Oja, het is ook nog vrijmarkt!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef Vivi het volgende:
Koop gewoon een aftands ding op de vrijmarkt PF! Strijkijzers zijn trouwens ook handig om overspelige vriendjes mee te mishandelen.
Als je goed genoeg zoekt is alles minstens 130 euroquote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef P.F het volgende:
[..]
O nee hoor ik hoef echt geen nieuwe! Ik ben gewoon niet zo bekend in de strijkijzerbranche, ik dacht dat die dingen 130 euro waren!
Daar kan je als je goed zoekt, heel veel leuke spulletjes voor je kamer vindenquote:
Dus voor 14 euro ben ik klaarquote:Op woensdag 29 april 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
Hier, een strijkplank voor op tafel, voor VIER EURO (!!!!) NIEUW bij IKEA.
Voor de weinige keren dat je even wat wilt strijken is dat prima zat!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50119054
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:41 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik strijk persoonlijk ook niet vaak, maar je hebt ook mensen die het iedere dag doen.
[ afbeelding ]
MINDER!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Dus voor 14 euro ben ik klaar? Je weet wel veel van strijken Greys
Uithangen na het wassen FTWquote:Op woensdag 29 april 2009 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb één jurkje, dat moet ik helaas wel strijken. Maar doorgaans zoek ik mijn kleding ook uit op niet-strijken.
Als je een fles wijn van 7 euro kan kopen, kan dat droogrek er ook wel afquote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar moet ik dan eerst weer een duur wasrekje voor kopen! Die dingen beginnen bij 8 euro
DOE!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar moet ik dan eerst weer een duur wasrekje voor kopen! Die dingen beginnen bij 8 euro
Je bent briljant! Ik ga de strijkplank verplaatsen tot in mijn kamer (hij staat nu in de gang)! Waarom heb ik daar nooit eerder aan gedachtquote:Op woensdag 29 april 2009 11:43 schreef Chicolate het volgende:
Ik vind zo nu en dan strijken leuk. Zo'n berg wasgoed die dan opeens netjes in je kast ligt. En ondertussen flauw wat series kijken ... Relaxt
.
Zo, laat ik maar eens gaan ontbijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |