abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68436503
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:51 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja die mochten we niet meenemen van de schoonvader want "het was onze eerste keer kamperen en we zouden de tent toch niet goed opvouwen"

We zijn op de laatste dag 2 uur bezig geweest omdat krakkemikkige kuttentje op de juiste manier op te vouwen en in de tas te stoppen. En toen we thuis waren haalde schoonvaderlief alles eruit "om te kijken of we het goed hadden gedaan" en vouwde het vervolgens opnieuw op "omdat het nu toch rommelig was nu het de tas uit was"

Ik ga nooit meer kamperen

Je weet het leuk te brengen mousey!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_68436590
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en tegen de tijd dat je goed ligt, moet je weér naar de wc

kamperen

ik heb er zin in

. Eis 1 voor een camping: schoon sanitair (serieus, sinds ik een megawesp tegenkwam tijdens het douchen móet het schoon zijn. Sta je daar in je blote kont tegen de muur gedrukt omdat zo'n beest even komt kijken). Eis 2: zon voor mn tent. Áls ie dan schijnt, wil ik hem zien ook. Eis 3: een leuk zwembad. Oh en het moet vooral mooi weer zijn .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 27 april 2009 @ 20:55:00 #53
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68436612
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben er dol op! Over ijs is het ook erg lekker!!!
ik vind het ook heeeeerlijk met standbiogarde
en natuuuuuuurlijk met slagroom haha

hmmm moet misschien zo maar eens ff een beetje eten lekker
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 27 april 2009 @ 20:55:59 #54
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68436653
Eisen voor mijn camping:

- minstens halfpension
- tweepersoonsbed en badkamer met aparte douche
- niet roken kamer
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68436680
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Eisen voor mijn camping:

- minstens halfpension
- niet roken kamer
  maandag 27 april 2009 @ 20:57:15 #56
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68436702
Ik heb slechte ervaringen met kamperen, komt meer omdat ik gewoon te a-technisch ben op dat vlak.
Had laatst zo'n easy 3 seconden uitgooi tentje met plek voor ruim 2 personen, lekker liftend totdat ik iemand trof die me tot noord-Italië wilde brengen en daar de tent gewoon midden in de bergen/heuvels (op zo'n 900 meter hoogte) neergedumpt, kreeg ik verdomme dat tentje niet meer in elkaar toen het staan daar niet al te prettig meer was met de aanwezige wind.
Uiteindelijk toch maar m'n ouders gebeld met de vraag of ze geld konden overmaken zodat ik nog een weekje gewoon in een hotel kon slapen.
pi_68436777
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef Muis006 het volgende:
Jamaar het Hilton vind je overal ter wereld Mo!
Ja doei.
  maandag 27 april 2009 @ 20:59:35 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68436791
Kamperen in Zweden met prachtig weer en een übermooie omgeving was

Kamperen in Denemarken met regen en kou is en voor de stuga die we toen hebben genomen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:00:44 #59
163650 Greys
pi_68436848
Ik kampeer het liefst in een hotelkamer!
(En ik dacht Co ook, maar dan ben ik in de war met Viev denk ik ).

Zoals Co het omschrijft op Corsica lijkt het me wel zalig, maar dan voor 1 nachtje.
Want na 2 nachten op een luchtbed kan ik niet meer bewegen, dan doet alles me pijn
En ik heb ooit met mijn ouders gekampeerd in toen nog Joegoslavië en toen trok er een tornado over de camping. Zusje en ik werden door mijn vader letterlijk in de auto gesmeten (mijn hele zijkant blauw want ik viel over de achterleuning van de voorstoel tijdens het gooien) en mijn ouders zijn aan de binnenkant aan de stokken van de bungalowtent gaan hangen. Maar dat mocht niet baten, want de wind sloeg er onder en alles sloeg weg. De boot vonden we 2 kilometer verder tegen het hek van de camping. De rest van de vakantie (we konden nog niet naar huis, mijn vader had teveel pijn om het hele stuk te rijden met de auto en de autoslaaptrein waarmee we heen waren gekomen ging pas over twee weken weer terug, hadden we geboekt) hebben we bij Joegoslaven in huis gezeten.

Oh en nog een keer met een vriendje op Texel gekampeerd. Twee nachten dikke onweer en bliksem, dus twee nachten in een klein autootje gezeten. Leuk joh, kamperen! Alles zeiknat en maar weer naar huis

Hotelkamer, here I come!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68436889
Ik heb één keer gekampeerd en dat was met m'n vriend. We deden in Zweden een kanotocht over een paar meren, was echt supermooi Maar omdat we dus elke dag afstand moesten afleggen, betekende dat dus élke dag de tent af- en opbreken. En aangezien ik de eis had dat we een fatsoenlijk, dik, tweepersoons luchtbed hadden, moesten we ook die elke dag weer oppompen. Gelukkig hadden we zo'n simpel 2 seconds dingetjes tent die klaar is als je hem uit de verpakking haalt (Alleen opvouwen was nog een kunst! Maar dat had ik door). WC had je niet, je moest dus in de bosjes En 'douchen' was een duik in het meer (al heb ik wel gesmokkeld door mezelf en m'n haren ook te wassen. Eigenlijk moet die shampoo niet in het meer komen, want daar kan je ook uit drinken!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 27 april 2009 @ 21:01:55 #61
148689 Muis006
pi_68436897
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik kampeer het liefst in een hotelkamer!
(En ik dacht Co ook, maar dan ben ik in de war met Viev denk ik ).

Zoals Co het omschrijft op Corsica lijkt het me wel zalig, maar dan voor 1 nachtje.
Want na 2 nachten op een luchtbed kan ik niet meer bewegen, dan doet alles me pijn
En ik heb ooit met mijn ouders gekampeerd in toen nog Joegoslavië en toen trok er een tornado over de camping. Zusje en ik werden door mijn vader letterlijk in de auto gesmeten (mijn hele zijkant blauw want ik viel over de achterleuning van de voorstoel tijdens het gooien) en mijn ouders zijn aan de binnenkant aan de stokken van de bungalowtent gaan hangen. Maar dat mocht niet baten, want de wind sloeg er onder en alles sloeg weg. De boot vonden we 2 kilometer verder tegen het hek van de camping. De rest van de vakantie (we konden nog niet naar huis, mijn vader had teveel pijn om het hele stuk te rijden met de auto en de autoslaaptrein waarmee we heen waren gekomen ging pas over twee weken weer terug, hadden we geboekt) hebben we bij Joegoslaven in huis gezeten.

Oh en nog een keer met een vriendje op Texel gekampeerd. Twee nachten dikke onweer en bliksem, dus twee nachten in een klein autootje gezeten. Leuk joh, kamperen! Alles zeiknat en maar weer naar huis

Hotelkamer, here I come!
Sorry maar ik moest keihard lachen terwijl het helemaal niet zo grappig is
  maandag 27 april 2009 @ 21:02:03 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68436905
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Eisen voor mijn camping:

- minstens halfpension
- niet roken kamer
You say it Muis!

En:
- geen huge-ass padden vinden in de wc en daar pas achter komen als het licht het ineens weer doet en je doortrekt *trauma* Dat was gelukkig maar voor 1 nacht
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:02:21 #63
163650 Greys
pi_68436917
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:57 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met kamperen, komt meer omdat ik gewoon te a-technisch ben op dat vlak.
Had laatst zo'n easy 3 seconden uitgooi tentje met plek voor ruim 2 personen, lekker liftend totdat ik iemand trof die me tot noord-Italië wilde brengen en daar de tent gewoon midden in de bergen/heuvels (op zo'n 900 meter hoogte) neergedumpt, kreeg ik verdomme dat tentje niet meer in elkaar toen het staan daar niet al te prettig meer was met de aanwezige wind.
Uiteindelijk toch maar m'n ouders gebeld met de vraag of ze geld konden overmaken zodat ik nog een weekje gewoon in een hotel kon slapen.

Maar veel plezier hoor Mo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:04:52 #64
163650 Greys
pi_68437011
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:01 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Sorry maar ik moest keihard lachen terwijl het helemaal niet zo grappig is
Ik vind het nu ook een geweldig grappig verhaal!
Destijds was het echt superzielig, want mijn ouders hadden lang voor die vakantie gespaard. Met twee kinderen in de autoslaaptrein en de auto mee daarheen was destijds best duur en mijn moeder werkte niet. Dus alles viel in het honderd en het was nog best gevaarlijk en eng ook. We hebben er nog veel foto's van en dan zie je mijn vader lopen met zijn ziel onder zijn arm alle kapotte spullen te verzamelen en dat vind ik nog steeds sneu om te zien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 april 2009 @ 21:05:39 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68437045
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68437046
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:01 schreef Goodbye het volgende:
WC had je niet, je moest dus in de bosjes En 'douchen' was een duik in het meer (al heb ik wel gesmokkeld door mezelf en m'n haren ook te wassen. Eigenlijk moet die shampoo niet in het meer komen, want daar kan je ook uit drinken!
Dan vind ik kamperen nog toffer dan gewoon op een camping! Graaf een gat, hang er een zeil onder, en dat is je 'toilet' (en dan een week niet kunnen ), ijskoud riviertje in de buurt, daarin afspoelen, op de rand gaan staan, daar inzepen en met een emmer water afspoelen ... brrrr zo koud. Maar zo fijn als je 8 uur gelopen hebt .

Supermooi aan kamperen: de keer dat ik op een kamp was, en we onder een rots sliepen. Geen tent ofzo, gewoon in de openlucht. En toen ging het 's nachts onweren. Dan mag je niet binnen een meter van de buitenrand van de rots komen ivm blikseminslagen. Wij zijn toen binnen in zo'n rots (daar kan het wel veilig) gaan schuilen. Met de hele groep. En ondertussen al die flitsen (en keiharde regen) buiten. Wow .
  maandag 27 april 2009 @ 21:06:51 #67
148689 Muis006
pi_68437098
Ohja nog zoiets ranzigs!!!\

Als mijn schoonouders gaan kamperen zet mijn schoonvader 's nachts een emmer in de tent want dan "hoeft ie de tent niet uit als de nood hoog is"

BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
pi_68437104
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Destijds was het echt superzielig, want mijn ouders hadden lang voor die vakantie gespaard. Met twee kinderen in de autoslaaptrein en de auto mee daarheen was destijds best duur en mijn moeder werkte niet. Dus alles viel in het honderd en het was nog best gevaarlijk en eng ook. We hebben er nog veel foto's van en dan zie je mijn vader lopen met zijn ziel onder zijn arm alle kapotte spullen te verzamelen en dat vind ik nog steeds sneu om te zien.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 27 april 2009 @ 21:08:05 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68437148
quote:

[..]

Aaaawww
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:08:13 #70
163650 Greys
pi_68437155
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ken hem uit mijn hoofd!
Echt de tofste sketch die ik ken wel denk ik!

Met dat wapperhandje!
Familie Mug, kom er maar in!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68437171
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Muis006 het volgende:

Als mijn schoonouders gaan kamperen zet mijn schoonvader 's nachts een emmer in de tent want dan "hoeft ie de tent niet uit als de nood hoog is"

*proest*
quote:

[..]

Ah dit vind ik wel heel zielig .
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 april 2009 @ 21:09:09 #72
163650 Greys
pi_68437188
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Muis006 het volgende:

IEHHHHHHHHHHHHH!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68437198
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

Jaaaaa hahahahahah geweldddiggg

IK HEB THUIS EEN AUPING VAN 1000 GULDEN

ofzo
  maandag 27 april 2009 @ 21:09:27 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68437208
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ken hem uit mijn hoofd!
Echt de tofste sketch die ik ken wel denk ik!

Met dat wapperhandje!
Familie Mug, kom er maar in!
Ik vind die met Petersons vogelgids en educatief honingslingeren / dakpannen leggen ook écht hilarisch
pi_68437240
Achossie Greys!! Da's inderdaad wel heel sneu!! En begrijp me goed: ik hou óók van luxe hotelkamers en van pensionnetjes. Eigenlijk hou ik gewoon van alles!! Maar kamperen in een warm land heeft wel wat. Ik had ook geen last van die luchtbedjes. Ik heb weleens een week in een Renault 5 geslapen zodat het vriendinnetje waar ik mee was, d'r vriendje in de tent kon uitnodigen. Vond ik ook best. Nou ja goed. Dáár ben ik nu wel te oud voor denk ik. Of niet flexibel genoeg meer voor. Maar ik kan met weinig luxe toe. ALS IK HET MAAR NIET KOUD HEB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')