Dat verschaft jou nog niet het recht om zo falend te lezen en dom te schreeuwen. Je hebt er weereens weinig van begrepen. Bovendien mag iedereen zijn of haar mening hebben. Dus hou nou maar gewoon je snaveltje dicht dumbass.quote:Op woensdag 22 april 2009 07:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Donder op dan als t allemaal troep is, jij doet hier toch niks anders om alles en iedereen af te kraken
Loser...![]()
ghehehehequote:Op woensdag 22 april 2009 17:42 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
zouden wij deze hier ooit krijgen denk je?
[ afbeelding ]
Kroket is typisch Nederlands, je hebt al geluk als je het hier over de grens in duitsland kan krijgen. Verder alleen in Nederland en sommige McDonalds' in Belgie.quote:Op woensdag 22 april 2009 03:06 schreef Twerk het volgende:
[..]
Kom op man!
Een beetje Mc heeft kroketten; in welke vorm dan ook.
De Mcchicken-meat is altijd zo droog en taai. En dan dubbel uitvoeren?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Chicken Big Mac![]()
Ja, waarom niet? Deze zal vast ontzettend goed verkopen.
[ afbeelding ]
Je meent het!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kroket is typisch Nederlands, je hebt al geluk als je het hier over de grens in duitsland kan krijgen. Verder alleen in Nederland en sommige McDonalds' in Belgie.
quote:
Hoezo weet je nu al dat je Biseksueel bentquote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Ik help alleen maar even iemand uit de droom dat ze in Amerika ook kroket zouden hebben
Ja, mij dacht je uit de droom te helpen. Het was alleen sarcastisch al in 1e instantie bedoeld. Dus je moet eens wat beter gaan lezen!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Ik help alleen maar even iemand uit de droom dat ze in Amerika ook kroket zouden hebben
Hoezo "nu al?"quote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hoezo weet je nu al dat je Biseksueel bent?
Is dat niet een beetje offtopic?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hoezo weet je nu al dat je Biseksueel bent?
Ik zou 't wel kopen! Maar het verschil tussen jouw plaatje en de mijne is, dat de mijne geen broodje tussen het vlees heeft.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Chicken Big Mac![]()
Ja, waarom niet? Deze zal vast ontzettend goed verkopen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:25 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die laat teveel bandensporen na in de McDrive.
Thunderbirds are goquote:Op woensdag 22 april 2009 22:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
k mis de mcthunderbird!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |