Geilquote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
Dit schijnt een trend te worden
[ afbeelding ]
Dankje.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Muis!
voor jou dan een paar kruimeltjes
Vrouwen ookquote:Op woensdag 29 april 2009 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je weet hoe mannen, dus ook ik, zijn die gaan dan net wat harder werken
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vrouwen ookIk ben een keertje zonder m'n sportvriendin gaan bodypumpen, puur en alleen om de trainer
Normaalgesproken zou ik alles aangrijpen om niet te gaan
![]()
Helaas werkt ie er niet meer, hij had de sportschool samen met zijn vrouw, maar hij kon niet van de Amerikaanse del afblijven hoorde ik laterDie ook in die bodypumpklas zat.
Ja dat is ook, al zal het wel ff duren voordat die laag vet weggewerkt is en je ziet dat er onder ergens nog spieren zittenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je, dan is mijn reactie altijd![]()
Dat betekent dat hele volksstammen bodybuilders dus voor niets aan het trainen zijn, dat fitnessen geen zin heeft, dat mijn platte buik en strakke benen ook zomaar uit de lucht zijn komen vallen.
Natuurlijk hebben oefeningen zin! Je spieren worden er sterker en beter gevormd van en je lichaam dus ook strakker. Moet je natuurlijk geen groot overgewicht hebben, want dan zie je het niet. Maar het heeft altijd resultaat (als je het regelmatig doet én vol blijft houden).
Ongeveer een halve kg per week. Je krijgt per week 3500 kcal te weinig binnen, das ongeveer de energie die een halve kg vet bevat. Maar er zijn meer factoren van invloed uiteraard.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:23 schreef heaven7 het volgende:
Even nog over je BMR:
[..]
Mijn BMR is volgens de Harris Benedict methode 1506 kcal. Als ik daar 500 kcal onder moet gaan zitten wordt het serieus crashenOnderhoud volgens het schema is 2071. Dus ik neem aan dat ik daar 500 onder moet gaan zitten? En hoe snel zal het afvallen dan wel of niet gaan? (Theoretisch want mijn lijf is raar).
Oh my!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
Dit schijnt een trend te worden
[ afbeelding ]
Het is mijn stad!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga ff gamen, dan naar opticienen daarna de stad in foto's maken van mijn stad
Ik ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
Natuurlijk hebben oefeningen zin! Je spieren worden er sterker en beter gevormd van en je lichaam dus ook strakker. Moet je natuurlijk geen groot overgewicht hebben, want dan zie je het niet. Maar het heeft altijd resultaat (als je het regelmatig doet én vol blijft houden).
Echt? Ik heb meer problemen met brood of ei of melk oid. Yoghurt hou ik zonder problemen binnen. Sorry voor mijn advies Pf! Niet naar luisteren!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:54 schreef Chicolate het volgende:Ik zou geen yoghurt eten voor het hardlopen. Dat gaat schiften als je pech hebt, en dan gooi je alsnog alles eruit
.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja nou klinkt het heel gezond, maar je vergeet te vertellen dat er een pizza om die groenten heen zat
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb het geedit zodat jij de eerste bent
Ja, mijn idee! En mijn meneer rent net de deur uit voor melk, want die was op. Misschien ga ik wel niet rennen. Maar heel langzaam naar de stad lopen, mini naar oma brengen. En dan naar de markt. Of naar de stad, iets ruilen. Of naar het strand. Ik moet een vervelend (werk-)klusje doen en heb er geen zin in. Valt het op?quote:
Ik zeg ook niet dat oefeningen alléén alles doen. Je moet er natuurlijk ook goed bij eten en evt. afvallen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens.
Ik heb altijd heel veel gesport en deed dagelijks extra buikspieroefeningen.
Resultaat: een sterk gespierde buik onder mijn buikje. Buikje blijft gewoon.
Gelukkig niet uit eigen ervaring, maar ervaring van een vriend van me, die een wedstrijd moest lopen ... op een schiftend bakje yoghurtquote:Op woensdag 29 april 2009 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik heb meer problemen met brood of ei of melk oid. Yoghurt hou ik zonder problemen binnen. Sorry voor mijn advies Pf! Niet naar luisteren!
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen en welkom aan alle nieuwelingen! Het is heerlijk weer hier in Breda en we gaan straks naar Utrecht, op bezoek bij de broer van m'n vriend maar vooral ook even shoppen, hoop ik..
Ik ben altijd heel slank geweest hoor (nu alleen wat kilo's meer door het stoppen met roken).quote:Op woensdag 29 april 2009 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zeg ook niet dat oefeningen alléén alles doen. Je moet er natuurlijk ook goed bij eten en evt. afvallen.
Van afvallen alleen krijg je geen strak lijf.
Van sporten/oefeningen alleen wordt je niet slank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |