nein.quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef compier het volgende:
[..]
hier komt alles rauw binnen qua vlees (behalve de breakfast sausages, die zijn half gebakken) en moeten echt gebakken worden op de grill.
hebben ze in nederland ook die specialty coffee? iced mocha enzo![]()
Universal Holding Cabinetquote:Op maandag 20 april 2009 17:55 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
nein.
Wij hebben espresso, verkeerd, cappucino, koffie, thee en warme chocolademelk.
Alles uit 1 machine, behalve de warme chocolademelk uit een andere
Vind dat er in amerika wel asociaal veel broodjes zijn waar ze uit kiezen. Ook niet lekker daar lijkt me, daar houden ze die patties (vlees) op voorraad in een UHC he?
Ohja. dit is een UHC:
[ afbeelding ]
Waar het voor staat weet ik niet, daar worden in nederland de producten van mcchicken, kroket, fishfilet etc. in bewaard. Alles wat gefrituurd wordt en op broodjes gaat. Wordt in dat soort gevallen bewaard in speciale lades die daar dan weer in passen![]()
Beetje raar geregeld soms bij McD Nederland. Ik weet nog wel dat ze zeker wisten dat die potatoes hoe dan ook vast in het assortiment zouden blijven....quote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef Battlefan het volgende:
Zou m'n baas me morgen wel weer bellen of ik de kassa's en de menuborden wil regelenHad wel op het intranet gelezen dat ie er zeer binnenkort uit zou gaan, datum hadden ze weggehaald
McBacon was ook blijvendquote:Op maandag 20 april 2009 21:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Beetje raar geregeld soms bij McD Nederland. Ik weet nog wel dat ze zeker wisten dat die potatoes hoe dan ook vast in het assortiment zouden blijven....![]()
![]()
Achja. Wat voor functie heb jij daar battlefan?
Bij ons alles 20 minuten, op mckroket/bitterballen & groenteburgerpatties, die 30 minuten.quote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef compier het volgende:
na het bakken MAXIMAAL 30 min in UHC, maar meestal zijn ze alop voordat ze timed out zijn
en we hebben een heel stel verchillende dingen,
sochtends hashbrowns biscuits and gravy, en heul veel meer overdag SUPERVEEL lol
Inderdaad, allemaal weg. Brownies moeten terugquote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef Battlefan het volgende:
[..]
McBacon was ook blijvendEn de Mc280, en de Appeltaart en heel wat andere dingen
Oh en de Kroket was tijdelijk
![]()
Officieel ben ik slechts een normale medewerker, maar ik regel meestal ook alle kassaknoppen enzo, vooral omdat als m'n managers het doen het een grote teringzooi wordt en het onwerkbaar wordt, nu is het precies zoals ik het wilUiteraard tegen betaling, en een bin die ik tot mijn beschikking heb als ik er mee bezig ben
Cookies gingen bij ons ook niet hard, alleen mijn baas, een vaste klant en ik kochten/aten zequote:Op maandag 20 april 2009 22:29 schreef Yannick567 het volgende:
die cookies liepen echt niet bij ons, die brownies wel harder dan die donuts.
Enne, die Angus burger ofzo (ik dacht eerst dat er Anus stond![]()
) dat is toch die speciale burger van exclusieve ingredienten die mcdonalds ook ging maken net als burgerking ofzo?
En wij hebben 2 labelprinters, 1 van dymo en nog 1 speciale, zo'n gecomputer gestuurde ofzo, code indrukken en printen
Lang leve cola zero. Sinds vandaag bij mcdonald's gorinchem
Waren volgensmij tijdelijke burgers toen ik er was, Third Pounders met Angus vlees, was ook een Angus Swiss Cheesequote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef compier het volgende:
wij hebben geen angus bacon cheese, wel blt enzo (bacon lettuce tomato en chicken)
Ja joh? Gewoon op de post-mix aangesloten of flesjes?quote:Op maandag 20 april 2009 22:29 schreef Yannick567 het volgende:
Lang leve cola zero. Sinds vandaag bij mcdonald's gorinchem
Postmix aansluiting.quote:Op maandag 20 april 2009 23:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja joh? Gewoon op de post-mix aangesloten of flesjes?
Wij hebben zo'n taptoren:quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:25 schreef Battlefan het volgende:
Die ja
Vraag me af of wij nog iets leuks aan de postmix krijgen, we hebben sinds een tijdje een met 2 extra aansluitingen (Nu 3x Cola en 2x Cola Light ipv 2x en 1x), nadat onze oude het had begeven en niet meer besloot te koelenDat is ook leuk trouwens, dan moet je allemaal flesjes inkopen en uitdelen
Komt omdat de siroopverhouding van de fanta anders is dan alle andere dranken, alle dranken hebben een 5 delen water op 1 deel siroop verhouding, fanta 4 delen water op 1 deel siroop.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:29 schreef appelsjap het volgende:
waarom is de fanta altijd veel lekkerder bij de mc? doen ze er extra suiker in ofzo?
Ik had mcdonald's nederland gemaild, waarom de classic eruit was.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:30 schreef Battlefan het volgende:
Hmm, echt een totaal andere taptoren dan bij ons, heb er geen foto vanOverigens voeren wij nog gewoon de Tasty Classic, we hebben geen menuborden meer die we er voor in de plaats kunnen ophangen en hij verkoopt eigenlijk gewoon veel te goed om hem weg te halen
mcchicken ftwquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:45 schreef ShinobizWinter het volgende:
nou een mcchicken, fish filet of mcnuggets gaan er hier wel in
Mcdouble?quote:
Waar woon je, China?quote:Op woensdag 22 april 2009 01:13 schreef compier het volgende:
wij hebben geen groenteburger lol dat zou dus echt niet lopen hier
mcdouble is een burger, 2 pickle slice, 1 plak kaas, 2 10:1 patties .. oftewel een double cheeseburger met 1 slice kaas.
voor een dollar
De pindasaus moet je zelf meenemen, een dubbele Mckroket is met enige fantasie zelf nog wel te maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:19 schreef Twerk het volgende:
Hebben jullie ook een dubbele Mckroket met pindasaus?
Ik kom sowieso niet bij de Mac.quote:Op woensdag 22 april 2009 02:21 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De pindasaus moet je zelf meenemen, een dubbele Mckroket is met enige fantasie zelf nog wel te maken.
Soms kom ik er weleens en weet ze dan tot waanzin te drijven door Quarterpounder, zonder sla, zonder kaas met bacon en veel saus te bestellen.quote:
Ja dat wordt al gauw te lastig!quote:Op woensdag 22 april 2009 02:27 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Soms kom ik er weleens en weet ze dan tot waanzin te drijven door Quarterpounder, zonder sla, zonder kaas met bacon en veel saus te bestellen.
Ja gek is dat eigenlijk he. Al is het maar voor bij de patat ipv die crappy mayo en bbq-saus. Heel matig.quote:Op woensdag 22 april 2009 02:29 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Pindasaus wordt nog lastiger.
De mensen die er heengaan pikken het gewoon, persoonlijk ga ik altijd naar cafetaria "spoorzicht"quote:Op woensdag 22 april 2009 02:31 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja gek is dat eigenlijk he. Al is het maar voor bij de patat ipv die crappy mayo en bbq-saus. Heel matig.
Het is iig al beter ja dan Mcdonalds.. Wat verser ook doorgaansquote:Op woensdag 22 april 2009 02:34 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De mensen die er heengaan pikken het gewoon, persoonlijk ga ik altijd naar cafetaria "spoorzicht"
De hamurgers zijn dikker daar en wat je vraagt gaat erop.
checkt... nee..quote:
lol, geen mc kroket, in de supermarkt zijn zelfs geen kroketten te krijgenquote:Op woensdag 22 april 2009 01:19 schreef Twerk het volgende:
Hebben jullie ook een dubbele Mckroket met pindasaus?
Kom op man!quote:Op woensdag 22 april 2009 02:56 schreef compier het volgende:
[..]
lol, geen mc kroket, in de supermarkt zijn zelfs geen kroketten te krijgen
Probeer maar eens fatsoenlijke niet platgeslagen meelbal te vinden daar.quote:Op woensdag 22 april 2009 03:06 schreef Twerk het volgende:
Een beetje Mc heeft kroketten; in welke vorm dan ook.
FAIL! Er zit mosterdsaus opquote:Op woensdag 22 april 2009 03:50 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
>
[ afbeelding ]
Daarom ook het > teken.quote:
Donder op dan als t allemaal troep is, jij doet hier toch niks anders om alles en iedereen af te krakenquote:Op woensdag 22 april 2009 07:12 schreef Twerk het volgende:
[..]
Daarom ook het > teken.
Het faalt o.a. door die sauce. Net zoals dat jij faalt met lezen. Sad.
Zo'n idee jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:52 schreef Yannick567 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n soort idee battlefan? met dan nog de keuze uit formaatbekers ipv alleen maar push
Groenteburger hebben wij niet meerquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Mcdouble?nee.
Wij hebben de groenteburger, 1 visbroodje, 2 met kip - chicken & cbo, en de rest vlees, qp, tasty, hb, cb, bigmac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |