Ik ben 1.67quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
gelukkig![]()
Maar, welkom dushoe lang ben je eigenlijk ? Las wel dat je nu 66 weegt en terug wilt naar 60
Donderdag zonnig en droog hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan met vrienden gewoon Gouda in. Geen idee eigenlijk verder. Ook nog geen idee wat het wordt als het weer erg slecht is.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef -Nienna- het volgende:
Mijn streef is onder de 60...58 lijkt me wel mooi.
Maar eerst die 60 maar eens halen
Ik weet dus nog niet precies waar ik op uit wil komen...buikje weg en bovenbenen slanker, dat is mijn doel en welk gewicht daar dan bij hoort maakt me niet uit.
Is een mooi gewichtquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef -Nienna- het volgende:
Mijn streef is onder de 60...58 lijkt me wel mooi.
Maar eerst die 60 maar eens halen
Ik weet dus nog niet precies waar ik op uit wil komen...buikje weg en bovenbenen slanker, dat is mijn doel en welk gewicht daar dan bij hoort maakt me niet uit.
Tegenwoordig gebruik ik baconreepjes ipv spek. Magere spekreepjes bevatten nog steeds 20 gram vet per 100g, baconreepjes (C1000) 7 gram. Je houdt de smaak van gerookt spek en je krijgt minder dan eenderde van het vet binnen.quote:
Dit soort dingen zijn juist supertipsquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruik ik baconreepjes ipv spek. Magere spekreepjes bevatten nog steeds 20 gram vet per 100g, baconreepjes (C1000) 7 gram. Je houdt de smaak van gerookt spek en je krijgt minder dan eenderde van het vet binnen.
Het aantal kcals wat je op een dag binnen krijgt is niet echt heel hoog...
(het is niet m'n bedoeling om je lijstje te bekritiseren)
i know. ik heb de goedkoopste genomenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruik ik baconreepjes ipv spek. Magere spekreepjes bevatten nog steeds 20 gram vet per 100g, baconreepjes (C1000) 7 gram. Je houdt de smaak van gerookt spek en je krijgt minder dan eenderde van het vet binnen.
Het aantal kcals wat je op een dag binnen krijgt is niet echt heel hoog...
(het is niet m'n bedoeling om je lijstje te bekritiseren)
Mooiquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat Greysie foto's wilde! Ik ben zowaar redelijk tevreden.. Nu maar hopen dat m'n schoonmoeder (ik noem d'r gewoon bij d'r naam, normaal) er blij mee is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat Greysie foto's wilde! Ik ben zowaar redelijk tevreden.. Nu maar hopen dat m'n schoonmoeder (ik noem d'r gewoon bij d'r naam, normaal) er blij mee is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die strik, dat vlindertjequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Banketbakkersroom en lemon curd. Ze is dol op citroen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef SiTu het volgende:
[..]
Die strik, dat vlindertje! Wat zit er in?
Kcals. Hele mooie, dikmakende kcals...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:41 schreef SiTu het volgende:
[..]
Die strik, dat vlindertje! Wat zit er in?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Kcals. Hele mooie, dikmakende kcals...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |