Maar jij komt straks in Arnhem wonen.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:07 schreef heaven7 het volgende:Ik ben strontjaloers! Ik moet de hele dag werken en heb geen shopmaatje en geen nederlandse stad in de buurt om te shoppen
![]()
Oke, dat verbaast me. Ik dacht vroeger ook altijd dat je dit soort vet niet weg kon trainen (heb stevige bovenarmen en rug en ook altijd een buikje gehad), maar de metamorfose van mijn lichaam de laaste maanden bewijst toch echt mijn ongelijk. Mijn armen, benen, buik en rug zijn echt strak! En dat had ik nooit bereikt met afvallen of sporten alleen. Maar misschien is mijn lichaam wel raar hoor. Al moet ik er wel bijzeggen dat ik wel heel gericht train. En iedere dag.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel slank geweest hoor (nu alleen wat kilo's meer door het stoppen met roken).
Slank en gespierd, maar wel met buikje.![]()
Ik heb nooit gesnoept en altijd gezond gegeten.
Het is mijn bouw en het wil er echt niet af.
Zelfs niet toen ik op mijn zestiende door ziekte veel afviel en onder de 50 kilo kwam.
Eng mager, maar wel met buikje.
Oeeh ja, ik hou van shoppen in Arnhemquote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Maar jij komt straks in Arnhem wonen.![]()
Wanneer eigenlijk?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:16 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik word wel strak van slechts afvallen hoor! Deze pic even voor me houden om de motivatie vast te houden
6 kilo geleden zag ik er zo uit (kon 2 maanden niet eten wegens liefdesverdriet)
[ link | afbeelding ]
Zo zag ik er ook uit!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:16 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik word wel strak van slechts afvallen hoor! Deze pic even voor me houden om de motivatie vast te houden
6 kilo geleden zag ik er zo uit (kon 2 maanden niet eten wegens liefdesverdriet)
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ik het gewoon moet uittesten? Ik had net bedacht dat een handje nootjes wel prima zou zijn maar ik heb nu alweer hongerquote:Op woensdag 29 april 2009 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik heb meer problemen met brood of ei of melk oid. Yoghurt hou ik zonder problemen binnen. Sorry voor mijn advies Pf! Niet naar luisteren!
Ik was toen 23 en ben nu 24quote:
25 zielige minutenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:20 schreef cyclechick het volgende:
PF: Hoe lang ga je lopen? Is een banaan niet handig om even te eten? Of een krentebol? En anders witbrood, want dat kost je maag en darmen niet zoveel werk om te verteren en kan het bloed dus naar je benen tijdens het lopen?
Nee dat wil je nietquote:Op woensdag 29 april 2009 10:20 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil ook twee maanden liefdesverdriet
Idd, ik voelde me afschuwelijk en toen het verdriet voorbij was en mijn lijf dun, was ik blij maar ik zou het niet over willen doenquote:
Oke je hebt gelijk, dat wil ik niet. Maar ik wil wel zo'n lijfquote:
1 km is maar 5 minuutjesquote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga denk ik vandaag ook hardlopen, voor het eerst.
Denk dat ik begin met een rondje griftpark. Dat is 1 lullige kilometer
Dat magquote:Op woensdag 29 april 2009 10:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk, dat wil ik niet. Maar ik wil wel zo'n lijf
Verstandig!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef Vivi het volgende:
Ik wil ook hardlopen! Maar ik stel het uit totdat ik dure hardloopschoenen kan kopen.
I know, ik ga ook niet lopen om mijn conditie te trainen of zodat ik gesport heb, maar ik wil de belastig van mijn achillespees voorzichtig gaan vergroten, zodat ik over een tijdje misschien ook echte stukken kan gaan hardlopen. Heb die vorig jaar verneukt door er een tandwiel in te rammenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |