Zeker ja, pm me is wat je naam is daarquote:Op woensdag 29 april 2009 17:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Yannick, ik zie ook dat je al druk bent met het posten op hetisjouzaak
Ik las het alleen toevallig in het forum, verder zit ik er niet opquote:Op woensdag 29 april 2009 20:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zeker ja, pm me is wat je naam is daar
Op die paris royale zit een qp pattie (van dat dikkere vlees), 2 schijven tomaat, sla, cheddarkaas en saus. Welke saus het is weet ik niet, staat er niet bij :p
En pecan caramel was maar tijdelijk, vanaf 5 mei hebben we M&M's, Kitkat & Cornetto Bosvruchten.
Die kortingsbonnen komen tegenwoordig met de reclame, niet iedereen krijgt die, wij krijgen de laatste tijd mensen door de drive die zeggen dan 'Ja ik kom kortingsbonnen halen', en die worden dan boos als ik zeg dat wij die niet hebben maar ze die met de reclame krijgen
Crunch moet terug!!
Ah, oke.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik las het alleen toevallig in het forum, verder zit ik er niet op![]()
maar mijn username is daar MarkoAlmelo
En ik ben vanaf vandaag geen CT meer![]()
did thatquote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
-laat maar-
Zet je inbox ff aan. Ik pm je het bericht wel
De prijzen verschillen per mac, aangezien elke franchise alleen een advies prijs krijgt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:28 schreef nVincible het volgende:
Hmpf, is het weer duurder geworden?
Twee quarter pounders en een cappucino: ¤8,30?!
Bij ons kosten alle broodjes 3.15.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De prijzen verschillen per mac, aangezien elke franchise alleen een advies prijs krijgt.
Een Quarterpouder kost hier ¤3,25 dus 2 ¤ 6,50
En een cappuccino kost bij ons rond de 2 euro...
Tja, wij hebben ook recht op loonsverhoging![]()
Nee maar het is niet goedkoop, maar mensen blijven toch komen...raar maar waar
Oldenzaal traag?? Kom je wel eens bij Hengelo Westermaat? Die zijn stukken erger en het eten is er nog eens slechter ook!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:09 schreef El_Bassie het volgende:
Zijn er ook wedstrijden voor de traagste McDonalds? Dat wint die in Oldenzaal-zuid hands down.
Hengelo Westermaat ben ik wel eens geweest, kan me niks bijzonders herinneren. Oldenzaal is echt fucking traag.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oldenzaal traag?? Kom je wel eens bij Hengelo Westermaat? Die zijn stukken erger en het eten is er nog eens slechter ook!
Het personeel maakt het restaurant toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Denk je dat het aan het restaurant ligt? Ik denk gewoon dat het aan het personeel ligt, wat er op dat moment werkt
Tja bijna elke mac heeft denk ik zo'n 40% medewerkers wat er gewoon werkt puur om het geld en dus verder niet aan haar gasten denkt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het personeel maakt het restaurant toch?
Nah die verhouding moet bij McDonalds Hengelo Westermaat minstens 75% zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja bijna elke mac heeft denk ik zo'n 40% medewerkers wat er gewoon werkt puur om het geld en dus verder niet aan haar gasten denkt.
En als je die net treft...
Gelukkig werken er genoeg mensen die wel voor de gast klaarstaan!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah die verhouding moet bij McDonalds Hengelo Westermaat minstens 75% zijn.
(dat is ook al een keer toegegeven vanuit het restaurantmanagement)
Morgen de stedentripweken toch?
Nah wederom niet bij Hengelo Westermaatquote:Op maandag 4 mei 2009 18:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gelukkig werken er genoeg mensen die wel voor de gast klaarstaan!![]()
Klopt, vanaf morgen die stedentrip weken![]()
Wij hebben in Oldenzaal eens 20 f*cking minuten op een (1) cheeseburger moeten wachtenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:38 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Hengelo Westermaat ben ik wel eens geweest, kan me niks bijzonders herinneren. Oldenzaal is echt fucking traag.
Jep en de Mc Express restaurants hebben de complete 6 weken de Paris burger.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah wederom niet bij Hengelo Westermaat
Ik ga dan ook veel liever naar Hengelo Zuid of Oldenzaal...
ow oke... en dan beginnen met die Roma burger of zo?
6 weken paris royale burger?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jep en de Mc Express restaurants hebben de complete 6 weken de Paris burger.
Ze hebben daar geen 4:1 patty's he. Dan houd t opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
6 weken paris royale burger?
Jezus
Naja. Ben benieuwd hoe die kitkat smaakt
Maar 800 in een rush?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hun helemaal trots dat ze een uurtje van 800 hadden gehad, dat draaien wij in de rush dus al normaal![]()
Dat vond ik ook, alleen als je die mix zo los eet smaakthet nog wel wat naar kitkat, maar voro de rest vind ik het niet echt geweldigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:20 schreef Remzz het volgende:
Paris burger valt trouwens ook tegen, kitkat vind ik ook niet echt naar Kitkat smaken eigenlijk...
Mc Ribquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:50 schreef compier het volgende:thank god for employee discount
mcrib menu 2.79
Die moeten ze hier ook maar is terughalen, goed ideequote:
Hier hetzelfde. Die Bosvruchten is echt lekker. Lekker frisse mcflurry!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die moeten ze hier ook maar is terughalen, goed idee![]()
Wij hebben nog wel de flurry rolo, eerst voorraad opmaken
Kreeg vandaag allemaal gasten terug, ja ik had cornetto chocola besteld en ik krijg bosvruchten.
Ben blij dat ik dicht bij de grens woonquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die moeten ze hier ook maar is terughalen, goed idee![]()
Wij hebben nog wel de flurry rolo, eerst voorraad opmaken
Kreeg vandaag allemaal gasten terug, ja ik had cornetto chocola besteld en ik krijg bosvruchten.
..+1quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dicht bij de grens woon
Mijn laatste flurry was niet goed gemixt, dus alle cornetto vulling was tegen de bovenbinnenzijkant aangeslagen, en natuurlijk kun je die dingen niet meer normaal eten met dat nieuwe kleine gat dus je kunt wel raden wat er gebeurde toen ik hem openmaakte
Morgen eet ik weer een McRibquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:55 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
..+1
Ja, daar doe je niks aan eh.
Die mcrib wil ik ook weer s proberen, te lang geleden
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..].
En mimsschien is wegsturen een groot woord, maar ik laat ze gewoon een oude bigmac eten als ze pauze hebben. Kunnen ze zien wat ze die gast meegeven. Nou ik kan je vertellen dat ze het dan niet gauw weer doen.
Dus? Blijkt dat het toch niet overal zo kan zijn. Helaasquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:18 schreef lighted het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
McDonalds hoort natuurlijk vers én lekker te zijn.Mr Crewtrainer.
Je moet toch wel minimaal over de 1000 heen bij ons voordat het een echte rush is, anders was het gewoon drukquote:
Ik snap wat je bedoeld! Ik moest laatst bij een mcexpress werken, ze hadden het daar net zo rustig. maar ooh wat vonden ze het drukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:03 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Je moet toch wel minimaal over de 1000 heen bij ons voordat het een echte rush is, anders was het gewoon drukMaar bij restaurants met een drive zou dat wel een stuk hoger liggen
In Holten is 1000 nog weinig eigenlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:03 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Je moet toch wel minimaal over de 1000 heen bij ons voordat het een echte rush is, anders was het gewoon drukMaar bij restaurants met een drive zou dat wel een stuk hoger liggen
ik vind die roma ook super lekker je moet daarna wel even langs de wc om in de spiegel je tanden te checkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, alleen als je die mix zo los eet smaakthet nog wel wat naar kitkat, maar voro de rest vind ik het niet echt geweldig
Die roma is wel lekker, maar die tomaat had eraf gemogen
Klopt, en aangezien Almelo inmiddels nu 3 Mc's. Vroeger was het echt stervensdruk bij de Mc Donalds waar ik werk. Het is inmiddels dus rustiger geworden...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:45 schreef Yannick567 het volgende:
Per restaurant verschillend denk ik wel he, ligt ook aan de ligging![]()
Gelukkig werk ik niet in een centrumzaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |