En hij fungeert verder als normale klok. De binnenste cijfers zijn voor de gewone klokquote:
Waarom is het toch wel als het daarin staat, maar ook om te garanderen dat het nog eetbaar is, ik bedoel, als jij een bigmac krijgt die daar al 20 minuten staat dan is hij al ingeburgerd op de bodem van het doosje. Anders gezegd is hij dan gewoon niet meer te kanenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En hij fungeert verder als normale klok. De binnenste cijfers zijn voor de gewone klok![]()
Gewoon om te zorgen dat jullie warm eten krijgen
Oh ja! Die is goehoed! Jaar of 10 geleden in Frankrijk gehad, yumquote:
daim ftwquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:25 schreef French het volgende:
D'aim! Bij Ikea heb je het ook. http://www.furansunocafe.com/images/gateaux/daim.jpg
Chocola met iets van caramelbolletjes ofzo? Lekkerrrrrrr!
Doen ze in Frankrijk toch ook?quote:Op zondag 19 april 2009 02:17 schreef Bartjebart het volgende:
In Duitsland hebben ze nu een "nieuw" Flurry concept meer a la Swirls;
Je kiest zelf uit 7 toppings je combinatie.
Ze hebben daar: Aardbeien-, chocoladesaus en caramel (sundea smaken) en dat kun je bij hen combineren met smarties, d'aim, kitkat en cornetto.
geen idee. hun site bezoek ik niet zo vaakquote:Op zondag 19 april 2009 12:42 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Doen ze in Frankrijk toch ook?Alleen kun je er daar ook Oreo in gooien
Ik ook niet, maar ik kom daar wel eens bij de McDonald'squote:Op zondag 19 april 2009 13:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
geen idee. hun site bezoek ik niet zo vaak
Ff kijken op de site is best leuk zie ik...quote:Op zondag 19 april 2009 16:53 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kom daar wel eens bij de McDonald'sGaat over 2 maanden trouwens ook een nieuwe McDonald's open in Utrecht, was eerst sprake van dat die volledig digitale menuborden kreeg, geen idee of dat nog door gaat
Dat was vooral omdat ie nieuw was, wij hebben nu 2 menuborden hangen met de Flurry Cornetto Chocolade er op, die verkoopt daardoor ook in een keer een stuk beterquote:Op zondag 19 april 2009 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bosvruchten terug
Pecan Caramel was ook een hit, moeten ze ook mee afwisselen
Die BigMac op volkoren brood komt als het goed is ook naar Nederland, weet niet zeker of het de bigmac is, er komt in ieder geval wel weer een volkorenbroodje.quote:Op zondag 19 april 2009 17:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ff kijken op de site is best leuk zie ik...
Een McSundea ijsje met kastanje?!
Een BigMac op volkoren brood
Chicken gourmet = definitief verleden tijd :pquote:Op zondag 19 april 2009 21:10 schreef Battlefan het volgende:
Zou me niks verbazen als ze de Chicken Gourmet weer terug halen, die liep een stuk beter dan de CBO
Utrecht Lange Viestraat, CBO heeft het nooit goed gedaan bij onsquote:Op zondag 19 april 2009 21:25 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Chicken gourmet = definitief verleden tijd :p
Ik weet niet bij welk restaurant jij werkt (of welke jij bezoekt), maar bij ons hier in de buurt loopt de cbo nu ook niet zo hard meer, maar nog wel harder dan de chicken gourmet
lol.quote:Op maandag 20 april 2009 01:58 schreef Twerk het volgende:
Ik ga meestal BBQ-en op het dakterras van de McDOnalds. Goede service.
hier komt alles rauw binnen qua vlees (behalve de breakfast sausages, die zijn half gebakken) en moeten echt gebakken worden op de grill.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:26 schreef raaavi het volgende:
Ik las trouwens dat elke mac hun hamburgers , de broodjes moet bakken.
heb dit tot nu toe alleen in amsterdam mogen ervaren !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |