abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 12:47:24 #26
163650 Greys
pi_68456179
CF, fuchsia! Ja ja ja!

En wij hebben dus geen spelcomputer o.i.d. thuis en ik mis het eerlijk gezegd ook niet.
Volgens mij zit Heer G dan de halve avond race-spelletjes te spelen en moet hij ook weer een 'stuur' en een gaspedaal of weet ik veel wat. En dat slingert dan rond in de woonkamer En het kost klauwen met geld allemaal. Je hoort het al, mochten wij ooit kinderen krijgen dan worden dat van die heel gezonde buitenspelende kinderen Opzouten met al die spelcomputers. Leuk, een Wii, kan je op een plank gaan staan hupsen om sportief te doen. Je kunt dan toch net zo goed in de tuin gaan touwtjespringen? Word je nog bruin ook en het kost niets.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68456271
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
CF, fuchsia! Ja ja ja!

En wij hebben dus geen spelcomputer o.i.d. thuis en ik mis het eerlijk gezegd ook niet.
Volgens mij zit Heer G dan de halve avond race-spelletjes te spelen en moet hij ook weer een 'stuur' en een gaspedaal of weet ik veel wat. En dat slingert dan rond in de woonkamer En het kost klauwen met geld allemaal. Je hoort het al, mochten wij ooit kinderen krijgen dan worden dat van die heel gezonde buitenspelende kinderen Opzouten met al die spelcomputers. Leuk, een Wii, kan je op een plank gaan staan hupsen om sportief te doen. Je kunt dan toch net zo goed in de tuin gaan touwtjespringen? Word je nog bruin ook en het kost niets.
Helemaal mee eens!
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:53:14 #28
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68456343
Jamaar Mario Karten kan je niet goed nadoen buiten

Ik was ook een buitenspelend kind hoor de spelcomputer kwam later pas.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68456351
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Blauw dan? Ik had bij mijn laatste bruiloft een zwart jurkje aan. Daarbij een grote paarse shawl die ik over m'n armen droeg. Meneer had een donkerbruin pak met een paarsig overhemd aan . Het toont heel mooi als jullie qua kleuren een beetje overeenkomen .
Dat is dan ook wel weer zo. Hmm, Meneer CF kan natuurlijk ook een andere das kopen
En ik ga eerst maar eens kijken naar goedzittende schoenen en daar stem ik dan de rest wel op af
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:54:07 #30
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68456371
TVP. Heb vandaag al mijn hele kledingkast uitgeruimd en weer ingeruimd en meteen weggegooid wat ik nooit meer wil passen. Net een heel gaaf shirtje gekocht én SunMoonStars van Lagerfeld dus nu ruik ik in elk geval al weer lekker.
Prrrrr
pi_68456386
Ik heb gister gekookt voor de BF wat ik bij Co heb gegeten (op de kip na ) en hij vond het helemaal origineel en lekker !
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:55:36 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68456430
Ik ga ook voor fuchsia. Tenzij de jurk wat gelig is. Dan vind ik blauwtonen mooier. Wat voor haarkleur heb je? En is je huidtoon gelig of eerder rose?

Verder: welkom nieuwelingen! Wel genoeg eten hè
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_68456447
Ik was als kind gek op Donkey Kong Country, maar dat doe je niet even na in de achtertuin.
Maar we speelden ook heel veel buiten hoor. Dat is natuurlijk ook heel belangrijk!
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:57:07 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68456490
Wij hebben trouwens wel een wii, maar mijn kinderen spelen meestal buiten. Alleen in de winter, met regen ofzo willen ze nog wel een halfuurtje schansspringen of schaatsen ofzo.

Ik box graag
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:00:18 #35
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68456592
even een snelle tvp. ik ben geloof ik klaar met het voorbereiden van mn college dat ik morgen moet geven

nu heb ik de rest vand e dag officieel vrij (geen spijbelvrij) om kutklusjes te doen en helemaal klaar te zijn voor een heerlijk superlang weekend straks.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:02:12 #36
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68456643
Ik had een Nintendo DS lite, maar toen ik de meeste leuke puzzelspelletjes gehad had, vond ik er niets meer aan Dus ik heb hem verkocht en heb er sportkleding en een berg kralen voor gekocht

Hoi en welkom aan de nieuwelingen
pi_68456648
Mooie taart van DaD in het vorige topic! Ik las alleen Maira ipv Maria (Met de klok mee)
pi_68456654
Trouwens CF, krijgen we wel een foto van jou in het jurkje als je outfit af is?
pi_68456655
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef loveli het volgende:

[..]

En dan binnenkort klagen dat je geen tijd meer hebt om te sporten want je moet elke avond stipt om 20:00 uur aanwezig zijn voor een raid...
ik sport altiijd 's middags

maar nee, ik kan dat niet hoor, elke avond WoWen ik vind 't leuk om zo af en toe eens te doen en ben dan ook geen lid van een Guild en hoef dus ook niet te Raiden gewoon zelf beetje klooien en rondlopen enzo
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:02:31 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68456659
ik zou denk ik juist voor petrol gaan bij die jurk maar ik ben een sucker voor petrol... ik vond het creme een beetje room/gelig overkomen, en ik denk datt ook mooi staat bij je donkere haar...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68456703
teveel lunch op tweede broodje was net iets te groot

dus mn doosje ongezouten noten bewaar ik wel voor een andere keer
Wel gezellig pauze gehouden, dat wel, ondanks het door de zeikregen naar de supermarkt lopen
Ja doei.
pi_68456742
Tnx voor het welkom allemaal

Zuivel gebruik ik echt minimaal, maar yoghurt of kwark is niet echt een slecht idee. Alleen jammer dat ik op t werk geen koelkastje heb
Punt is; 's morgens krijg ik heel moeilijk wat weg, maar ga zeker proberen meer en eerder te ontbijten 's morgens. Nu begin ik daar pas namelijk mee op me werk en dat is dan een beetje 'laat'

Sultana is idd niet de meest gezonde keuze, maar ben nog een beetje zoekende naar gezonde tussendoortjes die ik ook lekker vind.. en dat is best lastig.
Maar kijk gewoon bij jullie mee, heb al aardig wat dingen voor bij zien komen wat me lekker lijkt en het proberen waard is.

Spelcomputers...breek me de bek niet open... vriendlief is best een gamerd en heeft ons zoontje er ook lichtelijk mee aangestoken Playstation en Xbox360 zijn erg favoriet. Ik waag me er niet aan, geen geduld voor
pi_68456867
Hallo nieuwelingen en terugkomers.

Lijstjestijd.

Resultaat van gister:
O: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: ijsbergsla, tomaat, komkommer, turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: radijsjes
D: witlof, aardappeltjes, kaassherrysaus

Planning voor vandaag:
T: tomaat, basilicum, light mozarella
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: radijsjes
D: zuurkoolstamp met sojawurst
pi_68456881
Welkom

CF, kun je niet een foto maken van jou + jurkje incl hoofd, desnoods via PM? Ik denk dat je een roze huid hebt want met een gele huid staat deze kleur niet zo mooi..
pi_68456999
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef conleche het volgende:
Weet je wat nu ook zo fijn is?? In Frankrijk heb ik een dakterras en ik ga zo'n tellsellachtige matras kopen en daar neerleggen. Ik drapeer dan voor de gezelligheid een klamboetje eromheen (hoewel ik daar nog nooit een mug heb gezien.) En dan kan ik kamperen in/op mijn eigen huis. De exmister zag daar nooit zo de lol van in, maar Koekie vindt het allang best. En ook als hij het niet best vindt: ik ben de baas over Koekie. Dus.

Dat is best wel awesome

Zo een zelfopblaasbaarbed lijkt mij ook wel fijn voor logeés ook al heb ik die nooit !
pi_68457268
Ik zal wel verwend zijn: maar een wasmachine zonder wasdroger is toch helemaal niks? Mijn kamer is ook veel te klein om alles goed uit te kunnen hangen.
pi_68457335
je kunt prima zonder wasdroger, opzich, maar ben zelf heel blij dat ik er een heb

heb je geen gezamelijke waslijn in 't gebouw ofzo?
Ja doei.
pi_68457338
Vind ik ook hoor PF... Zeker met beddengoed is het een ramp, dan hangt zo je hele kamer vol.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:22:19 #49
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68457349
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ Blurred: The L Word? Kunnen we een lesbo aan onze galerij toevoegen? .
haha, nee dat nog net niet, al voel ik me soms wel een beetje gebrainwashed als ik weer eens te vaak gekeken heb ik ben een beetje verslaafd
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_68457504
Hm. Vandaag heb ik cafe choco en chocolademelk gemixt, maar dat is toch minder lekker dan de Wiener Melange met chocomelk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')