SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
Dames!! Advies graag!
Jurkje voor bruiloft. Welke kleur accessoires? Ik dacht zelf aan petrol. Of fuchsia, of helder-donkergroen?
[ afbeelding ]Een kleur uit het pak van je man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Even denken!quote:
Dames!! Advies graag!
Jurkje voor bruiloft. Welke kleur accessoires? Ik dacht zelf aan petrol. Of fuchsia, of helder-donkergroen?
[ afbeelding ]Lekker knallen, fuchsia dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Donkerblauw pak, lichtroze overhemd, roze/bruin/blauwe das? Ik denk dat het van lichtroze wel erg pastellerig wordtquote:
Dames!! Advies graag!
[ afbeelding ]Ik vind fuchsia ook mooi! Of die kleur turquoise van Ewelina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
Blauw dan? Ik had bij mijn laatste bruiloft een zwart jurkje aan. Daarbij een grote paarse shawl die ik over m'n armen droeg. Meneer had een donkerbruin pak met een paarsig overhemd aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Donkerblauw pak, lichtroze overhemd, roze/bruin/blauwe das? Ik denk dat het van lichtroze wel erg pastellerig wordten bruin is niet echt mijn kleur
Prachtig baksel weer!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat Greysie foto's wilde! Ik ben zowaar redelijk tevreden.. Nu maar hopen dat m'n schoonmoeder (ik noem d'r gewoon bij d'r naam, normaal) er blij mee is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er voorstander van dat Meneer CF in de schaduw van z'n stralende eega komt te staan. Dus hij in depressief donkerblauw, zij fabulous in fuchsia!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het toont heel mooi als jullie qua kleuren een beetje overeenkomen.
Welkom!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:41 schreef Mayla het volgende:
Deze lurker komt ook even binnenwippen, althans even...![]()
Om je meteen een (kleine) schop onder je hol te geven, Sultana's zijn lang niet zo gezond als je denkt en ook in fruit zit flink suiker (banaan zit hoog in de calorien). Je begint 's avonds pas aan je eiwitten, denk eens aan kwark of yoghurt als tussendoortje eerder op de dag.quote:Kom hier dus voor de schop onder me hol en uiteraard ook gezellig met jullie meekletsen. Al vind ik het wel een beetje 'eng' om zo binnen te komen wandelen...
Mijn lijstje vandaag:
O; Banaan
T; Sultana
L; 2 bruine bolletjes met pindakaas
T; appel of banaan
D; Geen idee nog, zal in ieder geval rijst zijn. Denk erbij iets van sperzieboontjes en kip
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
CF, fuchsia! Ja ja ja!
En wij hebben dus geen spelcomputer o.i.d. thuis en ik mis het eerlijk gezegd ook niet.
Volgens mij zit Heer G dan de halve avond race-spelletjes te spelen en moet hij ook weer een 'stuur' en een gaspedaal of weet ik veel wat. En dat slingert dan rond in de woonkamerEn het kost klauwen met geld allemaal. Je hoort het al, mochten wij ooit kinderen krijgen dan worden dat van die heel gezonde buitenspelende kinderen
Opzouten met al die spelcomputers. Leuk, een Wii, kan je op een plank gaan staan hupsen om sportief te doen. Je kunt dan toch net zo goed in de tuin gaan touwtjespringen? Word je nog bruin ook en het kost niets.
Dat is dan ook wel weer zo. Hmm, Meneer CF kan natuurlijk ook een andere das kopenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Blauw dan? Ik had bij mijn laatste bruiloft een zwart jurkje aan. Daarbij een grote paarse shawl die ik over m'n armen droeg. Meneer had een donkerbruin pak met een paarsig overhemd aan. Het toont heel mooi als jullie qua kleuren een beetje overeenkomen
.
ik sport altiijd 's middagsquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef loveli het volgende:
[..]
En dan binnenkort klagen dat je geen tijd meer hebt om te sporten want je moet elke avond stipt om 20:00 uur aanwezig zijn voor een raid...
Dat is best wel awesomequote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef conleche het volgende:
Weet je wat nu ook zo fijn is?? In Frankrijk heb ik een dakterras en ik ga zo'n tellsellachtige matras kopen en daar neerleggen. Ik drapeer dan voor de gezelligheid een klamboetje eromheen (hoewel ik daar nog nooit een mug heb gezien.) En dan kan ik kamperen in/op mijn eigen huis. De exmister zag daar nooit zo de lol van in, maar Koekie vindt het allang best. En ook als hij het niet best vindt: ik ben de baas over Koekie. Dus.
haha, nee dat nog net niet, al voel ik me soms wel een beetje gebrainwashed als ik weer eens te vaak gekeken hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ Blurred: The L Word? Kunnen we een lesbo aan onze galerij toevoegen?.
Er past behoorlijk veel aan zo'n rekje voor aan je deur of verwarming. Blouses enzo hang je op een hangertje te drogen. Ik heb een wasdroger, maar die gebruik ik alleen als ik haast heb of voor handdoeken. Niets zo lekker als een fluffy, zachte handdoek om me in te wikkelen als ik heb gedouched. Veel kleding blijft mooier als je het niet in de droger stopt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef P.F het volgende:
Ik zal wel verwend zijn: maar een wasmachine zonder wasdroger is toch helemaal niks? Mijn kamer is ook veel te klein om alles goed uit te kunnen hangen.
Euh... jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, ik heb een geweldig Karen Millen jurkje gekocht op Ebay pas, alleen past het mij niet.
Mijn borsten zijn te groot voor het jurkje. En ik vrees dat zelfs met 10 kilo afvallen, mijn borsten niet in het jurkje gaan passen.
[ afbeelding ]
Dit is het jurkje. Geweldig mooie stof en afwerking, winkelprijs was ooit 160 pond.
Jurkje kleed geweldig mooi af.
Maten zijn ongeveer:
Borst: 91 cm
Taille: 73 cm
Heup: 99 cm, maar daar loopt het rokje wijd uit, dus daar heb je speling.
Iemand geinteresseerd? Ik heb er 60 euro voor betaald en wil ook weer zoiets ervoor hebben.
Mooi!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Euh... jaik ben opzich wel geinteresseerd
Ik vind het altijd zo muf ruiken als het hangend wordt gedroogd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
je kunt prima zonder wasdroger, opzich, maar ben zelf heel blij dat ik er een heb![]()
heb je geen gezamelijke waslijn in 't gebouw ofzo?
in huis, ja..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo muf ruiken als het hangend wordt gedroogd.
ik wil 'm wel graag even passen/proberen danquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef Liejannuh het volgende:
Officiele maat is 12 UK / 40 EU Loveli. Maar hij valt eerder als een 10 UK / 38 EU.
Juist omdat het jurkje gesmokt (of in normaal nederlands: gerimpeld) is bij de borsten, denk ik dat ie juist mooi past bij weinig borst. Gewoon een strapless push up beha eronder (heb nog wel een ebay adresje voor je) en hij zit waarschijnlijk geweldig.
Ik heb daar geen plaats voor in mijn kamer. Of dat rekje er in of ik er in. Niet beide.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb
[ afbeelding ]
(bergt lekker makkelijk op) en beddengoed hang ik aan de gezamenlijke lijn op de gang.
We hebben wel een droger maar die durf ik niet te gebruiken omdat ik bang ben dat mn kleren dan kapotgaan
Op ons gezamenlijke balkon poepen duiven. En is eigenlijk gewoon een afslag van de snelweg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in huis, ja..zelf vind ik 't fijner als 't uit hangt, vooral buiten op balkon
maar idd, zoals loveli al zei, heb ik handdoeken liever uit de
droger
het worden altijd van die stijve planken als je ze ophangt in plaats van drogert
Wanneer ben je in de buurt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wil 'm wel graag even passen/proberen danzoek nog wel een leuk jurkje voor feestjes en zulks
was op mijn oude kamer ook zo, maar ik moest wel...quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb daar geen plaats voor in mijn kamer. Of dat rekje er in of ik er in. Niet beide.
Ik woon in een flat dus er is niet echt een buitenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mooi jurkje,
maar veel te wit voor mij.
Mijn droger is kaduk, dus ik droog mijn was buiten aan de lijn of binnen op het wasrekje waar ik altijd mijn vingers tussen krijg.
Handdoeken worden bij mij niet hard, want ik was ze in wasnoten.
Nee maar de meeste mensen brengen hun was volgens mij naar hun ouders of de wasserette?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
was op mijn oude kamer ook zo, maar ik moest wel...
ik ken echt niemand die een droger in t studentenhuis heeft
Misschien in de gemeenschappelijke ruimtjes, zal even navragen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Is zo'n wasrekje die je aan de deur kunt hangen niet wat dan?
Of een uittrekbaar ding aan de muur?
idd, of zo'n ding dat je aan het plafond hangt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Is zo'n wasrekje die je aan de deur kunt hangen niet wat dan?
Of een uittrekbaar ding aan de muur?
Nou, ik heb eigenlijk altijd zelf gewassen en dan ook gedroogd op wasrekjes op m'n kamer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee maar de meeste mensen brengen hun was volgens mij naar hun ouders of de wasserette?
Geen idee. Toen ik nog in een studentenhuis woonde hingen we de was op in de gezamenlijke ruimten (lees: op de gang)quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee maar de meeste mensen brengen hun was volgens mij naar hun ouders of de wasserette?
Ik ook niet nee... Wij hebben het er toen wel over gehad maar de rest vond het het geld niet waard. Dus dan maar met zo'n rekje klooien, als student moet je niet zeuren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
was op mijn oude kamer ook zo, maar ik moest wel...
ik ken echt niemand die een droger in t studentenhuis heeft
Zie PM.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
als ie niet past/staat stuur ik 'm gewoon in een keer door naar CF dan![]()
Hier beneden en bij de BF zit een wasserette.. Zullen dan wel toevallige uitzonderingen zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook niet nee... Wij hebben het er toen wel over gehad maar de rest vond het het geld niet waard. Dus dan maar met zo'n rekje klooien, als student moet je niet zeuren.
Iedereen deed daar wel gewoon z'n was verder, er zitten hier ook nergens wasserettes.
Helemaal eenschquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef -Nienna- het volgende:
Helemaal mee eens!
Er zit in Den Haag toch ook een winkel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zie PM.
Karen Millen is trouwens wel een van mijn ontdekkingen op Ebay!Geweldig mooie jurkjes. Vooral hele feestelijke jurkjes. Niet goedkoop, maar als je een keer een geweldig feest hebt, dan is het wel een heel goed adres voor een geweldige outfit!
die zijn er wel, maar ik ken eigenlijk alleen maar mensen die dat deden voor beddegoed. ik had in mijn studentenhuis eerst geen wasmachine, toen waste ik thuis (ik bracht het niet, ik deed het daar, incl. de was van de rest van de familie) maar als ik geen tijd had waste ik bij een vriend, en dan op t rekje in mn kamertje (kon dan idd niet meer lopen in mn kamer).quote:
dat zou best 's kunnen. KOmt me iig zeer bekend voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zit in Den Haag toch ook een winkel?
je gaat appeltaart maken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:03 schreef Muis006 het volgende:
Waar is DaD! Ik heb een appeltje met haar te schillen.
De spullen die ik wil van die taartenshop zijn nog net geen 100 euro bij elkaaren nu zit ik heel, heel veel zelfdiscipline uit te oefenen om het niet te bestellen.
Ik ga voorlopig helemaal niks maken! De eerstvolgende verjaardag is de mijnequote:
Bel haar dan... Zeg je zoiets van "goh, al lang niks van jullie gehoord", misschien snapt ze de hint.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ik vind het stom dat m'n moeder niet belt. Dat m'n vader mij negeert: Oké. Maarrr ze heeft vakantie en ze kan best bellen. Vind ik.
Misschien wil ze juist wel dat jij belt. Mijn mams doet dat ook. En als ik dan zeg ' ja, maar jij kan toch ook bellen!' , dan zegt ze: ' ja, maar ik weet niet wanneer jij bezig/druk bent enzo, dus kun je maar beter zelf bellen zodat ik je niet stoor'quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ik vind het stom dat m'n moeder niet belt. Dat m'n vader mij negeert: Oké. Maarrr ze heeft vakantie en ze kan best bellen. Vind ik.
En ja ik kan ook bellen, maar ik bel altijd al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |