abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68489745
Au! Hoe krijg je dat voor elkaar??
pi_68489764
Viev: Zie ik dat goed, heb jij daar een hele hoop leuke jurkjes hangen in die kamer?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_68489804
Mooie kamer Viev. Ik hou van de kleurtjes .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 april 2009 @ 10:32:52 #229
163650 Greys
pi_68489852
Oh Viev, ik zou er zo induiken in dat bed van je! How very cosy!
Fijn ook om die kussens van je mamsie te hebben. Dat voelt vast extra warm en knus
Die spullen die daar hangen, die romantische jurkjes (en zie ik daar een mooie kimono-achtig iets?) zijn die ook van haar, of had je die al?

En het hotel hebben we drie keer gemaild, niets teruggehoord (gebrekje daar, ze spreken niet zo heel goed engels dus kunnen ze de mail misschien niet ontcijferen ) en Heer G heeft gistermiddag gebeld en toen begrepen ze ook niets van zijn verhaal. Dus we zien het daar wel. We kijken wat voor kamer we hebben en als die niet naar de zin is gaan we nog even proberen te pruilen dat we al voor de 3e keer er zijn en dat we evt. wel willen bijbetalen en anders hebben we gewoon pech. We zitten toch niet zoveel op die kamer en als we er wel zijn dan moeten we maar iets anders gaan doen dan op het balkon zitten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68489867
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:29 schreef P.F het volgende:
Au! Hoe krijg je dat voor elkaar??
De allereerste keer dat ik met mijn racefiets wegging viel ik er bijna vanaf toen er ineens een politiewagen de weg versperde na een bocht Ik kwam in mul zand terecht en kon nog net voorkomen dat ik omviel, maar stapte blijkbaar zo raar af dat mijn linkerhiel in de tandwielen zat (die zitten aan de rechterkant van een fiets)
  woensdag 29 april 2009 @ 10:35:07 #231
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68489936
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:16 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik word wel strak van slechts afvallen hoor! Deze pic even voor me houden om de motivatie vast te houden
6 kilo geleden: (kon 2 maanden niet eten wegens liefdesverdriet )

[ link | afbeelding ]
mooie benen!
pi_68490009
PFje hoe ga je het nu aanpakken met hardlopen? Alleen de nootjes en nu lopen, of nog meer en dan wachten?
  woensdag 29 april 2009 @ 10:37:44 #233
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68490043
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:

[..]

De allereerste keer dat ik met mijn racefiets wegging viel ik er bijna vanaf toen er ineens een politiewagen de weg versperde na een bocht Ik kwam in mul zand terecht en kon nog net voorkomen dat ik omviel, maar stapte blijkbaar zo raar af dat mijn linkerhiel in de tandwielen zat (die zitten aan de rechterkant van een fiets)
Hoe krijg je dat voor elkaar, viel je door je frame?
pi_68490111
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef cyclechick het volgende:
PFje hoe ga je het nu aanpakken met hardlopen? Alleen de nootjes en nu lopen, of nog meer en dan wachten?
Ik ga nog een boterham eten of brinta als de melk nog goed is. En dan om 11:30 lopen.
pi_68490134
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar, viel je door je frame?
Ik weet het niet meer, ik viel zegmaar en kon nog net op tijd mijn voeten losklikken, en toen stapte ik scheef af, fiets viel een beetje naar rechts geloof ik
pi_68490166
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ga nog een boterham eten of brinta als de melk nog goed is. En dan om 11:30 lopen.
Goedzo!

Ik ga nu douchen, dan naar de bieb studeren en eind van de middag mijn babyrondje lopen

Fijne dag iedereen!
pi_68490306
Doet dit plaatje het? Ons nieuwe beddengoed, cadeautje van m'n ouders.
Let maar niet op de slechte foto, het was 's avonds laat maar ik wilde per se een foto.

Are you pondering what I'm pondering?
pi_68490331
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dat klinkt echt heel pijnlijk.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 29 april 2009 @ 10:46:16 #239
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68490338
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer, ik viel zegmaar en kon nog net op tijd mijn voeten losklikken, en toen stapte ik scheef af, fiets viel een beetje naar rechts geloof ik
Ohja je zit natuurlijk vast in zo'n tenending. Getverderrie.

Mooi Mini!
Prrrrr
  woensdag 29 april 2009 @ 10:50:40 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68490476
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef cyclechick het volgende:
Viev: Zie ik dat goed, heb jij daar een hele hoop leuke jurkjes hangen in die kamer?
Die aan mijn bed hangen zijn door mijn vriend "De Enge Jurkjes" gedoopt, dat zijn de eerste Communie jurkjes van mijn mama en van mij. Verder hangt er aan het kamerscherm een Japanse kimono en een Djellaba geval dat mijn moeder in Egypte heeft gekocht. De leuke jurkjes heb ik wel maar die liggen opgefrot in de kast .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_68490481
Het stomme is dat ik niet eens keek naar de schade, maar gewoon 2 min heb staan schelden en vloeken van de pijn. Toen ben doorgefietst, latere pijn aanzag voor stijfheid & tot slot het advies kreeg om vooral veel te blijven bewegen, dus ik heb superveel gelopen en overbelast, ook al heb ik 3 weken mank gelopen omdat het echt zoveel pijn deed. Waarschijnlijk had ik 'n hoop langdurige ellende kunnen voorkomen als ik dat niet had gedaan
Maar dat is iets met gedane zaken en oude koeien enzo. Ben allang blij dat ik inmiddels weer pijnloos mijn sprintjes naar de trein kan trekken Nu de langdurige belasting dus gaan opvoeren..
pi_68490614
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

Die aan mijn bed hangen zjn door mijn vriend "De Enge Jurkjes" gedoopt, dat zijn de eerste Communie jurkjes van mijn mama en van mij. Verder hangt er aan het kamerscherm een Japanse kimono en een Djellaba geval dat mijn moeder in Egypte heeft gekocht. De leuke jurkjes heb ik wel maar die liggen opgefrot in de kast .
"de enge jurkjes"
Je hebt wel eens aangegeven er hier liever niet over te willen praten, maar ik was eigenlijk benieuwd hoe Dean er mee omgaat, met alles enzo? Moest gister ineens aan jullie denken op mijn werk, toen een meisje van 7 en haar zusje van 4 een tekening/gedichtje maakten voor hun oma, over hun recent overleden opa. Het was zo bijzonder hoe ze erover spraken, alsof het heel normaal was dat hij in de hemel was, maar dat ze hem wel misten.
Ik hoop niet dat ik nu juist vervelende herinneringen aanwakker ofzo door hierover te beginnen Sorry als ik het niet had moeten vragen
  woensdag 29 april 2009 @ 10:55:15 #243
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68490632
moggeh, even een schnelle tvp voor ie weer dicht is...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68490697
goedemorgen
Ja doei.
pi_68490725
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:55 schreef kwakveense het volgende:
moggeh, even een schnelle tvp voor ie weer dicht is...
Morgen !

Je favo boek zit er nog in
pi_68490787
Zo. Ik heb net anderhalf uur gesport Daarna ontbeten en dan moet ik maar eens richting Den Haag
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 29 april 2009 @ 11:00:53 #247
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68490796
Groenten roosteren, kan dat ook in een glazen schaal?

Lijstje gisteren:
O: notenbreekbrood met 1 lapje oude kaas
T: niets, laat opgestaan
L: 5 knäckebröd + 1 lapje kaas
T: klein kopje verwenfruit ( Ik lepel dat weg uit een koffiekopje)
D: kaastortellini met champignonsaus en sla
T: mona appeltaartpudding
T2! 2 muffins met banaanroom

Mijn eerste vakantiedag.

Vandaag ga ik geroosterde groentensoep maken met brood
Zodat ik lekker kneuterig soep kan maken tussen het strijken door, wat ik al héél lang niet gedaan heb. (Ik vind het trouwens best leuk, strijken, maar gooi kleren altijd ongestreken in mijn veel te kleine, stomme wankelkast).
Tussendoor ga ik lekker een kralenketting maken.
Kneuterigheid

En @ cyclechick: dat klinkt echt naar Heb je er met fietsen zelf geen last meer van?
pi_68490803
Shit, volgens mij begint mn bh te klein te worden ... ik had net een strak shirt aan en spotte een derde en vierde tiet aan de bovenkant ...
pi_68490818
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Au!
pi_68490861
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:00 schreef SiTu het volgende:
Mijn eerste vakantiedag.

Vandaag ga ik geroosterde groentensoep maken met brood
Zodat ik lekker kneuterig soep kan maken tussen het strijken door, wat ik al héél lang niet gedaan heb. (Ik vind het trouwens best leuk, strijken, maar gooi kleren altijd ongestreken in mijn veel te kleine, stomme wankelkast).
Tussendoor ga ik lekker een kralenketting maken.
Kneuterigheid

Is een strijkijzer duur? Een beetje een goeie?
Of is dat zo iets wat je als student niet hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')