De allereerste keer dat ik met mijn racefiets wegging viel ik er bijna vanaf toen er ineens een politiewagen de weg versperde na een bochtquote:
mooie benen!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:16 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik word wel strak van slechts afvallen hoor! Deze pic even voor me houden om de motivatie vast te houden
6 kilo geleden: (kon 2 maanden niet eten wegens liefdesverdriet)
[ link | afbeelding ]
Hoe krijg je dat voor elkaar, viel je door je frame?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
De allereerste keer dat ik met mijn racefiets wegging viel ik er bijna vanaf toen er ineens een politiewagen de weg versperde na een bochtIk kwam in mul zand terecht en kon nog net voorkomen dat ik omviel, maar stapte blijkbaar zo raar af dat mijn linkerhiel in de tandwielen zat (die zitten aan de rechterkant van een fiets)
Ik ga nog een boterham eten of brinta als de melk nog goed is. En dan om 11:30 lopen.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef cyclechick het volgende:
PFje hoe ga je het nu aanpakken met hardlopen? Alleen de nootjes en nu lopen, of nog meer en dan wachten?
Ik weet het niet meer, ik viel zegmaar en kon nog net op tijd mijn voeten losklikken, en toen stapte ik scheef af, fiets viel een beetje naar rechts geloof ikquote:Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar, viel je door je frame?
Goedzo!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga nog een boterham eten of brinta als de melk nog goed is. En dan om 11:30 lopen.
Dat klinkt echt heel pijnlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
De allereerste keer dat ik met mijn racefiets wegging viel ik er bijna vanaf toen er ineens een politiewagen de weg versperde na een bochtIk kwam in mul zand terecht en kon nog net voorkomen dat ik omviel, maar stapte blijkbaar zo raar af dat mijn linkerhiel in de tandwielen zat (die zitten aan de rechterkant van een fiets)
Ohja je zit natuurlijk vast in zo'n tenending. Getverderrie.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, ik viel zegmaar en kon nog net op tijd mijn voeten losklikken, en toen stapte ik scheef af, fiets viel een beetje naar rechts geloof ik
Die aan mijn bed hangen zijn door mijn vriend "De Enge Jurkjes" gedoopt, dat zijn de eerste Communie jurkjes van mijn mama en van mij. Verder hangt er aan het kamerscherm een Japanse kimono en een Djellaba geval dat mijn moeder in Egypte heeft gekocht. De leuke jurkjes heb ik wel maar die liggen opgefrot in de kastquote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef cyclechick het volgende:
Viev: Zie ik dat goed, heb jij daar een hele hoop leuke jurkjes hangen in die kamer?
"de enge jurkjes"quote:Op woensdag 29 april 2009 10:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die aan mijn bed hangen zjn door mijn vriend "De Enge Jurkjes" gedoopt, dat zijn de eerste Communie jurkjes van mijn mama en van mij. Verder hangt er aan het kamerscherm een Japanse kimono en een Djellaba geval dat mijn moeder in Egypte heeft gekocht. De leuke jurkjes heb ik wel maar die liggen opgefrot in de kast.
Morgen !quote:Op woensdag 29 april 2009 10:55 schreef kwakveense het volgende:
moggeh, even een schnelle tvp voor ie weer dicht is...
Au!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, ik viel zegmaar en kon nog net op tijd mijn voeten losklikken, en toen stapte ik scheef af, fiets viel een beetje naar rechts geloof ik
Is een strijkijzer duur? Een beetje een goeie?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:00 schreef SiTu het volgende:Mijn eerste vakantiedag.
Vandaag ga ik geroosterde groentensoep maken met brood![]()
Zodat ik lekker kneuterig soep kan maken tussen het strijken door, wat ik al héél lang niet gedaan heb. (Ik vind het trouwens best leuk, strijken, maar gooi kleren altijd ongestreken in mijn veel te kleine, stomme wankelkast).
Tussendoor ga ik lekker een kralenketting maken.
Kneuterigheid
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |