zeg, maak ik zoveel taalfouten????quote:Op maandag 27 april 2009 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Gefeliciteerd AKnynke! Ik meld me ook aan voor de cursus 'Hoe word ik een Nynke' (als ik de taalfouten er maar niet bij krijg dan).
En wat zielig, uniekhoorn! Ik las even dat hij wilde weten wat 'ie moest doen voor een toekomstige relatie met jou. Dacht al: wtf maar jij gaat toch trouwen?.
Ik ben Het Diner van Herman Koch aan het lezen. Wat een heerlijk boek.
Valt mee, hoor. Maar 'jullie' ipv 'juli' is wel heel ernstigquote:
Weet ik. Ik lees niet alleen maar shiny happy posts van jou hierquote:Maar Nynke zijn is helemaal niet altijd leuk of spannend ofzo hoor....
Ik had je er ook al op gewezen, maar daar las je overheen volgensmijquote:Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, maak ik zoveel taalfouten????
Maar Nynke zijn is helemaal niet altijd leuk of spannend ofzo hoor....
Hoezo? Ik zou mezelf niet 'een kampeerder' noemen, maar da's maar net wat je wil wetenquote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
zijn hier trouwens nog kampeerders aanwezig?
Ikke nietquote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
jawel!quote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, soms bungalowtent met koelkast etc, soms gewoon met een klein tentje, wat wil je weten?quote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
Haha, het maakt niets uit hoor. Kan me voorstellen dat dat soort foutjes er snel doorheen glippen. Gelukkig kan je hier je Nederlands nog een klein beetje op peil houdenquote:Op maandag 27 april 2009 20:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jawel!
@ vik en goodbye: oops. ik houd het maar op een typfout. En op het feit dat m'n nederlands nu erg snel achteruit gaat...
ik heb zelf niet echt een kampeer-voorkeurquote:Op maandag 27 april 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou mezelf niet 'een kampeerder' noemen, maar da's maar net wat je wil weten
nou ja.. euh... dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt, in de 3 keer dat ik heb gekampeerdquote:Op maandag 27 april 2009 20:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, soms bungalowtent met koelkast etc, soms gewoon met een klein tentje, wat wil je weten?Hoe het is als je 2 weken weggaat en het regent, er naakslakken op de buitentent zitten, die ook in de binnentent blijken te zitten, in een schoen van je moeder zitten en die daar na een dag lopen pas achter komt?
En oh ja: het leukst is als je gewoon onder een zeil op stokjes gaat slapen, hele dag lopen en 's avonds slaap je overal wel op. Ook op rotsbodem zonder matje/luchtbed.
Met kamperen zijn eenpansgerechten erg prettig. Makkelijke dingen (pasta/rijst met prutje uit een potje ed) gemaakt met spullen die lokaal te vinden zijn. Je kan recepten mee gaan nemen, maar in het buitenland mist er bijna altijd wel ietsquote:Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb zelf niet echt een kampeer-voorkeur![]()
![]()
[..]
nou ja.. euh... dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt, in de 3 keer dat ik heb gekampeerd![]()
Maar wil vooral weten hoe je dat met koken doet op z'n basics. Aangezien het vrij spontaan is en we dus voor zaterdag nog kookmeuk moeten halen, vraag ik me af, hoe makkelijk je een gezonde maaltijd op 'tafel' zet en hoeveel pannetjes je daar voor nodig hebt
we gaan een benzinebrandertje kopen (ivm motor en ook straks op reis willen we een benzinebrander) en moeten daar dus ook een compact pannensetje bij gaan halen.
Idem. Ik noem mijzelf ook een mooiweerkampeerderquote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind kamperen ook prima. Wel een hele tijd niet gedaan, dus weet niet of ik het nog steeds leuk vind, maar denk het best. Ik hou wel van een beetje gekloot met gaspitjes en het buitenzijn vond ik ook fijn. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in Nederland nooit zou kamperen. De gedachte dat ik met regen in zo'n klamme tent moet bivakkeren doet mij huiveren van ellende.
Ook als je in het buitenland zit is dat vrij ellendigquote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind kamperen ook prima. Wel een hele tijd niet gedaan, dus weet niet of ik het nog steeds leuk vind, maar denk het best. Ik hou wel van een beetje gekloot met gaspitjes en het buitenzijn vond ik ook fijn. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in Nederland nooit zou kamperen. De gedachte dat ik met regen in zo'n klamme tent moet bivakkeren doet mij huiveren van ellende.
juh, we gaan naar de Bever hier in de stadquote:Op maandag 27 april 2009 20:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Met kamperen zijn eenpansgerechten erg prettig. Makkelijke dingen (pasta/rijst met prutje uit een potje ed) gemaakt met spullen die lokaal te vinden zijn. Je kan recepten mee gaan nemen, maar in het buitenland mist er bijna altijd wel iets. We liepen gewoon door de winkel, zochten een sausje uit dat er lekker uitzag, vlees + groente erbij kiezen, en iets van rijst/pasta. Gerechten die je uit Nederland kent proberen na te maken was meestal een minder groot succes.
Oh en salades doen het in warme landen erg goed! Krop sla, lekkere dressing uitzoeken (of zelf maken), fruit/groentes die je in de winkel ziet liggen erbij. In koekepan hamburgertje erbij bakken en dat met een stuk stokbrood (frankrijk) opeten. Niet uberslank, maar op vakantie verbrandt je meestal ook wel meer.
Aantal pannetjes ... dat weet ik voor 2 personen niet zeker, wij koken altijd voor 5 personen. Een pannetje om dingen in te koken (rijst/pasta), een pannetje om enkel water in te koken (voor afwas/thee), een koekepan/wok en een saladeschaal zijn wel essentieel volgens mij. Maar denk dat ze dat in de winkel ook wel zullen weten?
ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Kamperen is echt niks voor mij![]()
Ik ben daar te verwend voor denk ik
quote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het vreselijk om dan midden in de nacht met de rol pleepapier onder de ene arm en de zaklamp onder de ander naar het WC-blok te moeten lopen terwijl het hartstikke koud is en dat je dan moet hurken boven de plee omdat die uiteraard vies is. En dan ben je eindelijk terug bij je tent en dan moet je kruipend weer je bed in en dan ligt je slaapzak niet goed en dan krijg je het weer warm van het woelen met je slaapzak omdat zo'n tentje benauwend is en dan gaat het regenen en moet je weer met de zaklamp de tent uit om te kijken of je een slotgracht moet graven of "dathettochwelmeevaltondanksdathetNederlandis" en dan besluiten van toch maar niet, waardoor de volgende dag alles zeiknat is.quote:Op maandag 27 april 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ookmaar René vindt het leuk, en het is goedkoop, en het kan spontaan...
dus nou ja, hè, het moet dan maar
en tegen de tijd dat je goed ligt, moet je weér naar de wcquote:Op maandag 27 april 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om dan midden in de nacht met de rol pleepapier onder de ene arm en de zaklamp onder de ander naar het WC-blok te moeten lopen terwijl het hartstikke koud is en dat je dan moet hurken boven de plee omdat die uiteraard vies is. En dan ben je eindelijk terug bij je tent en dan moet je kruipend weer je bed in en dan ligt je slaapzak niet goed en dan krijg je het weer warm van het woelen met je slaapzak omdat zo'n tentje benauwend is en dan gaat het regenen en moet je weer met de zaklamp de tent uit om te kijken of je een slotgracht moet graven of "dathettochwelmeevaltondanksdathetNederlandis" en dan besluiten van toch maar niet, waardoor de volgende dag alles zeiknat is.
Kamperen
Ben er dol op!quote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
haaaai, ben ik ook weer..
mijn lijstje tevens TVP
O; brinta met banaan
t; 2 crackers
l: maisbolletje met geitenkaas en sambal, kerriesoep
d: broccoli, ovenfriet, boomstammetjes
t: festini-aardbeienijsje
t: fruit
en Co, houd jij ook zo van advocaat?? mensen kijken altijd heeeel vreemd als ik vertel dat ik soms een advocaatje lepel
Ja dat ook nogquote:Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en tegen de tijd dat je goed ligt, moet je weér naar de wc![]()
kamperen
ik heb er zin in
Je maakt het echt aantrekkelijker voor de niet kampeerder fans jijquote:Op maandag 27 april 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om dan midden in de nacht met de rol pleepapier onder de ene arm en de zaklamp onder de ander naar het WC-blok te moeten lopen terwijl het hartstikke koud is en dat je dan moet hurken boven de plee omdat die uiteraard vies is. En dan ben je eindelijk terug bij je tent en dan moet je kruipend weer je bed in en dan ligt je slaapzak niet goed en dan krijg je het weer warm van het woelen met je slaapzak omdat zo'n tentje benauwend is en dan gaat het regenen en moet je weer met de zaklamp de tent uit om te kijken of je een slotgracht moet graven of "dathettochwelmeevaltondanksdathetNederlandis" en dan besluiten van toch maar niet, waardoor de volgende dag alles zeiknat is.
Kamperen
Goed he!quote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je maakt het echt aantrekkelijker voor de niet kampeerder fans jij![]()
Dan doe je het niet goed muis. Mijn meneer en ik gaan in een tent waar hij met zijn 1.94m nog rechtop in kan staanquote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat ook nog![]()
Wij (mijn mr. en ik, onze eerste vakantie samen kan je nagaan) moesten 3 dagen in de auto naast de tent eten omdat de tent te klein is om in te zitten en het te koud en regenachtig was om buiten te eten
En de wind was zo sterk dat het water niet wou koken dus we hadden het kookstel op een tafeltje gezet in de luwte van het autoportier en de eettafel die op zijn kant stonden toen duurde het nog 45 minuten voor het water kookte.
Een hotelletje voor een weekendje weg boeken is toch ook zo (goedkoop) gedaan? Je klinkt wel heel negatief over iets wat je over een paar dagen van plan bent..quote:Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kamperen
ik heb er zin in
Ja die mochten we niet meenemen van de schoonvader want "het was onze eerste keer kamperen en we zouden de tent toch niet goed opvouwen"quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goed muis. Mijn meneer en ik gaan in een tent waar hij met zijn 1.94m nog rechtop in kan staan
ik vind het prima zolang het lekker weer is en ik niet naar de wc moetquote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een hotelletje voor een weekendje weg boeken is toch ook zo (goedkoop) gedaan? Je klinkt wel heel negatief over iets wat je over een paar dagen van plan bent..
quote:Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja die mochten we niet meenemen van de schoonvader want "het was onze eerste keer kamperen en we zouden de tent toch niet goed opvouwen"
We zijn op de laatste dag 2 uur bezig geweest omdat krakkemikkige kuttentje op de juiste manier op te vouwen en in de tas te stoppen. En toen we thuis waren haalde schoonvaderlief alles eruit "om te kijken of we het goed hadden gedaan" en vouwde het vervolgens opnieuw op "omdat het nu toch rommelig was nu het de tas uit was"
Ik ga nooit meer kamperen
quote:Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kamperen
ik heb er zin in
ik vind het ook heeeeerlijk met standbiogardequote:Op maandag 27 april 2009 20:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben er dol op!Over ijs is het ook erg lekker!!!
quote:Op maandag 27 april 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Eisen voor mijn camping:
- minstens halfpension
- tweepersoonsbed en badkamer met aparte douche
- niet roken kamer
quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef Muis006 het volgende:
Jamaar het Hilton vind je overal ter wereld Mo!
Sorry maar ik moest keihard lachenquote:Op maandag 27 april 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik kampeer het liefst in een hotelkamer!
(En ik dacht Co ook, maar dan ben ik in de war met Viev denk ik).
Zoals Co het omschrijft op Corsica lijkt het me wel zalig, maar dan voor 1 nachtje.
Want na 2 nachten op een luchtbed kan ik niet meer bewegen, dan doet alles me pijn![]()
En ik heb ooit met mijn ouders gekampeerd in toen nog Joegoslavië en toen trok er een tornado over de camping. Zusje en ik werden door mijn vader letterlijk in de auto gesmeten (mijn hele zijkant blauw want ik viel over de achterleuning van de voorstoel tijdens het gooien) en mijn ouders zijn aan de binnenkant aan de stokken van de bungalowtent gaan hangen. Maar dat mocht niet baten, want de wind sloeg er onder en alles sloeg weg. De boot vonden we 2 kilometer verder tegen het hek van de camping. De rest van de vakantie (we konden nog niet naar huis, mijn vader had teveel pijn om het hele stuk te rijden met de auto en de autoslaaptrein waarmee we heen waren gekomen ging pas over twee weken weer terug, hadden we geboekt) hebben we bij Joegoslaven in huis gezeten.
Oh en nog een keer met een vriendje op Texel gekampeerd. Twee nachten dikke onweer en bliksem, dus twee nachten in een klein autootje gezeten. Leuk joh, kamperen! Alles zeiknat en maar weer naar huis
Hotelkamer, here I come!
You say it Muis!quote:Op maandag 27 april 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Eisen voor mijn camping:
- minstens halfpension
- tweepersoonsbed en badkamer met aparte douche
- niet roken kamer
quote:Op maandag 27 april 2009 20:57 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met kamperen, komt meer omdat ik gewoon te a-technisch ben op dat vlak.
Had laatst zo'n easy 3 seconden uitgooi tentje met plek voor ruim 2 personen, lekker liftend totdat ik iemand trof die me tot noord-Italië wilde brengen en daar de tent gewoon midden in de bergen/heuvels (op zo'n 900 meter hoogte) neergedumpt, kreeg ik verdomme dat tentje niet meer in elkaar toen het staan daar niet al te prettig meer was met de aanwezige wind.
Uiteindelijk toch maar m'n ouders gebeld met de vraag of ze geld konden overmaken zodat ik nog een weekje gewoon in een hotel kon slapen.
Ik vind het nu ook een geweldig grappig verhaal!quote:Op maandag 27 april 2009 21:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry maar ik moest keihard lachenterwijl het helemaal niet zo grappig is
Dan vind ik kamperen nog toffer dan gewoon op een camping! Graaf een gat, hang er een zeil onder, en dat is je 'toilet' (en dan een week niet kunnenquote:Op maandag 27 april 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
WC had je niet, je moest dus in de bosjesEn 'douchen' was een duik in het meer (al heb ik wel gesmokkeld door mezelf en m'n haren ook te wassen. Eigenlijk moet die shampoo niet in het meer komen, want daar kan je ook uit drinken!
quote:Op maandag 27 april 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook een geweldig grappig verhaal!
Destijds was het echt superzielig, want mijn ouders hadden lang voor die vakantie gespaard. Met twee kinderen in de autoslaaptrein en de auto mee daarheen was destijds best duur en mijn moeder werkte niet. Dus alles viel in het honderd en het was nog best gevaarlijk en eng ook. We hebben er nog veel foto's van en dan zie je mijn vader lopen met zijn ziel onder zijn arm alle kapotte spullen te verzamelen en dat vind ik nog steeds sneu om te zien.
Aaaawwwquote:Op maandag 27 april 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Destijds was het echt superzielig, want mijn ouders hadden lang voor die vakantie gespaard. Met twee kinderen in de autoslaaptrein en de auto mee daarheen was destijds best duur en mijn moeder werkte niet. Dus alles viel in het honderd en het was nog best gevaarlijk en eng ook. We hebben er nog veel foto's van en dan zie je mijn vader lopen met zijn ziel onder zijn arm alle kapotte spullen te verzamelen en dat vind ik nog steeds sneu om te zien.
Ik ken hem uit mijn hoofd!quote:
*proest*quote:Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Muis006 het volgende:
Ohja nog zoiets ranzigs!!!\
Als mijn schoonouders gaan kamperen zet mijn schoonvader 's nachts een emmer in de tent want dan "hoeft ie de tent niet uit als de nood hoog is"
BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ah dit vind ik wel heel zieligquote:Op maandag 27 april 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
IEHHHHHHHHHHHHH!quote:Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Muis006 het volgende:
Ohja nog zoiets ranzigs!!!\
Als mijn schoonouders gaan kamperen zet mijn schoonvader 's nachts een emmer in de tent want dan "hoeft ie de tent niet uit als de nood hoog is"
BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:
Ik vind die met Petersons vogelgids en educatief honingslingeren / dakpannen leggen ook écht hilarischquote:Op maandag 27 april 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken hem uit mijn hoofd!
Echt de tofste sketch die ik ken wel denk ik!![]()
![]()
Met dat wapperhandje!
Familie Mug, kom er maar in!
Nouja, ik 'moest' de hele vakantie ook niet als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 27 april 2009 21:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan vind ik kamperen nog toffer dan gewoon op een camping! Graaf een gat, hang er een zeil onder, en dat is je 'toilet' (en dan een week niet kunnen), ijskoud riviertje in de buurt, daarin afspoelen, op de rand gaan staan, daar inzepen en met een emmer water afspoelen ... brrrr zo koud. Maar zo fijn als je 8 uur gelopen hebt
.
Supermooi aan kamperen: de keer dat ik op een kamp was, en we onder een rots sliepen. Geen tent ofzo, gewoon in de openlucht. En toen ging het 's nachts onweren. Dan mag je niet binnen een meter van de buitenrand van de rots komen ivm blikseminslagen. Wij zijn toen binnen in zo'n rots (daar kan het wel veilig) gaan schuilen. Met de hele groep. En ondertussen al die flitsen (en keiharde regen) buiten. Wow.
Heb ik thuis voor 10.000 gulden boerenbont, zit ik daar van een plastic bordje te vreten.quote:Op maandag 27 april 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaa hahahahahah geweldddiggg![]()
IK HEB THUIS EEN AUPING VAN 1000 GULDEN![]()
ofzo
Jahhahaha, dat HELEMAAL NIETSSSSSSSS is ook zo geweldigquote:Op maandag 27 april 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb ik thuis voor 10.000 gulden boerenbont, zit ik daar van een plastic bordje te vreten.
Ik vind het he-le-maal nieeeeeeeeeeetssssssssss! *wapperhandje*
En dan met dat knuffelbeestje dat ie tussentijds even omhoog gooit...
Vliegggggggg!
Kan ik niet!
Te laatttttttttttt!
Op zo'n nieuwer dikker luchtbed (van de tellsell reclamequote:Op maandag 27 april 2009 21:10 schreef conleche het volgende:
Achossie Greys!! Da's inderdaad wel heel sneu!! En begrijp me goed: ik hou óók van luxe hotelkamers en van pensionnetjes. Eigenlijk hou ik gewoon van alles!! Maar kamperen in een warm land heeft wel wat. Ik had ook geen last van die luchtbedjes. Ik heb weleens een week in een Renault 5 geslapen zodat het vriendinnetje waar ik mee was, d'r vriendje in de tent kon uitnodigen. Vond ik ook best.Nou ja goed. Dáár ben ik nu wel te oud voor denk ik. Of niet flexibel genoeg meer voor. Maar ik kan met weinig luxe toe. ALS IK HET MAAR NIET KOUD HEB.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verteeel!!! MEeeeer!! Desnoooods leggen we geld BIJ!!!
quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verteeel!!! MEeeeer!! Desnoooods leggen we geld BIJ!!!
Die staat nog bij je schoonvader in de tent!quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef Muis006 het volgende:
Oh god hou alsjeblieft op want ik pies bijna in mijn broek van het lachen
* Muis006 zoekt naarstig naar de emmer
Nou, na een week móest ik welquote:Op maandag 27 april 2009 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ik 'moest' de hele vakantie ook niet als je begrijpt wat ik bedoelGelukkig hadden we de hele tocht mooi weer, dus ik vond het helemaal super (Al zou slapen in de buitenlucht niet hebben gekund vanwege de familie mug
)
Al was ik wel heel erg blij met een half uur durende warme douche toen we weer op de camping aankwamen hoor
Wij hebben echt dezelfde humor denk ik, want toen heb ik echt minuten op de grond gelegen van het lachen. En zelfs nu als ik het filmpje bekijk lig ik helemaal dubbel!!quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Soms komt het bloemschikken niet goed uit!
Vandaag bijvoorbeeld, komt het niet goed uit.
Bosje bloemen 1: "Goedemiddag"
Bosje 2: "goedemiddag!"
Bosje 1: "schikt het?"
Bosje 2: "Nee"
Ik geloof dat je me echt kon afvoeren toen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Christus ik moet wat sneller op invoeren drukken voortaan
Wat ik wel tof vond is dat mijn vader ons maanden van te voren al, hoe klein we ook waren zusje en ik, Joegoslavische woorden leerde. Dat hoorde gewoon zo als je op vakantie gaat naar een ander land, dan hoor je bepaalde dingen te kunnen zeggen, ook al ben je zes! Ik weet niet hoe je het schrijft, maar fonetisch was:quote:Op maandag 27 april 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Kamperen is relekst, 's ochtends de tent uit rollen en versgebakken brood halen. Een waar genot.
Ja, ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij hebben echt dezelfde humor denk ik, want toen heb ik echt minuten op de grond gelegen van het lachen. En zelfs nu als ik het filmpje bekijk lig ik helemaal dubbel!!![]()
SCHUIN AFKNIPPEN!
quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Soms komt het bloemschikken niet goed uit!
Vandaag bijvoorbeeld, komt het niet goed uit.
Bosje bloemen 1: "Goedemiddag"
Bosje 2: "goedemiddag!"
Bosje 1: "schikt het?"
Bosje 2: "Nee"
Ik geloof dat je me echt kon afvoeren toen![]()
![]()
![]()
Hmm, filmpje?quote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En ik heb het echt al een ziljoen keer gezien
Met die kinderliedjes, ken je die?
Uitpiesen?quote:Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef neen het volgende:
Ik stond een keer op een camping ergens in Belgie waar je nog lekker een kampvuur mocht maken, dat is toch wel zwaar relaxed hoor. Het mannelijk oerinstinct komt dan boven en de vlammen worden hoger en hogerbiertje erbij en op de laatste avond het vuur natuurlijk uitpissen
Hier!quote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
quote:
Ooit op scouting gezeten? Daar doen ze dat ook altijdquote:Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef neen het volgende:
Ik stond een keer op een camping ergens in Belgie waar je nog lekker een kampvuur mocht maken, dat is toch wel zwaar relaxed hoor. Het mannelijk oerinstinct komt dan boven en de vlammen worden hoger en hogerbiertje erbij en op de laatste avond het vuur natuurlijk uitpissen
Oooooohjaquote:
Z.L. Gerritjequote:
Ja, en daar lopen ze ook in in rare pakjes rond met korte broeken en hoge sokken, rare petjes, medailles voor lopen over gras, medailles voor veters strikken op 10 manier en medailles voor knopen dichtdoen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ooit op scouting gezeten? Daar doen ze dat ook altijd
Whahahahaquote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, en daar lopen ze ook in in rare pakjes rond met korte broeken en hoge sokken, rare petjes, medailles voor lopen over gras, medailles voor veters strikken op 10 manier en medailles voor knopen dichtdoen.
Nee, de scouting... dat is niets voor mij.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik wel tof vond is dat mijn vader ons maanden van te voren al, hoe klein we ook waren zusje en ik, Joegoslavische woorden leerde. Dat hoorde gewoon zo als je op vakantie gaat naar een ander land, dan hoor je bepaalde dingen te kunnen zeggen, ook al ben je zes! *Knip woordjes dingetje*
Altijd is Kortjakje ziek..KUNNEN WE DAT INFUUS NIET GEWOON DICHTDRAAIEN??quote:
Ja. Ik. En dat was toevallig hartstikke leukquote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ooit op scouting gezeten? Daar doen ze dat ook altijd
Dequote:Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Ik. En dat was toevallig hartstikke leuktot ik 15 werd en vreselijk ging puberen
Nu kan ik knopen leggen, vlotten bouwen, vuurtjes maken, brood bakken, eten zoeken en bereiden etc.
Ik spaar ook overlevingshandboeken
*herinnering aan Dagobert Duck die 'woudlopers' niet kon onthouden en het dus had over 'woudslopers', 'houtkopers' en nog wat van dat euvel*quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
"Origami maar dat is toch heel moeilijk?"
"Natuurlijk niet, iedereen kan het, als je maar wiiiiiiiiiiiiiiiiiil!"
Ik kan geen fragmentje vinden op Youtube
Dan maar het belang van de helm benadrukken:
Dat dus. Of midden in de winter tijdens een storm ergens en de duinen gedropt worden (geen idee waarquote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dewas voor het uitpissen van het kampvuur
. Broertje zit op scouting en het ziet er best tof uit. Het "hier heb je een stuk zeil en een kompas + stuk bos. Red je maar". En dan zelf een vuurtje bouwen etc.
En toch, niet eens zo gek: je kan er dingen in inpakken, je vingers en kont mee afvegen, het gebruiken om een vuurtje mee aan te maken, het kan dienst doen als hoofdkussen, als verband als je een wondje hebt.... multifunctioneelquote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef Muis006 het volgende:
Toen mijn vader in het leger zat gingen ze op bosoefening. Dan mag je uit 20 voorwerpen er 5 uitkiezen om mee te nemen als je 3 dagen in je up het bos in moet. En daar zitten dan mensen bij die een rol wc papier kiezen ipv een kompas.
Jamaarrr je had geen eigen kompas hequote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En toch, niet eens zo gek: je kan er dingen in inpakken, je vingers en kont mee afvegen, het gebruiken om een vuurtje mee aan te maken, het kan dienst doen als hoofdkussen, als verband als je een wondje hebt.... multifunctioneelDaarbij, wat moet je met 2 kompassen?
Als ik een bloedneus heb stop ik echt geen tak in m'n neusquote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaarrr je had geen eigen kompas heen je reet en vingers kan je afvegen met bladeren. Wondjes genezen wel en als het ernstig bloed bind je het gewoon af met een tak. En vuur maken
als je daar wc papier voor nodig hebt zeg ik
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaarrr je had geen eigen kompas heen je reet en vingers kan je afvegen met bladeren. Wondjes genezen wel en als het ernstig bloed bind je het gewoon af met een tak. En vuur maken
als je daar wc papier voor nodig hebt zeg ik
[ afbeelding ]
Jonge daar prop je gewoon een opgerold blad in of je houdt op met mieten. Anders ga je maar bij je moeder huilen dan geeft die er wel een kusje op.quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik een bloedneus heb stop ik echt geen tak in m'n neus
quote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef Syrena het volgende:
Met bladeren?! Ik krijg van wc-papier al kloofjes![]()
* Syrena lafs haar vochtig TP
quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is niet echt een verrassing voor mequote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef neen het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha.quote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef Syrena het volgende:
Met bladeren?! Ik krijg van wc-papier al kloofjes![]()
* Syrena lafs haar vochtig TP
Ik ben niet geschikt bevonden voor halfpension met twee-persoonsbedquote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jonge daar prop je gewoon een opgerold blad in of je houdt op met mieten. Anders ga je maar bij je moeder huilen dan geeft die er wel een kusje op.
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op maandag 27 april 2009 21:49 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt bevonden voor halfpension met twee-persoonsbed
Gewoon met je tent naast de tent van de schoonvader van Muis gaan staan!quote:Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ooo kamperen!. Maar dan wel in Frankrijk ofzo! Jaren geleden ging ik met school naar de Ardennen en toen was het toiletblok zo'n !@#$% weg. Echt niet leuk om midden in de nacht zo'n eind te moeten lopen. Maar ja, als je met school bent hurk je ook niet zo snel in de bosjes naast de tent
.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon met je tent naast de tent van de schoonvader van Muis gaan staan!
Dan hoef je heul nie ver te lopen nie!
Die emmer, dat doen nog best veel kampeerdersquote:Op maandag 27 april 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vertel jou nooit meer ietsquote:Op maandag 27 april 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het echt ranzig en het toppunt van luiheid.quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die emmer, dat doen nog best veel kampeerders. Ik vind alles prima, als de hele tent er maar niet naar ruikt, ik 's nachts niet wakker word van het kletterende geluid of er 's morgens over struikel. Zelf loop ik liever gewoon naar het gebouw
.
Een pan kan je van me krijgen, maar Paella maken kan ik nietquote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in paella. Wie heeft er een recept? Of nog beter: wie komt er een pan brengen?
Klopt. Het tegenargument: buiten is het koud en dan moet ik me aankleden en kan ik daarna niet meer slapenquote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het echt ranzig en het toppunt van luiheid.
Omg, wat ongezelligquote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ik haat kamperen. Mijn beeb is er gek op. Het komt wel eens voor dat zij met haar tentje op de camping staat, en ik mijn weekendtas en Senseo apparaat parkeer in het dichtstbijzijnde hotel
Die overal vind ik niet zó.quote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Even weer terug naar de beschaving: hebben jullie de nieuwste H&M-collectie al gezien?
http://www.hm.com/de#/mw/
Vooral het laatste jurkje en de overall van ¤ 200 vind ik erg mooi.
Je hebt voor vrouwen ook van die kartonnetjesquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
Als ik een man was zou ik dat ook doen, in de bosjes.
Ik zie geen plaatjequote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jurkje heb ik dus laatst gekocht. Ben er zo blij mee
Die link gaat naar alle jurkjes, welke heb jij?quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
http://shop.hm.com/de/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S
Dit jurkje heb ik dus laatst gekocht. Ben er zo blij mee
We gaan niet kamperen / hotellen voor de gezelligheid; dat doen we omdat beeb zo graag af en toe wat nachtjes in een tent slaapt. Ik ga braaf de hele dag bij haar voor de tent zitten, eet 's avonds mee, drink de afsluitende koffie, stop haar liefdevol in en scheur dan naar het hotel. Daar ga ik op bed televisie kijken, in bad liggen, slapen in een zacht bed, en en en... En 's morgens ben ik weer netjes op tijd op de camping om aan dat gammele tafeltje, belaagd door wespen en vliegen een ontbijtje met oploskoffie te nuttigen.quote:
!quote:Op maandag 27 april 2009 22:14 schreef conleche het volgende:
WB Nienna en veel succes!
Die matrassen liggen echt heerlijk! Daar kan ik dus wél weken op slapen als het zou moeten!quote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef conleche het volgende:
Weet je wat nu ook zo fijn is?? In Frankrijk heb ik een dakterras en ik ga zo'n tellsellachtige matras kopen en daar neerleggen. Ik drapeer dan voor de gezelligheid een klamboetje eromheen (hoewel ik daar nog nooit een mug heb gezien.) En dan kan ik kamperen in/op mijn eigen huis. De exmister zag daar nooit zo de lol van in, maar Koekie vindt het allang best. En ook als hij het niet best vindt: ik ben de baas over Koekie. Dus.
Moet je die opblazen of doen ze dat zelf tegenwoordig?quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die matrassen liggen echt heerlijk! Daar kan ik dus wél weken op slapen als het zou moeten!
Zo eentje met een fluwelig bovenkantje. Voor de leuk. Want je voelt er niets van
Wij hebben er eentje de je in het stopcontact kunt steken.quote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet je die opblazen of doen ze dat zelf tegenwoordig?
Die moet ik.quote:Op maandag 27 april 2009 22:29 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Wij hebben er eentje de je in het stopcontact kunt steken.
Matras uitvouwen, stekker in het stopcontact, op knopje drukken, binnen 3 minuten helemaal opgeblazen en klaar!
(Voor logés ideaal, op de camping wat minder denk ik)
Linksom of rechtsom: in elk geval gezelliger dan alleenquote:Op maandag 27 april 2009 22:30 schreef conleche het volgende:
De lamme leidt de blinde, of misschien toch samen sterk?
Wehkamp!quote:
Klinkt zooooo bekend.. Alleen heb ik een vriendin achter de hand die wel weet wat er moet gebeuren. Zij gaat op een stoel zitten en vertelt mij wat ik moet doen en hoe ik moet sorteren. Ik ben het nooit eens met haar logica en wil tussendoor steeds andere dingen doen, maar zij is de baas. En aan het eind van de dag heb ik meer werk verzet dan normaal in een week. En m'n huis ziet er opeens opgeruimd uit.quote:Op maandag 27 april 2009 22:30 schreef conleche het volgende:
Morgen komt mijn vader eten met zijn vrouw en ook m'n zusje met haar man. Nog voor m'n verjaardag. Nu ben ik vandaag de hele dag al zogenaamd aan het opruimen en schoonmaken, maar het is niet zo erg gelukt. Nu komt morgen een vriendinnetje helpen. Zodat ik niet afgeleid word. Zij heeft hetzelfde. Dus dan ga ik volgende week bij haar hetzelfde doen. De lamme leidt de blinde, of misschien toch samen sterk?
Mooi, maak ik me niet druk meerquote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef Laureline het volgende:
@Chico, dat had ik ook precies na mijn meniscusoperatie. Ook dat knak, knak, knak bij het fietsen! Maar dat is helemaal niet erg, zei de orthopeed. Niets van aantrekken dus. Het duurt gewoon echt een behoorlijk aantal weken voordat je helemaal genezen bent. Maar als je je zorgen maakt, zou ik gewoon nog even bellen naar de praktijk morgen. Dat soort vragen zullen ze best vaker krijgen.
Die van een vriendin, waar ik bij haar altijd op sliep, was donkerblauw me een fluwelig laagje en inderdaad ook een apparaatje er aan waardoor hij zelf opbliesquote:
Ze worden niet oud, ze hebben een reis achter de rug!quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef AKnynke het volgende:
het is als vanouds, m'n ouders zijn allebei in slaapgevallen tijdens het tv kijken op de bank. Ze worden oud...
Morgen lekker een dagje Stockholm!
Auquote:Op maandag 27 april 2009 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh nee! Mijn rechtervoet blijkt voor bijna 50% uit blaar te bestaan! Hoe komt dat nou weer!![]()
Maar toch ook yay! Want het is volledig pijnloos!![]()
En ook weer nay: mijn batterijen waren leeg dus foto's maken van rokjes was weer faal!
Maar ook weer yay: ze zijn aan het opladen en ik ga nu slapen![]()
Ajuuuu
maar ze worden ook oud! M'n moeder wordt al bijna 60! okay, 57...quote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze worden niet oud, ze hebben een reis achter de rug!
Veel plezier morgen!
Ja deze ook en het was een aanbieding: 45 euro geloof ik.......ff checken....44,- zelfs!! Haske handig om te hebben!!quote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van een vriendin, waar ik bij haar altijd op sliep, was donkerblauw me een fluwelig laagje en inderdaad ook een apparaatje er aan waardoor hij zelf opblies![]()
Maria, sterkte met de blaren!Slaap lekker!
volgende week maandagquote:
Mijn bodypumples was vervroegd naar 9 uur en ik werd 5 voor wakker. Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:58 schreef Chicolate het volgende:
Gisteravond stond er op mijn rooster dat ik vanaf 11 uur college had ... vanochtend staat er opeens dat ik om 9 uur moet beginnen. Nu zit ik in mn pyama voor de pc. Lekker geregeld zeg.
Lekker!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgende week maandag![]()
gisteren spontaan besloten dat we wel eens een paar daagjes op vakantie konden, maar dan moest ik even maandag vrij hosselenDat is gelukt!
En nu gaan we zaterdagochtend weg richting Duitsland met de motor, en dan tot dinsdag
Ja stom hequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn bodypumples was vervroegd naar 9 uur en ik werd 5 voor wakker. Ik leef met je mee.
Hij moet gewoon werken. Koninginnendag wordt in Duitsland niet gevierdquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:22 schreef loveli het volgende:
De meeste mensen moeten werken op hun huwelijksdag. Gaat je man ook mee op koninginnedag of moet hij wel gewoon werken?
prima planquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel
óf ik vier donderdag koninginnedag met mijn kinderen in Nederland (in het kader van opvoeding etc.)
óf ik vier vrijdag de 1e mei (Duitse vrije dag) en onze 7e huwelijksdag.
Ik neig naar: donderdag vrij, vrijdag werken en 's avonds uit eten met man en kinderen. Maar dan voel ik me zo'n slechte vrouw; werken op de 7e huwelijksdag
geweldig! En ik maar denken dat wij er snel bij zijn met 2,5 jaar en dan trouwplannen makenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:38 schreef Tinkepink het volgende:
WIj vieren het eigenlijk ieder jaar. We hebben elkaar op 1 mei ontmoet en een jaar later zijn we getrouwd. En aangezien het hier toch een vrije dag is....
Ik snap het probleem wel en zou het ook moeilijk vinden om te kiezen. Hoe denkt hij erover?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hij moet gewoon werken. Koninginnendag wordt in Duitsland niet gevierdEn de 1e mei is dus wél een standaard vrije dag, wat dat dus de logischere keuze maakt. Echt, waar een mens zich druk over kan maken
![]()
euh, welkom, maar:quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef -Nienna- het volgende:
Goeiemorgen!
Lijstje voor vandaag:
O: 2 kleine matzes met kaas
L: 2 volkorenboterhammen met vlokken
D: groentjesoepje met afbakbroodjes óf aard. puree, groente en een stukje vlees
Met Koninginnedag gaan we waarschijnlijk even de stad in.
idemquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:19 schreef Phaidra het volgende:
Bij nader inzien: Ik heb echt een hekel aan koninginnedag. Zoals gezegd, druk, vervelende/dronken mensen en de vrijmarkt is ook niet meer wat het geweest is... Het vervelende is dat je het ook niet echt kan omzeilen, tenzij je de hele dag binnen blijft. Met de auto/ OV naar familie gaan ofzo zit er niet echt in, bijvoorbeeld.
Een aantal jaar was ik toevallig in het buitenland rond deze tijd (veel excursies werden in de meivakantie gepland) en dat vond ik echt ideaal!
Er komen nog wel wat tussendoortjes bij, maar ik moet eerlijk zeggen dat hier gelijk mijn probleem ligt met afvallen....ik eet TE weinig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh, welkom, maar:
wat is dit verschrikkelijk WEINIG![]()
ik mag hopen dat je je niet zo lekker voelt en niet meer binnen kunt houden?
oh, de welkom was niet bedoeld als ' je hebt je niet voorgesteld hoor'quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:25 schreef Phaidra het volgende:
Mo, volgens mij had nienna zich gister wel voorgesteld hoor. Maar je hebt gelijk dat dat lijstje wel erg weinig is! Nienna, misschien kan je als tussendoortje nog wat magere yoghurt eten, of wat rauwkost? Weinig kcal, maar wel vullend. En tel je kcal? Het is handig als je weet wat je onderhoudsniveau is, dat kan je op deze site uitrekenen: http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm. Het beste kan je de formule Harris-Benedict gebruiken. Om af te vallen kan je 500 kcal onder je onderhoudsniveau gaan zitten.
Gewoon vaste moment inbouwen. Evt. een wekkertje zeten om je eraan te herinneren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:26 schreef -Nienna- het volgende:
Ik eet sowieso te weinig. Helemaal als ik niet hoef te werken, dus dat is iets waar ik deze week ook echt om moet denken.
Die Duitse huisgenoten tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:18 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
M'n huisgenoot (Duits) loopt altijd op Birckenstocks door het huis, over het laminaat, en het is hier nogal gehorig. Hier wordt ik dus altijd wakker van, en dat is best shit!
Maar goed, wakker is wakker...
Morgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:39 schreef Viking84 het volgende:
O en ik vind koninginnedag ook kut.
Welkom terug, Nienna. En wanneer ga ik eens onder de 72 wegen? Die eeuwige 72 op m'n weegschaal!.
quote:
Dodag dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
MorgenNadat je een dagje door de stad hebt geslenterd. gelopen.
Ik ben 1.67quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
gelukkig![]()
Maar, welkom dushoe lang ben je eigenlijk ? Las wel dat je nu 66 weegt en terug wilt naar 60
Donderdag zonnig en droog hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan met vrienden gewoon Gouda in. Geen idee eigenlijk verder. Ook nog geen idee wat het wordt als het weer erg slecht is.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef -Nienna- het volgende:
Mijn streef is onder de 60...58 lijkt me wel mooi.
Maar eerst die 60 maar eens halen
Ik weet dus nog niet precies waar ik op uit wil komen...buikje weg en bovenbenen slanker, dat is mijn doel en welk gewicht daar dan bij hoort maakt me niet uit.
Is een mooi gewichtquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef -Nienna- het volgende:
Mijn streef is onder de 60...58 lijkt me wel mooi.
Maar eerst die 60 maar eens halen
Ik weet dus nog niet precies waar ik op uit wil komen...buikje weg en bovenbenen slanker, dat is mijn doel en welk gewicht daar dan bij hoort maakt me niet uit.
Tegenwoordig gebruik ik baconreepjes ipv spek. Magere spekreepjes bevatten nog steeds 20 gram vet per 100g, baconreepjes (C1000) 7 gram. Je houdt de smaak van gerookt spek en je krijgt minder dan eenderde van het vet binnen.quote:
Dit soort dingen zijn juist supertipsquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruik ik baconreepjes ipv spek. Magere spekreepjes bevatten nog steeds 20 gram vet per 100g, baconreepjes (C1000) 7 gram. Je houdt de smaak van gerookt spek en je krijgt minder dan eenderde van het vet binnen.
Het aantal kcals wat je op een dag binnen krijgt is niet echt heel hoog...
(het is niet m'n bedoeling om je lijstje te bekritiseren)
i know. ik heb de goedkoopste genomenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruik ik baconreepjes ipv spek. Magere spekreepjes bevatten nog steeds 20 gram vet per 100g, baconreepjes (C1000) 7 gram. Je houdt de smaak van gerookt spek en je krijgt minder dan eenderde van het vet binnen.
Het aantal kcals wat je op een dag binnen krijgt is niet echt heel hoog...
(het is niet m'n bedoeling om je lijstje te bekritiseren)
Mooiquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat Greysie foto's wilde! Ik ben zowaar redelijk tevreden.. Nu maar hopen dat m'n schoonmoeder (ik noem d'r gewoon bij d'r naam, normaal) er blij mee is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat Greysie foto's wilde! Ik ben zowaar redelijk tevreden.. Nu maar hopen dat m'n schoonmoeder (ik noem d'r gewoon bij d'r naam, normaal) er blij mee is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die strik, dat vlindertjequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Banketbakkersroom en lemon curd. Ze is dol op citroen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef SiTu het volgende:
[..]
Die strik, dat vlindertje! Wat zit er in?
Kcals. Hele mooie, dikmakende kcals...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef SiTu het volgende:
[..]
Die strik, dat vlindertje! Wat zit er in?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Kcals. Hele mooie, dikmakende kcals...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin eens met rond te kijken op www.deleukstetaarten.nl. Daar staan wel recepten om je kapsel te bakken, handige beginnerstips en een uitgebreid forum waar je antwoord op al je vragen kunt vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
DaD ik vind hem prachtig!
Ik zou zelf ook weleens zoiets willen proberen te maken. Maar waar begin je dan?
Okee, dankje! Kan het trouwens ook met iets anders dan marsepein? Want hier thuis zijn weinig marsepeinfansquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Begin eens met rond te kijken op www.deleukstetaarten.nl. Daar staan wel recepten om je kapsel te bakken, handige beginnerstips en een uitgebreid forum waar je antwoord op al je vragen kunt vinden.
Voor mijn eerste taart heb ik gewoon een kapsel gebakken, marsepein gekocht en twee kleurstofjes, en wat vlinderuitstekers, om te proberen of ik het leuk vond.
Ja, als je een Boss verslaat dan dropt hij items (vaak bind on pickup dus je kan ze niet ruilen) die zeldzaam/erg krachtig zijn. Maar dit is een lvl 1 priest dus een lolbroek heeft snel een character aangemaakt om die opmerking te kunnen plaatsen denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
Moet je WoW kennen om de grap van die onderste te snappen?
Ja zeker?
Wat een schattige taart.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
Welkom Blurred86 en Fooliq!
Ik hoop dat jullie het bij kunnen houden en zo niet, gewoon even een gil er doorheen geven als je tips wilt of een vraag hebt o.i.d. Of als je iets gezelligs te vertellen hebt natuurlijk
Ja misschien is het zelfs een Chinese farmerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
euh.. idee is dat in WoW, als je ergens iemand vermoordt, dat je dan ' loot ' hebt, een soort buit, die je mee mag nemen![]()
Je had in het Blizzard team een tweeling die meegeholpen heeft met de ontwikkeling van WoW, en eentje is overleden. Die heeft in-game ook een herdenkingsmonument gekregen, echt heel gaaf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
Ah. Oke. Je hebt best kans dat de overledene zelf er keihard om zou lachen, als hij zelf zo'n WoW addicht was. Ware het niet dat hij dat niet meer kan lezen natuurlijkMaar dat soort dingen zijn wel te verwachten als je zoiets op een forum zet.
Op sommige momenten ben ik zo blij dat ik zo'n burgertrut ben die niet eens weet hoe WoW er uit ziet!
Wij hebben niet eens een X-box, Wii of spelcomputer o.i.d. in huis
Mijn lvl 53 mage is al 3 jaar aan het winterslapen dus ik zou keihard uitgelachen worden om mijn equipment denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga binnenkort mn account weer 's activeren
Fondant of mmf. Fondant vind ik zelf minder lekker dan marsepein, en mmf heb ik nog nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee, dankje! Kan het trouwens ook met iets anders dan marsepein? Want hier thuis zijn weinig marsepeinfans
En dan binnenkort klagen dat je geen tijd meer hebt om te sporten want je moet elke avond stipt om 20:00 uur aanwezig zijn voor een raid...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb maar een level 13 poppetjemaar die slaapt pas half jaartje ofzo?
Vanavond maar 's even kieken
oh ja, maar nu even pauze houden
Hmm okee! Ik ga van het weekend eens naar ikea om die ronde vormen te halen waar ik in het taarten-decoratietopic over heb gelezenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Fondant of mmf. Fondant vind ik zelf minder lekker dan marsepein, en mmf heb ik nog nooit gebruikt.
Volslagen abracadabra!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je had in het Blizzard team een tweeling die meegeholpen heeft met de ontwikkeling van WoW, en eentje is overleden. Die heeft in-game ook een herdenkingsmonument gekregen, echt heel gaaf.
Oh en WoW is heel leuk hoor, maar wel verslavend. En als je hogerop wil komen of goeie loot wil dan moet je in een guild gaan om te raiden, maar de beste guilds (zoals Syndicate, waar die Nano van was) eisen dat je minstens zoveel raids per week mee doet omdat je voor de hogere raids 30+ man nodig hebt. En dan moet je maar hopen dat je bovenaan de lootlist van de guild staat
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |