abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68433765
Het vorige deel: Slank #685 - de nummering klopt weer

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 95% gewijzigd door P.F op 27-04-2009 20:02:49 ]
  maandag 27 april 2009 @ 19:53:55 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68433815
poep!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 27 april 2009 @ 19:56:43 #3
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68433940
Hoiii
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68433986
Ja hoi!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68434017
Dussssss. Hoi!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68434085
Wat een kwaliteitsposten allemaal . Ik doe mee:

Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 27 april 2009 @ 20:00:37 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68434132
Hoi .

Gefeliciteerd AKnynke! Ik meld me ook aan voor de cursus 'Hoe word ik een Nynke' (als ik de taalfouten er maar niet bij krijg dan ).

En wat zielig, uniekhoorn! Ik las even dat hij wilde weten wat 'ie moest doen voor een toekomstige relatie met jou. Dacht al: wtf maar jij gaat toch trouwen? .

Ik ben Het Diner van Herman Koch aan het lezen. Wat een heerlijk boek .
Niet meer actief op Fok!
pi_68434183
o hai!

wij gaan zaterdagochtends, mits ik vrij kan krijgen, lekker een paar dagen met de tent richting Duitsland, hebben we net besloten even op 'vakantie'

moet even mn werkdag een paar dagen verschuiven, maar denk dat dát wel kan

Ja doei.
pi_68434346
Morgen nog werken, woensdag beulen aan de studie en dan ga ik van donderdag tot en met maandag lekker naar Praag! Zoooo veel zin in. Vriendinnetje en ik hebben al besloten dat we gaan besparen op hotel zodat we kunnen shoppen. Gelukkig zijn de vriendjes het er mee eens
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 27 april 2009 @ 20:07:57 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68434475
Oooh vakantieplannen! Ik weet nog niet of we ergens heen gaan! Misschien wel! Maar dan is nog de vraag waarheen

Praag Wil ik ook nog eens zien!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 27 april 2009 @ 20:08:27 #11
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68434494
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .

Gefeliciteerd AKnynke! Ik meld me ook aan voor de cursus 'Hoe word ik een Nynke' (als ik de taalfouten er maar niet bij krijg dan ).

En wat zielig, uniekhoorn! Ik las even dat hij wilde weten wat 'ie moest doen voor een toekomstige relatie met jou. Dacht al: wtf maar jij gaat toch trouwen? .

Ik ben Het Diner van Herman Koch aan het lezen. Wat een heerlijk boek .
zeg, maak ik zoveel taalfouten????

Maar Nynke zijn is helemaal niet altijd leuk of spannend ofzo hoor....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 27 april 2009 @ 20:09:06 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68434517
En een lijstje voor de OT-factor, harhar.

O: Special K met magere melk
L: twee sneetjes brood met gekookte worst (was geen mager beleg meer, nu is dat remedied morgen heb ik kipfilet )
T: snee brood met pindakaas
D: biefstuk met een heel bord salade van mais met tomaat en spicesss
  maandag 27 april 2009 @ 20:09:24 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68434531
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Valt mee, hoor. Maar 'jullie' ipv 'juli' is wel heel ernstig .
quote:
Weet ik. Ik lees niet alleen maar shiny happy posts van jou hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_68434596
zijn hier trouwens nog kampeerders aanwezig?
Ja doei.
pi_68434657
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik had je er ook al op gewezen, maar daar las je overheen volgensmij

Ja, ik ben er ook nog nooit geweest Maria! Heb er super veel zin in
pi_68434709
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
Hoezo? Ik zou mezelf niet 'een kampeerder' noemen, maar da's maar net wat je wil weten
  maandag 27 april 2009 @ 20:14:05 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68434711
quote:
Ikke niet
Ik heb in mn hele leven 4 keer iets kampeer-achtigs gedaan. 1: Vlieland met basisschoolklas ; 2: in een caravan op een camping maar toen was ik ook klein dus hoefde zelf niets te regelen ; 3: in een camper door Australië maar dat was een best luxe camper; 4: in een tenthuisje op een camping in Frankrijk.

Ik ben niet zo handig Dus echt met een tent en een backpack en een gasstelletje oids durf ik niet aan En stiekem ben ik er geloof ik ook te lui voor
  maandag 27 april 2009 @ 20:14:19 #18
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68434726
quote:
jawel!

@ vik en goodbye: oops. ik houd het maar op een typfout. En op het feit dat m'n nederlands nu erg snel achteruit gaat...
pi_68434729
quote:
Ja, soms bungalowtent met koelkast etc, soms gewoon met een klein tentje, wat wil je weten? Hoe het is als je 2 weken weggaat en het regent, er naakslakken op de buitentent zitten, die ook in de binnentent blijken te zitten, in een schoen van je moeder zitten en die daar na een dag lopen pas achter komt?

En oh ja: het leukst is als je gewoon onder een zeil op stokjes gaat slapen, hele dag lopen en 's avonds slaap je overal wel op. Ook op rotsbodem zonder matje/luchtbed.
  maandag 27 april 2009 @ 20:14:28 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68434737
quote:
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 27 april 2009 @ 20:15:07 #21
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68434760
kampeerders zat dus...
pi_68434764
Ben grote voorstander van tvp's die eigenlijk lijstjes zijn. Of andersom. Derhalve:

O: 2x geroosterd brood met filet A. en rauwkost
L: 2 crackers met hetzelfde en 1 met mayo/sambal en rauwkost en een glas optimel framboos
T: prosecco x anderhalf met bakje katjang pedis
D: kroket, ovenfriet, rauwkost. Toetje: advocaat. Ik beloof beterschap, maar ik moest niet aan vlees of vis dénken, vandaar...........

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 27-04-2009 20:20:38 ]
  maandag 27 april 2009 @ 20:16:31 #23
236335 neen
schone schijn
pi_68434829
Ik kampeerde vroegah altijd, en op festivals natuurlijk
het lijkt niet wat het is
pi_68434831
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:14 schreef AKnynke het volgende:

[..]

jawel!

@ vik en goodbye: oops. ik houd het maar op een typfout. En op het feit dat m'n nederlands nu erg snel achteruit gaat...
Haha, het maakt niets uit hoor. Kan me voorstellen dat dat soort foutjes er snel doorheen glippen. Gelukkig kan je hier je Nederlands nog een klein beetje op peil houden
pi_68434870
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoezo? Ik zou mezelf niet 'een kampeerder' noemen, maar da's maar net wat je wil weten
ik heb zelf niet echt een kampeer-voorkeur
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja, soms bungalowtent met koelkast etc, soms gewoon met een klein tentje, wat wil je weten? Hoe het is als je 2 weken weggaat en het regent, er naakslakken op de buitentent zitten, die ook in de binnentent blijken te zitten, in een schoen van je moeder zitten en die daar na een dag lopen pas achter komt?

En oh ja: het leukst is als je gewoon onder een zeil op stokjes gaat slapen, hele dag lopen en 's avonds slaap je overal wel op. Ook op rotsbodem zonder matje/luchtbed.
nou ja.. euh... dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt, in de 3 keer dat ik heb gekampeerd

Maar wil vooral weten hoe je dat met koken doet op z'n basics. Aangezien het vrij spontaan is en we dus voor zaterdag nog kookmeuk moeten halen, vraag ik me af, hoe makkelijk je een gezonde maaltijd op 'tafel' zet en hoeveel pannetjes je daar voor nodig hebt

we gaan een benzinebrandertje kopen (ivm motor en ook straks op reis willen we een benzinebrander) en moeten daar dus ook een compact pannensetje bij gaan halen.
Ja doei.
  maandag 27 april 2009 @ 20:17:32 #26
236335 neen
schone schijn
pi_68434871
Ik ben trouwens wél een echte kamper, dat telt toch ook wel
  maandag 27 april 2009 @ 20:18:11 #27
148689 Muis006
pi_68434906
Mijn lijst:

O: snee brood met pindakaas
L: 3/4 champignonpizza
D: zalm, komkommer, zilveruitjes, salade, gekookt eitje met mayo, stukkie brood met zoute boter, vruchtensalade
pi_68434919
Ik vind kamperen ook prima. Wel een hele tijd niet gedaan, dus weet niet of ik het nog steeds leuk vind, maar denk het best. Ik hou wel van een beetje gekloot met gaspitjes en het buitenzijn vond ik ook fijn. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in Nederland nooit zou kamperen. De gedachte dat ik met regen in zo'n klamme tent moet bivakkeren doet mij huiveren van ellende.
pi_68435235
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb zelf niet echt een kampeer-voorkeur
[..]

nou ja.. euh... dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt, in de 3 keer dat ik heb gekampeerd

Maar wil vooral weten hoe je dat met koken doet op z'n basics. Aangezien het vrij spontaan is en we dus voor zaterdag nog kookmeuk moeten halen, vraag ik me af, hoe makkelijk je een gezonde maaltijd op 'tafel' zet en hoeveel pannetjes je daar voor nodig hebt

we gaan een benzinebrandertje kopen (ivm motor en ook straks op reis willen we een benzinebrander) en moeten daar dus ook een compact pannensetje bij gaan halen.
Met kamperen zijn eenpansgerechten erg prettig. Makkelijke dingen (pasta/rijst met prutje uit een potje ed) gemaakt met spullen die lokaal te vinden zijn. Je kan recepten mee gaan nemen, maar in het buitenland mist er bijna altijd wel iets . We liepen gewoon door de winkel, zochten een sausje uit dat er lekker uitzag, vlees + groente erbij kiezen, en iets van rijst/pasta. Gerechten die je uit Nederland kent proberen na te maken was meestal een minder groot succes.

Oh en salades doen het in warme landen erg goed! Krop sla, lekkere dressing uitzoeken (of zelf maken), fruit/groentes die je in de winkel ziet liggen erbij. In koekepan hamburgertje erbij bakken en dat met een stuk stokbrood (frankrijk) opeten. Niet uberslank, maar op vakantie verbrandt je meestal ook wel meer .

Aantal pannetjes ... dat weet ik voor 2 personen niet zeker, wij koken altijd voor 5 personen. Een pannetje om dingen in te koken (rijst/pasta), een pannetje om enkel water in te koken (voor afwas/thee), een koekepan/wok en een saladeschaal zijn wel essentieel volgens mij . Maar denk dat ze dat in de winkel ook wel zullen weten?
pi_68435256
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind kamperen ook prima. Wel een hele tijd niet gedaan, dus weet niet of ik het nog steeds leuk vind, maar denk het best. Ik hou wel van een beetje gekloot met gaspitjes en het buitenzijn vond ik ook fijn. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in Nederland nooit zou kamperen. De gedachte dat ik met regen in zo'n klamme tent moet bivakkeren doet mij huiveren van ellende.
Idem. Ik noem mijzelf ook een mooiweerkampeerder
pi_68435323
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef conleche het volgende:
Ook als je in het buitenland zit is dat vrij ellendig . Ik denk niet dat ik vaak nog 'gewoon' ga kamperen, zelfs mn ouders willen het niet meer na de verregende vakantie van vorig jaar. Het probleem met een tent is, als het regent, kan je echt bijna niets meer. En moet je in het ergste geval geultjes gaan graven. En daar betaal je dan voor .
pi_68435341
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Met kamperen zijn eenpansgerechten erg prettig. Makkelijke dingen (pasta/rijst met prutje uit een potje ed) gemaakt met spullen die lokaal te vinden zijn. Je kan recepten mee gaan nemen, maar in het buitenland mist er bijna altijd wel iets . We liepen gewoon door de winkel, zochten een sausje uit dat er lekker uitzag, vlees + groente erbij kiezen, en iets van rijst/pasta. Gerechten die je uit Nederland kent proberen na te maken was meestal een minder groot succes.

Oh en salades doen het in warme landen erg goed! Krop sla, lekkere dressing uitzoeken (of zelf maken), fruit/groentes die je in de winkel ziet liggen erbij. In koekepan hamburgertje erbij bakken en dat met een stuk stokbrood (frankrijk) opeten. Niet uberslank, maar op vakantie verbrandt je meestal ook wel meer .

Aantal pannetjes ... dat weet ik voor 2 personen niet zeker, wij koken altijd voor 5 personen. Een pannetje om dingen in te koken (rijst/pasta), een pannetje om enkel water in te koken (voor afwas/thee), een koekepan/wok en een saladeschaal zijn wel essentieel volgens mij . Maar denk dat ze dat in de winkel ook wel zullen weten?
juh, we gaan naar de Bever hier in de stad hebben daar al wel eens wat research gedaan naar de benzinebranders maar gebruikersverhalen zijn opzich ook wel fijn
Ja doei.
  maandag 27 april 2009 @ 20:29:19 #33
148689 Muis006
pi_68435419
Kamperen is echt niks voor mij

Ik ben daar te verwend voor denk ik
pi_68435544
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Kamperen is echt niks voor mij

Ik ben daar te verwend voor denk ik
ik ook

maar René vindt het leuk, en het is goedkoop, en het kan spontaan... dus nou ja, hè, het moet dan maar
Ja doei.
  maandag 27 april 2009 @ 20:32:03 #35
236335 neen
schone schijn
pi_68435554
Wij hadden altijd een wonderpan mee, ik weet niet of dat ook echt zo heet, die kon je gewoon als oven gebruiken voor bijvoorbeeld croissants en saucijnzenbroodjes
  maandag 27 april 2009 @ 20:37:28 #36
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68435791
haaaai, ben ik ook weer..

mijn lijstje tevens TVP

O; brinta met banaan
t; 2 crackers
l: maisbolletje met geitenkaas en sambal, kerriesoep
d: broccoli, ovenfriet, boomstammetjes
t: festini-aardbeienijsje
t: fruit

en Co, houd jij ook zo van advocaat?? mensen kijken altijd heeeel vreemd als ik vertel dat ik soms een advocaatje lepel
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_68436037
quote:
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 27 april 2009 @ 20:44:24 #38
148689 Muis006
pi_68436058
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ook

maar René vindt het leuk, en het is goedkoop, en het kan spontaan... dus nou ja, hè, het moet dan maar
Ik vind het vreselijk om dan midden in de nacht met de rol pleepapier onder de ene arm en de zaklamp onder de ander naar het WC-blok te moeten lopen terwijl het hartstikke koud is en dat je dan moet hurken boven de plee omdat die uiteraard vies is. En dan ben je eindelijk terug bij je tent en dan moet je kruipend weer je bed in en dan ligt je slaapzak niet goed en dan krijg je het weer warm van het woelen met je slaapzak omdat zo'n tentje benauwend is en dan gaat het regenen en moet je weer met de zaklamp de tent uit om te kijken of je een slotgracht moet graven of "dathettochwelmeevaltondanksdathetNederlandis" en dan besluiten van toch maar niet, waardoor de volgende dag alles zeiknat is.

Kamperen
pi_68436078
Ik ben een medium-kampeerder; wij hebben wel gekampeerd, maar niet te ontbeerderig. Auto volgooien met dikke luchtbedden en klapstoeltjes en op naar Frankrijk

Tegenwoordig zijn de vakantiedagen daar te kostbaar voor
pi_68436128
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik vind het vreselijk om dan midden in de nacht met de rol pleepapier onder de ene arm en de zaklamp onder de ander naar het WC-blok te moeten lopen terwijl het hartstikke koud is en dat je dan moet hurken boven de plee omdat die uiteraard vies is. En dan ben je eindelijk terug bij je tent en dan moet je kruipend weer je bed in en dan ligt je slaapzak niet goed en dan krijg je het weer warm van het woelen met je slaapzak omdat zo'n tentje benauwend is en dan gaat het regenen en moet je weer met de zaklamp de tent uit om te kijken of je een slotgracht moet graven of "dathettochwelmeevaltondanksdathetNederlandis" en dan besluiten van toch maar niet, waardoor de volgende dag alles zeiknat is.

Kamperen
en tegen de tijd dat je goed ligt, moet je weér naar de wc

kamperen

ik heb er zin in

Ja doei.
pi_68436147
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
haaaai, ben ik ook weer..

mijn lijstje tevens TVP

O; brinta met banaan
t; 2 crackers
l: maisbolletje met geitenkaas en sambal, kerriesoep
d: broccoli, ovenfriet, boomstammetjes
t: festini-aardbeienijsje
t: fruit

en Co, houd jij ook zo van advocaat?? mensen kijken altijd heeeel vreemd als ik vertel dat ik soms een advocaatje lepel
Ben er dol op! Over ijs is het ook erg lekker!!!
  maandag 27 april 2009 @ 20:48:02 #42
148689 Muis006
pi_68436248
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kamperen

ik heb er zin in

Ja dat ook nog

Wij (mijn mr. en ik, onze eerste vakantie samen kan je nagaan) moesten 3 dagen in de auto naast de tent eten omdat de tent te klein is om in te zitten en het te koud en regenachtig was om buiten te eten

En de wind was zo sterk dat het water niet wou koken dus we hadden het kookstel op een tafeltje gezet in de luwte van het autoportier en de eettafel die op zijn kant stond en toen duurde het nog 45 minuten voor het water kookte.
pi_68436279
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Kamperen
Je maakt het echt aantrekkelijker voor de niet kampeerder fans jij
The way you rock'n'roll
  maandag 27 april 2009 @ 20:49:04 #44
148689 Muis006
pi_68436310
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je maakt het echt aantrekkelijker voor de niet kampeerder fans jij
Goed he!

Mijn gave
pi_68436333
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja dat ook nog

Wij (mijn mr. en ik, onze eerste vakantie samen kan je nagaan) moesten 3 dagen in de auto naast de tent eten omdat de tent te klein is om in te zitten en het te koud en regenachtig was om buiten te eten

En de wind was zo sterk dat het water niet wou koken dus we hadden het kookstel op een tafeltje gezet in de luwte van het autoportier en de eettafel die op zijn kant stond en toen duurde het nog 45 minuten voor het water kookte.
Dan doe je het niet goed muis. Mijn meneer en ik gaan in een tent waar hij met zijn 1.94m nog rechtop in kan staan
The way you rock'n'roll
pi_68436341
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kamperen

ik heb er zin in

Een hotelletje voor een weekendje weg boeken is toch ook zo (goedkoop) gedaan? Je klinkt wel heel negatief over iets wat je over een paar dagen van plan bent..
pi_68436404
Kamperen op Corsica. Met uitzicht op zee. 's Nachts de bedjes buiten leggen en in slaap vallen terwijl je de sterren probeert te tellen. Ik kan weinig romantischer dingen bedenken.
  maandag 27 april 2009 @ 20:51:27 #48
148689 Muis006
pi_68436448
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dan doe je het niet goed muis. Mijn meneer en ik gaan in een tent waar hij met zijn 1.94m nog rechtop in kan staan
Ja die mochten we niet meenemen van de schoonvader want "het was onze eerste keer kamperen en we zouden de tent toch niet goed opvouwen"

We zijn op de laatste dag 2 uur bezig geweest omdat krakkemikkige kuttentje op de juiste manier op te vouwen en in de tas te stoppen. En toen we thuis waren haalde schoonvaderlief alles eruit "om te kijken of we het goed hadden gedaan" en vouwde het vervolgens opnieuw op "omdat het nu toch rommelig was nu het de tas uit was"

Ik ga nooit meer kamperen
pi_68436459
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Een hotelletje voor een weekendje weg boeken is toch ook zo (goedkoop) gedaan? Je klinkt wel heel negatief over iets wat je over een paar dagen van plan bent..
ik vind het prima zolang het lekker weer is en ik niet naar de wc moet maar ik ben bang voor slecht weer.. en straks op wereldreis moeten we er toch ook aan

maar het is niet écht een optie om hotelletje te boeken, als we ook willen sparen dus ik moet me er bij neerleggen
Ja doei.
  maandag 27 april 2009 @ 20:52:24 #50
148689 Muis006
pi_68436488
Jamaar het Hilton vind je overal ter wereld Mo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')