quote:Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja die mochten we niet meenemen van de schoonvader want "het was onze eerste keer kamperen en we zouden de tent toch niet goed opvouwen"
We zijn op de laatste dag 2 uur bezig geweest omdat krakkemikkige kuttentje op de juiste manier op te vouwen en in de tas te stoppen. En toen we thuis waren haalde schoonvaderlief alles eruit "om te kijken of we het goed hadden gedaan" en vouwde het vervolgens opnieuw op "omdat het nu toch rommelig was nu het de tas uit was"
Ik ga nooit meer kamperen
quote:Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en tegen de tijd dat je goed ligt, moet je weér naar de wc![]()
kamperen
ik heb er zin in
ik vind het ook heeeeerlijk met standbiogardequote:Op maandag 27 april 2009 20:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben er dol op!Over ijs is het ook erg lekker!!!
quote:Op maandag 27 april 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Eisen voor mijn camping:
- minstens halfpension
- tweepersoonsbed en badkamer met aparte douche
- niet roken kamer
quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef Muis006 het volgende:
Jamaar het Hilton vind je overal ter wereld Mo!
Sorry maar ik moest keihard lachenquote:Op maandag 27 april 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik kampeer het liefst in een hotelkamer!
(En ik dacht Co ook, maar dan ben ik in de war met Viev denk ik).
Zoals Co het omschrijft op Corsica lijkt het me wel zalig, maar dan voor 1 nachtje.
Want na 2 nachten op een luchtbed kan ik niet meer bewegen, dan doet alles me pijn![]()
En ik heb ooit met mijn ouders gekampeerd in toen nog Joegoslavië en toen trok er een tornado over de camping. Zusje en ik werden door mijn vader letterlijk in de auto gesmeten (mijn hele zijkant blauw want ik viel over de achterleuning van de voorstoel tijdens het gooien) en mijn ouders zijn aan de binnenkant aan de stokken van de bungalowtent gaan hangen. Maar dat mocht niet baten, want de wind sloeg er onder en alles sloeg weg. De boot vonden we 2 kilometer verder tegen het hek van de camping. De rest van de vakantie (we konden nog niet naar huis, mijn vader had teveel pijn om het hele stuk te rijden met de auto en de autoslaaptrein waarmee we heen waren gekomen ging pas over twee weken weer terug, hadden we geboekt) hebben we bij Joegoslaven in huis gezeten.
Oh en nog een keer met een vriendje op Texel gekampeerd. Twee nachten dikke onweer en bliksem, dus twee nachten in een klein autootje gezeten. Leuk joh, kamperen! Alles zeiknat en maar weer naar huis
Hotelkamer, here I come!
You say it Muis!quote:Op maandag 27 april 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Eisen voor mijn camping:
- minstens halfpension
- tweepersoonsbed en badkamer met aparte douche
- niet roken kamer
quote:Op maandag 27 april 2009 20:57 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met kamperen, komt meer omdat ik gewoon te a-technisch ben op dat vlak.
Had laatst zo'n easy 3 seconden uitgooi tentje met plek voor ruim 2 personen, lekker liftend totdat ik iemand trof die me tot noord-Italië wilde brengen en daar de tent gewoon midden in de bergen/heuvels (op zo'n 900 meter hoogte) neergedumpt, kreeg ik verdomme dat tentje niet meer in elkaar toen het staan daar niet al te prettig meer was met de aanwezige wind.
Uiteindelijk toch maar m'n ouders gebeld met de vraag of ze geld konden overmaken zodat ik nog een weekje gewoon in een hotel kon slapen.
Ik vind het nu ook een geweldig grappig verhaal!quote:Op maandag 27 april 2009 21:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry maar ik moest keihard lachenterwijl het helemaal niet zo grappig is
Dan vind ik kamperen nog toffer dan gewoon op een camping! Graaf een gat, hang er een zeil onder, en dat is je 'toilet' (en dan een week niet kunnenquote:Op maandag 27 april 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
WC had je niet, je moest dus in de bosjesEn 'douchen' was een duik in het meer (al heb ik wel gesmokkeld door mezelf en m'n haren ook te wassen. Eigenlijk moet die shampoo niet in het meer komen, want daar kan je ook uit drinken!
quote:Op maandag 27 april 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook een geweldig grappig verhaal!
Destijds was het echt superzielig, want mijn ouders hadden lang voor die vakantie gespaard. Met twee kinderen in de autoslaaptrein en de auto mee daarheen was destijds best duur en mijn moeder werkte niet. Dus alles viel in het honderd en het was nog best gevaarlijk en eng ook. We hebben er nog veel foto's van en dan zie je mijn vader lopen met zijn ziel onder zijn arm alle kapotte spullen te verzamelen en dat vind ik nog steeds sneu om te zien.
Aaaawwwquote:Op maandag 27 april 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Destijds was het echt superzielig, want mijn ouders hadden lang voor die vakantie gespaard. Met twee kinderen in de autoslaaptrein en de auto mee daarheen was destijds best duur en mijn moeder werkte niet. Dus alles viel in het honderd en het was nog best gevaarlijk en eng ook. We hebben er nog veel foto's van en dan zie je mijn vader lopen met zijn ziel onder zijn arm alle kapotte spullen te verzamelen en dat vind ik nog steeds sneu om te zien.
Ik ken hem uit mijn hoofd!quote:
*proest*quote:Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Muis006 het volgende:
Ohja nog zoiets ranzigs!!!\
Als mijn schoonouders gaan kamperen zet mijn schoonvader 's nachts een emmer in de tent want dan "hoeft ie de tent niet uit als de nood hoog is"
BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ah dit vind ik wel heel zieligquote:Op maandag 27 april 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
IEHHHHHHHHHHHHH!quote:Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Muis006 het volgende:
Ohja nog zoiets ranzigs!!!\
Als mijn schoonouders gaan kamperen zet mijn schoonvader 's nachts een emmer in de tent want dan "hoeft ie de tent niet uit als de nood hoog is"
BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:
Ik vind die met Petersons vogelgids en educatief honingslingeren / dakpannen leggen ook écht hilarischquote:Op maandag 27 april 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken hem uit mijn hoofd!
Echt de tofste sketch die ik ken wel denk ik!![]()
![]()
Met dat wapperhandje!
Familie Mug, kom er maar in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |