Mcdouble?quote:
Waar woon je, China?quote:Op woensdag 22 april 2009 01:13 schreef compier het volgende:
wij hebben geen groenteburger lol dat zou dus echt niet lopen hier
mcdouble is een burger, 2 pickle slice, 1 plak kaas, 2 10:1 patties .. oftewel een double cheeseburger met 1 slice kaas.
voor een dollar
De pindasaus moet je zelf meenemen, een dubbele Mckroket is met enige fantasie zelf nog wel te maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:19 schreef Twerk het volgende:
Hebben jullie ook een dubbele Mckroket met pindasaus?
Ik kom sowieso niet bij de Mac.quote:Op woensdag 22 april 2009 02:21 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De pindasaus moet je zelf meenemen, een dubbele Mckroket is met enige fantasie zelf nog wel te maken.
Soms kom ik er weleens en weet ze dan tot waanzin te drijven door Quarterpounder, zonder sla, zonder kaas met bacon en veel saus te bestellen.quote:
Ja dat wordt al gauw te lastig!quote:Op woensdag 22 april 2009 02:27 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Soms kom ik er weleens en weet ze dan tot waanzin te drijven door Quarterpounder, zonder sla, zonder kaas met bacon en veel saus te bestellen.
Ja gek is dat eigenlijk he. Al is het maar voor bij de patat ipv die crappy mayo en bbq-saus. Heel matig.quote:Op woensdag 22 april 2009 02:29 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Pindasaus wordt nog lastiger.
De mensen die er heengaan pikken het gewoon, persoonlijk ga ik altijd naar cafetaria "spoorzicht"quote:Op woensdag 22 april 2009 02:31 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja gek is dat eigenlijk he. Al is het maar voor bij de patat ipv die crappy mayo en bbq-saus. Heel matig.
Het is iig al beter ja dan Mcdonalds.. Wat verser ook doorgaansquote:Op woensdag 22 april 2009 02:34 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
De mensen die er heengaan pikken het gewoon, persoonlijk ga ik altijd naar cafetaria "spoorzicht"
De hamurgers zijn dikker daar en wat je vraagt gaat erop.
checkt... nee..quote:
lol, geen mc kroket, in de supermarkt zijn zelfs geen kroketten te krijgenquote:Op woensdag 22 april 2009 01:19 schreef Twerk het volgende:
Hebben jullie ook een dubbele Mckroket met pindasaus?
Kom op man!quote:Op woensdag 22 april 2009 02:56 schreef compier het volgende:
[..]
lol, geen mc kroket, in de supermarkt zijn zelfs geen kroketten te krijgen
Probeer maar eens fatsoenlijke niet platgeslagen meelbal te vinden daar.quote:Op woensdag 22 april 2009 03:06 schreef Twerk het volgende:
Een beetje Mc heeft kroketten; in welke vorm dan ook.
FAIL! Er zit mosterdsaus opquote:Op woensdag 22 april 2009 03:50 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
>
[ afbeelding ]
Daarom ook het > teken.quote:
Donder op dan als t allemaal troep is, jij doet hier toch niks anders om alles en iedereen af te krakenquote:Op woensdag 22 april 2009 07:12 schreef Twerk het volgende:
[..]
Daarom ook het > teken.
Het faalt o.a. door die sauce. Net zoals dat jij faalt met lezen. Sad.
Zo'n idee jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:52 schreef Yannick567 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n soort idee battlefan? met dan nog de keuze uit formaatbekers ipv alleen maar push
Groenteburger hebben wij niet meerquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Mcdouble?nee.
Wij hebben de groenteburger, 1 visbroodje, 2 met kip - chicken & cbo, en de rest vlees, qp, tasty, hb, cb, bigmac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |