vrije dag is....
geweldig! En ik maar denken dat wij er snel bij zijn met 2,5 jaar en dan trouwplannen maken

Ja doei.
pi_68450184
Hoi! Ben vorige topic nog aan het bijlezen, even reageren voordag ik van alles vergeet:
@ Viking: wat kut dat de artsen geen oorzaak kunnen vinden voor je duizeligheid! Ik hoop dat het toch met verloop van tijd wegtrekt...
@ BJ: patiënten die slaan en spugen naar het personeel?? Ik had geen idee dat mensen zo onbeschoft konden zijn! Ik heb het niet meegemaakt toen mijn vader op de IC lag, gelukkig. Het personeel daar (VU) was ook zo ontzettend lief en meelevend, echt , ik kan me niet voorstellen dat je zulke mensen dwars gaat zitten terwijl ze je willen helpen...
@ Nynke: Wat goehoed!! Stoere blondine gaat naar Afrika! Succes met alles regelen.
@ Lastpost: volgens mij wil je je conditie iets té snel opbouwen. Als je zoveel last van je schenen en knieën hebt, moet je het denk ik wat rustiger aan doen!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 09:45:38 #220
70532 loveli
N
pi_68450321
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hij moet gewoon werken. Koninginnendag wordt in Duitsland niet gevierd En de 1e mei is dus wél een standaard vrije dag, wat dat dus de logischere keuze maakt. Echt, waar een mens zich druk over kan maken
Ik snap het probleem wel en zou het ook moeilijk vinden om te kiezen. Hoe denkt hij erover?
crap in = crap out
pi_68450379
koffie-faal...

gelukkig was hij niet meer zo heet
Ja doei.
pi_68450653
Wat gaan jullie eigenlijk verder doen met Koninginnedag?

Hier kwam beste vriend met 't idee om naar Orjanjepop te gaan, dus dat ga ik dan maar proberen, en misschien 's ochtends nog een motorritje

Koninginnenach ofzo doe ik/ doen we niet aan Vroeger ging ik nog wel 's in Den Haag omdat ik daar woonde, maar vond 't daar vooral DRUK
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:02:42 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68450724
Wij gaan met vrienden gewoon Gouda in. Geen idee eigenlijk verder. Ook nog geen idee wat het wordt als het weer erg slecht is.
pi_68450742
Ik moet werken, vriendlief gaat Koninginnenacht vieren in Utrecht en komt dan gewoon donderdag overdag weer thuis, omdat 'ie vrijdagochtend 7 uur moet werken.
pi_68450867
Ik hou ook wel van kamperen, maar niet te vaak en liever niet langer dan 1 week. Dan heb ik pijn aan mijn heupen van het op het matje slapen en ben ik het zat dat ik me niet staand kan aankleden. Hoewel het vast beter gaat nu we een auto en rijbewijs hebben, dan kunnen we ook normale stoelen meenemen om op te zitten! We gaan waarschijnlijk half mei een weekendje kamperen in de ardennen, om te oefenen met klettersteig lopen (wandelen terwijl je vastzit aan staaldraad) omdat we ooit een huttentocht willen lopen in de italiaanse alpen en daar zitten best veel stukken waar je gezekerd moet lopen. En ik weet niet of ik dat durf/leuk vind.

Wij gaan niet echt iets doen op Koninginnedag. Ik vind het altijd veeeel te druk, dus no way dat ik de stad inga. Morgen ga ik naar de bruiloft van een goede vriendin, daar heb ik veel meer zin in!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68450940
Lijstje:
O: halfvolle yoghurt met muesli
T: cappuccino, banaan
L: 2 boterhammen met kipkerrie-salade
T: 1 botherham met pindakaas, vitalinea
D: couscous-salade
T: een paar paaseitjes (bij de jamin was 50% korting op paaseitjes en ze hadden ook nog de lekkere smaken, dus nu ligt er weer een grote zak thuis.... maar ik eet er echt maar een paar per dag, hooguit 5 ofzo!)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68451007
Goeiemorgen!

Lijstje voor vandaag:
O: 2 kleine matzes met kaas
L: 2 volkorenboterhammen met vlokken
D: groentjesoepje met afbakbroodjes óf aard. puree, groente en een stukje vlees

Met Koninginnedag gaan we waarschijnlijk even de stad in.
pi_68451052
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef -Nienna- het volgende:
Goeiemorgen!

Lijstje voor vandaag:
O: 2 kleine matzes met kaas
L: 2 volkorenboterhammen met vlokken
D: groentjesoepje met afbakbroodjes óf aard. puree, groente en een stukje vlees

Met Koninginnedag gaan we waarschijnlijk even de stad in.
euh, welkom, maar:

wat is dit verschrikkelijk WEINIG ik mag hopen dat je je niet zo lekker voelt en niet meer binnen kunt houden?
Ja doei.
pi_68451097
Bij nader inzien: Ik heb echt een hekel aan koninginnedag. Zoals gezegd, druk, vervelende/dronken mensen en de vrijmarkt is ook niet meer wat het geweest is... Het vervelende is dat je het ook niet echt kan omzeilen, tenzij je de hele dag binnen blijft. Met de auto/ OV naar familie gaan ofzo zit er niet echt in, bijvoorbeeld.
Een aantal jaar was ik toevallig in het buitenland rond deze tijd (veel excursies werden in de meivakantie gepland) en dat vond ik echt ideaal!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68451131
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:19 schreef Phaidra het volgende:
Bij nader inzien: Ik heb echt een hekel aan koninginnedag. Zoals gezegd, druk, vervelende/dronken mensen en de vrijmarkt is ook niet meer wat het geweest is... Het vervelende is dat je het ook niet echt kan omzeilen, tenzij je de hele dag binnen blijft. Met de auto/ OV naar familie gaan ofzo zit er niet echt in, bijvoorbeeld.
Een aantal jaar was ik toevallig in het buitenland rond deze tijd (veel excursies werden in de meivakantie gepland) en dat vond ik echt ideaal!
idem was ook eigenlijk helemaal niet van plan om iets te doen en gewoon de hele dag op de motor te gaan zitten weg van al dat oranjegedruis maragoed, soit
Ja doei.
pi_68451203
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

euh, welkom, maar:

wat is dit verschrikkelijk WEINIG ik mag hopen dat je je niet zo lekker voelt en niet meer binnen kunt houden?
Er komen nog wel wat tussendoortjes bij, maar ik moet eerlijk zeggen dat hier gelijk mijn probleem ligt met afvallen....ik eet TE weinig.
Ik denk er niet aan om tussendoortjes te nemen (als ik moet werken lukt het wel), heb eer meestal geen trek in.
Dus dat is inderdaad iets waar ik goed om moet denken.
pi_68451223
eet je sowieso te weinig? Of eet je te weinig omdat je af moet vallen en sla je door?
Ja doei.
pi_68451280
Mo, volgens mij had nienna zich gister wel voorgesteld hoor. Maar je hebt gelijk dat dat lijstje wel erg weinig is! Nienna, misschien kan je als tussendoortje nog wat magere yoghurt eten, of wat rauwkost? Weinig kcal, maar wel vullend. En tel je kcal? Het is handig als je weet wat je onderhoudsniveau is, dat kan je op deze site uitrekenen: http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm. Het beste kan je de formule Harris-Benedict gebruiken. Om af te vallen kan je 500 kcal onder je onderhoudsniveau gaan zitten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68451297
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:25 schreef Phaidra het volgende:
Mo, volgens mij had nienna zich gister wel voorgesteld hoor. Maar je hebt gelijk dat dat lijstje wel erg weinig is! Nienna, misschien kan je als tussendoortje nog wat magere yoghurt eten, of wat rauwkost? Weinig kcal, maar wel vullend. En tel je kcal? Het is handig als je weet wat je onderhoudsniveau is, dat kan je op deze site uitrekenen: http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm. Het beste kan je de formule Harris-Benedict gebruiken. Om af te vallen kan je 500 kcal onder je onderhoudsniveau gaan zitten.
oh, de welkom was niet bedoeld als ' je hebt je niet voorgesteld hoor'

ik had 't gezien dat ze zich had voorgesteld
Ja doei.
pi_68451305
Ik eet sowieso te weinig. Helemaal als ik niet hoef te werken, dus dat is iets waar ik deze week ook echt om moet denken.
pi_68451343
Uhm, je moet de link even kopiëren, want anders pakt 'ie de punt mee in de url en krijg je een foutmelding. Ik kan op mijn werk niet editten...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68451359
Ik had kunnen weten dat als ik bedenk een roze taart met witte stippen te maken, dat dat dan geen roze taart met witte stippen wórdt. .
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:29:53 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68451408
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:26 schreef -Nienna- het volgende:
Ik eet sowieso te weinig. Helemaal als ik niet hoef te werken, dus dat is iets waar ik deze week ook echt om moet denken.
Gewoon vaste moment inbouwen. Evt. een wekkertje zeten om je eraan te herinneren.
pi_68451410
Oh, sorry Moblo, ik kan hier ook geen smiley's zien, dus misschien vatte ik het daarom anders op! Fokken op het werk wordt me wel lastig gemaakt... Misschien moet ik dus maar wat nuttigs gaan doen!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:32:03 #240
148689 Muis006
pi_68451460
Goeiesmorgessssss!

Lijstje:

O: banaan, stokbrood met zoute boter
T: niks want ik ontbijt nu pas
L: stuk zalm, paar plakjes gelderse worst, stuk komkommer, zilveruitjes, gekookt eitje met mayo, vruchtensalade
T: geen idee
D: pasta met rode saus (tomaat, paprika, ui) en wat grana padano er overheen
pi_68451476
ik was voor de verandering zelf de smileys vergeten

maar ik schrok vooral van hoe weinig er in het lijstje stond, dus vandaar de niet zo uitbundige welkom
Ja doei.
pi_68451479
Thanks allemaal...dit is nu precies de reden om toch maar hier mee te posten.
Dan krijg ik tenminste af en toe even een schop onder mijn kont

Ow, en Moblo, zo had ik het ook niet opgevat hoor
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:36:04 #243
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68451597
dag allemaal,

ik ben wel bijgelezen maar nu alweer vergeten wat ik ilde zeggen tegeniedereen

lijstje gisteren is geworden:

o- twee volk. boterhammen met fricandeau 10 uur
l - grote bak sla en rauwkost (ca. 400 gram) en 75 gram gekookte kip 13.00 u
t- een hero b'tween kokos reep 15.00 u
d- capucijners met een half bakje magere spekreepjes, een rode paprika, wat augurkjes 17 u
t- eventueel een pindacrunchreep 21 u in de kroeg een hand katjangpinda's
zingen van 18 tot 23

lijstje vandaag
o- cruesli volkoren
t- boterham volk met fricandeau
l- grote bak sla met rauwkost (ca. 400 gram) en 75 gram gekookte kip
t- boterham volk. met fricandeau
d- andijviestamp (200 gram rauwe andijvie, 4 aardappelen, klontje margarine, andere helft van t bakje spekjes van maandag)
t- hero b'tween reep
zingen van 19 tot 23

totaal: ca. 1400 kcal
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:36:14 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68451600
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 08:18 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!

M'n huisgenoot (Duits) loopt altijd op Birckenstocks door het huis, over het laminaat, en het is hier nogal gehorig. Hier wordt ik dus altijd wakker van, en dat is best shit!

Maar goed, wakker is wakker...
Die Duitse huisgenoten toch .
Veel plezier met je ouders vandaag. Echt tof dat ze er zijn! . Hoe lang blijven ze eigenlijk? Ik wilde vandaag eigenlijk de ramen gaan lappen, maar daar heb ik bij nader inzien niet zo'n zin in .
Morgen dan, denk ik en dan 's middags naar het Groninger Museum, mijn laatste kans om Waterhouse nog een keer te zien, want de expo loopt tot en met zondag. Donderdag een beetje door de stad slenteren en vrijdag naar mijn ouders. En dan is het alweer weekend .
Niet meer actief op Fok!
pi_68451601
gelukkig

Maar, welkom dus hoe lang ben je eigenlijk ? Las wel dat je nu 66 weegt en terug wilt naar 60
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:39:20 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68451694
O en ik vind koninginnedag ook kut.
Welkom terug, Nienna. En wanneer ga ik eens onder de 72 wegen? Die eeuwige 72 op m'n weegschaal! .
Niet meer actief op Fok!
pi_68451743
Vik!

Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:43:02 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68451804
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:39 schreef Viking84 het volgende:
O en ik vind koninginnedag ook kut.
Welkom terug, Nienna. En wanneer ga ik eens onder de 72 wegen? Die eeuwige 72 op m'n weegschaal! .
Morgen Nadat je een dagje door de stad hebt geslenterd. gelopen.
pi_68451895
Goeiemorgen...
Ik ga dit jaar voor het eerst Koninginnedag vieren in Utrecht, naar de vrijmarkt enzo. Ik woon hier nu al bijna 6 jaar en ik ben er nog nooit geweest, da's toch stom! Woensdagavond gaan we ook wel even in de stad kijken, vorig jaar was het echt té druk maar misschien is het toch wel even leuk.

Spontane vakanties zijn leuk! Alleen wil ik nu ook...
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:46:06 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68451896
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Vik!

.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Morgen Nadat je een dagje door de stad hebt geslenterd. gelopen.
Dodag dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_68451941
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
gelukkig

Maar, welkom dus hoe lang ben je eigenlijk ? Las wel dat je nu 66 weegt en terug wilt naar 60
Ik ben 1.67
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 10:48:09 #252
163650 Greys
pi_68451950
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan met vrienden gewoon Gouda in. Geen idee eigenlijk verder. Ook nog geen idee wat het wordt als het weer erg slecht is.
Donderdag zonnig en droog hoor!
Ik heb net voor je gegluurd op Weeronline in Gouda, maar dat is net als in Bleiswijk:

http://www.weeronline.com/cgi-bin/regframe?3&LANG=nl&PLZ=2665&PLZN=Bleiswijk&PRG=citybild

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68451973
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:47 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Ik ben 1.67
ah, stuk kleiner dan ik dus Ben zelf ook op weg naar de 60, maar ben 1,73
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:48:59 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68451982
VU wil moordende professor ontslaan

Ik vind dit zó bizar! . Hier zijn geen marketingstudenten aan de VU hè?
Niet meer actief op Fok!
pi_68452052
Mijn streef is onder de 60...58 lijkt me wel mooi.
Maar eerst die 60 maar eens halen

Ik weet dus nog niet precies waar ik op uit wil komen...buikje weg en bovenbenen slanker, dat is mijn doel en welk gewicht daar dan bij hoort maakt me niet uit.
pi_68452182
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef -Nienna- het volgende:

Ik weet dus nog niet precies waar ik op uit wil komen...buikje weg en bovenbenen slanker, dat is mijn doel en welk gewicht daar dan bij hoort maakt me niet uit.
zelfde als wat ik doe ongeveer! 60 is een gewicht waarbij ik denk dat 't allemaal wel in orde is (buik en bovenbenen) maar mocht 't bij 63 al naar wens zijn, dan blijf ik lekker daar hangen
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:56:59 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68452241
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef -Nienna- het volgende:

Is een mooi gewicht UIt ervaring weet ik dat gerichte oefeningen (iedere dag een paar minuutjes) heel erg goed helpen. Heb nu een strakke buik, bovenbenen en armen, terwijl die vroeger nogal lubberden.
pi_68452273
buikspieroefeningen, vanavond weer
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 11:07:47 #259
70532 loveli
N
pi_68452621
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:36 schreef kwakveense het volgende:
lijstje met magere spekreepjes
Tegenwoordig gebruik ik baconreepjes ipv spek. Magere spekreepjes bevatten nog steeds 20 gram vet per 100g, baconreepjes (C1000) 7 gram. Je houdt de smaak van gerookt spek en je krijgt minder dan eenderde van het vet binnen.
Het aantal kcals wat je op een dag binnen krijgt is niet echt heel hoog...
(het is niet m'n bedoeling om je lijstje te bekritiseren )
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 11:29:20 #260
163650 Greys
pi_68453374
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Tegenwoordig gebruik ik baconreepjes ipv spek. Magere spekreepjes bevatten nog steeds 20 gram vet per 100g, baconreepjes (C1000) 7 gram. Je houdt de smaak van gerookt spek en je krijgt minder dan eenderde van het vet binnen.
Dit soort dingen zijn juist supertips
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68453465
Eens met Greys! Alleen hebben we bij ons volgens mij geen c-1000
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:34:36 #262
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68453563
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:07 schreef loveli het volgende:

[..]

i know. ik heb de goedkoopste genomen omdat ik deze maand echt die diep diep in de financiële shit zit... en omdat er ook gewoon spekjes op mn weekmenu van VMW stonden...

mn calorieën zijn idd. laag. ik balans vandaag nog voor afgelopen weekend.

trouwens: als ik inactief ben verbruik ik met mijn lengte maar 1850 kcal. en als ik licht actief ben ongeveer 2100 dus erg veel te laag zit ik niet

(ik zie t niet als kritiek van jou hoor, je komt tenminste met iets constructiefs)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:37:45 #263
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68453658
Kamperen is trouwens ook niets voor mij. Ik heb het wel eens gedaan en zo lang het niet regent en ik kan douchen, vind ik het prima. Als ik dat niet meer kan, word ik chagerijnig

Hm Ik wilde naar de action wandelen vandaag, voor wat huishoudelijk spul en een pedaalemmer. Maar het blijft maar regenen en volgens buienradar houdt het ook niet snel op. Misschien nadat ik mijn kamertje een grote poets- en opruimbeurt heb gegeven.

Mijn knie-pijn is weer terug van weggeweest, na 2 jaar ofzo. Ik hoop heel erg dat het niet door het lopen komt, maar spinning zit er in ieder geval voorlopig niet in.

@ Kwak, je hebt je best netjes aan je lijstje gehouden

Ohja, en toffe tip inderdaad. Ik wist nooit wat het verschil was, maar magere spekreepjes klonken slanker Nooit de moeite genomen om naar de calorieën te kijken.
pi_68453690
Omdat Greysie foto's wilde! Ik ben zowaar redelijk tevreden. . Nu maar hopen dat m'n schoonmoeder (ik noem d'r gewoon bij d'r naam, normaal) er blij mee is.

pi_68453699
Woei! Wat betreft het vieren van huwelijksmijlpalen: wij doen daar wel aan Het eerste jaar zijn we naar een rugbywedstrijd geweest (het WK was toen bezig in Frankrijk en mijn favoriet speelde ) en vorig jaar zijn we 4 dagen naar Rome geweest. ik heb alweer grootse plannen voor de volgende keer. En ik vind dat we elke 5 of 10 jaar teruggaan naar onze honeymoon-bestemming, Madeira

Dan een lijst. Last van mijn darmen
O: 2 eitjes
T: yoghurt
S: zwemmen, 80 baantjes
L: 2 pistolets met nog onbekend beleg
T: amandelen
T: 2 kiwi's
D: bonenprutje met wat rijst en sour cream
S: pilates
T: whisky

SHE zou trots op me zijn
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:39:04 #266
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68453711
Hoi allemaal!
Ik hoef niet meer af te vallen, maar wil graag op gewicht blijven. Ik ben net begonnen met mijn scriptie schrijven en merk nu al dat gebrek aan regelmaat funest is voor mijn eetpatroon. Vandaar dat ik af en toe hier mijn lijstje wil posten om er een beetje mee bezig te blijven en feedback/tips te krijgen.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: brinta (halfvolle melk) met rozijntjes, lijnzaad en banaan
L: 4 sneden allinson volkoren brood (1 boterham met geitenkaas, 1 met vegapate)
T
D: courgettesoep met een quesedilla (ui, knof, tomatenpuree, tonijn, geitenkaas)
T

Als tussendoortje eet ik vaak een gekookt ei op toast/knackebrod of yoghurt met all bran of een stuk fruit, of wat nootjes, maar net wat ik in huis heb/waar ik zin in heb
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_68453732
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat Greysie foto's wilde! Ik ben zowaar redelijk tevreden. . Nu maar hopen dat m'n schoonmoeder (ik noem d'r gewoon bij d'r naam, normaal) er blij mee is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi
pi_68453734
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
mooi!!!

als alles verder mislukt, dan kun je altijd nog grof geld verdienen met je taarten
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:41:43 #269
250164 Fooliq
you're such a..
pi_68453804
Volgens m'n BMI ging ik richting obesitas.. 73 kg met 1.60.
Voelt echtt niet lekker, en als je dan foto's terug ziet..omg
Maar elke dag sporten (en zeker niet onbelangrijk) gewoon blijven eten, en het is zo er af. Weeg nu 62,7
dus nog iets van 8 kilo te gaan dan ben ik tevree Maar ach die 10 kilo was er ook zo af (3 maanden)
babidibabidibrab
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:41:44 #270
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68453805
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die strik, dat vlindertje ! Wat zit er in?
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:44:02 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68453874
Echt prachtig DaD!
pi_68453877
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef SiTu het volgende:

[..]

Banketbakkersroom en lemon curd. Ze is dol op citroen.
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 11:44:33 #273
70532 loveli
N
pi_68453893
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef SiTu het volgende:

[..]

Kcals. Hele mooie, dikmakende kcals...
crap in = crap out
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:47:44 #274
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68454018
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Kcals. Hele mooie, dikmakende kcals...
Helemaal waar, ongeacht de vulling. Maar dit zijn van die calorieën die het waard zijn om om andere dingen te laten staan
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:49:12 #275
148689 Muis006
pi_68454077
DaD ik vind hem prachtig!

Ik zou zelf ook weleens zoiets willen proberen te maken. Maar waar begin je dan?
pi_68454147
ik ga eens aan Mr. MoBlo dit laten zien... is wel wat voor de trouwtaart
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 11:52:26 #277
163650 Greys
pi_68454189
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauw!!!!!! Echt prachtig als je zoiets kunt!
En je hoeft niet te hopen dat je schoonmoeder er blij mee is hoor, dat garandeer ik je!
Want ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets NIET geweldig vindt. Hij is prachtig, jij talentvolle!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 11:54:02 #278
163650 Greys
pi_68454243
Welkom Blurred86 en Fooliq!
Ik hoop dat jullie het bij kunnen houden en zo niet, gewoon even een gil er doorheen geven als je tips wilt of een vraag hebt o.i.d. Of als je iets gezelligs te vertellen hebt natuurlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68454296
omg dit is zo hard...

Ja doei.
pi_68454350
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
DaD ik vind hem prachtig!

Ik zou zelf ook weleens zoiets willen proberen te maken. Maar waar begin je dan?
Begin eens met rond te kijken op www.deleukstetaarten.nl. Daar staan wel recepten om je kapsel te bakken, handige beginnerstips en een uitgebreid forum waar je antwoord op al je vragen kunt vinden.

Voor mijn eerste taart heb ik gewoon een kapsel gebakken, marsepein gekocht en twee kleurstofjes, en wat vlinderuitstekers, om te proberen of ik het leuk vond.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 11:57:43 #281
163650 Greys
pi_68454394
Moet je WoW kennen om de grap van die onderste te snappen?
Ja zeker?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:58:06 #282
148689 Muis006
pi_68454403
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Begin eens met rond te kijken op www.deleukstetaarten.nl. Daar staan wel recepten om je kapsel te bakken, handige beginnerstips en een uitgebreid forum waar je antwoord op al je vragen kunt vinden.

Voor mijn eerste taart heb ik gewoon een kapsel gebakken, marsepein gekocht en twee kleurstofjes, en wat vlinderuitstekers, om te proberen of ik het leuk vond.
Okee, dankje! Kan het trouwens ook met iets anders dan marsepein? Want hier thuis zijn weinig marsepeinfans
pi_68454416
euh.. idee is dat in WoW, als je ergens iemand vermoordt, dat je dan ' loot ' hebt, een soort buit, die je mee mag nemen
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:58:55 #284
148689 Muis006
pi_68454435
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
Moet je WoW kennen om de grap van die onderste te snappen?
Ja zeker?
Ja, als je een Boss verslaat dan dropt hij items (vaak bind on pickup dus je kan ze niet ruilen) die zeldzaam/erg krachtig zijn. Maar dit is een lvl 1 priest dus een lolbroek heeft snel een character aangemaakt om die opmerking te kunnen plaatsen denk ik.
pi_68454488
juh, beetje faalhazig idd dat je zo'n grap niet gewoon zelf durft te maken maar daar een account voor aan maakt
Ja doei.
pi_68454492
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een schattige taart. Heel mooi gemaakt!
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:00:47 #287
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68454503
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
Welkom Blurred86 en Fooliq!
Ik hoop dat jullie het bij kunnen houden en zo niet, gewoon even een gil er doorheen geven als je tips wilt of een vraag hebt o.i.d. Of als je iets gezelligs te vertellen hebt natuurlijk
Dankjewel!
Ik ga lekker lunchen en the L word kijken, doeg!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 12:02:13 #288
163650 Greys
pi_68454564
Ah. Oke. Je hebt best kans dat de overledene zelf er keihard om zou lachen, als hij zelf zo'n WoW addicht was. Ware het niet dat hij dat niet meer kan lezen natuurlijk Maar dat soort dingen zijn wel te verwachten als je zoiets op een forum zet.

Op sommige momenten ben ik zo blij dat ik zo'n burgertrut ben die niet eens weet hoe WoW er uit ziet!
Wij hebben niet eens een X-box, Wii of spelcomputer o.i.d. in huis
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:02:25 #289
148689 Muis006
pi_68454573
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
euh.. idee is dat in WoW, als je ergens iemand vermoordt, dat je dan ' loot ' hebt, een soort buit, die je mee mag nemen
Ja misschien is het zelfs een Chinese farmer die zijn niet zo sociaal.
pi_68454653
geen wii?

Greys! ga met je tijd mee!
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:04:23 #291
148689 Muis006
pi_68454654
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Ah. Oke. Je hebt best kans dat de overledene zelf er keihard om zou lachen, als hij zelf zo'n WoW addicht was. Ware het niet dat hij dat niet meer kan lezen natuurlijk Maar dat soort dingen zijn wel te verwachten als je zoiets op een forum zet.

Op sommige momenten ben ik zo blij dat ik zo'n burgertrut ben die niet eens weet hoe WoW er uit ziet!
Wij hebben niet eens een X-box, Wii of spelcomputer o.i.d. in huis
Je had in het Blizzard team een tweeling die meegeholpen heeft met de ontwikkeling van WoW, en eentje is overleden. Die heeft in-game ook een herdenkingsmonument gekregen, echt heel gaaf.

Oh en WoW is heel leuk hoor, maar wel verslavend. En als je hogerop wil komen of goeie loot wil dan moet je in een guild gaan om te raiden, maar de beste guilds (zoals Syndicate, waar die Nano van was) eisen dat je minstens zoveel raids per week mee doet omdat je voor de hogere raids 30+ man nodig hebt. En dan moet je maar hopen dat je bovenaan de lootlist van de guild staat
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:04:59 #292
148689 Muis006
pi_68454678
De nerd in mij wordt wakker.
pi_68454710
ik ga binnenkort mn account weer 's activeren
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:06:19 #294
148689 Muis006
pi_68454730
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga binnenkort mn account weer 's activeren
Mijn lvl 53 mage is al 3 jaar aan het winterslapen dus ik zou keihard uitgelachen worden om mijn equipment denk ik
pi_68454773
ik heb maar een level 13 poppetje maar die slaapt pas half jaartje ofzo? Vanavond maar 's even kieken

oh ja, maar nu even pauze houden
Ja doei.
pi_68454846
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Okee, dankje! Kan het trouwens ook met iets anders dan marsepein? Want hier thuis zijn weinig marsepeinfans
Fondant of mmf. Fondant vind ik zelf minder lekker dan marsepein, en mmf heb ik nog nooit gebruikt.
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 12:10:23 #297
70532 loveli
N
pi_68454898
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb maar een level 13 poppetje maar die slaapt pas half jaartje ofzo? Vanavond maar 's even kieken

oh ja, maar nu even pauze houden
En dan binnenkort klagen dat je geen tijd meer hebt om te sporten want je moet elke avond stipt om 20:00 uur aanwezig zijn voor een raid...
crap in = crap out
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:11:00 #298
148689 Muis006
pi_68454923
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Fondant of mmf. Fondant vind ik zelf minder lekker dan marsepein, en mmf heb ik nog nooit gebruikt.
Hmm okee! Ik ga van het weekend eens naar ikea om die ronde vormen te halen waar ik in het taarten-decoratietopic over heb gelezen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 12:13:13 #299
163650 Greys
pi_68455000
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:04 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Je had in het Blizzard team een tweeling die meegeholpen heeft met de ontwikkeling van WoW, en eentje is overleden. Die heeft in-game ook een herdenkingsmonument gekregen, echt heel gaaf.

Oh en WoW is heel leuk hoor, maar wel verslavend. En als je hogerop wil komen of goeie loot wil dan moet je in een guild gaan om te raiden, maar de beste guilds (zoals Syndicate, waar die Nano van was) eisen dat je minstens zoveel raids per week mee doet omdat je voor de hogere raids 30+ man nodig hebt. En dan moet je maar hopen dat je bovenaan de lootlist van de guild staat
Volslagen abracadabra!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:17:29 #300
148689 Muis006
pi_68455172
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Volslagen abracadabra!
Sorry

Loot: dit zijn de items die gedropt worden door een vijand die je hebt verslagen.
Guild: de groep waar je samen met anderen lid van bent en waarmee je een raid (zie: raid) doet of gewoon vrolijk ronddartelt in de WoW terwijl je de vijand (je hebt Horde en Alliance) vermoord. Voorbeeld van een guild: Syndicate
Raid: dit betekent letterlijk dat je je guild bij elkaar roept om een dorp van de tegenstander aan te vallen. Altijd goed voor de loot en om te levelen
Instance: dit zijn situaties die je moet doorlopen waar je specifieke Bazen kan verslaan. Veel van deze Bazen droppen zeldzame/nergens anders verkrijgbare items dus je moet wel een instance doen als je een bepaald item wil hebben. Naarmate je hoger komt met je level worden de instances moeilijker dus moet je ze met meer man doen. Ik kan wel een heel verhaal af gaan steken over warriors, tanks en healers maar ik denk dat ik dat voor les 2 bewaar
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:18:12 #301
148689 Muis006
pi_68455194
en dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: