abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2009 @ 11:06:40 #251
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68490978
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Is een strijkijzer duur? Een beetje een goeie?
Of is dat zo iets wat je als student niet hebt
We hebben er een met het huis, geen idee hoe oud die al is. Erg goed is hij geloof ik niet, hij lekt behoorlijk maar zonder stoom doet ie het prima.
Ik geloof niet dat ze zo duur zijn, euro of 30 bij de kijkshop, maar je kan misschien beter een goede kopen met meer mensen?
pi_68490995
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:00 schreef Chicolate het volgende:
Shit, volgens mij begint mn bh te klein te worden ... ik had net een strak shirt aan en spotte een derde en vierde tiet aan de bovenkant ...
Haha, ik wilde dat ik dat probleem had..

Mijn bh's worden allemaal te groot nu ik afgevallen ben, en ik had al maar 75B...
pi_68491051
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef SiTu het volgende:

[..]

We hebben er een met het huis, geen idee hoe oud die al is. Erg goed is hij geloof ik niet, hij lekt behoorlijk maar zonder stoom doet ie het prima.
Ik geloof niet dat ze zo duur zijn, euro of 30 bij de kijkshop, maar je kan misschien beter een goede kopen met meer mensen?

Helemaal niet duur zijn ze, ik heb 1 van philips, voor 17 euro bij de marskramer gekocht. Hij doet het al een half jaar prima .
  woensdag 29 april 2009 @ 11:10:00 #254
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68491092
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Mijn bh's worden allemaal te groot nu ik afgevallen ben, en ik had al maar 75B...
ik ken het probleem
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_68491096
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Is een strijkijzer duur? Een beetje een goeie?
Of is dat zo iets wat je als student niet hebt
Niet superduur, maar niet heel goedkoop. En als student zijnde kun je best een strijkijzer hebben, maar dan moet je wel een strijkplank kopen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68491125
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik vind het bij mij eigenlijk irritant. Ik had allemaal mooie nieuwe bh's gekocht en nu kan ik ze niet meer aan.

Word de cup te groot, of alleen de omvang? In dat geval zou ik eens een 70C/70B proberen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68491140
Mijn stoomstrijkijzer komt van de Action en doet het prima.
Prijs was volgens mij rond ¤ 10,00.
  woensdag 29 april 2009 @ 11:14:21 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68491250
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:54 schreef cyclechick het volgende:

[..]

"de enge jurkjes"
Je hebt wel eens aangegeven er hier liever niet over te willen praten, maar ik was eigenlijk benieuwd hoe Dean er mee omgaat, met alles enzo? Moest gister ineens aan jullie denken op mijn werk, toen een meisje van 7 en haar zusje van 4 een tekening/gedichtje maakten voor hun oma, over hun recent overleden opa. Het was zo bijzonder hoe ze erover spraken, alsof het heel normaal was dat hij in de hemel was, maar dat ze hem wel misten.
Ik hoop niet dat ik nu juist vervelende herinneringen aanwakker ofzo door hierover te beginnen Sorry als ik het niet had moeten vragen
Oh dat geeft niks hoor, ik ben niet zo fijngevoelig .

Dean gaat er wel goed mee om, hij zegt wel regelmatig "Oma is lief he " En dan zeg ik "Ja, maar we kunnen niet meer naar oma toe he, oma was heel ziek he, en nu is ze in de hemel maar ze houdt héél veel van jou" en dat lijkt hij wel goed te accepteren. Laatst zaten we bij de zandbak en toen zei een moeder tegen haar dochtertje dat ze zo naar oma gingen en Dean hoorde dat en zei toen in zichzelf "Oma ziek, oma in de hemel" . En als we naar "Opa" Dick gaan (de partner van mijn moeder) afspreken dan zegt ie wel "en oma? " maar hij lijkt het wel te accepteren. Hij is natuurlijk ook nog heel klein.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 29 april 2009 @ 11:14:46 #259
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68491269
Oh, nog goedkoper dan ik dacht. *niet meer naar kijkshop gaat*

In dat geval, misschien hebben jullie ook nog tips voor een pedaalemmer? Ik wil er eigenlijk een 20l (15 mag ook) en niet in zo'n geborstelde RVS look, maar wit, of lichtgeel, of desnoods een andere kleur. Onder de 30 euro. Bestaat dat? Ik heb gisteren de blokker, de leen bakker en de action gehad, maar daar hadden ze ze niet.
pi_68491284
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind het bij mij eigenlijk irritant. Ik had allemaal mooie nieuwe bh's gekocht en nu kan ik ze niet meer aan.

Word de cup te groot, of alleen de omvang? In dat geval zou ik eens een 70C/70B proberen.
Nee de cup wordt echt te groot. Een borst + mijn hand kan er inmiddels makkelijk in..

Als ik klaar ben met afvallen (over 2 kilo ) ga ik een paar nieuwe bh's kopen, 75/80 A zal ik dan moeten hebben vrees ik.
pi_68491355
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:06 schreef SiTu het volgende:

[..]

Mijn moeder gebruikt nooit een strijkijzer, dus ik weet ook niet zeker of het echt nodig is maar het lijkt mij wel handig! Zij heeft zo een ijzeren zonder stoom. is die stoom echt nodig?

Maar de vraag is - als ik al amper de afwas doe - of het een nuttige aanschaf is. Ik kan denk ik hooguit 1 medestander vinden? Of misschien heeft iemand al een strijkijzer..

Er wordt deze week een aansluiting voor een vaatwasser gemaakt.. En dat schijnt dringend nodig te zijn want de meesten trekken het echt niet dat er 2 dagen een bord en een kopje van mij op het aanrecht staat

Nou ja, prima
pi_68491369
Situ, heb je al bij Jysk gekeken?
Daar komt mijn wc-pedaalemmertje vandaan en die was niet zo duur.

En mjin strijkplank van ¤ 20,00, wat vreemd genoeg goedkoop is voor een strijkplank.
pi_68491446
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:14 schreef SiTu het volgende:
Oh, nog goedkoper dan ik dacht. *niet meer naar kijkshop gaat*

In dat geval, misschien hebben jullie ook nog tips voor een pedaalemmer? Ik wil er eigenlijk een 20l (15 mag ook) en niet in zo'n geborstelde RVS look, maar wit, of lichtgeel, of desnoods een andere kleur. Onder de 30 euro. Bestaat dat? Ik heb gisteren de blokker, de leen bakker en de action gehad, maar daar hadden ze ze niet.
Ik wil ook zo een pedaalemmer! Maar dan voor ± 5 liter, dus niet zo een mini ding.. Maar ik wil niet meer dan 10 euro aan een prullenbak uitgeven
  woensdag 29 april 2009 @ 11:20:10 #264
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68491480
Koop gewoon een aftands ding op de vrijmarkt PF! Strijkijzers zijn trouwens ook handig om overspelige vriendjes mee te mishandelen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_68491641
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef Vivi het volgende:
Koop gewoon een aftands ding op de vrijmarkt PF! Strijkijzers zijn trouwens ook handig om overspelige vriendjes mee te mishandelen .
pi_68491676
Goedkope pedaalemmers zijn vast ook te vinden bij Kwantum en Xenos.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 april 2009 @ 11:27:00 #267
163650 Greys
pi_68491747
Wat Vief zegt. Als je krap bij kas zit ga je natuurlijk geen nieuwe strijkplank en strijkbout kopen.
Gewoon tweedehandsjes, vooral als je het denkt misschien maar heel weinig te gebruiken.

En leuk die aansluiting, maar wie gaat die vaatwasser dan betalen PF?
En mogen jullie die dan allemaal gebruiken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 29 april 2009 @ 11:27:07 #268
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68491751
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn moeder gebruikt nooit een strijkijzer, dus ik weet ook niet zeker of het echt nodig is maar het lijkt mij wel handig! Zij heeft zo een ijzeren zonder stoom. is die stoom echt nodig?

Maar de vraag is - als ik al amper de afwas doe - of het een nuttige aanschaf is. Ik kan denk ik hooguit 1 medestander vinden? Of misschien heeft iemand al een strijkijzer..

Er wordt deze week een aansluiting voor een vaatwasser gemaakt.. En dat schijnt dringend nodig te zijn want de meesten trekken het echt niet dat er 2 dagen een bord en een kopje van mij op het aanrecht staat

Nou ja, prima
Mwah, ik weet niet. Als je je kleding goed uithangt na het wassen is het niet zo heel nodig, behalve voor bepaalde bloesjes (blousejes? ) misschien. Maar dat doe ik dus nooit, en vervolgens gooi ik alles in mijn kast, dus dan is het wel handig.
Maar die van de action, daar kan je je denk ik geen buil aan vallen ?
Een vaatwasser, dat is pas luxe
pi_68491766
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh dat geeft niks hoor, ik ben niet zo fijngevoelig .

Dean gaat er wel goed mee om, hij zegt wel regelmatig "Oma is lief he " En dan zeg ik "Ja, maar we kunnen niet meer naar oma toe he, oma was heel ziek he, en nu is ze in de hemel maar ze houdt héél veel van jou" en dat lijkt hij wel goed te accepteren. Laatst zaten we bij de zandbak en toen zei een moeder tegen haar dochtertje dat ze zo naar oma gingen en Dean hoorde dat en zei toen in zichzelf "Oma ziek, oma in de hemel" . En als we naar "Opa" Dick gaan (de partner van mijn moeder) afspreken dan zegt ie wel "en oma? " maar hij lijkt het wel te accepteren. Hij is natuurlijk ook nog heel klein.
Fijn dat hij 't zo goed op pakt lijkt me moeilijk om aan zo'n kleine vent duidelijk te maken op een simpele maar duidelijke manier zonder het te 'overdrijven', zeg maar, zonder het 'keihard' te zeggen.
Ja doei.
pi_68491780
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:27 schreef Greys het volgende:
Wat Vief zegt. Als je krap bij kas zit ga je natuurlijk geen nieuwe strijkplank en strijkbout kopen.
Gewoon tweedehandsjes, vooral als je het denkt misschien maar heel weinig te gebruiken.
wat Vief en Greys zeggen

ga zelf morgen ook naar de vrijmarkt
Ja doei.
  woensdag 29 april 2009 @ 11:30:14 #271
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68491867
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedkope pedaalemmers zijn vast ook te vinden bij Kwantum en Xenos.
Geen Jysk hier (in de buurt dan, heb geen auto). Bij Xenos hadden ze alleen van die huge-ass 30L dingen (wel mooi vond ik) of kleintjes. Maar bij de kwantum ga ik denk ik vrijdag eens kijken, bedankt voor de tip!
Strijkplanken vind ik ook belachelijk duur, en stiekem had ik pedaalemmers ook wel goedkoper verwacht
pi_68491975
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Nee de cup wordt echt te groot. Een borst + mijn hand kan er inmiddels makkelijk in..

Als ik klaar ben met afvallen (over 2 kilo ) ga ik een paar nieuwe bh's kopen, 75/80 A zal ik dan moeten hebben vrees ik.
Probeer voor de grap ook eens een smallere omvang. Daar gaat tijdens het afvallen meestal toch wel een maat van af . Kan zijn dat je dezelfde cup houdt, maar dan met een smallere omvang. Dan is er van allebei wat af.

Ik was net 7 kg aangekomen, dus is alles groter geworden, maar meestal gaat er daar niets meer vanaf . Dus ik kijk het nog even aan. Mag toch een nieuwe kopen als ik ooit op streef kom . Nu baal ik vooral: als ik mn schouders niet naar voren laat zakken (ach, zo loop/zit ik toch meestal) kan ik geen strak shirt meer aan ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 april 2009 @ 11:34:00 #273
163650 Greys
pi_68492007
Ikea heeft een strijkplank voor 24,95 als je perse een nieuwe wilt.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20091787
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68492019
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:27 schreef Greys het volgende:

En leuk die aansluiting, maar wie gaat die vaatwasser dan betalen PF?
En mogen jullie die dan allemaal gebruiken?
Het was ook meer een toekomst plan voor als ik _wel_ geld zou hebben Ik kan misschien ook die van m'n moeder lenen en kijken of het bevalt!

Hm.... Ja die huisgenoot die mijn en zijn afwas zat is ?? Ik heb in ieder geval nu geen geld, maar als ik wel geld heb zou ik liever een vaatwasser hebben dan een nieuwe broek of zo.
Het idee was dat ze dan geen last hadden van mijn afwas omdat ik het dan meteen in de vaatwasser kon doen.
pi_68492064
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
Ikea heeft een strijkplank voor 24,95 als je perse een nieuwe wilt.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20091787
O nee hoor ik hoef echt geen nieuwe! Ik ben gewoon niet zo bekend in de strijkijzerbranche, ik dacht dat die dingen 130 euro waren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')