Dit gaat te furr!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef neen het volgende:
Of een Little Pony!
My little Pony... my little pooony. laalalalalalalaaaaaaaaaa
Niks te fur! kwaliteit!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit gaat te furr!
Iedereen trouwens heel erg bedankt voor de adviezen en de meelevende woorden! Ik zit ein-de-lijk op m'n eigen laptoppie en kan weer uitgebreid interwebzen!
Verjaardag met vader? Of was dat gister?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Wat een knus mandje heb je voor jezelf gecreëerd daar PF!
Ik mis de Co trouwens vandaag... waar hangt ze uit?
Ging ze vandaag niet opruimen/schoonmaken met een vriendin?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik mis de Co trouwens vandaag... waar hangt ze uit?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:19 schreef P.F het volgende:
Mijn lijstje:
O: 1 boterham gebakken ei, 1 boterham hagelslag, spekjes.
L: 1 boterham vruchtenhagel
T: 3x frisdrank
D: 2 zielige plakjes stokbrood kruidenboter + canneloni + 2 cappuccino + cola
Echt een zielig lijstje. Ik heb nog een stokbroodje kruidenboter, die kan ik er nog wel indoen?
Geen idee? Maar 500 meer of minder maakt ook niet uit eigenlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
Op hoeveel kcal. zat je in totaal dan PF?
Heb je wel flink wat caneloni op?
Liever iets groens. Niet te verwarren met schimmelquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
Ik moet minder cafeïne drinken, dat onderdrukt m'n hongergevoel.
Maar, een stokbroodje kruidenboter? Ik heb er niet echt zin in dus als het echt super super ongezond is verzin ik iets nieuws
Op dit tijdstip krijg ik echt geen groenten meer wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Liever iets groens. Niet te verwarren met schimmel.
Ik ook niet. Want de zak drop is leeg. Het leek zo'n goed plan allemaalquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Op dit tijdstip krijg ik echt geen groenten meer weg
Oja. Maar hij zit nu al in de ovenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook niet. Want de zak drop is leeg. Het leek zo'n goed plan allemaal...
Uhmz, stokbroodje is niet zo handig, misschien boterham pindakaas oid?
Ovens hebben iets heel speciaals. Het heet een deur. Daarmee kan je hem eruit halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |