Hey het is niet mijn schuld dat uniekhoorn mij liever vindt dan jou!quote:
Autsj...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Mijn avondeten is er weer uit. Toch maar niet naar Pilates zo..
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Doe jij nou ook maar een zonnebril!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey het is niet mijn schuld dat uniekhoorn mij liever vindt dan jou!
Met je zonnebril.
Hortsjik!quote:
Och tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
eey lieve Uniek!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey schat van een TJD
Je moet gewoon ook niet bewegen idd
Kan dat van gewoon paar keer per dag trap op en af lopen? Verder beweeg ik idd weinigquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
TJ, gewoon een spiertje een beetje verrekt misschien?
Geen idee of er iets niet goed was aan het eten, maar ziek was ik niet. Werd ineens heel snel misselijk en toen ging alles er uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Och tochBen je ziek, of was er iets niet goed?
Dat kan zelfs als je te enthousiast een pot augurken open probeert te maken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
eey lieve Uniek!
Sorry zal niet meer ongehoorzaam zijn
[..]
Kan dat van gewoon paar keer per dag trap op en af lopen? Verder beweeg ik idd weinig
Nee, da's een creme! Die staat er vaak, is volgens mij van de uitbater van dat broodjes/sigarettenzaakje er bij!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Stond jullie beetle vanmorgen bij de anwb pomp in B. Greys?
Oke! 't regende en ik zoefde er voorbij op de fietsquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, da's een creme! Die staat er vaak, is volgens mij van de uitbater van dat broodjes/sigarettenzaakje er bij!
Maar ik weet welke je bedoelt!
En de Kaasmobiel?!?!?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oke! 't regende en ik zoefde er voorbij op de fiets![]()
Het gaat weer goehoed met mijn rug!
Dan mag jij dat voortaan voor me doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat kan zelfs als je te enthousiast een pot augurken open probeert te maken.
Voor een nieuwe koppakking? 850,- is geen vriendenprijsjequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die is morgenmiddag pas klaar, en ik moet rekenen op iets van 850.-
Nietquote:
Dat is niet het enige, hij heeft ook een nieuwe distributieriem en voor de rest weet ik 't niet, mss wordt 't nog wel iets minder, mn zwager moest het nog uitrekenen. Hij werkt bij de garage in kwestie dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor een nieuwe koppakking? 850,- is geen vriendenprijsje.
Jij denkt dat ik dus gewoon rustig aan kan gaan hardlopen e.d.?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:19 schreef Syrena het volgende:
TJ, ik heb dat ook vaker. Komt idd gewoon omdat we niks gewend zijnJe kunt gewoon beginnen met sporten
(doe wel rustig, anders kun je een week niet bewegen, ik spreek uit ervaring
)
Balen! naja morgen mss beterquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
NietIk heb al vier dagen niks gedaan
Ja ze moesten ook van alles schoonmaken enzo. En die klepdeksels was ook wat mee geloof ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:30 schreef sigme het volgende:
Nieuwe distributie is ook een duur geintje ja. Maar net als de koppakking - veel arbeid, weinig onderdeel.
Ik hoop dat je kop goed blijft - het is de zwakke plek van de Express.
Kleppen moeten gesteld worden, neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ze moesten ook van alles schoonmaken enzo. En die klepdeksels was ook wat mee geloof ik.
De kop van de motor is de zwakke plek? Echt nog nooit van gehoord, heb jij er ook een gehad?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Gezien TJ zijn medische geschiedenis met zijn hart zou ik als ik hem was toch met de dokter overleggen of hij wel of niet mag sporten...quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:19 schreef Syrena het volgende:
TJ, ik heb dat ook vaker. Komt idd gewoon omdat we niks gewend zijnJe kunt gewoon beginnen met sporten
(doe wel rustig, anders kun je een week niet bewegen, ik spreek uit ervaring
)
Wat ben jij toch stoer dat je zoveel van auto's weetquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Kleppen moeten gesteld worden, neem ik aan.
Van de Express is de kop de (beruchte) zwakke plek, helaas. Ik had er ook een - hij is met lekke kop en al geëxporteerd naar Marokko. Daar is arbeid niet zo'n probleem, en zijn Expressjes erg gewild.
Was een fijn auto'tje. Daarvoor heb ik een F6 gehad - die was ook fijn. Benzine, en die was op een gegeven moment verroest.
Maar.. bedtijd!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Sigme!
En kaas, heb je loveli wel eens gehoord over technische toestanden? Die weet er ook al zoveel van!
Hahaaa! Een klotedag met een goed vooruitzicht dus! Same as me, morgen heb ik ook vrij, en donderdag ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
*lompe knol stampt binnen
It's been one of those days! Te laat op werk door vertraging OV, chaos bij werk, kloten aan iets wat achteraf al gedaan blijkt te zijn en veel langer gewerkt dan geplandWaardoor ik besloot maar iets op Utrecht CS te halen (anders pas eten om 8 uur, half 9) en toen had ik het koud en wou ik iets warms en heb ik een patatje gehaald
En mijn buik straft me nu met buikpijn
MAAR! Nu ben ik thuisEn morgen ben ik vrij
![]()
*aai op buik Goodbye*
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:26 schreef Muis006 het volgende:
Mariaaa!
Hier is een filmpje van de Zweedse talentenshow om je op te vrolijken. 't Is geen youtube link omdat je dan moet 18+ -en
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/34606682.html
Jij bent toch zo schattig en positiefquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank Poez!![]()
En woeiii Kaaaaas! *cheers voor vrije mensen*![]()
Ja ik moest wel even uber-OT zijn he, toeleven naar de TT met de zeurderitis...!Maar het mooie aan kutte dagen is dat het altijd alleen maar BETER kan worden!
*blij*
Nu alleen die buikpijn de wereld uit en ik ben klaar voor morgen!
Hey! Wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef P.F het volgende:
Net heel lekker gegeten met Merel! En het was gezellig!!
Nou moe... Je kan het maar weer kwijt zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef Goodbye het volgende:
Geen idee of er iets niet goed was aan het eten, maar ziek was ik niet. Werd ineens heel snel misselijk en toen ging alles er uitVoel me nu eigenlijk wel wat beter, alleen een beetje slap.
Neen! Wie anders!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
Hihi. De paarden vliegen ons om de oren hier!
De dekhengst mis ik nog....!
Ja nou klinkt het heel gezond, maar je vergeet te vertellen dat er een pizza om die groenten heen zatquote:
Nog even:quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja nou klinkt het heel gezond, maar je vergeet te vertellen dat er een pizza om die groenten heen zat
Oh hoe heet zon fries beest ook alweer? Friese stabij ofzo??quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Neen! Wie anders!
Een dekhengst-Fries![]()
En Tink:maar ik kan mieperen als de beste hoor, vlak me niet uit
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja nou klinkt het heel gezond, maar je vergeet te vertellen dat er een pizza om die groenten heen zat
Da's een hond.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh hoe heet zon fries beest ook alweer? Friese stabij ofzo??
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb het geedit zodat jij de eerste bent
Wat ben je toch een liefje!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb het geedit zodat jij de eerste bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |