Wij hadden een keer een manager die dat daadwerkelijk deed, die sneed gewoon die burger doormidden en gaf die mee.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef Battlefan het volgende:
Als ze hem al half op hebben mogen ze de andere helft van mij ook op eten
Ik neem het altijd mee naar huis.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef Yannick567 het volgende:
Komt door dat kartonnen doosje. vroeger met die andere verpakkingen was dat nog wel wat minder, tja, hoe groter het broodje hoe eerder het koud is ja..
en of de friet koud is ligt dan gewoon aan het personeel, altijd vragen of de friet wel vers is of er gewoon eentje proeven ofzo, kan je altijd nog zeggen dat je nieuwe wil
Slap valt wel mee, maar ik had het over de temperatuur. als alles heet/vers de zak in was gegaan had ik thuis geen problemen. Helaas komt het zelden voor dat alles naar wens is.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:53 schreef Yannick567 het volgende:
Friet meenemen is zoiezo al iets, die zak gaat altijd 'dicht' en er komt geen lucht bij en daarom wordt die friet slap, als je verse friet hebt die net uit de frituur komt valt dat nog wel mee, maar als hij al ietsje langer ligt (max 5 min) dan istie nog wel is slap ja. Idem dito bij die broodjes in de bin
het is onmogelijk om iedereen net verse en friet wat heet is mee te geven. Het kan wel, maar de gastenstroom is soms zo verschillend dat er altijd friet op voorraad is.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Slap valt wel mee, maar ik had het over de temperatuur. als alles heet/vers de zak in was gegaan had ik thuis geen problemen. Helaas komt het zelden voor dat alles naar wens is.
Ik prefereer lekker thuis op de bank te zitten.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mischien volgende keer daar opeten
Bij ons is er niet eens altijd friet op voorraad, ja standaard in de rush enzo, maar overdags als het wat minder is dan breng ik die friet gewoon na. Ik ga zelf ook geen oude friet etenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
het is onmogelijk om iedereen net verse en friet wat heet is mee te geven. Het kan wel, maar de gastenstroom is soms zo verschillend dat er altijd friet op voorraad is.
En als medewerkers op friet moeten wachten, dan krijgen die weer commentaar van het managment dat de friet al klaar had moeten zijn etc.
Maar ik ben het met je eens hoor. Mischien volgende keer daar opeten
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:38 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja, mij dacht je uit de droom te helpen. Het was alleen sarcastisch al in 1e instantie bedoeld. Dus je moet eens wat beter gaan lezen!
Hoe durf jij Mcdonalds en kwaliteit in 1 zin te noemen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons is er niet eens altijd friet op voorraad, ja standaard in de rush enzo, maar overdags als het wat minder is dan breng ik die friet gewoon na. Ik ga zelf ook geen oude friet eten![]()
Dan klaagt het management maar een eind weg, ik geef alleen kwaliteit.
Eh.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:30 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hoe durf jij Mcdonalds en kwaliteit in 1 zin te noemen?
Je hebt hart voor de zaak. Aandoenlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:38 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Eh.
Wat is er mis mee?
Misschien zie jij Mcdonalds van een andere kant dan ik, ik zie 2 kanten, jij ziet als gast alleen de voorkant, ik zie ook de achterkant wat daar gebeurt en wat er binnenkomt. Gewoon verse sla hoor. Gewoon verse ingredienten. En ja, dat vlees is gewoon 100% rundvlees. De helft hier zal dat vast niet geloven, kan er ook niets aan doen als je het niet gelooft, het is gewoon zo. Alles is gewoon van kwaliteit. Niks slechts mee.
Daar ligt het zeker aan ja. Ik werk niet in een zo heel stedelijk gelegen mcdonald's, in gorinchem, maar in een wat grotere stad of in een centrum filiaal kan het er soms wat slordiger aan toe gaan ja. En dat is dan ook gewoon fout van het management daar. Ik zorg er zelf gewoon voor dat de gast krijgt wat hij verwacht.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ligt gewoon per mac eraan, en waar je komt.
het ene personeelslid zorgt dat de broodjes er netjes uitzien, en op tijd weggegooid word (indien ze oud zijn) en het andere personeelslid drest de broodjes niet netjes, en laat ze nog langer in bin (warmhoud ding) liggen..
thats it
Ik kom er ook al jaren niet meer. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het over het algemeen een vrij sneue bedoeling is. HEt zal met werkdruk te maken hebben en laten we wel wezen; de paupers die er doorgaans werken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:46 schreef Yannick567 het volgende:
Dat heb ik zeker ja. Ik kan er ook niet tegen dat mensen er soms ook zo negatief tegenaankijken en zo. Maargoed, iedereen zijn mening die ik respecteer
Waarom? Tja. Dat kan aan van alles liggen. Als jij een big mac bestelt dan hoort hij gewoon vers te zijn. Is hij dat niet dan moet je er gewoon mee teruggaan, en ja, dat ligt ook aan het personeel dat er werkt, daar horen ze in getraind te zijn en dat doen ze vast niet allemaal goed. En armoedig? Daar ben ik het nou niet helemaal mee eens. Oke, het is en blijft fastfood en het blijft Mcdonald's, maar armoedig kan ik het niet noemen.
zie mijn reactie boven jouwequote:Op vrijdag 24 april 2009 22:51 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik kom er ook al jaren niet meer. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het over het algemeen een vrij sneue bedoeling is. HEt zal met werkdruk te maken hebben en laten we wel wezen; de paupers die er doorgaans werken.
Het geeft ook niet zoveel, aangezien je ook weinig mag verwachten misschien wel.. Maar presenteer het hier dan ook niet alsof het vrijwel altijd verse, goede broodjes zijn.. Terwijl het goed beschouwd ook nogeens schreeuwend duur is.
Ik zal eerlijk zijn. Het beeld wat onstaat bij de meeste Mc-medewerkers zijn ongeinteresseerde, luie mensen die er totaal geen zin in hebben. (Waar ik me ook wel iets bij kan voorstellen). ZO onstaat al gauw het beeld van een rommelig en sneu geheel. En vaak is dit aan de broodjes ook wel te zien.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:53 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
zie mijn reactie boven jouwe
En ja, de meest doorgaande mensen die er werken izjn gewoon van die scholiertjes ja die er niet zoveel mee aan denken, die denken meer oh hij wil een bigmacmenu, en die friet ligt er al iets te lang, nouja dat kan wel. Dat wil edan weer niet zeggen dat ze hun werk niet goed doen ofzo, er zijn vast ook genoeg goede parttimers maar er zijn er ook genoeg die er het hun van denken.
Mensen die er wat vaker werken of fulltime denken daar ook wel wat meer aan. Snap je aan de ene kant wel, tuurlijk.
Dat zijn de meeste ja, en laten we wel wezen, je kan iedereen motiveren, en ik probeer altijd om dat soort collega's gewoon te motiveren door het eens van de andere kant te laten bekijken, - wat verwacht jij als jij hier eet? Slappe friet? Nee? Geef het dan ook niet mee. En dat helpt ook niet altijd, maar dan krijgen ze als ze klaar zijn nog wel wat te horen. Ook van mij, daar ben ik crewtrainer voor. En ook daarom kijk ik er naar dat die producten gewoon vers zijn die ik meegeef. En ja dat doet me zeker iets, het is niet dat ik wakker lig van een koud frietje dat ik zou hebben meegegeven, of als ik iets vergeet, zeker als je iets vergeet vind ik dat lullig, het is al niet goedkoop en dan tja. Boze gast aan de telefoon :p Uiteraard met een kaartje dat hij/zij dan toegestuurd krijgt. Maargoed, ik ben ook crewtrainer om die mensen te motiveren en ze gewoon te trainen. En als ik ze erop betrap dat ze oude zooi meegeven, dan stuur ik zeg gewoon wegquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:59 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn. Het beeld wat onstaat bij de meeste Mc-medewerkers zijn ongeinteresseerde, luie mensen die er totaal geen zin in hebben. (Waar ik me ook wel iets bij kan voorstellen). ZO onstaat al gauw het beeld van een rommelig en sneu geheel. En vaak is dit aan de broodjes ook wel te zien.
Jij neemt jouw werk daarentegen wel serieus en zult logischerwijs dan ook betere broodjes afleveren. Jou doet het iets of de friet zout genoeg is of warm genoeg. De meeste van jouw collega's totaal niet (althans zo oogt het vaak).
Mede collega crewtrainerquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste ja, en laten we wel wezen, je kan iedereen motiveren, en ik probeer altijd om dat soort collega's gewoon te motiveren door het eens van de andere kant te laten bekijken, - wat verwacht jij als jij hier eet? Slappe friet? Nee? Geef het dan ook niet mee. En dat helpt ook niet altijd, maar dan krijgen ze als ze klaar zijn nog wel wat te horen. Ook van mij, daar ben ik crewtrainer voor. En ook daarom kijk ik er naar dat die producten gewoon vers zijn die ik meegeef. En ja dat doet me zeker iets, het is niet dat ik wakker lig van een koud frietje dat ik zou hebben meegegeven, of als ik iets vergeet, zeker als je iets vergeet vind ik dat lullig, het is al niet goedkoop en dan tja. Boze gast aan de telefoon :p Uiteraard met een kaartje dat hij/zij dan toegestuurd krijgt. Maargoed, ik ben ook crewtrainer om die mensen te motiveren en ze gewoon te trainen. En als ik ze erop betrap dat ze oude zooi meegeven, dan stuur ik zeg gewoon weg
quote:
Nope, woonboulevardquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:02 schreef Yannick567 het volgende:
Schop.
He marko, werk jij bij almelo centrum?
Uuh, ff kijken. Heb hem bij het oud papier gelegdquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:10 schreef Yannick567 het volgende:
...... sta jij ook op die foto in mcteam?![]()
ik gorinchem 1171
Laatste pagina, almelo-centrum, dan sta jij er vast niet bijquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uuh, ff kijken. Heb hem bij het oud papier gelegd![]()
Ik kan me niet herinneren dat er een foto van mij is gemaakt![]()
Oreo... komt die weer terug?!quote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef Battlefan het volgende:
[ afbeelding ]
Huhwat? Heb ik iets gemist?
Dat dacht ik ook jaquote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef Battlefan het volgende:
[ afbeelding ]
Huhwat? Heb ik iets gemist?
Vanaf maandag,quote:Op woensdag 29 april 2009 17:16 schreef LuKaLiKe het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer er weer eens iets wat nieuws komt?
Een lekkere tijdelijk burger ofzo...
Stedentripweken? Vanaf aanstaande dinsdagquote:Op woensdag 29 april 2009 17:16 schreef LuKaLiKe het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer er weer eens iets wat nieuws komt?
Een lekkere tijdelijk burger ofzo...
Wat zit er allemaal op de paris royale?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Stedentripweken? Vanaf aanstaande dinsdag![]()
eerst 2 weken die roma mozarella, daarna 2 weken paris royale en als laatst 2 weken london bacon
oewh dat hoop ik!! Dat is het enige wat ik echt lekker vind van de Mac!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:34 schreef El_Bassie het volgende:
Zit de Mcflurry Pecan caramel nou standaard in het assortiment?
Die is er al lang uit, die waren samen met de wintersport burgersquote:Op woensdag 29 april 2009 17:34 schreef El_Bassie het volgende:
Zit de Mcflurry Pecan caramel nou standaard in het assortiment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |