Omg, wat ongezelligquote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ik haat kamperen. Mijn beeb is er gek op. Het komt wel eens voor dat zij met haar tentje op de camping staat, en ik mijn weekendtas en Senseo apparaat parkeer in het dichtstbijzijnde hotel
Die overal vind ik niet zó.quote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Even weer terug naar de beschaving: hebben jullie de nieuwste H&M-collectie al gezien?
http://www.hm.com/de#/mw/
Vooral het laatste jurkje en de overall van ¤ 200 vind ik erg mooi.
Je hebt voor vrouwen ook van die kartonnetjesquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
Als ik een man was zou ik dat ook doen, in de bosjes.
Ik zie geen plaatjequote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jurkje heb ik dus laatst gekocht. Ben er zo blij mee
Die link gaat naar alle jurkjes, welke heb jij?quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
http://shop.hm.com/de/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S
Dit jurkje heb ik dus laatst gekocht. Ben er zo blij mee
We gaan niet kamperen / hotellen voor de gezelligheid; dat doen we omdat beeb zo graag af en toe wat nachtjes in een tent slaapt. Ik ga braaf de hele dag bij haar voor de tent zitten, eet 's avonds mee, drink de afsluitende koffie, stop haar liefdevol in en scheur dan naar het hotel. Daar ga ik op bed televisie kijken, in bad liggen, slapen in een zacht bed, en en en... En 's morgens ben ik weer netjes op tijd op de camping om aan dat gammele tafeltje, belaagd door wespen en vliegen een ontbijtje met oploskoffie te nuttigen.quote:
!quote:Op maandag 27 april 2009 22:14 schreef conleche het volgende:
WB Nienna en veel succes!
Die matrassen liggen echt heerlijk! Daar kan ik dus wél weken op slapen als het zou moeten!quote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef conleche het volgende:
Weet je wat nu ook zo fijn is?? In Frankrijk heb ik een dakterras en ik ga zo'n tellsellachtige matras kopen en daar neerleggen. Ik drapeer dan voor de gezelligheid een klamboetje eromheen (hoewel ik daar nog nooit een mug heb gezien.) En dan kan ik kamperen in/op mijn eigen huis. De exmister zag daar nooit zo de lol van in, maar Koekie vindt het allang best. En ook als hij het niet best vindt: ik ben de baas over Koekie. Dus.
Moet je die opblazen of doen ze dat zelf tegenwoordig?quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die matrassen liggen echt heerlijk! Daar kan ik dus wél weken op slapen als het zou moeten!
Zo eentje met een fluwelig bovenkantje. Voor de leuk. Want je voelt er niets van
Wij hebben er eentje de je in het stopcontact kunt steken.quote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet je die opblazen of doen ze dat zelf tegenwoordig?
Die moet ik.quote:Op maandag 27 april 2009 22:29 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Wij hebben er eentje de je in het stopcontact kunt steken.
Matras uitvouwen, stekker in het stopcontact, op knopje drukken, binnen 3 minuten helemaal opgeblazen en klaar!
(Voor logés ideaal, op de camping wat minder denk ik)
Linksom of rechtsom: in elk geval gezelliger dan alleenquote:Op maandag 27 april 2009 22:30 schreef conleche het volgende:
De lamme leidt de blinde, of misschien toch samen sterk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |