Nouja, ik 'moest' de hele vakantie ook niet als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 27 april 2009 21:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan vind ik kamperen nog toffer dan gewoon op een camping! Graaf een gat, hang er een zeil onder, en dat is je 'toilet' (en dan een week niet kunnen), ijskoud riviertje in de buurt, daarin afspoelen, op de rand gaan staan, daar inzepen en met een emmer water afspoelen ... brrrr zo koud. Maar zo fijn als je 8 uur gelopen hebt
.
Supermooi aan kamperen: de keer dat ik op een kamp was, en we onder een rots sliepen. Geen tent ofzo, gewoon in de openlucht. En toen ging het 's nachts onweren. Dan mag je niet binnen een meter van de buitenrand van de rots komen ivm blikseminslagen. Wij zijn toen binnen in zo'n rots (daar kan het wel veilig) gaan schuilen. Met de hele groep. En ondertussen al die flitsen (en keiharde regen) buiten. Wow.
Heb ik thuis voor 10.000 gulden boerenbont, zit ik daar van een plastic bordje te vreten.quote:Op maandag 27 april 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaa hahahahahah geweldddiggg![]()
IK HEB THUIS EEN AUPING VAN 1000 GULDEN![]()
ofzo
Jahhahaha, dat HELEMAAL NIETSSSSSSSS is ook zo geweldigquote:Op maandag 27 april 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb ik thuis voor 10.000 gulden boerenbont, zit ik daar van een plastic bordje te vreten.
Ik vind het he-le-maal nieeeeeeeeeeetssssssssss! *wapperhandje*
En dan met dat knuffelbeestje dat ie tussentijds even omhoog gooit...
Vliegggggggg!
Kan ik niet!
Te laatttttttttttt!
Op zo'n nieuwer dikker luchtbed (van de tellsell reclamequote:Op maandag 27 april 2009 21:10 schreef conleche het volgende:
Achossie Greys!! Da's inderdaad wel heel sneu!! En begrijp me goed: ik hou óók van luxe hotelkamers en van pensionnetjes. Eigenlijk hou ik gewoon van alles!! Maar kamperen in een warm land heeft wel wat. Ik had ook geen last van die luchtbedjes. Ik heb weleens een week in een Renault 5 geslapen zodat het vriendinnetje waar ik mee was, d'r vriendje in de tent kon uitnodigen. Vond ik ook best.Nou ja goed. Dáár ben ik nu wel te oud voor denk ik. Of niet flexibel genoeg meer voor. Maar ik kan met weinig luxe toe. ALS IK HET MAAR NIET KOUD HEB.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verteeel!!! MEeeeer!! Desnoooods leggen we geld BIJ!!!
quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verteeel!!! MEeeeer!! Desnoooods leggen we geld BIJ!!!
Die staat nog bij je schoonvader in de tent!quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef Muis006 het volgende:
Oh god hou alsjeblieft op want ik pies bijna in mijn broek van het lachen
* Muis006 zoekt naarstig naar de emmer
Nou, na een week móest ik welquote:Op maandag 27 april 2009 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ik 'moest' de hele vakantie ook niet als je begrijpt wat ik bedoelGelukkig hadden we de hele tocht mooi weer, dus ik vond het helemaal super (Al zou slapen in de buitenlucht niet hebben gekund vanwege de familie mug
)
Al was ik wel heel erg blij met een half uur durende warme douche toen we weer op de camping aankwamen hoor
Wij hebben echt dezelfde humor denk ik, want toen heb ik echt minuten op de grond gelegen van het lachen. En zelfs nu als ik het filmpje bekijk lig ik helemaal dubbel!!quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Soms komt het bloemschikken niet goed uit!
Vandaag bijvoorbeeld, komt het niet goed uit.
Bosje bloemen 1: "Goedemiddag"
Bosje 2: "goedemiddag!"
Bosje 1: "schikt het?"
Bosje 2: "Nee"
Ik geloof dat je me echt kon afvoeren toen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
Christus ik moet wat sneller op invoeren drukken voortaan
Wat ik wel tof vond is dat mijn vader ons maanden van te voren al, hoe klein we ook waren zusje en ik, Joegoslavische woorden leerde. Dat hoorde gewoon zo als je op vakantie gaat naar een ander land, dan hoor je bepaalde dingen te kunnen zeggen, ook al ben je zes! Ik weet niet hoe je het schrijft, maar fonetisch was:quote:Op maandag 27 april 2009 21:14 schreef neen het volgende:
Kamperen is relekst, 's ochtends de tent uit rollen en versgebakken brood halen. Een waar genot.
Ja, ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij hebben echt dezelfde humor denk ik, want toen heb ik echt minuten op de grond gelegen van het lachen. En zelfs nu als ik het filmpje bekijk lig ik helemaal dubbel!!![]()
SCHUIN AFKNIPPEN!
quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Soms komt het bloemschikken niet goed uit!
Vandaag bijvoorbeeld, komt het niet goed uit.
Bosje bloemen 1: "Goedemiddag"
Bosje 2: "goedemiddag!"
Bosje 1: "schikt het?"
Bosje 2: "Nee"
Ik geloof dat je me echt kon afvoeren toen![]()
![]()
![]()
Hmm, filmpje?quote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En ik heb het echt al een ziljoen keer gezien
Met die kinderliedjes, ken je die?
Uitpiesen?quote:Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef neen het volgende:
Ik stond een keer op een camping ergens in Belgie waar je nog lekker een kampvuur mocht maken, dat is toch wel zwaar relaxed hoor. Het mannelijk oerinstinct komt dan boven en de vlammen worden hoger en hogerbiertje erbij en op de laatste avond het vuur natuurlijk uitpissen
Hier!quote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
zijn hier trouwens nog kampeerders aanwezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |