quote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef Syrena het volgende:
Met bladeren?! Ik krijg van wc-papier al kloofjes![]()
* Syrena lafs haar vochtig TP
quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik een bloedneus heb stop ik echt geen tak in m'n neus
Dat is niet echt een verrassing voor mequote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik een bloedneus heb stop ik echt geen tak in m'n neus
Whaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha.quote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef Syrena het volgende:
Met bladeren?! Ik krijg van wc-papier al kloofjes![]()
* Syrena lafs haar vochtig TP
Ik ben niet geschikt bevonden voor halfpension met twee-persoonsbedquote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jonge daar prop je gewoon een opgerold blad in of je houdt op met mieten. Anders ga je maar bij je moeder huilen dan geeft die er wel een kusje op.
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op maandag 27 april 2009 21:49 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt bevonden voor halfpension met twee-persoonsbed
Gewoon met je tent naast de tent van de schoonvader van Muis gaan staan!quote:Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ooo kamperen!. Maar dan wel in Frankrijk ofzo! Jaren geleden ging ik met school naar de Ardennen en toen was het toiletblok zo'n !@#$% weg. Echt niet leuk om midden in de nacht zo'n eind te moeten lopen. Maar ja, als je met school bent hurk je ook niet zo snel in de bosjes naast de tent
.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon met je tent naast de tent van de schoonvader van Muis gaan staan!
Dan hoef je heul nie ver te lopen nie!
Die emmer, dat doen nog best veel kampeerdersquote:Op maandag 27 april 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vertel jou nooit meer ietsquote:Op maandag 27 april 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het echt ranzig en het toppunt van luiheid.quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die emmer, dat doen nog best veel kampeerders. Ik vind alles prima, als de hele tent er maar niet naar ruikt, ik 's nachts niet wakker word van het kletterende geluid of er 's morgens over struikel. Zelf loop ik liever gewoon naar het gebouw
.
Een pan kan je van me krijgen, maar Paella maken kan ik nietquote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in paella. Wie heeft er een recept? Of nog beter: wie komt er een pan brengen?
Klopt. Het tegenargument: buiten is het koud en dan moet ik me aankleden en kan ik daarna niet meer slapenquote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het echt ranzig en het toppunt van luiheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |