quote:
Ooit op scouting gezeten? Daar doen ze dat ook altijdquote:Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef neen het volgende:
Ik stond een keer op een camping ergens in Belgie waar je nog lekker een kampvuur mocht maken, dat is toch wel zwaar relaxed hoor. Het mannelijk oerinstinct komt dan boven en de vlammen worden hoger en hogerbiertje erbij en op de laatste avond het vuur natuurlijk uitpissen
Oooooohjaquote:
Z.L. Gerritjequote:
Ja, en daar lopen ze ook in in rare pakjes rond met korte broeken en hoge sokken, rare petjes, medailles voor lopen over gras, medailles voor veters strikken op 10 manier en medailles voor knopen dichtdoen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ooit op scouting gezeten? Daar doen ze dat ook altijd
Whahahahaquote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, en daar lopen ze ook in in rare pakjes rond met korte broeken en hoge sokken, rare petjes, medailles voor lopen over gras, medailles voor veters strikken op 10 manier en medailles voor knopen dichtdoen.
Nee, de scouting... dat is niets voor mij.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik wel tof vond is dat mijn vader ons maanden van te voren al, hoe klein we ook waren zusje en ik, Joegoslavische woorden leerde. Dat hoorde gewoon zo als je op vakantie gaat naar een ander land, dan hoor je bepaalde dingen te kunnen zeggen, ook al ben je zes! *Knip woordjes dingetje*
Altijd is Kortjakje ziek..KUNNEN WE DAT INFUUS NIET GEWOON DICHTDRAAIEN??quote:
Ja. Ik. En dat was toevallig hartstikke leukquote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ooit op scouting gezeten? Daar doen ze dat ook altijd
Dequote:Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Ik. En dat was toevallig hartstikke leuktot ik 15 werd en vreselijk ging puberen
Nu kan ik knopen leggen, vlotten bouwen, vuurtjes maken, brood bakken, eten zoeken en bereiden etc.
Ik spaar ook overlevingshandboeken
*herinnering aan Dagobert Duck die 'woudlopers' niet kon onthouden en het dus had over 'woudslopers', 'houtkopers' en nog wat van dat euvel*quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
"Origami maar dat is toch heel moeilijk?"
"Natuurlijk niet, iedereen kan het, als je maar wiiiiiiiiiiiiiiiiiil!"
Ik kan geen fragmentje vinden op Youtube
Dan maar het belang van de helm benadrukken:
Dat dus. Of midden in de winter tijdens een storm ergens en de duinen gedropt worden (geen idee waarquote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dewas voor het uitpissen van het kampvuur
. Broertje zit op scouting en het ziet er best tof uit. Het "hier heb je een stuk zeil en een kompas + stuk bos. Red je maar". En dan zelf een vuurtje bouwen etc.
En toch, niet eens zo gek: je kan er dingen in inpakken, je vingers en kont mee afvegen, het gebruiken om een vuurtje mee aan te maken, het kan dienst doen als hoofdkussen, als verband als je een wondje hebt.... multifunctioneelquote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef Muis006 het volgende:
Toen mijn vader in het leger zat gingen ze op bosoefening. Dan mag je uit 20 voorwerpen er 5 uitkiezen om mee te nemen als je 3 dagen in je up het bos in moet. En daar zitten dan mensen bij die een rol wc papier kiezen ipv een kompas.
Jamaarrr je had geen eigen kompas hequote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En toch, niet eens zo gek: je kan er dingen in inpakken, je vingers en kont mee afvegen, het gebruiken om een vuurtje mee aan te maken, het kan dienst doen als hoofdkussen, als verband als je een wondje hebt.... multifunctioneelDaarbij, wat moet je met 2 kompassen?
Als ik een bloedneus heb stop ik echt geen tak in m'n neusquote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaarrr je had geen eigen kompas heen je reet en vingers kan je afvegen met bladeren. Wondjes genezen wel en als het ernstig bloed bind je het gewoon af met een tak. En vuur maken
als je daar wc papier voor nodig hebt zeg ik
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaarrr je had geen eigen kompas heen je reet en vingers kan je afvegen met bladeren. Wondjes genezen wel en als het ernstig bloed bind je het gewoon af met een tak. En vuur maken
als je daar wc papier voor nodig hebt zeg ik
[ afbeelding ]
Jonge daar prop je gewoon een opgerold blad in of je houdt op met mieten. Anders ga je maar bij je moeder huilen dan geeft die er wel een kusje op.quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik een bloedneus heb stop ik echt geen tak in m'n neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |