Ik hoop van wel..die waren zo fijn...quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:11 schreef John.Milton het volgende:
TVP
Komt de Chili Chicken ook weer eens terug
Inddquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik hoop van wel..die waren zo fijn...
ik kan d'r zo elke dag een nemen nuquote:
Verdomme joa hij zit der dichtbij nuquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik kan d'r zo elke dag een nemen nu
neu, wie goat nooit hen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Verdomme joa hij zit der dichtbij nu
TB mag dat spul niet of wa?
Wrap per 19e eruitquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:10 schreef Nonneke het volgende:
Die wrap gaat er zeker ook alweer bijna uit ?![]()
Gewoon de wrap en chili chicken, én de patatoewedges in het assortiment opnemen
Niksquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:07 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
binnenkort dan maar weer eentje halen,
wat komt ervoor in de plaats, weet je dat ook?
Hier werkt ook een erkanquote:Op woensdag 15 april 2009 00:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Erkan werkt nu bij ons Marko
Met Pasen was het bij ons echt topdrukte.
10 counter (met 5 kassa's, elke kassa had dus een back-upper)
3 raam 2
3 raam 1 (1 liep buiten om alvast bestellingen op te nemen in de rij)
3 10:1
2 4:1
4 KVA
2 lobby (die regelmatig moesten bijspringen in de keuken)
2 frietstation (waarvan ook 1 steeds werd teruggehaald naar de keuken)
En dan nog die hitte erbij -_-'
Beetje rare bezetting lijkt mij, elke kassa een runner is natuurlijk wel handig maar misschien wat overdreven. Loop je elkaar niet enorm in de weg?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Erkan werkt nu bij ons Marko
Met Pasen was het bij ons echt topdrukte.
10 counter (met 5 kassa's, elke kassa had dus een back-upper)
3 raam 2
3 raam 1 (1 liep buiten om alvast bestellingen op te nemen in de rij)
3 10:1
2 4:1
4 KVA
2 lobby (die regelmatig moesten bijspringen in de keuken)
2 frietstation (waarvan ook 1 steeds werd teruggehaald naar de keuken)
En dan nog die hitte erbij -_-'
Marko van wbv Almelo trouwens?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hier werkt ook een erkan![]()
Dus ook topdrukte gehad, was echt niet leuk meer toen. Was blij toen het 7 uur was toen ik naar huis kon
Bij welke werk jij dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Beetje rare bezetting lijkt mij, elke kassa een runner is natuurlijk wel handig maar misschien wat overdreven. Loop je elkaar niet enorm in de weg?
[..]
Marko van wbv Almelo trouwens?
Hehe moet wel lees ik nu, binnenkort crewfeest
Ja tuurlijk, collega crewtrainerquote:Op woensdag 15 april 2009 00:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Grappig.![]()
Jah waag hé. Word een mooi zuipfeest![]()
Je kent me wel denk ik?
Dat bedoel ik dusquote:
Owja je had hem niet gehaald hequote:Op woensdag 15 april 2009 00:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
Volgende week die her, van die kut toets![]()
Jij wel? Ik had er geen donder aan gedaan. Had de vorige toetsen allemaal in 1x gehaald.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Owja je had hem niet gehaald he, vond hem ook lastiger dan vorige toetsen
Na 5 jaar macquote:Op woensdag 15 april 2009 00:45 schreef Remzz het volgende:
Ja ik had hem wel, maar er waren er deze keer ook veel meer die hem niet haalden... maar toch 1 euro per uur mee he, kan de motivatie zijn
nee? Ok, mss een klein beetjequote:Op woensdag 15 april 2009 01:08 schreef Bartjebart het volgende:
Is dit allemaal niet een beetje heul erg offtopic?
Een klein beetje?quote:
Oja, dat kan ookquote:Op woensdag 15 april 2009 00:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hier werkt ook een erkan![]()
Dus ook topdrukte gehad, was echt niet leuk meer toen. Was blij toen het 7 uur was toen ik naar huis kon
Nee, valt wel mee. Het is alleen vervelend als er meerdere runners tegelijk toevallig voor de frisdrank gaan en je dus met 4 runners voor de taptoren staatquote:Op woensdag 15 april 2009 00:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Beetje rare bezetting lijkt mij, elke kassa een runner is natuurlijk wel handig maar misschien wat overdreven. Loop je elkaar niet enorm in de weg?
Met Koninginnenacht hebben wij 10 kassa's open met 10 runners, gaat primaquote:Op woensdag 15 april 2009 00:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gewoon iemand bij de taptoren neerzettenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Het is alleen vervelend als er meerdere runners tegelijk toevallig voor de frisdrank gaan en je dus met 4 runners voor de taptoren staat
+ Iemand die continu de BIB's bijvult achterquote:Op donderdag 16 april 2009 10:56 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Gewoon iemand bij de taptoren neerzetten
Oeh de London Baconquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:08 schreef Yannick567 het volgende:
Ook ik werk @ mac![]()
En volgens mij gaat die wrap er helemaal niet per de 19e uit, niets van gehoord.
Ze zijn wel bezig met een nieuwe wrap, wat voor idk, ook zijn ze bezig met een nieuw broodje, waaronder weer een meergranenbroodje
En de liefhebbers van kitkat;
vanaf 5 mei vast in het assortiment de mcflurry kitkat en de mcflurry cornetto bosvruchten ook weer terug.
Cornetto chocola en rolo gaan eruit![]()
Eeeeeeeeeeeeeeeeen:
stedentripweken!
5/5 - 14/6
london bacon - paris royal - roma mozzarella![]()
Zo, ook weer up to date about mcd.
Ik dacht dat de flurry cornetto alleen met die 'great tastes of america' weken was, maar hij bleef daarna ook. Nu komt er weer een andere cornetto. chocola eruit, bosvruchten terug :pquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:04 schreef raaavi het volgende:
is die Cornetto - Flurry eruit trouwens? was dat tijdelijk?
Oh lekker!quote:
afgelope zomer in Thailandquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh lekker!
Das lang geleden, een jaartje of 8 of zo?
mcmomentje / small specialquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:35 schreef raaavi het volgende:
Bestaat er iets als een MacDonnalds FAQ ?
bijv.
wtf is een mac momentje
veranderd dat elke week?
en wat is er speciaal aan...etc
De broodjes liggen 35 seconden onder de toaster. dat bedoel je?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:26 schreef raaavi het volgende:
Ik las trouwens dat elke mac hun hamburgers , de broodjes moet bakken.
heb dit tot nu toe alleen in amsterdam mogen ervaren !
Dan heeft 'ie in Amsterdam iets te lang getoast.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:34 schreef raaavi het volgende:
van dat toasten valt er niks te merken in utrecht!
In amsterdam was het een beetje krokant.
en daarna 10 minuten in de open lucht..quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De broodjes liggen 35 seconden onder de toaster.
en dat was lekkerquote:Op zaterdag 18 april 2009 08:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie in Amsterdam iets te lang getoast.
waarna ze zo zacht worden als een eiquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:13 schreef kawotski het volgende:
[..]
en daarna 10 minuten in de open lucht..
Die cijfertjes in het rood of zwart op een L-vormig grijs bordje? :pquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:54 schreef raaavi het volgende:
[..]
en dat was lekker!
[..]
waarna ze zo zacht worden als een ei
--------------
Vraagje aan Mac'medewerkers.
wat betekenen die nummers bij de big macs , hamburgers, in dat vak.
Die jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die cijfertjes in het rood of zwart op een L-vormig grijs bordje? :p
Hoezo een 2?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:06 schreef Yannick567 het volgende:
dat heeft te maken met de tijd dat het product in de 'bin' (waar het warm gehouden wordt) staat.
Mag maximaal 10 minuten in de bin staan, stel dat jij iets om 12 uur in de bin zet dan plaatst men er een rode of zwarte 2 achter, afhankelijk van waar de wijzer op staat.
En hij fungeert verder als normale klok. De binnenste cijfers zijn voor de gewone klokquote:
Waarom is het toch wel als het daarin staat, maar ook om te garanderen dat het nog eetbaar is, ik bedoel, als jij een bigmac krijgt die daar al 20 minuten staat dan is hij al ingeburgerd op de bodem van het doosje. Anders gezegd is hij dan gewoon niet meer te kanenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En hij fungeert verder als normale klok. De binnenste cijfers zijn voor de gewone klok![]()
Gewoon om te zorgen dat jullie warm eten krijgen
Oh ja! Die is goehoed! Jaar of 10 geleden in Frankrijk gehad, yumquote:
daim ftwquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:25 schreef French het volgende:
D'aim! Bij Ikea heb je het ook. http://www.furansunocafe.com/images/gateaux/daim.jpg
Chocola met iets van caramelbolletjes ofzo? Lekkerrrrrrr!
Doen ze in Frankrijk toch ook?quote:Op zondag 19 april 2009 02:17 schreef Bartjebart het volgende:
In Duitsland hebben ze nu een "nieuw" Flurry concept meer a la Swirls;
Je kiest zelf uit 7 toppings je combinatie.
Ze hebben daar: Aardbeien-, chocoladesaus en caramel (sundea smaken) en dat kun je bij hen combineren met smarties, d'aim, kitkat en cornetto.
geen idee. hun site bezoek ik niet zo vaakquote:Op zondag 19 april 2009 12:42 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Doen ze in Frankrijk toch ook?Alleen kun je er daar ook Oreo in gooien
Ik ook niet, maar ik kom daar wel eens bij de McDonald'squote:Op zondag 19 april 2009 13:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
geen idee. hun site bezoek ik niet zo vaak
Ff kijken op de site is best leuk zie ik...quote:Op zondag 19 april 2009 16:53 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kom daar wel eens bij de McDonald'sGaat over 2 maanden trouwens ook een nieuwe McDonald's open in Utrecht, was eerst sprake van dat die volledig digitale menuborden kreeg, geen idee of dat nog door gaat
Dat was vooral omdat ie nieuw was, wij hebben nu 2 menuborden hangen met de Flurry Cornetto Chocolade er op, die verkoopt daardoor ook in een keer een stuk beterquote:Op zondag 19 april 2009 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bosvruchten terug
Pecan Caramel was ook een hit, moeten ze ook mee afwisselen
Die BigMac op volkoren brood komt als het goed is ook naar Nederland, weet niet zeker of het de bigmac is, er komt in ieder geval wel weer een volkorenbroodje.quote:Op zondag 19 april 2009 17:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ff kijken op de site is best leuk zie ik...
Een McSundea ijsje met kastanje?!
Een BigMac op volkoren brood
Chicken gourmet = definitief verleden tijd :pquote:Op zondag 19 april 2009 21:10 schreef Battlefan het volgende:
Zou me niks verbazen als ze de Chicken Gourmet weer terug halen, die liep een stuk beter dan de CBO
Utrecht Lange Viestraat, CBO heeft het nooit goed gedaan bij onsquote:Op zondag 19 april 2009 21:25 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Chicken gourmet = definitief verleden tijd :p
Ik weet niet bij welk restaurant jij werkt (of welke jij bezoekt), maar bij ons hier in de buurt loopt de cbo nu ook niet zo hard meer, maar nog wel harder dan de chicken gourmet
lol.quote:Op maandag 20 april 2009 01:58 schreef Twerk het volgende:
Ik ga meestal BBQ-en op het dakterras van de McDOnalds. Goede service.
hier komt alles rauw binnen qua vlees (behalve de breakfast sausages, die zijn half gebakken) en moeten echt gebakken worden op de grill.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:26 schreef raaavi het volgende:
Ik las trouwens dat elke mac hun hamburgers , de broodjes moet bakken.
heb dit tot nu toe alleen in amsterdam mogen ervaren !
nein.quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef compier het volgende:
[..]
hier komt alles rauw binnen qua vlees (behalve de breakfast sausages, die zijn half gebakken) en moeten echt gebakken worden op de grill.
hebben ze in nederland ook die specialty coffee? iced mocha enzo![]()
Universal Holding Cabinetquote:Op maandag 20 april 2009 17:55 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
nein.
Wij hebben espresso, verkeerd, cappucino, koffie, thee en warme chocolademelk.
Alles uit 1 machine, behalve de warme chocolademelk uit een andere
Vind dat er in amerika wel asociaal veel broodjes zijn waar ze uit kiezen. Ook niet lekker daar lijkt me, daar houden ze die patties (vlees) op voorraad in een UHC he?
Ohja. dit is een UHC:
[ afbeelding ]
Waar het voor staat weet ik niet, daar worden in nederland de producten van mcchicken, kroket, fishfilet etc. in bewaard. Alles wat gefrituurd wordt en op broodjes gaat. Wordt in dat soort gevallen bewaard in speciale lades die daar dan weer in passen![]()
Beetje raar geregeld soms bij McD Nederland. Ik weet nog wel dat ze zeker wisten dat die potatoes hoe dan ook vast in het assortiment zouden blijven....quote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef Battlefan het volgende:
Zou m'n baas me morgen wel weer bellen of ik de kassa's en de menuborden wil regelenHad wel op het intranet gelezen dat ie er zeer binnenkort uit zou gaan, datum hadden ze weggehaald
McBacon was ook blijvendquote:Op maandag 20 april 2009 21:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Beetje raar geregeld soms bij McD Nederland. Ik weet nog wel dat ze zeker wisten dat die potatoes hoe dan ook vast in het assortiment zouden blijven....![]()
![]()
Achja. Wat voor functie heb jij daar battlefan?
Bij ons alles 20 minuten, op mckroket/bitterballen & groenteburgerpatties, die 30 minuten.quote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef compier het volgende:
na het bakken MAXIMAAL 30 min in UHC, maar meestal zijn ze alop voordat ze timed out zijn
en we hebben een heel stel verchillende dingen,
sochtends hashbrowns biscuits and gravy, en heul veel meer overdag SUPERVEEL lol
Inderdaad, allemaal weg. Brownies moeten terugquote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef Battlefan het volgende:
[..]
McBacon was ook blijvendEn de Mc280, en de Appeltaart en heel wat andere dingen
Oh en de Kroket was tijdelijk
![]()
Officieel ben ik slechts een normale medewerker, maar ik regel meestal ook alle kassaknoppen enzo, vooral omdat als m'n managers het doen het een grote teringzooi wordt en het onwerkbaar wordt, nu is het precies zoals ik het wilUiteraard tegen betaling, en een bin die ik tot mijn beschikking heb als ik er mee bezig ben
Cookies gingen bij ons ook niet hard, alleen mijn baas, een vaste klant en ik kochten/aten zequote:Op maandag 20 april 2009 22:29 schreef Yannick567 het volgende:
die cookies liepen echt niet bij ons, die brownies wel harder dan die donuts.
Enne, die Angus burger ofzo (ik dacht eerst dat er Anus stond![]()
) dat is toch die speciale burger van exclusieve ingredienten die mcdonalds ook ging maken net als burgerking ofzo?
En wij hebben 2 labelprinters, 1 van dymo en nog 1 speciale, zo'n gecomputer gestuurde ofzo, code indrukken en printen
Lang leve cola zero. Sinds vandaag bij mcdonald's gorinchem
Waren volgensmij tijdelijke burgers toen ik er was, Third Pounders met Angus vlees, was ook een Angus Swiss Cheesequote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef compier het volgende:
wij hebben geen angus bacon cheese, wel blt enzo (bacon lettuce tomato en chicken)
Ja joh? Gewoon op de post-mix aangesloten of flesjes?quote:Op maandag 20 april 2009 22:29 schreef Yannick567 het volgende:
Lang leve cola zero. Sinds vandaag bij mcdonald's gorinchem
Postmix aansluiting.quote:Op maandag 20 april 2009 23:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja joh? Gewoon op de post-mix aangesloten of flesjes?
Wij hebben zo'n taptoren:quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:25 schreef Battlefan het volgende:
Die ja
Vraag me af of wij nog iets leuks aan de postmix krijgen, we hebben sinds een tijdje een met 2 extra aansluitingen (Nu 3x Cola en 2x Cola Light ipv 2x en 1x), nadat onze oude het had begeven en niet meer besloot te koelenDat is ook leuk trouwens, dan moet je allemaal flesjes inkopen en uitdelen
Komt omdat de siroopverhouding van de fanta anders is dan alle andere dranken, alle dranken hebben een 5 delen water op 1 deel siroop verhouding, fanta 4 delen water op 1 deel siroop.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:29 schreef appelsjap het volgende:
waarom is de fanta altijd veel lekkerder bij de mc? doen ze er extra suiker in ofzo?
Ik had mcdonald's nederland gemaild, waarom de classic eruit was.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:30 schreef Battlefan het volgende:
Hmm, echt een totaal andere taptoren dan bij ons, heb er geen foto vanOverigens voeren wij nog gewoon de Tasty Classic, we hebben geen menuborden meer die we er voor in de plaats kunnen ophangen en hij verkoopt eigenlijk gewoon veel te goed om hem weg te halen
mcchicken ftwquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef ShinobizWinter het volgende:
nou een mcchicken, fish filet of mcnuggets gaan er hier wel in
Mcdouble?quote:
Waar woon je, China?quote:Op woensdag 22 april 2009 01:13 schreef compier het volgende:
wij hebben geen groenteburger lol dat zou dus echt niet lopen hier
mcdouble is een burger, 2 pickle slice, 1 plak kaas, 2 10:1 patties .. oftewel een double cheeseburger met 1 slice kaas.
voor een dollar
De pindasaus moet je zelf meenemen, een dubbele Mckroket is met enige fantasie zelf nog wel te maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:19 schreef Twerk het volgende:
Hebben jullie ook een dubbele Mckroket met pindasaus?
Ik kom sowieso niet bij de Mac.quote:Op woensdag 22 april 2009 02:21 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De pindasaus moet je zelf meenemen, een dubbele Mckroket is met enige fantasie zelf nog wel te maken.
Soms kom ik er weleens en weet ze dan tot waanzin te drijven door Quarterpounder, zonder sla, zonder kaas met bacon en veel saus te bestellen.quote:
Ja dat wordt al gauw te lastig!quote:Op woensdag 22 april 2009 02:27 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Soms kom ik er weleens en weet ze dan tot waanzin te drijven door Quarterpounder, zonder sla, zonder kaas met bacon en veel saus te bestellen.
Ja gek is dat eigenlijk he. Al is het maar voor bij de patat ipv die crappy mayo en bbq-saus. Heel matig.quote:Op woensdag 22 april 2009 02:29 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Pindasaus wordt nog lastiger.
De mensen die er heengaan pikken het gewoon, persoonlijk ga ik altijd naar cafetaria "spoorzicht"quote:Op woensdag 22 april 2009 02:31 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja gek is dat eigenlijk he. Al is het maar voor bij de patat ipv die crappy mayo en bbq-saus. Heel matig.
Het is iig al beter ja dan Mcdonalds.. Wat verser ook doorgaansquote:Op woensdag 22 april 2009 02:34 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De mensen die er heengaan pikken het gewoon, persoonlijk ga ik altijd naar cafetaria "spoorzicht"
De hamurgers zijn dikker daar en wat je vraagt gaat erop.
checkt... nee..quote:
lol, geen mc kroket, in de supermarkt zijn zelfs geen kroketten te krijgenquote:Op woensdag 22 april 2009 01:19 schreef Twerk het volgende:
Hebben jullie ook een dubbele Mckroket met pindasaus?
Kom op man!quote:Op woensdag 22 april 2009 02:56 schreef compier het volgende:
[..]
lol, geen mc kroket, in de supermarkt zijn zelfs geen kroketten te krijgen
Probeer maar eens fatsoenlijke niet platgeslagen meelbal te vinden daar.quote:Op woensdag 22 april 2009 03:06 schreef Twerk het volgende:
Een beetje Mc heeft kroketten; in welke vorm dan ook.
FAIL! Er zit mosterdsaus opquote:Op woensdag 22 april 2009 03:50 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
>
[ afbeelding ]
Daarom ook het > teken.quote:
Donder op dan als t allemaal troep is, jij doet hier toch niks anders om alles en iedereen af te krakenquote:Op woensdag 22 april 2009 07:12 schreef Twerk het volgende:
[..]
Daarom ook het > teken.
Het faalt o.a. door die sauce. Net zoals dat jij faalt met lezen. Sad.
Zo'n idee jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:52 schreef Yannick567 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n soort idee battlefan? met dan nog de keuze uit formaatbekers ipv alleen maar push
Groenteburger hebben wij niet meerquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Mcdouble?nee.
Wij hebben de groenteburger, 1 visbroodje, 2 met kip - chicken & cbo, en de rest vlees, qp, tasty, hb, cb, bigmac.
Dat verschaft jou nog niet het recht om zo falend te lezen en dom te schreeuwen. Je hebt er weereens weinig van begrepen. Bovendien mag iedereen zijn of haar mening hebben. Dus hou nou maar gewoon je snaveltje dicht dumbass.quote:Op woensdag 22 april 2009 07:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Donder op dan als t allemaal troep is, jij doet hier toch niks anders om alles en iedereen af te kraken
Loser...![]()
ghehehehequote:Op woensdag 22 april 2009 17:42 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
zouden wij deze hier ooit krijgen denk je?
[ afbeelding ]
Kroket is typisch Nederlands, je hebt al geluk als je het hier over de grens in duitsland kan krijgen. Verder alleen in Nederland en sommige McDonalds' in Belgie.quote:Op woensdag 22 april 2009 03:06 schreef Twerk het volgende:
[..]
Kom op man!
Een beetje Mc heeft kroketten; in welke vorm dan ook.
De Mcchicken-meat is altijd zo droog en taai. En dan dubbel uitvoeren?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Chicken Big Mac![]()
Ja, waarom niet? Deze zal vast ontzettend goed verkopen.
[ afbeelding ]
Je meent het!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kroket is typisch Nederlands, je hebt al geluk als je het hier over de grens in duitsland kan krijgen. Verder alleen in Nederland en sommige McDonalds' in Belgie.
quote:
Hoezo weet je nu al dat je Biseksueel bentquote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Ik help alleen maar even iemand uit de droom dat ze in Amerika ook kroket zouden hebben
Ja, mij dacht je uit de droom te helpen. Het was alleen sarcastisch al in 1e instantie bedoeld. Dus je moet eens wat beter gaan lezen!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Ik help alleen maar even iemand uit de droom dat ze in Amerika ook kroket zouden hebben
Hoezo "nu al?"quote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hoezo weet je nu al dat je Biseksueel bent?
Is dat niet een beetje offtopic?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hoezo weet je nu al dat je Biseksueel bent?
Ik zou 't wel kopen! Maar het verschil tussen jouw plaatje en de mijne is, dat de mijne geen broodje tussen het vlees heeft.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Chicken Big Mac![]()
Ja, waarom niet? Deze zal vast ontzettend goed verkopen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:25 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die laat teveel bandensporen na in de McDrive.
Thunderbirds are goquote:Op woensdag 22 april 2009 22:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
k mis de mcthunderbird!
Nee, dit is nostalgiequote:Op woensdag 22 april 2009 22:32 schreef raaavi het volgende:
[..]
huh
is dit nieuw?
of moet ik maar weer is naar buiten?
oh okayquote:Op woensdag 22 april 2009 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dit is nostalgie
maar een keer naar buiten kan nooit kwaad
Verkapt ik-heb-een-grote-autoquote:Op woensdag 22 april 2009 23:29 schreef kraaksandaal het volgende:
De parkeerplaatsen en drive zijn hier gewoon te krap voor beetje auto.
tijd voor eenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:29 schreef kraaksandaal het volgende:
De parkeerplaatsen en drive zijn hier gewoon te krap voor beetje auto.
Ik heb nergens last van. Jij kunt gewoon niet rijdenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:48 schreef kraaksandaal het volgende:
Ook de parkeerplaatden zijn te klein voor beetje USA auto.
Het lukte niet met deze.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. Jij kunt gewoon niet rijden
Die weten ook niet wat ze willenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:38 schreef Yannick567 het volgende:
![]()
Ik las ook op intranet dat we binnenkort vers fruit in een andere verpakking krijgen. Niet echt belangrijk ofzo, nu wordt het ongeveer de vorm van een fruit&yoghurt beker.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 09:27 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Die weten ook niet wat ze willenDat is al de 4e verpakking dan
Wij hadden een keer een manager die dat daadwerkelijk deed, die sneed gewoon die burger doormidden en gaf die mee.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef Battlefan het volgende:
Als ze hem al half op hebben mogen ze de andere helft van mij ook op eten
Ik neem het altijd mee naar huis.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef Yannick567 het volgende:
Komt door dat kartonnen doosje. vroeger met die andere verpakkingen was dat nog wel wat minder, tja, hoe groter het broodje hoe eerder het koud is ja..
en of de friet koud is ligt dan gewoon aan het personeel, altijd vragen of de friet wel vers is of er gewoon eentje proeven ofzo, kan je altijd nog zeggen dat je nieuwe wil
Slap valt wel mee, maar ik had het over de temperatuur. als alles heet/vers de zak in was gegaan had ik thuis geen problemen. Helaas komt het zelden voor dat alles naar wens is.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Yannick567 het volgende:
Friet meenemen is zoiezo al iets, die zak gaat altijd 'dicht' en er komt geen lucht bij en daarom wordt die friet slap, als je verse friet hebt die net uit de frituur komt valt dat nog wel mee, maar als hij al ietsje langer ligt (max 5 min) dan istie nog wel is slap ja. Idem dito bij die broodjes in de bin
het is onmogelijk om iedereen net verse en friet wat heet is mee te geven. Het kan wel, maar de gastenstroom is soms zo verschillend dat er altijd friet op voorraad is.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Slap valt wel mee, maar ik had het over de temperatuur. als alles heet/vers de zak in was gegaan had ik thuis geen problemen. Helaas komt het zelden voor dat alles naar wens is.
Ik prefereer lekker thuis op de bank te zitten.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mischien volgende keer daar opeten
Bij ons is er niet eens altijd friet op voorraad, ja standaard in de rush enzo, maar overdags als het wat minder is dan breng ik die friet gewoon na. Ik ga zelf ook geen oude friet etenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
het is onmogelijk om iedereen net verse en friet wat heet is mee te geven. Het kan wel, maar de gastenstroom is soms zo verschillend dat er altijd friet op voorraad is.
En als medewerkers op friet moeten wachten, dan krijgen die weer commentaar van het managment dat de friet al klaar had moeten zijn etc.
Maar ik ben het met je eens hoor. Mischien volgende keer daar opeten
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja, mij dacht je uit de droom te helpen. Het was alleen sarcastisch al in 1e instantie bedoeld. Dus je moet eens wat beter gaan lezen!
Hoe durf jij Mcdonalds en kwaliteit in 1 zin te noemen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons is er niet eens altijd friet op voorraad, ja standaard in de rush enzo, maar overdags als het wat minder is dan breng ik die friet gewoon na. Ik ga zelf ook geen oude friet eten![]()
Dan klaagt het management maar een eind weg, ik geef alleen kwaliteit.
Eh.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:30 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hoe durf jij Mcdonalds en kwaliteit in 1 zin te noemen?
Je hebt hart voor de zaak. Aandoenlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:38 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Eh.
Wat is er mis mee?
Misschien zie jij Mcdonalds van een andere kant dan ik, ik zie 2 kanten, jij ziet als gast alleen de voorkant, ik zie ook de achterkant wat daar gebeurt en wat er binnenkomt. Gewoon verse sla hoor. Gewoon verse ingredienten. En ja, dat vlees is gewoon 100% rundvlees. De helft hier zal dat vast niet geloven, kan er ook niets aan doen als je het niet gelooft, het is gewoon zo. Alles is gewoon van kwaliteit. Niks slechts mee.
Daar ligt het zeker aan ja. Ik werk niet in een zo heel stedelijk gelegen mcdonald's, in gorinchem, maar in een wat grotere stad of in een centrum filiaal kan het er soms wat slordiger aan toe gaan ja. En dat is dan ook gewoon fout van het management daar. Ik zorg er zelf gewoon voor dat de gast krijgt wat hij verwacht.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ligt gewoon per mac eraan, en waar je komt.
het ene personeelslid zorgt dat de broodjes er netjes uitzien, en op tijd weggegooid word (indien ze oud zijn) en het andere personeelslid drest de broodjes niet netjes, en laat ze nog langer in bin (warmhoud ding) liggen..
thats it
Ik kom er ook al jaren niet meer. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het over het algemeen een vrij sneue bedoeling is. HEt zal met werkdruk te maken hebben en laten we wel wezen; de paupers die er doorgaans werken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:46 schreef Yannick567 het volgende:
Dat heb ik zeker ja. Ik kan er ook niet tegen dat mensen er soms ook zo negatief tegenaankijken en zo. Maargoed, iedereen zijn mening die ik respecteer
Waarom? Tja. Dat kan aan van alles liggen. Als jij een big mac bestelt dan hoort hij gewoon vers te zijn. Is hij dat niet dan moet je er gewoon mee teruggaan, en ja, dat ligt ook aan het personeel dat er werkt, daar horen ze in getraind te zijn en dat doen ze vast niet allemaal goed. En armoedig? Daar ben ik het nou niet helemaal mee eens. Oke, het is en blijft fastfood en het blijft Mcdonald's, maar armoedig kan ik het niet noemen.
zie mijn reactie boven jouwequote:Op vrijdag 24 april 2009 22:51 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik kom er ook al jaren niet meer. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het over het algemeen een vrij sneue bedoeling is. HEt zal met werkdruk te maken hebben en laten we wel wezen; de paupers die er doorgaans werken.
Het geeft ook niet zoveel, aangezien je ook weinig mag verwachten misschien wel.. Maar presenteer het hier dan ook niet alsof het vrijwel altijd verse, goede broodjes zijn.. Terwijl het goed beschouwd ook nogeens schreeuwend duur is.
Ik zal eerlijk zijn. Het beeld wat onstaat bij de meeste Mc-medewerkers zijn ongeinteresseerde, luie mensen die er totaal geen zin in hebben. (Waar ik me ook wel iets bij kan voorstellen). ZO onstaat al gauw het beeld van een rommelig en sneu geheel. En vaak is dit aan de broodjes ook wel te zien.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
zie mijn reactie boven jouwe
En ja, de meest doorgaande mensen die er werken izjn gewoon van die scholiertjes ja die er niet zoveel mee aan denken, die denken meer oh hij wil een bigmacmenu, en die friet ligt er al iets te lang, nouja dat kan wel. Dat wil edan weer niet zeggen dat ze hun werk niet goed doen ofzo, er zijn vast ook genoeg goede parttimers maar er zijn er ook genoeg die er het hun van denken.
Mensen die er wat vaker werken of fulltime denken daar ook wel wat meer aan. Snap je aan de ene kant wel, tuurlijk.
Dat zijn de meeste ja, en laten we wel wezen, je kan iedereen motiveren, en ik probeer altijd om dat soort collega's gewoon te motiveren door het eens van de andere kant te laten bekijken, - wat verwacht jij als jij hier eet? Slappe friet? Nee? Geef het dan ook niet mee. En dat helpt ook niet altijd, maar dan krijgen ze als ze klaar zijn nog wel wat te horen. Ook van mij, daar ben ik crewtrainer voor. En ook daarom kijk ik er naar dat die producten gewoon vers zijn die ik meegeef. En ja dat doet me zeker iets, het is niet dat ik wakker lig van een koud frietje dat ik zou hebben meegegeven, of als ik iets vergeet, zeker als je iets vergeet vind ik dat lullig, het is al niet goedkoop en dan tja. Boze gast aan de telefoon :p Uiteraard met een kaartje dat hij/zij dan toegestuurd krijgt. Maargoed, ik ben ook crewtrainer om die mensen te motiveren en ze gewoon te trainen. En als ik ze erop betrap dat ze oude zooi meegeven, dan stuur ik zeg gewoon wegquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn. Het beeld wat onstaat bij de meeste Mc-medewerkers zijn ongeinteresseerde, luie mensen die er totaal geen zin in hebben. (Waar ik me ook wel iets bij kan voorstellen). ZO onstaat al gauw het beeld van een rommelig en sneu geheel. En vaak is dit aan de broodjes ook wel te zien.
Jij neemt jouw werk daarentegen wel serieus en zult logischerwijs dan ook betere broodjes afleveren. Jou doet het iets of de friet zout genoeg is of warm genoeg. De meeste van jouw collega's totaal niet (althans zo oogt het vaak).
Mede collega crewtrainerquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste ja, en laten we wel wezen, je kan iedereen motiveren, en ik probeer altijd om dat soort collega's gewoon te motiveren door het eens van de andere kant te laten bekijken, - wat verwacht jij als jij hier eet? Slappe friet? Nee? Geef het dan ook niet mee. En dat helpt ook niet altijd, maar dan krijgen ze als ze klaar zijn nog wel wat te horen. Ook van mij, daar ben ik crewtrainer voor. En ook daarom kijk ik er naar dat die producten gewoon vers zijn die ik meegeef. En ja dat doet me zeker iets, het is niet dat ik wakker lig van een koud frietje dat ik zou hebben meegegeven, of als ik iets vergeet, zeker als je iets vergeet vind ik dat lullig, het is al niet goedkoop en dan tja. Boze gast aan de telefoon :p Uiteraard met een kaartje dat hij/zij dan toegestuurd krijgt. Maargoed, ik ben ook crewtrainer om die mensen te motiveren en ze gewoon te trainen. En als ik ze erop betrap dat ze oude zooi meegeven, dan stuur ik zeg gewoon weg
quote:
Nope, woonboulevardquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:02 schreef Yannick567 het volgende:
Schop.
He marko, werk jij bij almelo centrum?
Uuh, ff kijken. Heb hem bij het oud papier gelegdquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:10 schreef Yannick567 het volgende:
...... sta jij ook op die foto in mcteam?![]()
ik gorinchem 1171
Laatste pagina, almelo-centrum, dan sta jij er vast niet bijquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uuh, ff kijken. Heb hem bij het oud papier gelegd![]()
Ik kan me niet herinneren dat er een foto van mij is gemaakt![]()
Oreo... komt die weer terug?!quote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef Battlefan het volgende:
[ afbeelding ]
Huhwat? Heb ik iets gemist?
Dat dacht ik ook jaquote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef Battlefan het volgende:
[ afbeelding ]
Huhwat? Heb ik iets gemist?
Vanaf maandag,quote:Op woensdag 29 april 2009 17:16 schreef LuKaLiKe het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer er weer eens iets wat nieuws komt?
Een lekkere tijdelijk burger ofzo...
Stedentripweken? Vanaf aanstaande dinsdagquote:Op woensdag 29 april 2009 17:16 schreef LuKaLiKe het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer er weer eens iets wat nieuws komt?
Een lekkere tijdelijk burger ofzo...
Wat zit er allemaal op de paris royale?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Stedentripweken? Vanaf aanstaande dinsdag![]()
eerst 2 weken die roma mozarella, daarna 2 weken paris royale en als laatst 2 weken london bacon
oewh dat hoop ik!! Dat is het enige wat ik echt lekker vind van de Mac!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:34 schreef El_Bassie het volgende:
Zit de Mcflurry Pecan caramel nou standaard in het assortiment?
Die is er al lang uit, die waren samen met de wintersport burgersquote:Op woensdag 29 april 2009 17:34 schreef El_Bassie het volgende:
Zit de Mcflurry Pecan caramel nou standaard in het assortiment?
Zeker ja, pm me is wat je naam is daarquote:Op woensdag 29 april 2009 17:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Yannick, ik zie ook dat je al druk bent met het posten op hetisjouzaak
Ik las het alleen toevallig in het forum, verder zit ik er niet opquote:Op woensdag 29 april 2009 20:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zeker ja, pm me is wat je naam is daar
Op die paris royale zit een qp pattie (van dat dikkere vlees), 2 schijven tomaat, sla, cheddarkaas en saus. Welke saus het is weet ik niet, staat er niet bij :p
En pecan caramel was maar tijdelijk, vanaf 5 mei hebben we M&M's, Kitkat & Cornetto Bosvruchten.
Die kortingsbonnen komen tegenwoordig met de reclame, niet iedereen krijgt die, wij krijgen de laatste tijd mensen door de drive die zeggen dan 'Ja ik kom kortingsbonnen halen', en die worden dan boos als ik zeg dat wij die niet hebben maar ze die met de reclame krijgen
Crunch moet terug!!
Ah, oke.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik las het alleen toevallig in het forum, verder zit ik er niet op![]()
maar mijn username is daar MarkoAlmelo
En ik ben vanaf vandaag geen CT meer![]()
did thatquote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
-laat maar-
Zet je inbox ff aan. Ik pm je het bericht wel
De prijzen verschillen per mac, aangezien elke franchise alleen een advies prijs krijgt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:28 schreef nVincible het volgende:
Hmpf, is het weer duurder geworden?
Twee quarter pounders en een cappucino: ¤8,30?!
Bij ons kosten alle broodjes 3.15.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De prijzen verschillen per mac, aangezien elke franchise alleen een advies prijs krijgt.
Een Quarterpouder kost hier ¤3,25 dus 2 ¤ 6,50
En een cappuccino kost bij ons rond de 2 euro...
Tja, wij hebben ook recht op loonsverhoging![]()
Nee maar het is niet goedkoop, maar mensen blijven toch komen...raar maar waar
Oldenzaal traag?? Kom je wel eens bij Hengelo Westermaat? Die zijn stukken erger en het eten is er nog eens slechter ook!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:09 schreef El_Bassie het volgende:
Zijn er ook wedstrijden voor de traagste McDonalds? Dat wint die in Oldenzaal-zuid hands down.
Hengelo Westermaat ben ik wel eens geweest, kan me niks bijzonders herinneren. Oldenzaal is echt fucking traag.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oldenzaal traag?? Kom je wel eens bij Hengelo Westermaat? Die zijn stukken erger en het eten is er nog eens slechter ook!
Het personeel maakt het restaurant toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Denk je dat het aan het restaurant ligt? Ik denk gewoon dat het aan het personeel ligt, wat er op dat moment werkt
Tja bijna elke mac heeft denk ik zo'n 40% medewerkers wat er gewoon werkt puur om het geld en dus verder niet aan haar gasten denkt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het personeel maakt het restaurant toch?
Nah die verhouding moet bij McDonalds Hengelo Westermaat minstens 75% zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja bijna elke mac heeft denk ik zo'n 40% medewerkers wat er gewoon werkt puur om het geld en dus verder niet aan haar gasten denkt.
En als je die net treft...
Gelukkig werken er genoeg mensen die wel voor de gast klaarstaan!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah die verhouding moet bij McDonalds Hengelo Westermaat minstens 75% zijn.
(dat is ook al een keer toegegeven vanuit het restaurantmanagement)
Morgen de stedentripweken toch?
Nah wederom niet bij Hengelo Westermaatquote:Op maandag 4 mei 2009 18:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gelukkig werken er genoeg mensen die wel voor de gast klaarstaan!![]()
Klopt, vanaf morgen die stedentrip weken![]()
Wij hebben in Oldenzaal eens 20 f*cking minuten op een (1) cheeseburger moeten wachtenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:38 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Hengelo Westermaat ben ik wel eens geweest, kan me niks bijzonders herinneren. Oldenzaal is echt fucking traag.
Jep en de Mc Express restaurants hebben de complete 6 weken de Paris burger.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah wederom niet bij Hengelo Westermaat
Ik ga dan ook veel liever naar Hengelo Zuid of Oldenzaal...
ow oke... en dan beginnen met die Roma burger of zo?
6 weken paris royale burger?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jep en de Mc Express restaurants hebben de complete 6 weken de Paris burger.
Ze hebben daar geen 4:1 patty's he. Dan houd t opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
6 weken paris royale burger?
Jezus
Naja. Ben benieuwd hoe die kitkat smaakt
Maar 800 in een rush?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hun helemaal trots dat ze een uurtje van 800 hadden gehad, dat draaien wij in de rush dus al normaal![]()
Dat vond ik ook, alleen als je die mix zo los eet smaakthet nog wel wat naar kitkat, maar voro de rest vind ik het niet echt geweldigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:20 schreef Remzz het volgende:
Paris burger valt trouwens ook tegen, kitkat vind ik ook niet echt naar Kitkat smaken eigenlijk...
Mc Ribquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:50 schreef compier het volgende:thank god for employee discount
mcrib menu 2.79
Die moeten ze hier ook maar is terughalen, goed ideequote:
Hier hetzelfde. Die Bosvruchten is echt lekker. Lekker frisse mcflurry!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die moeten ze hier ook maar is terughalen, goed idee![]()
Wij hebben nog wel de flurry rolo, eerst voorraad opmaken
Kreeg vandaag allemaal gasten terug, ja ik had cornetto chocola besteld en ik krijg bosvruchten.
Ben blij dat ik dicht bij de grens woonquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die moeten ze hier ook maar is terughalen, goed idee![]()
Wij hebben nog wel de flurry rolo, eerst voorraad opmaken
Kreeg vandaag allemaal gasten terug, ja ik had cornetto chocola besteld en ik krijg bosvruchten.
..+1quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dicht bij de grens woon
Mijn laatste flurry was niet goed gemixt, dus alle cornetto vulling was tegen de bovenbinnenzijkant aangeslagen, en natuurlijk kun je die dingen niet meer normaal eten met dat nieuwe kleine gat dus je kunt wel raden wat er gebeurde toen ik hem openmaakte
Morgen eet ik weer een McRibquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:55 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
..+1
Ja, daar doe je niks aan eh.
Die mcrib wil ik ook weer s proberen, te lang geleden
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..].
En mimsschien is wegsturen een groot woord, maar ik laat ze gewoon een oude bigmac eten als ze pauze hebben. Kunnen ze zien wat ze die gast meegeven. Nou ik kan je vertellen dat ze het dan niet gauw weer doen.
Dus? Blijkt dat het toch niet overal zo kan zijn. Helaasquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:18 schreef lighted het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
McDonalds hoort natuurlijk vers én lekker te zijn.Mr Crewtrainer.
Je moet toch wel minimaal over de 1000 heen bij ons voordat het een echte rush is, anders was het gewoon drukquote:
Ik snap wat je bedoeld! Ik moest laatst bij een mcexpress werken, ze hadden het daar net zo rustig. maar ooh wat vonden ze het drukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:03 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Je moet toch wel minimaal over de 1000 heen bij ons voordat het een echte rush is, anders was het gewoon drukMaar bij restaurants met een drive zou dat wel een stuk hoger liggen
In Holten is 1000 nog weinig eigenlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:03 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Je moet toch wel minimaal over de 1000 heen bij ons voordat het een echte rush is, anders was het gewoon drukMaar bij restaurants met een drive zou dat wel een stuk hoger liggen
ik vind die roma ook super lekker je moet daarna wel even langs de wc om in de spiegel je tanden te checkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, alleen als je die mix zo los eet smaakthet nog wel wat naar kitkat, maar voro de rest vind ik het niet echt geweldig
Die roma is wel lekker, maar die tomaat had eraf gemogen
Klopt, en aangezien Almelo inmiddels nu 3 Mc's. Vroeger was het echt stervensdruk bij de Mc Donalds waar ik werk. Het is inmiddels dus rustiger geworden...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:45 schreef Yannick567 het volgende:
Per restaurant verschillend denk ik wel he, ligt ook aan de ligging![]()
Gelukkig werk ik niet in een centrumzaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |