abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:19:24 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68455234

Het vorige deel: Slank #686 Over afvallen en zo.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:22:15 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68455329
*nerd-magneet-topic
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:23:19 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68455370
Greys, misschien een schrale troost, maar ik snap er ook niks van .

Maar! Ik heb wel een wii! En een GameCube!! En een DS!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68455411
Ik heb ook een Wii. Oh, én haast.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68455425
Ik wil een Wii. Maar ook een PDA. En allebei is te duur, vind ik.
Dus ik spaar nog even door met m'n Bol.com-bonnen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:25:50 #6
148689 Muis006
pi_68455465
Ik heb een Nintendo 64, een Gamecube, en SNES, een Wii, 7 Gameboys, 2 playstations en een Commodore Amiga.

En ik wil dat het mijn verjaardag is want die leukstetaarten winkel heeft veel te veel dingen die ik wil hebben
pi_68455567
Dames!! Advies graag!

Jurkje voor bruiloft. Welke kleur accessoires? Ik dacht zelf aan petrol. Of fuchsia, of helder-donkergroen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:29:37 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68455614
Wat moet je nou met 7 gameboys?!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:30:22 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68455636
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
Dames!! Advies graag!

Jurkje voor bruiloft. Welke kleur accessoires? Ik dacht zelf aan petrol. Of fuchsia, of helder-donkergroen?
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kleur uit het pak van je man!
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:32:00 #10
148689 Muis006
pi_68455689
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat moet je nou met 7 gameboys?!
Even denken!

Een classic, een colour, een pocket, een advance SP, een micro, een DS, een DS lite,
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 12:32:09 #11
70532 loveli
N
pi_68455699
quote:
Dames!! Advies graag!

[ afbeelding ]
SPOILER
Lekker knallen, fuchsia dus.
crap in = crap out
pi_68455702
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Een kleur uit het pak van je man!
Donkerblauw pak, lichtroze overhemd, roze/bruin/blauwe das? Ik denk dat het van lichtroze wel erg pastellerig wordt en bruin is niet echt mijn kleur
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:33:14 #13
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68455733
Hallo lievjens
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68455747
Ik loop weer 5 topics achter maar Mo ik heb weken, maanden in een tentje doorgebracht
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:34:20 #15
148689 Muis006
pi_68455766
Ik ben het ook eens met fuchsia!

Meneer de Wacht, op nummer acht,
heeft al drieentwintig stekkies groot gebracht.
pi_68455767
Wij hebben een Xbox 360 (voor Oblivion ) maar ik wil een Wii.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68455792
quote:
Dames!! Advies graag!

[ afbeelding ]
SPOILER
Ik vind fuchsia ook mooi! Of die kleur turquoise van Ewelina.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:36:22 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68455827
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Donkerblauw pak, lichtroze overhemd, roze/bruin/blauwe das? Ik denk dat het van lichtroze wel erg pastellerig wordt en bruin is niet echt mijn kleur
Blauw dan? Ik had bij mijn laatste bruiloft een zwart jurkje aan. Daarbij een grote paarse shawl die ik over m'n armen droeg. Meneer had een donkerbruin pak met een paarsig overhemd aan . Het toont heel mooi als jullie qua kleuren een beetje overeenkomen .
pi_68455846
Wij hebben ook geen spelcomputer...spelletjes doen we op de pc.
Maar WoW heb ik ook niks mee.

Net even heerlijk met de hond naar buiten geweest.
Het regent zachtjes (zo zachtjes dat je er niet nat van wordt), het is windstil, het ruikt naar regen en geen mens te bekennen buiten....heerlijk
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:37:25 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68455863
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat Greysie foto's wilde! Ik ben zowaar redelijk tevreden. . Nu maar hopen dat m'n schoonmoeder (ik noem d'r gewoon bij d'r naam, normaal) er blij mee is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prachtig baksel weer! . En nu niet meer zo onzeker doen over je bakkunsten, muts!

Ik zit een boek te lezen waar ik gewoon heel erg depri van word. Eigenlijk moet ik nu gewoon een ander boek gaan pakken, maar anderzijds heb ik het bijna uit en ik wil toch wel weten hoe het afloopt, dus ik zet toch maar even door. En dan neem ik dat kutgevoel wel even op de koop toe .

Welkom Fooliq en Blurred86!
@ Blurred: The L Word? Kunnen we een lesbo aan onze galerij toevoegen? .

En ik snap ook niks van die WoW-shizzle en ik hoef het ook niet te snappen, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 12:39:34 #21
70532 loveli
N
pi_68455929
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het toont heel mooi als jullie qua kleuren een beetje overeenkomen .
Ik ben er voorstander van dat Meneer CF in de schaduw van z'n stralende eega komt te staan. Dus hij in depressief donkerblauw, zij fabulous in fuchsia!
crap in = crap out
pi_68455999
Deze lurker komt ook even binnenwippen, althans even...
Het wordt weer tijd om goed op te letten met eten. De afgelopen tijd heb ik helemaal niet op mn eten gelet en zo zijn er weer wat kilootjes bijgekomen. En die zou ik graag eraf willen hebben. Ook heb ik al zowat me hele leven een buikje en die ben ik nu ook wel een beetje zat. Tijd voor verandering dus!

Probleempje.. ik ben dus echt een ramp qua eten Ik lust echt zo weinig...en dan vooral gezonde dingen. Bijv. sla/ salade, komkommer, tomaat, andere rauwkost dingies en veel groente/ fruit krijg ik er gewoon niet in. Al ga ik wel proberen het te leren eten..

Mijn lengte is 1.76 en weeg nu denk ik zo'n 76kg (ik durf de weegschaal niet onder ogen te komen) en wil in ieder geval tot de 70 komen. Als ik dat behaald heb kan ik altijd nog kijken of ik daaronder wil komen.

Sport...tja, weinig ...ik ga nu 1x in de week met een vriendin naar aquarobics (althans tot nu toe 1x geweest, tot januari ben ik iedere week wezen zwemmen/ auqarobicen) en tijdens de lunchpauze op het werk ga ik buiten wandelen. Erg weinig, dus daar moet ook verandering in komen.

Kom hier dus voor de schop onder me hol en uiteraard ook gezellig met jullie meekletsen. Al vind ik het wel een beetje 'eng' om zo binnen te komen wandelen...

Mijn lijstje vandaag:

O; Banaan
T; Sultana
L; 2 bruine bolletjes met pindakaas
T; appel of banaan
D; Geen idee nog, zal in ieder geval rijst zijn. Denk erbij iets van sperzieboontjes en kip
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:43:34 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68456068
Wat een nieuw bloed allemaal vandaag! Welkom & succes allen .
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 12:45:24 #24
70532 loveli
N
pi_68456118
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:41 schreef Mayla het volgende:
Deze lurker komt ook even binnenwippen, althans even...
Welkom!
quote:
Kom hier dus voor de schop onder me hol en uiteraard ook gezellig met jullie meekletsen. Al vind ik het wel een beetje 'eng' om zo binnen te komen wandelen...

Mijn lijstje vandaag:

O; Banaan
T; Sultana
L; 2 bruine bolletjes met pindakaas
T; appel of banaan
D; Geen idee nog, zal in ieder geval rijst zijn. Denk erbij iets van sperzieboontjes en kip
Om je meteen een (kleine) schop onder je hol te geven, Sultana's zijn lang niet zo gezond als je denkt en ook in fruit zit flink suiker (banaan zit hoog in de calorien). Je begint 's avonds pas aan je eiwitten, denk eens aan kwark of yoghurt als tussendoortje eerder op de dag.
crap in = crap out
pi_68456125
Welkom Mayla! Wij zijn helemaal niet eng hoor...
Goed dat je groente wilt leren eten. Er zijn hier best veel mensen die goed kunnen koken dus je kunt vast wel tips krijgen hoe je iets lekker maakt.

Als ik meteen iets over je lijstje mag zeggen: ik zou wat meer ontbijten en wat minder lunchen als ik jou was. Twee bananen op een dag is ook wat veel misschien. Verder ziet het er best goed uit!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 12:47:24 #26
163650 Greys
pi_68456179
CF, fuchsia! Ja ja ja!

En wij hebben dus geen spelcomputer o.i.d. thuis en ik mis het eerlijk gezegd ook niet.
Volgens mij zit Heer G dan de halve avond race-spelletjes te spelen en moet hij ook weer een 'stuur' en een gaspedaal of weet ik veel wat. En dat slingert dan rond in de woonkamer En het kost klauwen met geld allemaal. Je hoort het al, mochten wij ooit kinderen krijgen dan worden dat van die heel gezonde buitenspelende kinderen Opzouten met al die spelcomputers. Leuk, een Wii, kan je op een plank gaan staan hupsen om sportief te doen. Je kunt dan toch net zo goed in de tuin gaan touwtjespringen? Word je nog bruin ook en het kost niets.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68456271
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
CF, fuchsia! Ja ja ja!

En wij hebben dus geen spelcomputer o.i.d. thuis en ik mis het eerlijk gezegd ook niet.
Volgens mij zit Heer G dan de halve avond race-spelletjes te spelen en moet hij ook weer een 'stuur' en een gaspedaal of weet ik veel wat. En dat slingert dan rond in de woonkamer En het kost klauwen met geld allemaal. Je hoort het al, mochten wij ooit kinderen krijgen dan worden dat van die heel gezonde buitenspelende kinderen Opzouten met al die spelcomputers. Leuk, een Wii, kan je op een plank gaan staan hupsen om sportief te doen. Je kunt dan toch net zo goed in de tuin gaan touwtjespringen? Word je nog bruin ook en het kost niets.
Helemaal mee eens!
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:53:14 #28
148689 Muis006
pi_68456343
Jamaar Mario Karten kan je niet goed nadoen buiten

Ik was ook een buitenspelend kind hoor de spelcomputer kwam later pas.
pi_68456351
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Blauw dan? Ik had bij mijn laatste bruiloft een zwart jurkje aan. Daarbij een grote paarse shawl die ik over m'n armen droeg. Meneer had een donkerbruin pak met een paarsig overhemd aan . Het toont heel mooi als jullie qua kleuren een beetje overeenkomen .
Dat is dan ook wel weer zo. Hmm, Meneer CF kan natuurlijk ook een andere das kopen
En ik ga eerst maar eens kijken naar goedzittende schoenen en daar stem ik dan de rest wel op af
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:54:07 #30
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68456371
TVP. Heb vandaag al mijn hele kledingkast uitgeruimd en weer ingeruimd en meteen weggegooid wat ik nooit meer wil passen. Net een heel gaaf shirtje gekocht én SunMoonStars van Lagerfeld dus nu ruik ik in elk geval al weer lekker.
Prrrrr
pi_68456386
Ik heb gister gekookt voor de BF wat ik bij Co heb gegeten (op de kip na ) en hij vond het helemaal origineel en lekker !
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:55:36 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68456430
Ik ga ook voor fuchsia. Tenzij de jurk wat gelig is. Dan vind ik blauwtonen mooier. Wat voor haarkleur heb je? En is je huidtoon gelig of eerder rose?

Verder: welkom nieuwelingen! Wel genoeg eten hè
pi_68456447
Ik was als kind gek op Donkey Kong Country, maar dat doe je niet even na in de achtertuin.
Maar we speelden ook heel veel buiten hoor. Dat is natuurlijk ook heel belangrijk!
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:57:07 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68456490
Wij hebben trouwens wel een wii, maar mijn kinderen spelen meestal buiten. Alleen in de winter, met regen ofzo willen ze nog wel een halfuurtje schansspringen of schaatsen ofzo.

Ik box graag
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:00:18 #35
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68456592
even een snelle tvp. ik ben geloof ik klaar met het voorbereiden van mn college dat ik morgen moet geven

nu heb ik de rest vand e dag officieel vrij (geen spijbelvrij) om kutklusjes te doen en helemaal klaar te zijn voor een heerlijk superlang weekend straks.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:02:12 #36
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68456643
Ik had een Nintendo DS lite, maar toen ik de meeste leuke puzzelspelletjes gehad had, vond ik er niets meer aan Dus ik heb hem verkocht en heb er sportkleding en een berg kralen voor gekocht

Hoi en welkom aan de nieuwelingen
pi_68456648
Mooie taart van DaD in het vorige topic! Ik las alleen Maira ipv Maria (Met de klok mee)
pi_68456654
Trouwens CF, krijgen we wel een foto van jou in het jurkje als je outfit af is?
pi_68456655
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef loveli het volgende:

[..]

En dan binnenkort klagen dat je geen tijd meer hebt om te sporten want je moet elke avond stipt om 20:00 uur aanwezig zijn voor een raid...
ik sport altiijd 's middags

maar nee, ik kan dat niet hoor, elke avond WoWen ik vind 't leuk om zo af en toe eens te doen en ben dan ook geen lid van een Guild en hoef dus ook niet te Raiden gewoon zelf beetje klooien en rondlopen enzo
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:02:31 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68456659
ik zou denk ik juist voor petrol gaan bij die jurk maar ik ben een sucker voor petrol... ik vond het creme een beetje room/gelig overkomen, en ik denk datt ook mooi staat bij je donkere haar...
pi_68456703
teveel lunch op tweede broodje was net iets te groot

dus mn doosje ongezouten noten bewaar ik wel voor een andere keer
Wel gezellig pauze gehouden, dat wel, ondanks het door de zeikregen naar de supermarkt lopen
Ja doei.
pi_68456742
Tnx voor het welkom allemaal

Zuivel gebruik ik echt minimaal, maar yoghurt of kwark is niet echt een slecht idee. Alleen jammer dat ik op t werk geen koelkastje heb
Punt is; 's morgens krijg ik heel moeilijk wat weg, maar ga zeker proberen meer en eerder te ontbijten 's morgens. Nu begin ik daar pas namelijk mee op me werk en dat is dan een beetje 'laat'

Sultana is idd niet de meest gezonde keuze, maar ben nog een beetje zoekende naar gezonde tussendoortjes die ik ook lekker vind.. en dat is best lastig.
Maar kijk gewoon bij jullie mee, heb al aardig wat dingen voor bij zien komen wat me lekker lijkt en het proberen waard is.

Spelcomputers...breek me de bek niet open... vriendlief is best een gamerd en heeft ons zoontje er ook lichtelijk mee aangestoken Playstation en Xbox360 zijn erg favoriet. Ik waag me er niet aan, geen geduld voor
pi_68456867
Hallo nieuwelingen en terugkomers.

Lijstjestijd.

Resultaat van gister:
O: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: ijsbergsla, tomaat, komkommer, turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: radijsjes
D: witlof, aardappeltjes, kaassherrysaus

Planning voor vandaag:
T: tomaat, basilicum, light mozarella
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: radijsjes
D: zuurkoolstamp met sojawurst
pi_68456881
Welkom

CF, kun je niet een foto maken van jou + jurkje incl hoofd, desnoods via PM? Ik denk dat je een roze huid hebt want met een gele huid staat deze kleur niet zo mooi..
pi_68456999
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef conleche het volgende:
Weet je wat nu ook zo fijn is?? In Frankrijk heb ik een dakterras en ik ga zo'n tellsellachtige matras kopen en daar neerleggen. Ik drapeer dan voor de gezelligheid een klamboetje eromheen (hoewel ik daar nog nooit een mug heb gezien.) En dan kan ik kamperen in/op mijn eigen huis. De exmister zag daar nooit zo de lol van in, maar Koekie vindt het allang best. En ook als hij het niet best vindt: ik ben de baas over Koekie. Dus.

Dat is best wel awesome

Zo een zelfopblaasbaarbed lijkt mij ook wel fijn voor logeés ook al heb ik die nooit !
pi_68457268
Ik zal wel verwend zijn: maar een wasmachine zonder wasdroger is toch helemaal niks? Mijn kamer is ook veel te klein om alles goed uit te kunnen hangen.
pi_68457335
je kunt prima zonder wasdroger, opzich, maar ben zelf heel blij dat ik er een heb

heb je geen gezamelijke waslijn in 't gebouw ofzo?
Ja doei.
pi_68457338
Vind ik ook hoor PF... Zeker met beddengoed is het een ramp, dan hangt zo je hele kamer vol.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:22:19 #49
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68457349
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ Blurred: The L Word? Kunnen we een lesbo aan onze galerij toevoegen? .
haha, nee dat nog net niet, al voel ik me soms wel een beetje gebrainwashed als ik weer eens te vaak gekeken heb ik ben een beetje verslaafd
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_68457504
Hm. Vandaag heb ik cafe choco en chocolademelk gemixt, maar dat is toch minder lekker dan de Wiener Melange met chocomelk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:27:56 #51
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68457557
Ik heb

(bergt lekker makkelijk op) en beddengoed hang ik aan de gezamenlijke lijn op de gang.
We hebben wel een droger maar die durf ik niet te gebruiken omdat ik bang ben dat mn kleren dan kapotgaan
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 13:29:37 #52
70532 loveli
N
pi_68457621
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef P.F het volgende:
Ik zal wel verwend zijn: maar een wasmachine zonder wasdroger is toch helemaal niks? Mijn kamer is ook veel te klein om alles goed uit te kunnen hangen.
Er past behoorlijk veel aan zo'n rekje voor aan je deur of verwarming. Blouses enzo hang je op een hangertje te drogen. Ik heb een wasdroger, maar die gebruik ik alleen als ik haast heb of voor handdoeken. Niets zo lekker als een fluffy, zachte handdoek om me in te wikkelen als ik heb gedouched. Veel kleding blijft mooier als je het niet in de droger stopt.
crap in = crap out
pi_68457681
Kleren doe ik ook nooit in de droger. Alleen handdoeken, ondergoed en beddengoed. Maar daarvoor vind ik het wel ideaal!
In mijn vorige studentenhuis hadden we een piepklein washok en een heel smalle gang, dus daar kon je je beddengoed wel hangen maar dan hing het iedereen in de weg. De rest hing dan op een wasrekje in de gang of, om niemand tot last te zijn, op m'n eigen kamer maar daar stond het dan ook midden in de kamer. Vriendje had zelfs tweepersoons beddengoed, da's helemaal een ramp! Toen ik een zelfstandige woning kreeg heb ik meteen een droger gekocht.
pi_68457730
Ik vind een droger ideaal!
Zeker als je niet al te groot behuisd bent of zoals ik altijd chronisch ruimte te kort hebt.
En het is lekker snel weer droog... Al plemp ik niet alles in de droger, vooral met mn kleding ben ik voorzichtiger
pi_68457786
Dames, ik heb een geweldig Karen Millen jurkje gekocht op Ebay pas, alleen past het mij niet.
Mijn borsten zijn te groot voor het jurkje. En ik vrees dat zelfs met 10 kilo afvallen, mijn borsten niet in het jurkje gaan passen.

Dit is het jurkje. Geweldig mooie stof en afwerking, winkelprijs was ooit 160 pond.
Jurkje kleed geweldig mooi af.
Maten zijn ongeveer:
Borst: 91 cm
Taille: 73 cm
Heup: 99 cm, maar daar loopt het rokje wijd uit, dus daar heb je speling.

Iemand geinteresseerd? Ik heb er 60 euro voor betaald en wil ook weer zoiets ervoor hebben.
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 13:34:38 #56
70532 loveli
N
pi_68457808
Dekbedovertrekken hang ik bij vrienden te drogen
crap in = crap out
pi_68457865
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, ik heb een geweldig Karen Millen jurkje gekocht op Ebay pas, alleen past het mij niet.
Mijn borsten zijn te groot voor het jurkje. En ik vrees dat zelfs met 10 kilo afvallen, mijn borsten niet in het jurkje gaan passen.

[ afbeelding ]
Dit is het jurkje. Geweldig mooie stof en afwerking, winkelprijs was ooit 160 pond.
Jurkje kleed geweldig mooi af.
Maten zijn ongeveer:
Borst: 91 cm
Taille: 73 cm
Heup: 99 cm, maar daar loopt het rokje wijd uit, dus daar heb je speling.

Iemand geinteresseerd? Ik heb er 60 euro voor betaald en wil ook weer zoiets ervoor hebben.
Euh... ja ik ben opzich wel geinteresseerd
Ja doei.
pi_68457928
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Euh... ja ik ben opzich wel geinteresseerd
Mooi!
Ik heb serieus nog nooit zo gebaald dat ik niet in een jurkje paste!
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 13:37:44 #59
70532 loveli
N
pi_68457955
Als het m'n kleur was zou ik het zonder na te denken van je overnemen. Jamer genoeg ben ik gezegend met prachtige witte benen en armen.

Voor de verkoop is het misschien handig om de officiele maat erbij te vermelden?
crap in = crap out
pi_68457958
denk je dat 't mij zal passen? want ik heb heul geen tieten en misschien dat hij dan juist OOK niet mooi past?
Ja doei.
pi_68458048
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
je kunt prima zonder wasdroger, opzich, maar ben zelf heel blij dat ik er een heb

heb je geen gezamelijke waslijn in 't gebouw ofzo?
Ik vind het altijd zo muf ruiken als het hangend wordt gedroogd.
pi_68458066
Officiele maat is 12 UK / 40 EU Loveli. Maar hij valt eerder als een 10 UK / 38 EU.
Juist omdat het jurkje gesmokt (of in normaal nederlands: gerimpeld) is bij de borsten, denk ik dat ie juist mooi past bij weinig borst. Gewoon een strapless push up beha eronder (heb nog wel een ebay adresje voor je ) en hij zit waarschijnlijk geweldig.
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 13:40:15 #63
70532 loveli
N
pi_68458069
Hoe makkelijk is iemand te beinvloeden als ze nu meteen aan het eBay-en is op Karen Millen?
crap in = crap out
pi_68458087
Mooi jurkje, maar ik denk dat ik dan zo in de adams family kan
pi_68458093
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo muf ruiken als het hangend wordt gedroogd.
in huis, ja.. zelf vind ik 't fijner als 't uit hangt, vooral buiten op balkon maar idd, zoals loveli al zei, heb ik handdoeken liever uit de droger het worden altijd van die stijve planken als je ze ophangt in plaats van drogert
Ja doei.
pi_68458130
Ohhh, supergaaf jurkje zeg! Ik heb ook wel interesse (medium voorgevel ).
pi_68458133
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef Liejannuh het volgende:
Officiele maat is 12 UK / 40 EU Loveli. Maar hij valt eerder als een 10 UK / 38 EU.
Juist omdat het jurkje gesmokt (of in normaal nederlands: gerimpeld) is bij de borsten, denk ik dat ie juist mooi past bij weinig borst. Gewoon een strapless push up beha eronder (heb nog wel een ebay adresje voor je ) en hij zit waarschijnlijk geweldig.
ik wil 'm wel graag even passen/proberen dan zoek nog wel een leuk jurkje voor feestjes en zulks
Ja doei.
pi_68458137
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb
[ afbeelding ]
(bergt lekker makkelijk op) en beddengoed hang ik aan de gezamenlijke lijn op de gang.
We hebben wel een droger maar die durf ik niet te gebruiken omdat ik bang ben dat mn kleren dan kapotgaan
Ik heb daar geen plaats voor in mijn kamer. Of dat rekje er in of ik er in. Niet beide.
pi_68458157
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

in huis, ja.. zelf vind ik 't fijner als 't uit hangt, vooral buiten op balkon maar idd, zoals loveli al zei, heb ik handdoeken liever uit de droger het worden altijd van die stijve planken als je ze ophangt in plaats van drogert
Op ons gezamenlijke balkon poepen duiven. En is eigenlijk gewoon een afslag van de snelweg.
pi_68458187
Mooi jurkje,
maar veel te wit voor mij.

Mijn droger is kaduk, dus ik droog mijn was buiten aan de lijn of binnen op het wasrekje waar ik altijd mijn vingers tussen krijg.
Handdoeken worden bij mij niet hard, want ik was ze in wasnoten.
pi_68458191
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik wil 'm wel graag even passen/proberen dan zoek nog wel een leuk jurkje voor feestjes en zulks
Wanneer ben je in de buurt?
Ik ben niet zo vaak bij jou in de buurt vrees ik.
Idem voor Coldfeet.
pi_68458237
ik ga binnenkort wel weer 's naar mn ouders, maar wil anders wel gewoon verzendkosten betalen en evt terugsturen als ie niet past
Ja doei.
pi_68458251
Nah, ik geloof het wel zonder passen, de maten klinken wel ongeveer goed; mijn bovenlijf is inmiddels vrij slank aan het worden, en ik heb idd op de heup nog wat ruimte nodig. Maar MoBlo was eerst.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:45:53 #74
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68458269
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb daar geen plaats voor in mijn kamer. Of dat rekje er in of ik er in. Niet beide.
was op mijn oude kamer ook zo, maar ik moest wel...

ik ken echt niemand die een droger in t studentenhuis heeft
pi_68458273
als ie niet past/staat stuur ik 'm gewoon in een keer door naar CF dan
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:47:11 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68458309
Prachtige jurk Liejannuh. Jammer dat ie jou niet past.
Ik ben er te wit voor ben ik bang.
pi_68458380
ik heb gisteren een zonnecentrum op de hoek ontdekt, ga daar even kijken binnenkort. Mn gezicht en armen zijn goed op weg maar mn benen mogen wel flink bijkleuren
Ja doei.
pi_68458399
Wat een mooie jurk
pi_68458452
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mooi jurkje,
maar veel te wit voor mij.

Mijn droger is kaduk, dus ik droog mijn was buiten aan de lijn of binnen op het wasrekje waar ik altijd mijn vingers tussen krijg.
Handdoeken worden bij mij niet hard, want ik was ze in wasnoten.
Ik woon in een flat dus er is niet echt een buiten
pi_68458518
Is zo'n wasrekje die je aan de deur kunt hangen niet wat dan?
Of een uittrekbaar ding aan de muur?
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:52:29 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68458521
Mooi jurkje, maar niet mijn kleur
pi_68458588
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Nee maar de meeste mensen brengen hun was volgens mij naar hun ouders of de wasserette?
pi_68458607
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Misschien in de gemeenschappelijke ruimtjes, zal even navragen..
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:54:50 #84
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68458627
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
idd, of zo'n ding dat je aan het plafond hangt?
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:56:27 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68458695
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee maar de meeste mensen brengen hun was volgens mij naar hun ouders of de wasserette?
Nou, ik heb eigenlijk altijd zelf gewassen en dan ook gedroogd op wasrekjes op m'n kamer.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:56:33 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68458700
quote:

[..]

Geen idee. Toen ik nog in een studentenhuis woonde hingen we de was op in de gezamenlijke ruimten (lees: op de gang)
pi_68458764
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Ik ook niet nee... Wij hebben het er toen wel over gehad maar de rest vond het het geld niet waard. Dus dan maar met zo'n rekje klooien, als student moet je niet zeuren.
Iedereen deed daar wel gewoon z'n was verder, er zitten hier ook nergens wasserettes.
pi_68458813
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
als ie niet past/staat stuur ik 'm gewoon in een keer door naar CF dan
Zie PM.

Karen Millen is trouwens wel een van mijn ontdekkingen op Ebay! Geweldig mooie jurkjes. Vooral hele feestelijke jurkjes. Niet goedkoop, maar als je een keer een geweldig feest hebt, dan is het wel een heel goed adres voor een geweldige outfit!
pi_68458832
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ook niet nee... Wij hebben het er toen wel over gehad maar de rest vond het het geld niet waard. Dus dan maar met zo'n rekje klooien, als student moet je niet zeuren.
Iedereen deed daar wel gewoon z'n was verder, er zitten hier ook nergens wasserettes.
Hier beneden en bij de BF zit een wasserette.. Zullen dan wel toevallige uitzonderingen zijn.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:00:18 #90
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68458871
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef -Nienna- het volgende:
Helemaal mee eens!
Helemaal eensch

Wij hebben een Playstaion 1, een Playstation 2, een Playstation 3, een stuk of 4 Gameboys, een PSP, een DS, een Nintendo 64 en een Gamecube... Gelukkig hebben de kinderen ook nog een eigen computer om spelletjes op te spelen. Voor als het een keer regent zeg maar
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68458942
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Zie PM.

Karen Millen is trouwens wel een van mijn ontdekkingen op Ebay! Geweldig mooie jurkjes. Vooral hele feestelijke jurkjes. Niet goedkoop, maar als je een keer een geweldig feest hebt, dan is het wel een heel goed adres voor een geweldige outfit!
Er zit in Den Haag toch ook een winkel?
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:02:38 #92
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68458968
quote:

[..]

wasserette
die zijn er wel, maar ik ken eigenlijk alleen maar mensen die dat deden voor beddegoed. ik had in mijn studentenhuis eerst geen wasmachine, toen waste ik thuis (ik bracht het niet, ik deed het daar, incl. de was van de rest van de familie) maar als ik geen tijd had waste ik bij een vriend, en dan op t rekje in mn kamertje (kon dan idd niet meer lopen in mn kamer).

in mn eerste appartementje had ik ook geen plek voor een rekje en geen buiten maar dan zette ik m s avonds op midden in de kamer, tussen bank en tv, en dan was t de volgende dag s avonds als ik tv wilde kijken wel weer droog.

nu kan t ook midden in de kamer, of buiten...
pi_68459003
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Er zit in Den Haag toch ook een winkel?
dat zou best 's kunnen. KOmt me iig zeer bekend voor
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:03:44 #94
148689 Muis006
pi_68459006
Waar is DaD! Ik heb een appeltje met haar te schillen.

De spullen die ik wil van die taartenshop zijn nog net geen 100 euro bij elkaar en nu zit ik heel, heel veel zelfdiscipline uit te oefenen om het niet te bestellen.
pi_68459031
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:03 schreef Muis006 het volgende:
Waar is DaD! Ik heb een appeltje met haar te schillen.

De spullen die ik wil van die taartenshop zijn nog net geen 100 euro bij elkaar en nu zit ik heel, heel veel zelfdiscipline uit te oefenen om het niet te bestellen.
je gaat appeltaart maken?
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:05:57 #96
148689 Muis006
pi_68459110
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je gaat appeltaart maken?
Ik ga voorlopig helemaal niks maken! De eerstvolgende verjaardag is de mijne dus ik denk dan pas. Bovendien staat hier nog een restant cake van zondag dat eerst op moet.
pi_68459121
Hm.. Ik vind het stom dat m'n moeder niet belt. Dat m'n vader mij negeert: Oké. Maarrr ze heeft vakantie en ze kan best bellen. Vind ik.

En ja ik kan ook bellen, maar ik bel altijd al.
pi_68459153
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ik vind het stom dat m'n moeder niet belt. Dat m'n vader mij negeert: Oké. Maarrr ze heeft vakantie en ze kan best bellen. Vind ik.
Bel haar dan... Zeg je zoiets van "goh, al lang niks van jullie gehoord", misschien snapt ze de hint.
pi_68459197
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef P.F het volgende:

En ja ik kan ook bellen, maar ik bel altijd al.
Misschien wil ze juist wel dat jij belt. Mijn mams doet dat ook. En als ik dan zeg ' ja, maar jij kan toch ook bellen!' , dan zegt ze: ' ja, maar ik weet niet wanneer jij bezig/druk bent enzo, dus kun je maar beter zelf bellen zodat ik je niet stoor'
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:10:41 #100
148689 Muis006
pi_68459295
Ik bel nooit.

Bellen is passé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: