*proest* wat schattigquote:Op woensdag 29 april 2009 00:14 schreef conleche het volgende:
Toen op de fiets, want ik moest nog alle boodsschappen doen voor het eten, wat ik ook nog moest koken. Ik dacht dat ik 7 uur had gezegd tegen m'n vader. Helaas bleek ik 6 uur te hebben gezegd en waren ze ook nog 3 kwartier te vroeg, omdat ze rekening hadden gehouden met files. Die er niet bleken te zijn. Ik was net de Gall & Gall uit toen de telefoon ging. Waar of dat ik bleef.![]()
Nu iets kleins eten (klein bakje yoghurt ofzo) en dan gaan lopen en dan na het rennen echt ontbijten. Als je geen honger hebt zou ik gewoon op een nuchtere maag gaan lopen, al heeft iemand me ooit eens verteld dat eerst eten effectiever is.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:36 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog niet ontbeten (lig nog in bed!!!!) zou ik beter nuchter kunnen rennen of nu eten en om 11:30 rennen?
Het antwoord op die vraag weet je bestquote:Op woensdag 29 april 2009 09:36 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog niet ontbeten (lig nog in bed!!!!) zou ik beter nuchter kunnen rennen of nu eten en om 11:30 rennen?
Ik let wel op toi Greysjeliefquote:Op woensdag 29 april 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Oh, Tink zegt precies iets anders.
Ik dacht dat ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag was, vandaar
Let maar niet op moi.
Volgens mij zou ik na 2 meter neervallen als ik nuchter zou rennen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:36 schreef P.F het volgende:
Is toch ook zoquote:Op woensdag 29 april 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Oh, Tink zegt precies iets anders.
Ik dacht dat ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag was, vandaar
Let maar niet op moi.
Ja ik ook. maar ik zou ook gaan kotsen op een volle maag..quote:Op woensdag 29 april 2009 09:41 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik na 2 meter neervallen als ik nuchter zou rennen.
En laatst hoorde ik ergens dat het niet zou helpen, nouja, kwaad kan het niet, dus toch maar proberen dan.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hallo!
Ik heb maar één advies voor je: buikspieroefeningen (het liefst in combinatie met sporten). . En ja, die helpen echt.
Nou, dan geef je dus zelf het antwoord al. Eerst eten, wachten en dan lopen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik ook. maar ik zou ook gaan kotsen op een volle maag..
Van 1 of 2 boterhammetjes heb je toch geen volle maag?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik hoef maar iets teveel te eten en krijg pijn in mn zij, dus beetje eten, bakje yoghurt ofzo, banaan?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
[..]
niet bij mijquote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
Dit schijnt een trend te worden
[ afbeelding ]
Ik wel!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Van 1 of 2 boterhammetjes heb je toch geen volle maag?
Je weet hoe mannen, dus ook ik, zijn die gaan dan net wat harder werkenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef Syrena het volgende:
TJ> Ohhh, geen contactsporten! Maar ik denk idd dat fitness onder medische begeleiding fijner isZo'n knap vrouwmens dat je bemoedigend toespreekt enzo
(ja ik heb een iets te romantisch beeld van dit soort dingen
)
Vrijdag ochtend werd ik echt beroerd na 1-2 boterhammen. Maar het kan ook zijn dat de ochtend gewoon niet mijn moment is om te rennen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Van 1 of 2 boterhammetjes heb je toch geen volle maag?
Weet je, dan is mijn reactie altijdquote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
En laatst hoorde ik ergens dat het niet zou helpen, nouja, kwaad kan het niet, dus toch maar proberen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |