Oke! 't regende en ik zoefde er voorbij op de fietsquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, da's een creme! Die staat er vaak, is volgens mij van de uitbater van dat broodjes/sigarettenzaakje er bij!
Maar ik weet welke je bedoelt!
En de Kaasmobiel?!?!?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oke! 't regende en ik zoefde er voorbij op de fiets![]()
Het gaat weer goehoed met mijn rug!
Dan mag jij dat voortaan voor me doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat kan zelfs als je te enthousiast een pot augurken open probeert te maken.
Voor een nieuwe koppakking? 850,- is geen vriendenprijsjequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die is morgenmiddag pas klaar, en ik moet rekenen op iets van 850.-
Nietquote:
Dat is niet het enige, hij heeft ook een nieuwe distributieriem en voor de rest weet ik 't niet, mss wordt 't nog wel iets minder, mn zwager moest het nog uitrekenen. Hij werkt bij de garage in kwestie dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor een nieuwe koppakking? 850,- is geen vriendenprijsje.
Jij denkt dat ik dus gewoon rustig aan kan gaan hardlopen e.d.?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:19 schreef Syrena het volgende:
TJ, ik heb dat ook vaker. Komt idd gewoon omdat we niks gewend zijnJe kunt gewoon beginnen met sporten
(doe wel rustig, anders kun je een week niet bewegen, ik spreek uit ervaring
)
Balen! naja morgen mss beterquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
NietIk heb al vier dagen niks gedaan
Ja ze moesten ook van alles schoonmaken enzo. En die klepdeksels was ook wat mee geloof ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:30 schreef sigme het volgende:
Nieuwe distributie is ook een duur geintje ja. Maar net als de koppakking - veel arbeid, weinig onderdeel.
Ik hoop dat je kop goed blijft - het is de zwakke plek van de Express.
Kleppen moeten gesteld worden, neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ze moesten ook van alles schoonmaken enzo. En die klepdeksels was ook wat mee geloof ik.
De kop van de motor is de zwakke plek? Echt nog nooit van gehoord, heb jij er ook een gehad?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Mijn avondeten is er weer uit. Toch maar niet naar Pilates zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |